Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво закладу загальної середньої освіти (300 учнів) Голосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гуменецької сільської ради в с. Голосків, Кам’янець-Подільського району, Хмельницької області.»
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-02-24-007440-b cfdd9fd01aff49c9825f46cfb45feeca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Попов

+380975673241 osvitagumentsyotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, спорту і туризму Гуменецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40202948
Місцезнаходження: 32325, Україна , Хмельницька обл., с. Гуменці, вул. Першотравнева, 68
Контактна особа: Максим Попов
+380975673241
osvitagumentsyotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 16:25
Початок аукціону: 18 березня 2021 12:23
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні якісні та інші характеристики предмета закупівлі згідно Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво закладу загальної середньої освіти (300 учнів) Голосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гуменецької сільської ради в с. Голосків, Кам’янець-Подільського району, Хмельницької області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32325, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район с. Гуменц, Першотравнева, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 16:26
Технічне завдання(нова редакція).docx
01 березня 2021 13:15
Технічне завдання(нова редакція).docx
24 лютого 2021 13:31
Технічне завдання.docx
04 березня 2021 16:26
Оголошення( редакція від 04.03.2021).docx
01 березня 2021 13:15
Оголошення_(8).docx
24 лютого 2021 13:31
Оголошення_(8).docx
04 березня 2021 16:26
Форма пропозиції про залучення субпідрядників.doc
24 лютого 2021 13:30
Форма пропозиції про залучення субпідрядників.doc
04 березня 2021 16:26
ФОРМА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
01 березня 2021 13:15
ФОРМА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
24 лютого 2021 13:31
ФОРМА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
04 березня 2021 16:26
Проект договору(нова редакція).docx
01 березня 2021 13:15
Проект договору(нова редакція).docx
24 лютого 2021 13:31
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір про закупівлю
Дата подання: 25 лютого 2021 12:54
Дата відповіді: 25 лютого 2021 13:01
Доброго дня. Пункт 1.1. Договору передбачає: Підрядник зобов'язується у 2020-2021 році виконати для Замовника роботи по розробці проектно-кошторисної документації. Просимо внести зміни. Протягом 2021 р.
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені. Дякую
Інженерне забезпечення будівлі
Дата подання: 25 лютого 2021 13:15
Дата відповіді: 26 лютого 2021 13:25
Поясніть , будь ласка , наступне : 1. В технічному завданні ні словом не оговорено про інженерне забезпечення збудованої будівлі , а саме - що є чи буде джерелом опалення будівлі , чи потрібно проектувати котельню , якщо потрібно , то яку - газову твердопаливну :,на електриці і т.п. -забезпечення електропостачання - чи є підстанція , яка вільна потужність , звідки тягнути мережі -звідки брати воду на господарські та протипожежні потреби - каналізування - чи є централізоване , чи потрібно будувати очисн іспоруди. Якщо потрібні очисні споруди , то куди передбачити скид зворотніх вод (чи є водний об'єкт) 2.Хто буде займатися отриманням містобудівних умов та обмежень на будівництво , а також технічними умовами на підключення будівлі до існуючих мереж. Хто оплачує отримання техумов 3.Яка площа земельної ділянки під будівництво 4.Чи є якісь споруди на запропонованій земельній ділянці 5.Згідно п.10 техзавдання інженерні вишукування надаються Замовником. Які саме вишукування - геодезичні , геологічні ,в якому вигляді та форматі ,коли зроблені чи ще будуть зроблені
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічному завданні ні словом не оговорено про інженерне забезпечення збудованої будівлі , а саме - що є чи буде джерелом опалення будівлі , чи потрібно проектувати котельню , якщо потрібно , то яку - газову твердопаливну :,на електриці і т.п. -забезпечення електропостачання - чи є підстанція , яка вільна потужність , звідки тягнути мережі -звідки брати воду на господарські та протипожежні потреби - каналізування - чи є централізоване , чи потрібно будувати очисн іспоруди. Якщо потрібні очисні споруди , то куди передбачити скид зворотніх вод (чи є водний об'єкт)
