Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації доріг (вулиць та міжквартальних проїздів) в м.Хмельницькому
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-02-24-003677-a ● 2c80392fc09548c4bff87043f9aa02b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380382641875 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» . Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резедентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Джерело фінансування - місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації доріг (вулиць та міжквартальних проїздів) в м.Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 15:00 |
ДОДАТОК 4 Проект договору (ЗМІНИ).docx | |
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 2 (ЗМІНИ).docx | |
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 1.1 (ЗМІНИ).docx | |
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 1 тендерна пропозиція (ЗМІНИ).docx | |
02 березня 2021 15:00 |
тд 2021 паспортизація доріг (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
02 березня 2021 14:59 |
Протокол 54 від 02.03.21 зміни в ТД.pdf | |
24 лютого 2021 16:58 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx | |
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 2.docx | |
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 1.1.docx | |
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx | |
24 лютого 2021 16:58 |
тд 2021 паспортизація доріг.docx |
02 березня 2021 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 15:00 |
ДОДАТОК 4 Проект договору (ЗМІНИ).docx
|
|||
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx
|
|||
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 2 (ЗМІНИ).docx
|
|||
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 1.1 (ЗМІНИ).docx
|
|||
02 березня 2021 15:00 |
Додаток 1 тендерна пропозиція (ЗМІНИ).docx
|
|||
02 березня 2021 15:00 |
тд 2021 паспортизація доріг (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
02 березня 2021 14:59 |
Протокол 54 від 02.03.21 зміни в ТД.pdf
|
|||
24 лютого 2021 16:58 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx
|
|||
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx
|
|||
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 2.docx
|
|||
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 1.1.docx
|
|||
24 лютого 2021 16:58 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.docx
|
|||
24 лютого 2021 16:58 |
тд 2021 паспортизація доріг.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо додатку 2 до тендерної документації - пункт 2 параграф під зірочкою:
Дата подання: 28 лютого 2021 11:38
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:06
В зв’язку з тим, що підтвердженням виконання послуг з паспортизації вулиць є акт прийому передачі виконаних послуг підписаний Замовником та Виконавцем, а не видаткові накладні чи будь що інше, тому прошу Вас змінити цей пункт та викласти його в наступній редакції: «*копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати сам договір, всі додатки до нього та акт прийому передачі виконаних послуг, на підставі якого здійснювались розрахунки за договором вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума зазначена в акті прийому передачі наданих послуг повинна відповідати сумі наданого договору.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до п.2 Додатку 2 до тендерної документації з приводу документального підтвердження виконання аналогічного договору, повідомляємо, що Замовником 02.03.2021 року було внесено зміни до цього пункту. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо додатку 2 до тендерної документації - пункт 9 (Надати «паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду…..»):
Дата подання: 28 лютого 2021 11:39
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:41
Поширення через мережу інтернет (надання документів у складі тендерної пропозиції до системи ProZorro, яка має вільний доступ) засвідченої копії паспорту і ІПН фізичної особи не свідчить про наявність повноважень посадової особи, а лише сприятиме шахрайським діям з використанням особистих даних фізичної особи. Враховуючи вищевикладене, з метою убезпечення використання особистих даних фізичних осіб для можливої протиправної діяльності, просимо Вас видалити цей пункт. Тим паче, що надати Замовнику копію паспорта і ІПН може переможець аукціону без використання системи ProZorro.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо виключення з Додатку 2 до тендерної документації п.9 (надати "паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду...") повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі" не підлягає розкриттю інформація, що обгрунтовано визначено учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
Крім того відповідно до ч.3. ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, замовником не задоволено Ваше прохання про виключення п.9 Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того відповідно до ч.3. ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, замовником не задоволено Ваше прохання про виключення п.9 Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо додатку 2 до тендерної документації – пункт 14 (…. «паспорти якості та/або сертифікати відповідності…..»):
Дата подання: 28 лютого 2021 11:40
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:07
Прошу видатили цей пункт, так як він не має жодного відношення до паспортизації вулиць, що є послугами.
