Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для відходів згідно із технічним завданням
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-02-24-004852-b 80f53f511c044455a7b488b65fccc316
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошова Яна Олександрівна

yana_koshova@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Гадяч-житло
Код ЄДРПОУ: 34401486
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, Драгоманова, 22
Контактна особа: Кошова Яна Олександрівна
yana_koshova@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 11:10
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Контейнери для відходів згідно із технічним завданням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, Драгоманова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок „Виконавця” в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється „Замовником” на підставі видаткової накладної. У випадку затримки оплати „Замовника” як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), „Замовник” зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 лютого 2021 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 08:28
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ нова редакція.doc
25 лютого 2021 08:27
Перелік змін до ТД.docx
25 лютого 2021 08:26
ТД _ Контейнери нова редакція.doc
24 лютого 2021 11:35
Проєкт договору.docx
25 лютого 2021 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2021 08:28
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ нова редакція.doc
24 лютого 2021 11:35
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
25 лютого 2021 08:27
Перелік змін до ТД.docx
25 лютого 2021 08:26
ТД _ Контейнери нова редакція.doc
24 лютого 2021 11:34
ТД _ Контейнери.doc
24 лютого 2021 11:35
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів, що підтверджують можливість поставки.
Дата подання: 24 лютого 2021 12:59
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:04
Просимо Замовника вказати, чи може потенційний Учасник для виконання вимоги щодо подання «документів, що підтверджують можливість виконання поставок контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, згідно договору про закупівлю» надати довідку складену у довільній формі? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Керуючись п.6.1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація " Тендерної документації, передбачено документи, що підтверджують можливість виконання поставок контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, згідно договору про закупівлю:
6.1.4.1. для безпосередніх виробників - копія нормативно-технічної документації на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, або копія сертифікату продукції власного виробництва, або інший документ, що підтверджує статус учасника як виробника.
6.1.4.2. для учасників, які не є безпосередніми виробниками контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, надати у складі тендерної пропозиції копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію контейнерів для відходів, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції.
Щодо коліс контейнера
Дата подання: 24 лютого 2021 13:00
Дата відповіді: 25 лютого 2021 08:46
Вимога щодо того, що колеса мають бути в антивандальному виконанні (нез’ємні) є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Замовником було проведено аналіз ринку контейнерів для відходів в Україні, відповідно до якого з’ясувалось, що найбільш оптимальний варіант за показниками: ціна, якість, зносостійкість, обсяг внутрішнього простору контейнера, (найбільш поширеніший вид контейнера, який зараз присутній на ринку).
Враховуючи територію обслуговування Замовника (переважно сільська місцевість, 50% відсутність дорожнього покриття ), погодні умови (затяжні дощі восени та на навесні, снігопади та ожеледь взимку), було прийнято рішення придбання контейнерів для відходів з відповідними характеристиками.
Також, вивчаючи закупки контейнерів для відходів на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (PROZORRO), ми дійшли висновку, що і інші суб’єкти господарювання замовляли контейнери для відходів з аналогічними характеристиками, зокрема в контейнерах для відходів колеса мають бути в антивандальному виконанні (нез’ємні)
Додатково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
А також, звертаємо Вашу увагу, що Виробник контейнерів для відходів має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів. наявна.
Якщо Учасник не має в наявності відповідного товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити його на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Щодо розбіжностей у кількості
Дата подання: 24 лютого 2021 13:00
Дата відповіді: 25 лютого 2021 08:35
Розбіжності щодо кількості контейнерів, у тендерній документації вказано, що закуповлюється 600 контейнерів, проте у технічному завданні вказано «Сірий – 125 шт., зелений – 125 шт., синій – 125 шт., коричневий – 125 шт» що становить 500. З метою уникнення розбіжностей просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення внесено зміни до Тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Згідно ч.2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі", разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Щодо поставки контейнерів
Дата подання: 24 лютого 2021 13:00
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:06
Просимо Замовника вказати, поставка контейнерів повинна здійснюватися однією партією чи кількома партіями?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Керуючись п. 6.3. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Тендерної документації, встановлено, що на учасника покладається обов’язок доставки контейнерів для відходів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. Доставка партіями не передбачається.
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 24 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:00
Якщо поставку контейнерів потрібно здійснювати партіями то просимо вказати, яка мінімальна та максимальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, що необхідно поставити?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Керуючись п. 6.3. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Тендерної документації, встановлено, що на учасника покладається обов’язок доставки контейнерів для відходів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. Доставка партіями не передбачається.
Щодо кріплення кришки
Дата подання: 24 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 09:51
Вимога щодо того, що кришка Кріпиться за допомогою 2 штифтів є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Замовником було проведено аналіз ринку контейнерів для відходів в Україні, відповідно до якого з’ясувалось, що найбільш оптимальний варіант за показниками: ціна, якість, зносостійкість, обсяг внутрішнього простору контейнера, (найбільш поширеніший вид контейнера, який зараз присутній на ринку).
