Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень першого поверху під комп’ютерний томограф структурного підрозділу «Стаціонар» КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради за адресою: м.Коломия, вул.Родини Крушельницьких,26» (за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 391 471,00 UAH
UA-2021-02-24-007332-b bb850b3d36584d19bb36a32a0b1df85c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 12:48
Очікувана вартість: 1 391 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 957,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6957.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених частиною 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», відшкодувати на рахунок Коломийської міської ради кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в цьому додатку. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 598201720344271046100043344 в УДКСУ в Івано-Франківській області МФО 820172, ЄДРПОУ: 04054334.
Для прикладу взірець форми Гарантії, наведено в Додатку 4 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель.
Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень першого поверху під комп’ютерний томограф структурного підрозділу «Стаціонар» КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради за адресою: м.Коломия, вул.Родини Крушельницьких,26»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, вулиця Родини Крушельницьких,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється після прийняття Замовником закінчених робіт на підставі Акту. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо поправити
Дата подання: 28 лютого 2021 13:10
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:00
Доброго дня у Вас в кошторисі пункт 61 профілі металеві (60/27) помилка , не може бути 6см профілю, а повинно бути 165,06м. просимо справити , бо потім будуть питання... З ПОВАГОЮ.
Відповідь: Відповідно до кошторисної документації по об'єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень першого поверху під комп’ютерний томограф структурного підрозділу «Стаціонар» КНП «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради за адресою: м.Коломия, вул.Родини Крушельницьких,26» (за ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) у пункті 61 технічного завдання зазначена коректна інформація, а саме: профілі металеві оцинковані (60/27) 0,06 м.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-24-007332-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 20 березня 2021 19:16
Не правомірна дискваліфікація
НЕ ПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Перелік працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ, посади, стажу роботи на займаній посаді. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) та Довідка форми 1-ДФ за останній звітній період і квитанція про отримання її органами ДПС або сканкопії повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 № 413 з електронною квитанцією про прийняття його уповноваженим органом. В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції. Необхідною умовою є наявність принаймні двох інженерів з профільною вищою освітою (інженер-будівельник та виконроб), Для підтвердження наявності в Учасника працівників інженерно – технічних професій відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання даного замовлення в складі пропозиції необхідно надати копії дипломів зазначених працівників, що підтверджують необхідний освітньо – кваліфікаційний рівень. Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції).
Відповідь : № від 17.03. 2021р
Уповноваженій особі
ЛИСТ- РОЗЯСНЕННЯ
Щодо копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника)
5 лют. 2021 р. — Верховна Рада ухвалила закон, який скасовує трудові книжки у паперовому ... страхового стажу трудова книжка дійсно не потрібна. КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» в особі голови кооперативу Турчин В.В. повідомляє , що чотири спеціалісти вже на пенсії і трудових книжок не мають та і не потрібні вони вже їм, тому просимо врахувати наші пояснення.
1. Турчин Василь Володимирович – 66р пенсіонер 2. Малеванчук Михайло Петрович - 67р пенсіонер 3.Турчин Богдан Володимирович -65р пенсіонер 4. Ліценберг Валерій Леонідович -67р пенсіонер