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до п.14 Додатку 2 до тендерної документації з приводу документального підтвердження виконання аналогічного договору, повідомляємо, що Замовником 02.03.2021 року було виключено відповідний пункт. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо додатку 3 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ):
Дата подання: 28 лютого 2021 11:42
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:10
Запропонований Вами проект договору на 95% захищає Замовника послуг з паспортизації вулиць, а тільки на 5% Виконавця. Це не може відповідати духу партнерських та взаємовигідних відносин. Тим паче, що Замовник не ризикує нічим, від слів – зовсім. А от Виконавець, з самого початку договірних відносин, витрачає кошти та ресурси для виконання польових робіт, а потім і камеральних і не має юридичної змоги захистити свої витрати. На підставі вищезазначеного, прошу Вас внести зміни в проект договору, а саме:
- доповнити пункт 6 договору підпунктом 6.4.2. «У разі дострокового виконання послуг Замовник має право достроково прийняти та оплатити виконані послуги у межах вартості, передбаченої цим Договором»;
- доповнити пункт 6 договору підпунктом 6.1.3. «Надавати Виконавцю, протягом 3 (трьох) календарних днів, за потреби, всю додаткову інформацію та данні необхідні для надання послуг передбачених цим договором»
- видалити підпункти 6.2.1.,
- підпункт 6.2.5. пунтку 6 викласти у наступній редакції: «При виявленні недоліків у обсягах, якості та термінах наданих послуг Виконавцем, передбачених цим Договором, зобов'язати Виконавця усунути виявлені недоліки за власний рахунок.» або видалити його.
- пункт 7 «Відповідальність сторін» повністю змінити та викласти у наступній редакції:
«7.1. Виконавець зобов’язується забезпечити якісне виконання послуг у відповідності з вимогами, викладеними у Технічному завданні, та у відповідності з іншими нормативно-правовими документами у цій сфері.
7.2. Замовник зобов’язується оплатити Виконавцю зазначені послуги після їх виконання.
7.3. У випадку порушення з вини Виконавця строків виконання послуг, передбачених Договором, Виконавець сплачує Замовнику за кожний день прострочення неустойку (пеню), в розмірі 0,1% від суми договору за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, діючої в період, за який нараховується пеня.
7.4. У випадку порушення Замовником строків оплати за надані послуги, передбачених Договором, Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,1% від суми договору за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, діючої в період, за який нараховується пеня.
7.5. У випадку відмови за ініціативою Замовника від Договору про надання послуг в будь-який час до закінчення строку дії цього Договору та невиконання вимог підпункту 6.1.3. він зобов’язаний провести оплату за фактично виконані обсяги робіт при наданні послуг.
7.6. Якщо під час надання послуг стане очевидним, що вони не надаються належним чином, Замовник має право призначити Виконавцю строк для усунення недоліків, а в разі невиконання Виконавцем цієї вимоги - відмовитись від Договору про надання послуг та вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків іншій особі за рахунок Виконавця.
7.7. За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Виконавець i Замовник несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Справи у спорах між Замовником і Виконавцем розглядаються господарським судом.»
- доповнити проект договору пунктом «ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ» з наступними підпунктами :
- Цей Договір може бути розірваний за домовленістю сторін, про що складається відповідний протокол, де вказуються причини розірвання Договору.
- Цей Договір може бути розірваний за рішенням суду.
- Цей Договір може бути розірваний односторонньо за ініціативою Замовника у разі затримки виконання послуг на строк більше 30 днів, якщо у межах цього часу не досягнуто домовленості між Замовником і Виконавцем про продовження терміну виконання послуг, яка оформляється додатковою угодою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до Додатку 3 до тендерної документації (Проект договору) повідомляємо, що Замовником 02.03.2021 року було внесено зміни до проенкт договору та частково враховані ваші пропозиції. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Щодо додатку 1 до тендерної документації Форма «тендерна пропозиція»:
Дата подання: 28 лютого 2021 11:56
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:13
Прошу Вас змінити додаток 1 до тендерної документації Форма «тендерна пропозиція» відповідно до Вашого технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) «Послуги з технічної інвентаризації та паспортизації доріг (вулиць та міжквартальних проїздів) в м. Хмельницькому», так як Ви вимагаєте не відступати від даної форми. (В теперішній версії мова йде про товар (продукцію), а не про послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації Форма "тендерна пропозиція" повідомляємо, що замовником 02.03.2021 року було внесено зміни до додатку 1. Відповідні зміни оприлюднені в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЛАТА МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" |
198 940,00
UAH з ПДВ
|
198 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ #3132720571 |
Переможець |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2021 10:47
|
ДУ 1 від 22.04.21 покращення якості предмету.jpg | зміни до договору |
22 квітня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 15:00
|
Договір | укладений |
02 квітня 2021 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 31/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з тим, що відповідно до п. 5.1 Договору №31/03 від 31.03.2021 року послуги з технічної інвентаризації та паспортизації доріг (вулиць та міжквартальних проїздів) в м. Хмельницькому не були надані до 31.12.2021 року, тому договір вважається не виконаним |