Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-02-24-004688-b 969ddb4692fa4389895e59f073939e8d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Дмитренко

+380972463803 kotssprd.byx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ " СЕЗЕНКІВ"
Код ЄДРПОУ: 38908505
Місцезнаходження: 07524, Україна , Київська обл., Баришівський район село Сезенків, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА будинок 33
Контактна особа: Надія Дмитренко
+380972463803
kotssprd.byx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 14:46
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кілограми
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07524, Україна, Київська область, СЕЗЕНКІВ, ЦЕНТРАЛЬНА,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 11:27
Оголошення (хліб).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

хліб
Дата подання: 25 лютого 2021 14:32
Дата відповіді: 26 лютого 2021 11:07
Шановний замовнику ,я як потенційного постачальник прошу Вас уточнити предмет закупівлі, чи Вам потрібно тільки хліб?, чи й булочні вироби, та вид борошна, житній чи пшеничний,
Відповідь: Тільки хліб,білий пшеничний ,житній і батон.
хліб
Дата подання: 26 лютого 2021 12:48
Дата відповіді: 01 березня 2021 08:10
Тоді , прошу Вас уточнити співвідношення, а саме тонаж кожної позиції бо в закупівлі вказано загальний.
Відповідь: ПОСТАВКА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗГІДНО ЗАЯВКИ ЗГІДНО КІЛЬКОСТІ ДІТЕЙ В ЗАКЛАДІ
хліб
Дата подання: 01 березня 2021 13:11
Шановний , замовнику у Вас в тендерній документації вказано: - " Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби - 3200 кг" з цього я задаю питання Я задав питання : -" Шановний замовнику ,я як потенційного постачальник прошу Вас уточнити предмет закупівлі, чи Вам потрібно тільки хліб?, чи й булочні вироби, та вид борошна, житній чи пшеничний," Відповідь - "Тільки хліб,білий пшеничний ,житній і батон" З даної відповіді випливає слідуюче запитання , який обєм ( кг ) потрібно пшеничного хліба, який обєм ( кг ) житнього , та який обєм Батона, Оскільки це різні види продукції, той ціна на неї різна, тому для формування цінової пропозиції потрібно конкретно знати вид хліба та скільки його потрібно кілограм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-24-004688-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МИЗА", Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 16 березня 2021 14:34
Вимога
щодо неправомірного визнання переможця
Скасована
Дата: 25 березня 2021 09:20
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 07:14
Протоколом (рішенням) уповноваженої особи КОЦСПРД «Сезенків» про визнання переможця від 15.03.2021 спрощеної закупівлі Дмитренко Н.В. було визнано переможцем фізичну особу-підприємця Добровольського Вадима Дем`яновича із запропонованою ним ціновою пропозицією в розмірі 69700,00 грн.
Не погоджуючись з таким рішенням іншим учасником ТОВ «Миза» було подано вимогу з проханням анулювати рішення про визнання переможцем ФОП Добровольський В.Д. та перейти до розгляду інших учасників з тих підстав, що останнім відповідно до Додатку 1 не надана інформація щодо «політика щодо безпечності харчових продуктів», а також надана цінова пропозиція не у відповідності до вимог Замовника, а саме Хліб, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби - 3200 кг. Учасником на власний розсуд було визначено кількісне співвідношення запропонованого товару, що є порушенням вимог тендерної документації.
З такими твердженнями учасника ТОВ «Миза» не можна погодитись з урахуванням наступного.
У Додатку 1 до Оголошення Замовником висувалась вимога надати документи, що підтверджують запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Замовником не висувалось вимога відносно того який саме документ повинен бути наданий задля підтвердження додержання учасником вимоги по «політика щодо безпечності харчових продуктів».
На виконання вказаного критерію ФОП Добровольським В.Д. було надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 10.06.2020 та сертифікат на систему управління якістю від 10.06.2020, які в повній мірі підтверджують впровадження Системи менеджменту безпечності харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у виробника запропонованої ФОП Добровольським В.Д. продукції та політики щодо безпечності харчових продуктів.
Щодо самовільного визначення кількісного співвідношення запропонованого товару ФОП Добровольським В.Д. у його пропозиції, то Замовником у Додатку 1 до Оголошення було визначено єдиний критерій щодо кількості предмету закупівлі в загальному розмірі 3200 кг Хліб, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що в загальній кількості і було запропоновано ФОП Добровольським В.Д. Критерію відносно кількісного співвідношення Замовником встановлено не було, відповідно і порушення його з боку ФОП Добровольського В.Д. не відбулося.


Документи подані скаржником

16 березня 2021 14:34
ВИМОГА.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович 69 700,00
UAH з ПДВ
69 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 79 360,00
UAH з ПДВ
79 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 79 520,00
UAH з ПДВ
79 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2021 16:17
Електронний підпис
07 березня 2021 16:11
Цінова пропозиція.pdf
07 березня 2021 16:11
Техпаспорт СА 4335 СМ.pdf
07 березня 2021 16:11
Техпаспорт СА 4291 СМ.pdf
07 березня 2021 16:11
Медична книжка Шепель.pdf
07 березня 2021 16:11
Виписка.pdf
07 березня 2021 16:11
Договір на дезинфекцію.pdf
07 березня 2021 16:11
Пояснення № 3.pdf
07 березня 2021 16:11
Довідка № 4.pdf
07 березня 2021 16:11
Довідка № 6.pdf
07 березня 2021 16:11
Лист - пояснення.pdf
07 березня 2021 16:11
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 15:54
Електронний підпис
05 березня 2021 14:06
1-27Частина1.rar
05 березня 2021 14:06
29-49Частина2.rar
05 березня 2021 14:06
28Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 21:44
Лист-згода.pdf
05 березня 2021 21:44
Тех.вимоги.pdf
05 березня 2021 21:44
Проект договору.pdf
05 березня 2021 21:44
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Добровольський Вадим Дем`янович

ТОВ "МИЗА"

ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович
#3440410732
Рішення скасоване 69 700,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 09:20
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович
#3440410732
Переможець 69 700,00
UAH з ПДВ
25 березня 2021 10:01

Документи

15 березня 2021 07:31
Електронний підпис
15 березня 2021 07:30
2021-03-15-0002.pdf

Документи

25 березня 2021 10:01
Електронний підпис
25 березня 2021 10:00
32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2021 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович
#3440410732
69 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2021 10:01
Електронний підпис
25 березня 2021 10:00
32.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:03
До дог.№32.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:02
Угода №1 від 07.07.2021р до дог.№32 від 25.03.2021р.pdf зміни до договору
02 липня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 10:11
32.pdf укладений
25 березня 2021 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни товару в звязку з коливанням цін
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1від 02.07.2021р до дог.№32 від 25.03.2021р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №12від 16.12.2021р до дог.№32 від 25.03.2021р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML