Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для відходів згідно із технічним завданням
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-02-24-004852-b ● 80f53f511c044455a7b488b65fccc316
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Гадяч-житло |
Код ЄДРПОУ: | 34401486 |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, Драгоманова, 22 |
Контактна особа: |
Кошова Яна Олександрівна yana_koshova@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Контейнери для відходів згідно із технічним завданням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, Гадяч, Драгоманова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться порядком перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок „Виконавця” в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється „Замовником” на підставі видаткової накладної. У випадку затримки оплати „Замовника” як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), „Замовник” зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 5 (п’яти) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 08:28 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ нова редакція.doc | |
25 лютого 2021 08:27 |
Перелік змін до ТД.docx | |
25 лютого 2021 08:26 |
ТД _ Контейнери нова редакція.doc | |
24 лютого 2021 11:35 |
Проєкт договору.docx |
25 лютого 2021 08:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2021 08:28 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ нова редакція.doc
|
|||
25 лютого 2021 08:27 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
25 лютого 2021 08:26 |
ТД _ Контейнери нова редакція.doc
|
|||
24 лютого 2021 11:35 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів, що підтверджують можливість поставки.
Дата подання: 24 лютого 2021 12:59
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:04
Просимо Замовника вказати, чи може потенційний Учасник для виконання вимоги щодо подання «документів, що підтверджують можливість виконання поставок контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, згідно договору про закупівлю» надати довідку складену у довільній формі? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Керуючись п.6.1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація " Тендерної документації, передбачено документи, що підтверджують можливість виконання поставок контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, згідно договору про закупівлю:
6.1.4.1. для безпосередніх виробників - копія нормативно-технічної документації на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, або копія сертифікату продукції власного виробництва, або інший документ, що підтверджує статус учасника як виробника.
6.1.4.2. для учасників, які не є безпосередніми виробниками контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, надати у складі тендерної пропозиції копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію контейнерів для відходів, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції.
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Керуючись п.6.1.4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація " Тендерної документації, передбачено документи, що підтверджують можливість виконання поставок контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, згідно договору про закупівлю:
6.1.4.1. для безпосередніх виробників - копія нормативно-технічної документації на виготовлення товару, що є предметом закупівлі, або копія сертифікату продукції власного виробництва, або інший документ, що підтверджує статус учасника як виробника.
6.1.4.2. для учасників, які не є безпосередніми виробниками контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, надати у складі тендерної пропозиції копію діючого дилерського або дистриб’юторського договору з підприємством-виробником контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, або іншим суб’єктом господарювання, який на законних підставах здійснює реалізацію контейнерів для відходів, що є предметом цієї закупівлі, або копію іншого документу, що підтверджує правомочність учасника на реалізацію контейнерів для відходів, що пропонуються згідно його тендерної пропозиції.
Щодо коліс контейнера
Дата подання: 24 лютого 2021 13:00
Дата відповіді: 25 лютого 2021 08:46
Вимога щодо того, що колеса мають бути в антивандальному виконанні (нез’ємні) є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Замовником було проведено аналіз ринку контейнерів для відходів в Україні, відповідно до якого з’ясувалось, що найбільш оптимальний варіант за показниками: ціна, якість, зносостійкість, обсяг внутрішнього простору контейнера, (найбільш поширеніший вид контейнера, який зараз присутній на ринку).
Враховуючи територію обслуговування Замовника (переважно сільська місцевість, 50% відсутність дорожнього покриття ), погодні умови (затяжні дощі восени та на навесні, снігопади та ожеледь взимку), було прийнято рішення придбання контейнерів для відходів з відповідними характеристиками.
Також, вивчаючи закупки контейнерів для відходів на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (PROZORRO), ми дійшли висновку, що і інші суб’єкти господарювання замовляли контейнери для відходів з аналогічними характеристиками, зокрема в контейнерах для відходів колеса мають бути в антивандальному виконанні (нез’ємні)
Додатково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
А також, звертаємо Вашу увагу, що Виробник контейнерів для відходів має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів. наявна.