Відповідь: Інженерне забезпечення збудованої будівлі, місце розташування земельної ділянки та площу визначатиметься детальним планом території.
2.Хто буде займатися отриманням містобудівних умов та обмежень на будівництво , а також технічними умовами на підключення будівлі до існуючих мереж. Хто оплачує отримання техумов.
Відповідь:Замовником.
3.Яка площа земельної ділянки під будівництво
Відповідь:Визначатиметься Детальним планом.
4.Чи є якісь споруди на запропонованій земельній ділянці
Відповідь:Так -приміщення старої(діючої) школи.
5.Згідно п.10 техзавдання інженерні вишукування надаються Замовником. Які саме вишукування - геодезичні , геологічні ,в якому вигляді та форматі ,коли зроблені чи ще будуть зроблені.
Відповідь:М 1:2000 – наявний, М 1:500 – виготовлятиметься.
Технічні характеристики
Дата подання: 26 лютого 2021 14:28
Дата відповіді: 01 березня 2021 09:04
Чи передбачається в подальшому навчання в старій (діючій) школі?
Відповідь: Освітній процес в приміщенні старої школи не відбуватиметься після введення в експуатацію побудованої нової школи.
Загальне питання
Дата подання: 27 лютого 2021 13:02
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:22
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, п.27 Технічної специфікації: Перелік будинків та споруд, що проектуються ускладі комплексу - Будівля школи, незавершене будівництво. Чому незавершене будівництво?
Відповідь: Доброго дня. Замовником 01.03.2021 року було внесено зміни у відповідний пункт. Дякую
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 27 лютого 2021 13:15
Дата відповіді: 01 березня 2021 10:03
Доброго дня. Поясніть будь ласка, чому в Довідці в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів, які укладені в період2017-2019 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-х за кожний рік), що вказані в довідці вказано критерій 2017-2019рр і не менше 2-х договорів? Чому не можуть бути договори за 2020 рік чи 2016? Якою нормою якого закону обгрунтовано дану вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня .Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно встановлює вимоги щодо відповідності учасників процедури закупівлі, в т.ч. щодо підтвердження критеріїв обрання переможця.
Технічні характеристики
Дата подання: 01 березня 2021 10:40
Дата відповіді: 01 березня 2021 12:52
Доброго дня. Басейн, який буде проектуватись - буде використовуватись для потреб навчального закладу чи і для потреб населеного пункту? Дякую
Відповідь: Буде використовуватись виключно для потреб навчального закладу
Аналогічні договори по ЗОШ чи можна і інші заклади
Дата подання: 01 березня 2021 12:52
Дата відповіді: 01 березня 2021 13:33
п5.3* - Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договори щодо розробки проектно-кошторисної документації. - це незакінчена фраза, чи мається на увазі договори любого характеру? ДНЗ, спортзали лікарні так само?
Відповідь: Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів, які укладені в період 2017-2019 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-х за кожний рік), що вказані в довідці; * - Під аналогічними договорами згідно умов даної тендерної документації необхідно розуміти договори щодо розробки проектно-кошторисної документації. Тобто для підтвердження виконання аналогічних договорів Учасникам у складі пропозиції необхідно надати будь-які договори щодо розробки проектно-кошторисної документації
Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 01 березня 2021 15:04
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:30
Чи вірно ми Вас зрозуміли. Потрібно надати 6 аналогічних договорів ? за 2017 р.,2018 р.,2019 р. не менше 2-х за кожний рік ? Чи можно надати за 2020 р.? Дякуємо
Відповідь: Потрібно надати 6 аналогічних договорів, за 2017 р.,2018 р.,2019 р. не менше 2-х за кожний рік. Дякую
По технічному завданню
Дата подання: 01 березня 2021 15:15
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:57