Спеціалісти які по совмісництву оформлені в ТОВ «ТТ- БУДІВНИЧИЙ» за адресою с. Ягільниця, Чортківського району, Тернопільської області і не мають на руках трудових книжок
5. Куртинюк Христина Віталівна 6. Бойчук Михайло Михайлович 7. Калинюк Василь Васильович
Тому в наявності тільки одна трудова книжка – Турчин Володимира Васильовича
Голова кооперативу В.В.турчин
Відповідь надає працівник який на пенсії уже 6 років трудова якого в пенсійному фонді і вона не потрібна уже мені , а кошти йдуть з 2000р на рахунок в пенсійному фонді. Книжки хто йде на пенсію залишаються в пенсійному , тому 4 працівники їх просто не мають, по бажаню можна піти в пенсійний і затребувати їх для оформлення , але воно зайве.Троє оформлені в другій організації по сомісництву ми можемо бути в декількох організаціях іде накопичувальна система на ваш пенсійний рахунок. Тому в наявності тільки одна трудова книжка – Турчин Володимира Васильовича
Копії дипломів зазначених працівників – надано.
Посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції). Також надано виписка з протоколу пройденого навчання тому, що посвідчення без протоколу не дійсне.
Це все свідчить про те що порушень не має.
2. Виконання аналогічного договору про виконання робіт з Замовниками державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного договору, що завірений учасником та оригінал позитивного листа - відгуку про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданого не раніше лютого 2021 року
2 м Тлумач ,вул.. Грушевського,12 .Тлумацька СЗОШ-Інтернат 1-11 ступенів Івано-Франківської області
ЄДРПОУ 20562071
Капітальний ремонт приміщення гуртожитку спеціальної загальноосвітньої школи –інтернат 1-11 ступенів Грушевського,12 . м Тлумач Івано-Франківської області 615,310
22.05.2019р -закінчено
10.08.2019р
615,310тис.грн
4. Тернопільська обласна державна адміністрація Управління капітального будівництва ЄДРПОУ 04014074 , 4. м Тернопіль ,вул..Грушевського,8 Будівництво спортивного залу по вул..Залізнична,2 м.Чортків (Нове будівництво) 4564,120 22.10.2018р-22.12.2018р 3189.000тис.грн.
Постанова з 10 квіт. 2020 р. — ... Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій ... Копія одного аналогічного договору (з усіма додатками, ...
Відповідь аналогічні договора надані з відгуками по спортивного залу по вул..Залізнична,2 м.Чортків (Нове будівництво), надано два відгуки датовані грудень 2019р та 2020р , а Ви вимагаєте ще лютим 2021р, а якщо у Вас тендер ще буде в травні і т.д., правда щось не вяжеться з Законісттю . До речі ми їх взяли вже чотири рази нам вже і встидно до них звертатись.
Аналогічні договора надані з відгуками по Капітальний ремонт приміщення гуртожитку спеціальної загальноосвітньої школи –інтернат 1-11 ступенів Грушевського,12 . м Тлумач надано по завершенню робіт у грудні 2019р , ми взяли його тому що ліквідували школу- інтернат, стоїть закрита уже другий рік , нам до кого звертатись щоб Вашу вимогу задовільнити.
Ми рахуємо , що дані вимоги не вяжуться ніяким чином з Законісттю їх подачі тому, що відгук якщо він є , то він є. – Вимога виконана
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Замовник хоче побачити , чи в змозі і чи виконував учасник такі договори , для підтвердження є аналогічний договір, акти виконання , є відгуки після здачі , висновок один виконував і виконав , так ні
надати відгук ще раз бо наше бажання лютим місяцем – це буде Законим рішенням про дискваліфікацію ?
Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення. Проте, якщо таке порушення виявлять уже контролюючі органи, то обґрунтувати свої дії замовник завжди зможе принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти. Пропозиція кооперативу «Будівельник» економічно вигідніша.
Замовник прискіпливо розглядає одну пропозицію, другу – усюди недоліки знаходить. А от обирає переможцем тендеру учасника, в якого недоліків також вистачає, але замовник їх чомусь не помічає. Такі дії замовника уже чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для нього негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину.

Просимо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації нас як учасника закупівлі.
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2021 18:22
«Доброго дня! Шановний учаснику! У відповідь на вимогу інформуємо, що відповідно до вимог частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля складається з певних послідовних етапів, зокрема:
- розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника. Разом з тим, відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Одночасно повідомляємо, що під час періоду уточнення не надходило звернень від учасників щодо надання роз’яснень чи внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Отже, відповідно до частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозиції кооперативу «Будівельник» виявлено невідповідність визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
1. Відповідно до вимог п.11 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати аналогічний договір про виконання робіт з Замовниками державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного договору, що завірений учасником та оригінал позитивного листа - відгуку про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданого не раніше лютого 2021 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів. Учасником завантажено до електронної системи закупівель файл «Аналогічні договора Б 2.rar», в якому розміщено відгук щодо діяльності Кооперативу «Будівельник» по об’єкту “Будівництво спортивного залу по вул..Залізничника, 2 м.Чортків» від 30.08.2019 №1270/01-13 та від 30.01.2020 №157/01, виданий Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації та відгук щодо діяльності Кооперативу «Будівельник» по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення гуртожитку по вул..Грушевського 12, м.Тлумач від 20.08.2019 №95, виданий Тлумацькою спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат, що не відповідає вимогам п.11 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до вимог п.15 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен подати перелік працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ, посади, стажу роботи на займаній посаді. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) та Довідка форми 1-ДФ за останній звітній період і квитанція про отримання її органами ДПС або сканкопії повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 № 413 з електронною квитанцією про прийняття його уповноваженим органом.
Учасником до електронної системи закупівель завантажено файл: «Довідка про наявність спеціалістів Буд 09.03.21..pdf», в якому зазначено, що відповідно до штатного розпису на постійні основі працюють голова кооперативу та головний інженер, відповідальний за охорону праці. Однак, завантажено копію трудової книжки тільки голови кооперативу. Відповідно до завантажених файлів «Лист-розяснення працівники Буд.pdf» та «Довідка щодо трудови книж. Б Кол.pdf» учасником надається роз'яснення, що у зв'язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 №1217-IX скасована норма щодо ведення паперових трудових книжок та переходу на електронні трудові книжки. Однак, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування, а саме: із 10 червня 2021 року.
Враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України від від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки працівників» трудові книжки зберігаються на підприємствах, в установах і організаціях, у представництвах іноземних суб’єктів господарювання, а при звільненні працівника трудова книжка видається йому під розписку в журналі обліку.
Учасником завантажено до електронної системи закупівель файл «Форма _1 ДФ Буд 2.03.21.pdf», в якому міститься Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1-ДФ). Разом з тим, відсутня квитанція про отримання його органами ДПС України.».
Номер вимоги: UA-2021-02-24-007332-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 20 березня 2021 22:24
Не правомірне визначення переможця
Не правомірне визначення переможця ПП «Рембудсервіс-Косів»
Вимога Замовника:
Учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність в учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (копія посвідчення надається учасником у складі пропозиції).
Посвідчення так як вимагалось надано но: для навчання та перевірки знань по охороні праці в організації потрібна комісія в складі не менше 3(трьох) чоловік , спеціалісти ПП «Рембудсервіс-Косів» повинні про це знати , на відміну від працівників охорони здоровя. Посвідчення без виписки із протоколу про проходження навчання по охороні праці не є дійсним, бо таких посвідчень ми Вам наксерим та ще й на Вас уповноважену особу. Якщо директор ПП «Рембудсервіс-Косів» проходив навчання то він повинен знати такі речі.
НЕ ВИКОНАНО
Щодо аналогічного договору, у Вас Замовника дивний підхід всі документи датовані повині бути лютим 2021р, а от аналогічний договір всі без винятку подають не раніше 3(трьох) річної давнини, а У Вашому випадку проходить 8 річна. Щодо відгука наданого головою ліквідаційної комісії Департаменту будівництва житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури подана перезнята з ксерокопії. Довідка видана такою державною установою як Департамент будівництва житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури підписант повинен мати сертифікований підпис (дійсний з такого то числа по таке число і рік дії), тому така довідка від такої установи не є дійсна. А ця довідка просто зроблена по просьбі трудящих.
Всі довідки без винятку без вихідного номера, числа, року і кому адресована, цю шару можна в любий час і навіть рік здавати на закупівлю любого тендеру.
Проект договору з додатками: договірна ціна – є
Календарний графік - є
Календарний план фінансування робіт- відсутній
Не надано довідки де б було вказано на строк дії пропозиції 90 днів - відсутня
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, завдання замовника - ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами тендеру та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох з вище перелічених підстав, – відхилити його пропозицію. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції. Органом оскарження сформовано просту і зрозумілу формулу, за якою замовникам слід розглядати тендерні пропозиції: «тендерна документація = тендерна пропозиція», а це означає, що документи пропозицій учасників повинні бути надані у повній відповідності до вимог тендерної документації.
І тут, власне, ми і підійшли до першої і найпоширенішої помилки замовників:
• Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Причин для такого рішення у замовників буває багато. Хтось просто помилково трактує певні помилки учасників як формальні. Дехто просто їх не помічає. А є і такі Замовники, що свідомо закривають очі на порушення, бажаючи привести до перемоги «свого» учасника.
Якщо йдеться про визначення переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією з усіх, які були подані, то, на даний момент, такі дії з Замовника, в більшості випадків, не мають для нього негативних наслідків. Хіба що інші учасники, права та законні інтереси яких порушуються таким рішенням замовника, правомірно захищаючи свої права в органі оскарження, зможуть добитись відміни цього рішення. Проте, якщо таке порушення виявлять уже контролюючі органи, то обґрунтувати свої дії замовник завжди зможе принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти.
Проте часто буває інша ситуація – коли замовник прискіпливо розглядає одну пропозицію, другу – усюди недоліки знаходить. А от обирає переможцем тендеру учасника, в якого недоліків також вистачає, але замовник їх чомусь не помічає. Такі дії замовника уже чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для нього негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину.
Ну а вже з довгоочікуваним прийняттям змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику за визначення переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» і адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
З вище викладеного ми важаємо про доцільність переглянути своє рішення про визначення переможця.
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2021 14:04
«Доброго дня! Шановний учаснику! У відповідь на вимогу інформуємо, що відповідно до вимог частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля складається з певних послідовних етапів, зокрема:
- розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Однак, у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.