Якщо Учасник не має в наявності відповідного товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити його на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Замовником було проведено аналіз ринку контейнерів для відходів в Україні, відповідно до якого з’ясувалось, що найбільш оптимальний варіант за показниками: ціна, якість, зносостійкість, обсяг внутрішнього простору контейнера, (найбільш поширеніший вид контейнера, який зараз присутній на ринку).
Враховуючи територію обслуговування Замовника (переважно сільська місцевість, 50% відсутність дорожнього покриття ), погодні умови (затяжні дощі восени та на навесні, снігопади та ожеледь взимку), було прийнято рішення придбання контейнерів для відходів з відповідними характеристиками.
Також, вивчаючи закупки контейнерів для відходів на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (PROZORRO), ми дійшли висновку, що і інші суб’єкти господарювання замовляли контейнери для відходів з аналогічними характеристиками, зокрема в контейнерах для відходів колеса мають бути в антивандальному виконанні (нез’ємні)
Додатково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
А також, звертаємо Вашу увагу, що Виробник контейнерів для відходів має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів. наявна.
Якщо Учасник не має в наявності відповідного товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити його на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Щодо розбіжностей у кількості
Дата подання: 24 лютого 2021 13:00
Дата відповіді: 25 лютого 2021 08:35
Розбіжності щодо кількості контейнерів, у тендерній документації вказано, що закуповлюється 600 контейнерів, проте у технічному завданні вказано «Сірий – 125 шт., зелений – 125 шт., синій – 125 шт., коричневий – 125 шт» що становить 500. З метою уникнення розбіжностей просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення внесено зміни до Тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Згідно ч.2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі", разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
За результатами Вашого звернення внесено зміни до Тендерної документації, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Згідно ч.2 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі", разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться.
Щодо поставки контейнерів
Дата подання: 24 лютого 2021 13:00
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:06
Просимо Замовника вказати, поставка контейнерів повинна здійснюватися однією партією чи кількома партіями?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Керуючись п. 6.3. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Тендерної документації, встановлено, що на учасника покладається обов’язок доставки контейнерів для відходів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. Доставка партіями не передбачається.
За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Керуючись п. 6.3. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Тендерної документації, встановлено, що на учасника покладається обов’язок доставки контейнерів для відходів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. Доставка партіями не передбачається.
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 24 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:00
Якщо поставку контейнерів потрібно здійснювати партіями то просимо вказати, яка мінімальна та максимальна кількість контейнерів входитиме в одну партію, що необхідно поставити?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Керуючись п. 6.3. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Тендерної документації, встановлено, що на учасника покладається обов’язок доставки контейнерів для відходів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. Доставка партіями не передбачається.
За результатами Вашого звернення, повідомляємо наступне.
Керуючись п. 6.3. "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація" Тендерної документації, встановлено, що на учасника покладається обов’язок доставки контейнерів для відходів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою. Доставка партіями не передбачається.
Щодо кріплення кришки
Дата подання: 24 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 09:51
Вимога щодо того, що кришка Кріпиться за допомогою 2 штифтів є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Замовником було проведено аналіз ринку контейнерів для відходів в Україні, відповідно до якого з’ясувалось, що найбільш оптимальний варіант за показниками: ціна, якість, зносостійкість, обсяг внутрішнього простору контейнера, (найбільш поширеніший вид контейнера, який зараз присутній на ринку).
Враховуючи територію обслуговування Замовника (переважно сільська місцевість, 50% відсутність дорожнього покриття ), погодні умови (затяжні дощі восени та на навесні, снігопади та ожеледь взимку), було прийнято рішення придбання контейнерів для відходів з відповідними характеристиками.