Доброго дня!Вартість експертизи входить у загальну вартість проектних робіт?
Відповідь: Так
загальне
Дата подання: 01 березня 2021 15:16
Дата відповіді: 02 березня 2021 08:38
У пункті 3.1.7 зазначено:"3.1.7. У випадку, якщо учасником не надаються документи у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису, учасник має право подавати документи, шляхом сканування таких документів із паперового екземпляра. В такому випадку такі документи оформляються наступним чином:" І все. То якими чином мають оформлятися такі документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В такому випадку такі документи оформляються наступним чином: повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Стсовно кінцевого строку подачі
Дата подання: 01 березня 2021 15:19
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:33
В оголошені на сайті зазначено, що :"Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.03.2021 17:15" а в текстовому документі,що доєднаний як "ОГОЛОШЕНННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" в розділі IV зазначається, що "4.1.1. Кінцевий строк подання пропозицій –10.03.2020 року згідно оголошення, опублікованого в електронній системі закупівель." То якого числа кінцевий строк подання пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощенної закупівлі, строк подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель , не менше ніж на два робочих дні. Тому Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.03.2021 17:15
Уточнюючі питання
Дата подання: 02 березня 2021 19:05
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:20
1. В завданні на проектування у відповідності до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, статті 29 Вихідні дані, не зазначено про наявність у замовника : • містобудівних умов та обмежень; • технічних умов. 2. У відповідності до статті 30 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, технічні умови -це комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об’єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам щодо водопостачання ( з урахуванням потреб забезпечення пожежогасіння),тепло -, електро — і газопостачання, водовідведення, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод та телекомунікації. У технічних умовах враховується, місце приєднання інженерних мереж замовника до магістральних чи інших інженерних мереж розташованих на межі земельної ділянки замовника або за його згодою на території такої земельної ділянки. Питання: Чи має замовник біля території об’єкту проектування зазначенні інженерні мережі для приєднання до них? Чи у відповідності до статті 30 п.8 за рішенням замовника може бути передбачено застосування автономних систем інженерного забезпечення ? Зокрема: 1. Водопостачання. • артезіанські свердловини; • проектування пожежного резервуара з насосною станцією пожежогасіння та пожежними гідрантами. 2. Каналізація. • Проектування локальних очисних споруд з фільтраційними тунелями. 3. Теплопостачання. • Проектування котельні з відповідною димовою трубою. 4. Газопо стачання. • Проектування зовнішніх мереж з ШРП (шафовий регулярний пункт) 5. Електропостачання. • Чи є необхідні потужності в с.Голосків? • Чи необхідно проектувати КЛ-10 кв, комплектну трансформаторну підстанцію та КЛ- 0,4 кв? В п.27 завдання на проектування. Перелік будинків будівель та споруд, лінійних об’єктів інженерно - транспортної інфраструктури, що проектуються у складі комплексу, зазначена тільки будівля школи. Чому? Чи на проектування систем інженерного забезпечення буде проведена окрема закупівля ? Чи при визначенні вартості предмета закупівлі була врахована вартість проектування автономних систем інженерного забезпечення? Як визначалася вартість предмета закупівлі без технічних умов на приєднання до електричних мереж та мереж газопостачання? Чи замовлялися замовником у відповідності до п.3.15 ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво перед проектні роботи”. Роботи, які можуть виконуватись до початку процесу проектування для визначення принципових об’ємно-просторових та містобудівних рішень: - розроблення попередніх концептуальних архітектурних пропозицій (форескізи); - розроблення пропозицій щодо розміщення об’єктів будівництва на земельних ділянках (обгрунтування місця розташування, необхідної території та умов будівництва); - опрацювання технологічної та інженерної характеристик об’єкта; - складання завдання та інженерні вишукування; - обміри та обстеження будівель, які підлягають реконструкції, капітальному ремонту або технічномупереоснащенню; - інші види робіт, необхідні для початку процесу проектування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання буде визначатися детальним планом території, який є першою чергою проектування.