За результатами розгляду пропозиція Приватного підприємства «Промбудсервіс-Косів" відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що пропозиція ПП «Рембудсервіс-Косів» не розглядалася, оскільки не була подана для у часті у спрощеній закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

20 березня 2021 19:16
Вимога

Документи

23 березня 2021 18:22
Протокол 16.pdf

Документи подані скаржником

20 березня 2021 22:24
Вимога

Документи

24 березня 2021 14:04
Протокол 17.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Кооператив "Будівельник" 1 245 467,00
UAH з ПДВ
1 245 467,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 1 370 501,00
UAH з ПДВ
1 370 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2021 16:51
Електронний підпис
12 березня 2021 16:47
Щодо довідки ДПІ.pdf
12 березня 2021 16:47
Форма _1 ДФ Буд 12.03.21.pdf
12 березня 2021 05:48
Електронний підпис
12 березня 2021 05:45
Банк 26.02.2021 Буд.pdf
12 березня 2021 05:16
Проект договору Буд Кол.pdf
12 березня 2021 05:16
Довідки Ст17 01.03.21.pdf
12 березня 2021 05:16
Довідки на підписанта Б.rar
12 березня 2021 05:16
Довідки Буд 01.03.21.pdf
12 березня 2021 05:16
Довідка банк Буд 09.03.21..pdf
12 березня 2021 05:16
Аналогічні договора Б 2.rar
12 березня 2021 05:16
G0321-0752-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf
12 березня 2021 05:16
Підписаний_G0321-0752-GL_tender.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 13:32
Електронний підпис
12 березня 2021 13:29
25_Довідка ДПСУ.pdf
05 березня 2021 17:03
Електронний підпис
05 березня 2021 17:02
Технічне Коломия ЦРЛ.zip
05 березня 2021 17:02
Підписаний_ліцензія_.pdf
05 березня 2021 17:02
Підписаний_G0321-0431-GL_tender.pdf
05 березня 2021 17:02
18_Довідка ДПСУ.pdf
05 березня 2021 17:02
16_Проект Договору.pdf
05 березня 2021 17:02
13_Технічне завдання.pdf
05 березня 2021 17:02
10_Статут.pdf
05 березня 2021 17:02
3_Наявність працівників.pdf
05 березня 2021 17:02
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Кооператив "Будівельник"

ПП "Промбудсервіс-Косів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кооператив "Будівельник"
#19399200
Відхилено 1 245 467,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 09:08
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 1 370 501,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 15:43

Документи

18 березня 2021 09:08
Електронний підпис
18 березня 2021 09:05
Протокол 14.pdf

Документи

19 березня 2021 15:43
Електронний підпис
19 березня 2021 15:42
Протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
1 370 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 15:43
Електронний підпис
19 березня 2021 15:42
Протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:34
Додаткова угода 748.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:28
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:56
Договірна ціна.pdf укладений
31 березня 2021 15:55
Договір 164.pdf укладений
31 березня 2021 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 748
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 316 942,00
UAH (в тому числі ПДВ 219 490,00 UAH)