Враховуючи територію обслуговування Замовника (переважно сільська місцевість, 50% відсутність дорожнього покриття ), погодні умови (затяжні дощі восени та на навесні, снігопади та ожеледь взимку), було прийнято рішення придбання контейнерів для відходів з відповідними характеристиками.
Також, вивчаючи закупки контейнерів для відходів на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (PROZORRO), ми дійшли висновку, що і інші суб’єкти господарювання замовляли контейнери для відходів з аналогічними характеристиками, зокрема в контейнерах для відходів кришка корпусу повинна кріпиться за допомогою 2 штифтів та мати дві ручки.
Додатково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
А також, звертаємо Вашу увагу, що Виробник контейнерів для відходів має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів.
Якщо Учасник не має в наявності відповідного товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити його на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Щодо згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 24 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 13:28
Просимо замовника вказати, чи повинен потенційний Учасник надавати згоду на обробку персональних даних працівників?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Положеннями Тендерної документації не передбачена вимога про надання потенційним учасником згоди на обробку персональних даних працівників.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2021 09:13
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:10
Технічні вимоги містять вимогу: "має бути гладким без виступів, ребер та гострих кутів." Тобто ви навмисне погіршуєте якість контейнерів? Так як контейнери, які мають виступи і ребра мають значно більшу жорсткість відповідно і якість. Чи ви навмисне так пишете під того з ким є домовленість?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення доводимо до відому, про те, що технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим в Україні чи міжнародним нормативним документам – ДСТУ, ТУ, та актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Якість Продукції повинна відповідати ТУ виробника та технічним вимогам замовника.
Технічні характеристики, передбачені Замовником, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
Технічні вимоги
Дата подання: 01 березня 2021 16:34
Дата відповіді: 02 березня 2021 08:35
Якби Замовник був ознайомлений із текстом ДСТУ 8476:2015, то не робив би такого вільного посилання у відповіді на попереднє питання.Усі пропозиції, які не відповідають Технічним характеристикам Замовника будуть / мають бути відхилені згідно Закону. Тому, якщо замовник дійсно керується лише діючим на території Україні стандартом, то так і вкажіть у своємку Технічному завданні. А Вас чітко зазначено "має бути гладким без виступів, ребер та гострих кутів". гострі кути дійсно є неприйнятними. А от наявність чи відсутність ребер жорсткостей є дискримінаційною вимогою зі сторони Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.

Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер.
Дякуємо за звернення.
Технічні +
Дата подання: 02 березня 2021 09:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:58
Відповідь: Доброго дня!
Не зрозуміла суть Вашого питання?!
Технічні характиристики
Дата подання: 02 березня 2021 09:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Дякуємо за чудову лекцію про дискримінацію прав людини. Замовник у своїх відповідях посилався на діючий ДСТУ, а тепер, на визначення тлумачення дискримінації…. Так, Ви маєте повне право визначати умови, описи та інші характеристики, що не обмежено Законом. Але Ви чудово не відповили на задане питання. Чи Замовник ознайомився з текстом ДСТУ? Замовник є кваліфікованим технологом, що так впевнено обмежує участь інших сертифікованих державою Учасників? Обґрунтуйте, чим саме наявність чи відсутність ребер жорсткості на контейнері, є такою унікальною та визначальною характеристикою для Вас? Ви проводили запити до різних виробників та реальних споживачів таких контейнерів? Ваша суб’єктивна думка є важливішою за стандарт ДСТУ? Невже бюджет можна витрачати лише за бажанням одного Замовника, який є компетентний у своїй сфері, а не у сфері виробництва контейнерів? І якщо у Вас стільки звернень (і це не від однієї компанії, наразі, ми підтримуємо попередні запитання від Учасників), то Вам хочуть пояснити, що ви, можливо, відмовляєтеся від якісних товарів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти EN 840-1 та ДСТУ формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Відсутність ребер забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття з відсутністю ребер.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 04 березня 2021 20:30
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:58
Шановний замовник, просимо Вас уточнити, за яким критерієм договір буде вважатися аналогічним: за кодом ДК чи за предметом закупівлі? чи не буде відхилена пропозиція якщо Аналогічний договір буде поданий за такими кодами ДК: 1) 44613700-7 Контейнери для сміття або 2) 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття
Відповідь: Доброго дня!
На ваше звернення повідомляємо наступне.
Згідно п.5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (контейнери для відходів), а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Предмет цієї закупівлі - «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 44610000 - 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для відходів згідно із технічним завданням)»
Часткове виконання договору
Дата подання: 04 березня 2021 20:36
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:52
Прохання пояснити детально що мається на увазі "часткове виконання" ? Який саме документ може бути відсутній в частковому виконанні аналогічного договору? Чи не буде відхилина пропозиція якщо наданий аналогічний догові, акти прийому передачі товару, але немаючи ще листа-відгука? чи буде такий договір вважатися "частково виконаним"?