Приведення у відповідність
Дата подання: 02 березня 2021 19:06
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:32
У відповідності до ДБН В.2.2-3:2018 “Заклади освіти” в завданні на проектування повинно бути зазначено: - п. 6.2. Перелік та площі приміщень з урахуванням контингенту учнів, штатного розкладу, навчальних планів, особливостей організації освітнього процесу; - п.6.28. Типи та розміри фізкультурно-спортивних залів, допоміжних приміщень при залах; - п.6.50. Склад та площі виробничих складських та адміністративних приміщень підприємств харчування в залежності від форми виробництва (на сировині, на напівфабрикатах тощо); - п.6.54. Склад та площі оздоровчого пункту; - п.12.1. Передбачений строк служби (експлуатації) 8. Інженерне обладнання будівель: - ліфти; - сміттєзбирання; - водопостачання та каналізація; - опалення та вентиляція; - газопостачання; - електропостачання, електрообладнання та електроосвітлення; - системи зв’язку та сигналізації. Просимо привести у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Завдання на проектування може бути надано після готовності детального плану території, який є першою чергою проектування
Розшифруйте якісні і кількісні вимоги
Дата подання: 03 березня 2021 10:31
Дата відповіді: 03 березня 2021 12:03
Доброго дня. Яку інформацію та документи, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Ви, як замовник, вимагаєте?
Відповідь: Доброго дня. Уся інформація та документи, яка вимагається замовником, міститься в розділі 5". Критерії до учасників та інші вимоги, встановлені замовником" оголошення про проведення процедури закупівлі. Дякую.
Інженерно-геологічні вишукування.
Дата подання: 03 березня 2021 15:15
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:19
На рахунок вишукувань, ви надали відповідь стосовно геодезичної зйомки. Чи є інженерно-геологічні вишукування по вашому об'єкту? Чи є фактори, які ускладнюють проектування?
Відповідь: Питання буде визначатися детальним планом території, який є першою чергою проектування.
Загальна
Дата подання: 04 березня 2021 11:44
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:07
Доброго дня! В оголошенні вказано,що учасник має надати: "Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів, які укладені в період2017-2019 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-х за кожний рік), що вказані в довідці;" Якщо будуть надані аналогічні договори будуть за 2019-2021 роки, чи це буде вважатися виконаною вимогою оголошення закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 04.03.2021 року будуть внесені зміни в даний пункт. Дякую.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2021 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 565 753,43
UAH з ПДВ
365 753,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ КАРПАТ" 948 000,00
UAH з ПДВ
365 753,43
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЗЛОВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ" 812 500,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКАГРОПРОЕКТ-1" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
498 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ШАХУБ МІЛУДІ 1 020 600,00
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 950 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМБУДЗАХІД" 820 000,00
UAH з ПДВ
789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Васильковська Наталія Юріївна 1 030 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МУР" 1 066 708,80
UAH з ПДВ
1 066 708,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2021 10:28
Електронний підпис
05 березня 2021 10:27
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР_2.rar
05 березня 2021 10:27
АРХІВ_НА_ТЕНДЕР_1.rar