Також, вивчаючи закупки контейнерів для відходів на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (PROZORRO), ми дійшли висновку, що і інші суб’єкти господарювання замовляли контейнери для відходів з аналогічними характеристиками, зокрема в контейнерах для відходів кришка корпусу повинна кріпиться за допомогою 2 штифтів та мати дві ручки.
Додатково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
А також, звертаємо Вашу увагу, що Виробник контейнерів для відходів має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів.
Якщо Учасник не має в наявності відповідного товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити його на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Замовником було проведено аналіз ринку контейнерів для відходів в Україні, відповідно до якого з’ясувалось, що найбільш оптимальний варіант за показниками: ціна, якість, зносостійкість, обсяг внутрішнього простору контейнера, (найбільш поширеніший вид контейнера, який зараз присутній на ринку).
Враховуючи територію обслуговування Замовника (переважно сільська місцевість, 50% відсутність дорожнього покриття ), погодні умови (затяжні дощі восени та на навесні, снігопади та ожеледь взимку), було прийнято рішення придбання контейнерів для відходів з відповідними характеристиками.
Також, вивчаючи закупки контейнерів для відходів на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (PROZORRO), ми дійшли висновку, що і інші суб’єкти господарювання замовляли контейнери для відходів з аналогічними характеристиками, зокрема в контейнерах для відходів кришка корпусу повинна кріпиться за допомогою 2 штифтів та мати дві ручки.
Додатково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
А також, звертаємо Вашу увагу, що Виробник контейнерів для відходів має право приймати участь особисто або через офіційних дистриб’юторів.
Якщо Учасник не має в наявності відповідного товару, що є предметом даної закупівлі, то йому нічого не заважає закупити його на ринку, тобто розширити свій асортимент, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Щодо згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 24 лютого 2021 13:01
Дата відповіді: 25 лютого 2021 13:28
Просимо замовника вказати, чи повинен потенційний Учасник надавати згоду на обробку персональних даних працівників?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Положеннями Тендерної документації не передбачена вимога про надання потенційним учасником згоди на обробку персональних даних працівників.
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Положеннями Тендерної документації не передбачена вимога про надання потенційним учасником згоди на обробку персональних даних працівників.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 лютого 2021 09:13
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:10
Технічні вимоги містять вимогу: "має бути гладким без виступів, ребер та гострих кутів." Тобто ви навмисне погіршуєте якість контейнерів? Так як контейнери, які мають виступи і ребра мають значно більшу жорсткість відповідно і якість. Чи ви навмисне так пишете під того з ким є домовленість?
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення доводимо до відому, про те, що технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим в Україні чи міжнародним нормативним документам – ДСТУ, ТУ, та актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Якість Продукції повинна відповідати ТУ виробника та технічним вимогам замовника.
Технічні характеристики, передбачені Замовником, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
За результатами Вашого звернення доводимо до відому, про те, що технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим в Україні чи міжнародним нормативним документам – ДСТУ, ТУ, та актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Якість Продукції повинна відповідати ТУ виробника та технічним вимогам замовника.
Технічні характеристики, передбачені Замовником, є мінімальними. Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними характеристиками або вищої якості.
Технічні вимоги
Дата подання: 01 березня 2021 16:34
Дата відповіді: 02 березня 2021 08:35
Якби Замовник був ознайомлений із текстом ДСТУ 8476:2015, то не робив би такого вільного посилання у відповіді на попереднє питання.Усі пропозиції, які не відповідають Технічним характеристикам Замовника будуть / мають бути відхилені згідно Закону. Тому, якщо замовник дійсно керується лише діючим на території Україні стандартом, то так і вкажіть у своємку Технічному завданні. А Вас чітко зазначено "має бути гладким без виступів, ребер та гострих кутів". гострі кути дійсно є неприйнятними. А от наявність чи відсутність ребер жорсткостей є дискримінаційною вимогою зі сторони Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер.
Дякуємо за звернення.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність технічним, якісним показникам предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням потреби Замовника, дослідження ринку контейнерів для відходів в Україні, розмір фінансування та аналогічних закупівель в системі ПРОЗОРО.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер.