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Згідно п. 5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (контейнери для відходів), а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Відпоідно при частковому виконанні договору лист - відгук може не бути відсутнім.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" 406 800,00
UAH з ПДВ
370 799,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" 424 800,00
UAH з ПДВ
370 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" 435 600,00
UAH з ПДВ
374 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 427 800,00
UAH з ПДВ
419 755,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 березня 2021 19:16
Електронний підпис
13 березня 2021 19:12
1 Реєстр.pdf
13 березня 2021 19:11
7 договір.pdf
13 березня 2021 19:09
6 теххарак.pdf
13 березня 2021 19:07
5 повноваж.pdf
13 березня 2021 19:06
4 ст 17.pdf
13 березня 2021 19:05
3 стат 16.pdf
13 березня 2021 19:04
2 Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2021 08:47
Електронний підпис
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч2.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п8.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п6.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п3.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п2.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п13.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п12.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
Проєкт договору.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
Довідка МВС.pdf.p7s
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч2.pdf
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п8.pdf
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п6.pdf
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п3.pdf
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п2.pdf
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п13.pdf
19 березня 2021 08:47
ст 17. ч1. п12.pdf
19 березня 2021 08:47
Проєкт договору.pdf
19 березня 2021 08:47
Довідка МВС.pdf
19 березня 2021 08:47
Електронний підпис
13 березня 2021 22:23
Електронний підпис
13 березня 2021 22:23
Фін.звіт 2020р..pdf
13 березня 2021 22:23
Проєкт договору.pdf
13 березня 2021 22:23
Паспорт на продукцію.pdf
13 березня 2021 22:23
Опис до статуту.pdf
13 березня 2021 22:23
Лист-відгук.pdf
13 березня 2021 22:23
Контракт JESTIС.pdf
13 березня 2021 22:23
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 15:16
Електронний підпис
12 березня 2021 14:42
38.  Наказ (копiя, ориг.).pdf
12 березня 2021 14:42
37. Щодо доставки.pdf
12 березня 2021 14:42
36. Згода перс. дані.pdf
12 березня 2021 14:42
34. Повноваження підпису.pdf
12 березня 2021 14:42
33. Рiшення (копiя, ориг.).pdf
12 березня 2021 14:42
32. Проект договору.pdf
12 березня 2021 14:42
27. Щодо док. фіз. ос..pdf
12 березня 2021 14:42
26. Довідка субпідрядник.pdf
12 березня 2021 14:42
24. Щодо значн. правоч..pdf
12 березня 2021 14:42
23. Щодо балансу.pdf
12 березня 2021 14:42
21. Статут Укрресурс ..pdf
12 березня 2021 14:42
17. Довiдка МТБ.pdf
12 березня 2021 14:42
9. Щодо довкілля.pdf
12 березня 2021 14:42
8. Щодо виробника.pdf
12 березня 2021 14:42
4. Сертиф. EN840-1 (коп. ориг.).pdf
12 березня 2021 14:42
2. Зображення контейнера.pdf
12 березня 2021 14:42
16. Щодо якості.pdf
12 березня 2021 14:42
15. Щодо протоколів випр..pdf
12 березня 2021 14:42
13. Щодо поставки.pdf
12 березня 2021 14:42
12. Щодо відповідності.pdf
12 березня 2021 14:42
1. Технічна спец..pdf

Публічні документи

12 березня 2021 17:37
Електронний підпис
12 березня 2021 17:34
Фото та креслення.pdf
12 березня 2021 17:34
Фін звіт та баланс.pdf
12 березня 2021 17:34
Технічна карта.pdf
12 березня 2021 17:34
Рішення 20 002.pdf
12 березня 2021 17:34
Паспорт 120 WEBER.pdf
12 березня 2021 17:34
изображение2.jpg
12 березня 2021 17:34
изображение1.jpg
12 березня 2021 17:34
ДИЛЕРСЬКИЙ ДОГОВІР.pdf
12 березня 2021 17:34
525 Довідка МТБ.pdf
12 березня 2021 17:34
511-524 Довідка ст.17.pdf
12 березня 2021 17:34
510 Інформаційна довідка.pdf
12 березня 2021 17:34
509 Довідка.pdf
12 березня 2021 17:34
508 Довідка.pdf
12 березня 2021 17:34
506 Довідка.pdf
12 березня 2021 17:34
505 Довідка.pdf
12 березня 2021 17:34
504 Технічне завдання.pdf
12 березня 2021 17:34
Висновок.pdf
12 березня 2021 17:34
S_60127253_англ_укр.PDF
12 березня 2021 17:34
S_60127253_0001_Zertifikat_D_F (1).pdf
12 березня 2021 17:34
50001_Deutsch.pdf
12 березня 2021 17:34
50001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
12 березня 2021 17:34
14001_Deutsch.pdf
12 березня 2021 17:34
14001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
12 березня 2021 17:34
9001_Deutsch.pdf
12 березня 2021 17:34
9001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ"
#43016485
Відхилено 370 799,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"
#38609862
Переможець 370 800,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"
#38609862
370 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 14:11
Договір.PDF укладений
30 березня 2021 14:08