Публічні документи

16 березня 2021 11:53
Електронний підпис
16 березня 2021 11:52
Цінова_пропозиція.pdf.p7s
16 березня 2021 11:52
витяг з ЄДР.pdf.p7s
16 березня 2021 11:52
Договір_оренди_майна.pdf
16 березня 2021 11:52
Технічне_завдання.pdf
16 березня 2021 11:52
проект договору.pdf
16 березня 2021 11:52
Акт_огляду_обєкта.pdf
16 березня 2021 11:52
витяг з ЄДР.pdf
16 березня 2021 11:52
Лист_погодження.pdf
16 березня 2021 11:52
витяг з ЄДР.pdf
16 березня 2021 11:52
паспорт, ІПН.pdf
16 березня 2021 11:52
Статут_ІРК.pdf
16 березня 2021 11:52
Цінова_пропозиція.pdf
16 березня 2021 11:52
Лист_згода_щодо_витрат.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 14:56
Електронний підпис
17 березня 2021 14:53
Кошторис.pdf
17 березня 2021 13:30
38-Договір з Цимбал О.В..pdf
17 березня 2021 13:30
36-Договір з Мельник С.В..pdf
17 березня 2021 13:30
35-Договір з Матвeeв Д.О..pdf
17 березня 2021 13:30
34-Договір з Кравець А.В..pdf
17 березня 2021 13:30
33-Договір з Рудаков О.Ж..pdf
17 березня 2021 13:30
30-Анологічні договора.pdf
17 березня 2021 13:30
28-Наказ на ГіПа.PDF
17 березня 2021 13:30
27- Лист щодо обстеження.PDF
17 березня 2021 13:30
26-Акт обстеження.PDF
17 березня 2021 13:30
15-Лист про код доступу.PDF
17 березня 2021 13:30
14-Цiнова пропозицiя.PDF
17 березня 2021 13:30
12-Витяг з ЄДР.pdf
17 березня 2021 13:30
3-ІПН (Козловський СЕ).PDF
17 березня 2021 13:30
1-Проект договору.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 15:52
Nakaz_Durektor_Garnuk.pdf
17 березня 2021 15:52
Vutyaf_Agroproekt_1.pdf
17 березня 2021 15:52
Кошторис_ЗОШ_Голосків.pdf
17 березня 2021 15:52
Акт_огляду_ЗОШ_Голосків.pdf
17 березня 2021 15:52
Лист_згода_ціна.pdf
17 березня 2021 15:52
Лист_згода_санкції.pdf
17 березня 2021 15:52
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 14:47
Електронний підпис
17 березня 2021 14:42
31 Ліцензія АВК.pdf
17 березня 2021 14:42
30 Лист згода Санкції.pdf
17 березня 2021 14:41
27 Довідка про учасника.pdf
17 березня 2021 14:39
21 Довідка бухгалтер.pdf
17 березня 2021 14:33
8 Кошторис.pdf
17 березня 2021 14:33
5 Шахуб Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2021 14:32
7 Проект договору-.pdf
17 березня 2021 14:32
6 Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2021 14:31
5 Шахуб Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 березня 2021 14:31
4 Шахуб Витяг.pdf
17 березня 2021 14:31
3 Шахуб Виписка.pdf
17 березня 2021 14:31
2 Шахуб Паспорт, Ід.код.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 15:30
Електронний підпис
17 березня 2021 15:10
47. Виписка.PDF
17 березня 2021 15:10
45. Наказ на призначення.PDF
17 березня 2021 15:10
44. Витяг ПДВ.PDF
17 березня 2021 15:10
43. Статут.PDF
17 березня 2021 15:10
42. Протокол.PDF
17 березня 2021 15:10
41. Довідка статистика.PDF
17 березня 2021 15:10
40. Рішення.PDF
17 березня 2021 15:10
39. Витяг.PDF
17 березня 2021 15:10
34. Згода помилки.pdf
17 березня 2021 15:10
33. Згода мова.pdf
17 березня 2021 15:10
32. Акт обстеження.PDF
17 березня 2021 15:10
20. Проект договору.PDF
17 березня 2021 15:10
17. Довідка щодо санкцій.pdf
17 березня 2021 15:10
15. Цінова пропозиція.pdf
17 березня 2021 15:10
14. Довідка право підпису.PDF