Дякуємо за звернення.
Технічні +
Дата подання: 02 березня 2021 09:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 09:58
Відповідь: Доброго дня!
Не зрозуміла суть Вашого питання?!
Не зрозуміла суть Вашого питання?!
Технічні характиристики
Дата подання: 02 березня 2021 09:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:19
Дякуємо за чудову лекцію про дискримінацію прав людини. Замовник у своїх відповідях посилався на діючий ДСТУ, а тепер, на визначення тлумачення дискримінації…. Так, Ви маєте повне право визначати умови, описи та інші характеристики, що не обмежено Законом. Але Ви чудово не відповили на задане питання. Чи Замовник ознайомився з текстом ДСТУ? Замовник є кваліфікованим технологом, що так впевнено обмежує участь інших сертифікованих державою Учасників? Обґрунтуйте, чим саме наявність чи відсутність ребер жорсткості на контейнері, є такою унікальною та визначальною характеристикою для Вас? Ви проводили запити до різних виробників та реальних споживачів таких контейнерів? Ваша суб’єктивна думка є важливішою за стандарт ДСТУ? Невже бюджет можна витрачати лише за бажанням одного Замовника, який є компетентний у своїй сфері, а не у сфері виробництва контейнерів? І якщо у Вас стільки звернень (і це не від однієї компанії, наразі, ми підтримуємо попередні запитання від Учасників), то Вам хочуть пояснити, що ви, можливо, відмовляєтеся від якісних товарів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти EN 840-1 та ДСТУ формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Відсутність ребер забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття з відсутністю ребер.
За результатами Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарти EN 840-1 та ДСТУ формують лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентують детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Замовник розраховує тривалий час експлуатувати контейнери, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Відсутність ребер забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки є достатньо виробників, які можуть запропонувати контейнери для збору сміття з відсутністю ребер.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 04 березня 2021 20:30
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:58
Шановний замовник, просимо Вас уточнити, за яким критерієм договір буде вважатися аналогічним: за кодом ДК чи за предметом закупівлі?
чи не буде відхилена пропозиція якщо Аналогічний договір буде поданий за такими кодами ДК:
1) 44613700-7 Контейнери для сміття
або
2) 34928480-6 Контейнери та урни для відходів і сміття
Відповідь: Доброго дня!
На ваше звернення повідомляємо наступне.
Згідно п.5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (контейнери для відходів), а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Предмет цієї закупівлі - «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 44610000 - 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для відходів згідно із технічним завданням)»
На ваше звернення повідомляємо наступне.
Згідно п.5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (контейнери для відходів), а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Предмет цієї закупівлі - «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 44610000 - 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для відходів згідно із технічним завданням)»
Часткове виконання договору
Дата подання: 04 березня 2021 20:36
Дата відповіді: 05 березня 2021 09:52
Прохання пояснити детально що мається на увазі "часткове виконання" ?
Який саме документ може бути відсутній в частковому виконанні аналогічного договору?
Чи не буде відхилина пропозиція якщо наданий аналогічний догові, акти прийому передачі товару, але немаючи ще листа-відгука? чи буде такий договір вважатися "частково виконаним"?
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Згідно п. 5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (контейнери для відходів), а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Відпоідно при частковому виконанні договору лист - відгук може не бути відсутнім.
На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Згідно п. 5.2. Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі (контейнери для відходів), а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
Відпоідно при частковому виконанні договору лист - відгук може не бути відсутнім.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
406 800,00
UAH з ПДВ
|
370 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" |
424 800,00
UAH з ПДВ
|
370 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
435 600,00
UAH з ПДВ
|
374 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
427 800,00
UAH з ПДВ
|
419 755,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" #43016485 |
Відхилено |
370 799,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" #38609862 |
Переможець |
370 800,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 14:11
|
Договір.PDF | укладений |
30 березня 2021 14:08
|