Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” |
Код ЄДРПОУ: | 02005585 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3 |
Контактна особа: |
Герман Анна Вікторівна 380472544493 maruk90@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:47 |
Очікувана вартість: | 1 971 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 565,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59130 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 14:18 |
ТД ЗМІНИ 04.03.2021.docx | |
04 березня 2021 14:16 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 04.03.2021.docx | |
24 лютого 2021 11:35 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
24 лютого 2021 11:34 |
ТД 24.02.2021.docx |
04 березня 2021 14:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 14:18 |
ТД ЗМІНИ 04.03.2021.docx
|
|||
04 березня 2021 14:16 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 04.03.2021.docx
|
|||
24 лютого 2021 11:35 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
24 лютого 2021 11:34 |
ТД 24.02.2021.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-30-000010 ● ced99efd61804381bf1dbd28d62331da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2021 № 226
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 24.03.2021 № 003100-18/3717-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2021 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-24-004854-b, 24.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-30 15:39:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо ( яловичина та тушки курей, свіжі чи охолоджені)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-24-004854-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. на якій підставі учаснику ФОП Демиденко С.Г. надано 24 години на усунення невідповідностей для подання ним документів, які вимагалися у п.1 «Інші документи від Учасника» ч. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» тендерної документації ?
2. чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Демиденко С.Г. на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- на тендерну пропозицію ФОП Демиденко С.Г. не накладено кваліфікований електронний підпис учасника, зокрема на документи, що підтверджують надання тендерного забезпечення .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-01 15:21:26
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на Ваш запит, у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо ( яловичина та тушки курей, свіжі чи охолоджені)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-24-004854-b) , тендерний комітет замовника повідомляє наступне:
1. ЩОДО ПИТАННЯ ПЕРШОГО - на якій підставі учаснику ФОП Демиденко С.Г. надано 24 години на усунення невідповідностей для подання ним документів, які вимагалися у п.1 «Інші документи від Учасника» ч. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» тендерної документації, повідомляє про наступне:
Відповідно до п.1. розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження у тому числі файлів з:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації,
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї ( в тому числі щодо права підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю).
Таким чином, підтвердження кваліфікаційних вимог здійснюється шляхом подання документів, що передбачені для учасників згідно додатку 1 до тендерної документації, так само як і підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю здійснюється шляхом подання документів, що визначені по тексту тендерної документації та додатку 1.
З метою підтвердження зазначеним вище вимогам (кваліфікаційним та підтвердження права підпису тендерної пропозиції і договору за результатами закупівлі), учасники фізичні особи – підприємці, у тому числі надають наступні документи:
- довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу.
та
- паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Демиденко Сергій Григорович встановлено, що у складі його тендерної пропозиції відсутні картка про присвоєння ідентифікаційного коду та - паспорт (1-6 сторінки та місце проживання).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, пояснюємо, що на усунення невідповідностей для подання учасником ФОП Демиденко С.Г. документів, які вимагалися у п.1 «Інші документи від Учасника» ч. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку № 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» на підставі того, що зазначені документи вимагались із метою підтвердження в тому числі відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю та відповідно до положення ч.16. ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
2 . ЩОДО ПИТАННЯ ДРУГОГО чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Демиденко С.Г. на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»? - на тендерну пропозицію ФОП Демиденко С.Г. не накладено кваліфікований електронний підпис учасника, зокрема на документи, що підтверджують надання тендерного забезпечення – повідомляємо наступне:
Відповідно до п.32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Зміст тендерної документації визначено у п.1. розділу 3 тендерної документації затверджено перелік інформації, із якої має складатися тендерна пропозиція
Відповідно до п.2. розділу 3 тендерної пропозиції банківська гарантія має бути підписана КЕП уповноважено представника банку, а не учасником закупівлі.
Відповідно до п. 19 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Крім того, відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та п.1 розділу 3 тендерної документації до формальних помилок відноситься те, що окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
Таким чином, відсутність кваліфікованого електронного підпису на окремих сторінках тендерної пропозиції не впливає на зміст тендерної пропозиції та віднесено до формальної.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі Висновку проведеного моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, що керується статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір № 4854 від 05.04.2021р
2021-04-16 09:09:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
договір № 4854 від 05.04.2021р розірвано
2021-04-20 08:34:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" |
1 675 420,00
UAH з ПДВ
|
1 675 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Демиденко Сергій Григорович |
1 830 800,00
UAH з ПДВ
|
1 830 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Немає |
ПАНЧЕНКО АНАТОЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 971 000,00
UAH з ПДВ
|
1 971 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" #2906316443 |
Відхилено |
1 675 420,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 11:04
|
|
ФОП Демиденко Сергій Григорович #2865109495 |
Переможець |
1 830 800,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2021 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:06
|
ДОД УГОДА №2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 11:35
|
ДОД УГОДА № 1 (зменшення обсягів).pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 17:13
|
Договір №4854 від 05.04.2021р М’ясо).pdf | укладений |
05 квітня 2021 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.1, ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п. 1.3 Договору № 4854 від 05.04.2021р., сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору на 1 313 990,59 грн (один мільйон триста тринадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 59 коп.) без ПДВ 2. Загальна сума договору в результати змін складає: : 516 809,41 грн (п’ятсот шістнадцять тисяч вісімсот дев’ять грн. 41 коп.) без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 4854 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Висновку проведеного моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, що керується статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір № 4854 від 05.04.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 4854 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
516 809,49
UAH
|
Причини розірвання договору: | На підставі Висновку проведеного моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, що керується статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір № 4854 від 05.04.2021р |