Публічні документи

17 березня 2021 15:57
Електронний підпис
17 березня 2021 15:56
Реєстр.pdf
17 березня 2021 15:56
38.Технічне завдання.pdf
17 березня 2021 15:56
35.Проект договору.pdf
17 березня 2021 15:56
34.Довідка про санкції.pdf
17 березня 2021 15:56
33.акт огляду об'єкта.pdf
17 березня 2021 15:56
27.Довідка довкілля.pdf
17 березня 2021 15:56
22.Аналогічні договора.rar
17 березня 2021 15:56
20.сертифікати.rar
17 березня 2021 15:56
15.техпаспорт.pdf
17 березня 2021 15:56
6.Наказ на директора.pdf
17 березня 2021 15:56
5.Протокол зборів.pdf
17 березня 2021 15:56
3.Опис.pdf
17 березня 2021 15:56
2.Статут.pdf
17 березня 2021 15:56
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 березня 2021 14:13
Електронний підпис
17 березня 2021 13:58
2.RAR
17 березня 2021 13:58
1.RAR

Публічні документи

17 березня 2021 09:43
Електронний підпис
16 березня 2021 15:41
Електронний підпис
16 березня 2021 15:39
Трудові, накази.pdf
16 березня 2021 15:39
Кошториси.pdf
16 березня 2021 15:39
Довідка_право підпису.pdf
16 березня 2021 15:39
Довідка.pdf
16 березня 2021 15:39
Довідка про код доступу.pdf
16 березня 2021 15:39
дипломи про освіту.pdf
16 березня 2021 15:39
аналогічні договори 1.rar
16 березня 2021 15:39
аналогічні договора 2.rar
16 березня 2021 15:39
акт огляду .pdf
16 березня 2021 15:39
Цінова пропозиція.pdf
16 березня 2021 15:39
Технічне завдання.pdf
16 березня 2021 15:39
СТАТУТ_2020.pdf
16 березня 2021 15:39
проект договору .pdf
16 березня 2021 15:39
Паспорт директора.pdf
16 березня 2021 15:39
Опис до Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ КАРПАТ"

ФОП "КОЗЛОВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКАГРОПРОЕКТ-1"

ФОП ШАХУБ МІЛУДІ

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ПП "РЕМБУДЗАХІД"

ФОП Васильковська Наталія Юріївна

ТОВ "МУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"
#35901795
Відхилено 365 753,42
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:41
ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ КАРПАТ"
#38894977
Відхилено 365 753,43
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:43
ФОП "КОЗЛОВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ЕДУАРДОВИЧ"
#2844305893
Відхилено 498 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКАГРОПРОЕКТ-1"
#43414181
Відхилено 498 990,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:48
Фізична особа-підприємець ШАХУБ МІЛУДІ
#2551917277
Відхилено 550 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:50
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 699 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:53
ПП "РЕМБУДЗАХІД"
#36212386
Відхилено 789 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:56
ФОП Васильковська Наталія Юріївна
#3113415383
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 17:00

Документи

24 березня 2021 16:41
Електронний підпис
24 березня 2021 16:40
Протокол №77.pdf

Документи

24 березня 2021 16:43
Електронний підпис
24 березня 2021 16:42
Протокол №78.pdf

Документи

24 березня 2021 16:46
Електронний підпис
24 березня 2021 16:44
Протокол №79.pdf

Документи

24 березня 2021 16:48
Електронний підпис
24 березня 2021 16:47
Протокол №80.pdf

Документи

24 березня 2021 16:50
Електронний підпис
24 березня 2021 16:49
Протокол №81.pdf

Документи

24 березня 2021 16:53
Електронний підпис
24 березня 2021 16:52
Протокол №82.pdf

Документи

24 березня 2021 16:56
Електронний підпис
24 березня 2021 16:55
Протокол №83.pdf

Документи

24 березня 2021 17:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васильковська Наталія Юріївна
#3113415383
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2021 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 11:48
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 16:09
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 16:07
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:09
Договір №88 розробка ПКД.pdf укладений
25 березня 2021 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2021 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 1 000 000,00
UAH