Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-02-24-004688-b ● 969ddb4692fa4389895e59f073939e8d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО - ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ " СЕЗЕНКІВ" |
Код ЄДРПОУ: | 38908505 |
Місцезнаходження: | 07524, Україна , Київська обл., Баришівський район село Сезенків, ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА будинок 33 |
Контактна особа: |
Надія Дмитренко +380972463803 kotssprd.byx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кілограми
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07524, Україна, Київська область, СЕЗЕНКІВ, ЦЕНТРАЛЬНА,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 11:27 |
Оголошення (хліб).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
хліб
Дата подання: 25 лютого 2021 14:32
Дата відповіді: 26 лютого 2021 11:07
Шановний замовнику ,я як потенційного постачальник прошу Вас уточнити предмет закупівлі, чи Вам потрібно тільки хліб?, чи й булочні вироби, та вид борошна, житній чи пшеничний,
Відповідь: Тільки хліб,білий пшеничний ,житній і батон.
хліб
Дата подання: 26 лютого 2021 12:48
Дата відповіді: 01 березня 2021 08:10
Тоді , прошу Вас уточнити співвідношення, а саме тонаж кожної позиції бо в закупівлі вказано загальний.
Відповідь: ПОСТАВКА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗГІДНО ЗАЯВКИ ЗГІДНО КІЛЬКОСТІ ДІТЕЙ В ЗАКЛАДІ
хліб
Дата подання: 01 березня 2021 13:11
Шановний , замовнику у Вас в тендерній документації вказано:
- " Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби - 3200 кг" з цього я задаю питання
Я задав питання :
-" Шановний замовнику ,я як потенційного постачальник прошу Вас уточнити предмет закупівлі, чи Вам потрібно тільки хліб?, чи й булочні вироби, та вид борошна, житній чи пшеничний,"
Відповідь
- "Тільки хліб,білий пшеничний ,житній і батон"
З даної відповіді випливає слідуюче запитання , який обєм ( кг ) потрібно пшеничного хліба, який обєм ( кг ) житнього , та який обєм Батона,
Оскільки це різні види продукції, той ціна на неї різна, тому для формування цінової пропозиції потрібно конкретно знати вид хліба та скільки його потрібно кілограм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-004688-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "МИЗА", Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 16 березня 2021 14:34
Вимога
щодо неправомірного визнання переможця
Скасована
Дата: 25 березня 2021 09:20
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 07:14
Протоколом (рішенням) уповноваженої особи КОЦСПРД «Сезенків» про визнання переможця від 15.03.2021 спрощеної закупівлі Дмитренко Н.В. було визнано переможцем фізичну особу-підприємця Добровольського Вадима Дем`яновича із запропонованою ним ціновою пропозицією в розмірі 69700,00 грн.
Не погоджуючись з таким рішенням іншим учасником ТОВ «Миза» було подано вимогу з проханням анулювати рішення про визнання переможцем ФОП Добровольський В.Д. та перейти до розгляду інших учасників з тих підстав, що останнім відповідно до Додатку 1 не надана інформація щодо «політика щодо безпечності харчових продуктів», а також надана цінова пропозиція не у відповідності до вимог Замовника, а саме Хліб, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби - 3200 кг. Учасником на власний розсуд було визначено кількісне співвідношення запропонованого товару, що є порушенням вимог тендерної документації.
З такими твердженнями учасника ТОВ «Миза» не можна погодитись з урахуванням наступного.
У Додатку 1 до Оголошення Замовником висувалась вимога надати документи, що підтверджують запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Замовником не висувалось вимога відносно того який саме документ повинен бути наданий задля підтвердження додержання учасником вимоги по «політика щодо безпечності харчових продуктів».
На виконання вказаного критерію ФОП Добровольським В.Д. було надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 10.06.2020 та сертифікат на систему управління якістю від 10.06.2020, які в повній мірі підтверджують впровадження Системи менеджменту безпечності харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у виробника запропонованої ФОП Добровольським В.Д. продукції та політики щодо безпечності харчових продуктів.
Щодо самовільного визначення кількісного співвідношення запропонованого товару ФОП Добровольським В.Д. у його пропозиції, то Замовником у Додатку 1 до Оголошення було визначено єдиний критерій щодо кількості предмету закупівлі в загальному розмірі 3200 кг Хліб, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що в загальній кількості і було запропоновано ФОП Добровольським В.Д. Критерію відносно кількісного співвідношення Замовником встановлено не було, відповідно і порушення його з боку ФОП Добровольського В.Д. не відбулося.
Не погоджуючись з таким рішенням іншим учасником ТОВ «Миза» було подано вимогу з проханням анулювати рішення про визнання переможцем ФОП Добровольський В.Д. та перейти до розгляду інших учасників з тих підстав, що останнім відповідно до Додатку 1 не надана інформація щодо «політика щодо безпечності харчових продуктів», а також надана цінова пропозиція не у відповідності до вимог Замовника, а саме Хліб, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби - 3200 кг. Учасником на власний розсуд було визначено кількісне співвідношення запропонованого товару, що є порушенням вимог тендерної документації.
З такими твердженнями учасника ТОВ «Миза» не можна погодитись з урахуванням наступного.
У Додатку 1 до Оголошення Замовником висувалась вимога надати документи, що підтверджують запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Замовником не висувалось вимога відносно того який саме документ повинен бути наданий задля підтвердження додержання учасником вимоги по «політика щодо безпечності харчових продуктів».
На виконання вказаного критерію ФОП Добровольським В.Д. було надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 10.06.2020 та сертифікат на систему управління якістю від 10.06.2020, які в повній мірі підтверджують впровадження Системи менеджменту безпечності харчових продуктів згідно ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та Системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у виробника запропонованої ФОП Добровольським В.Д. продукції та політики щодо безпечності харчових продуктів.
Щодо самовільного визначення кількісного співвідношення запропонованого товару ФОП Добровольським В.Д. у його пропозиції, то Замовником у Додатку 1 до Оголошення було визначено єдиний критерій щодо кількості предмету закупівлі в загальному розмірі 3200 кг Хліб, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, що в загальній кількості і було запропоновано ФОП Добровольським В.Д. Критерію відносно кількісного співвідношення Замовником встановлено не було, відповідно і порушення його з боку ФОП Добровольського В.Д. не відбулося.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович |
69 700,00
UAH з ПДВ
|
69 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МИЗА" |
79 360,00
UAH з ПДВ
|
79 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГОЛОВЧЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
79 520,00
UAH з ПДВ
|
79 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович #3440410732 |
Рішення скасоване |
69 700,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 09:20
|
ФОП Добровольський Вадим Дем`янович #3440410732 |
Переможець |
69 700,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:03
|
До дог.№32.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:02
|
Угода №1 від 07.07.2021р до дог.№32 від 25.03.2021р.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:11
|
32.pdf | укладений |
25 березня 2021 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни товару в звязку з коливанням цін |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1від 02.07.2021р до дог.№32 від 25.03.2021р |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №12від 16.12.2021р до дог.№32 від 25.03.2021р |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |