Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Очікувана вартість
4 007 026,56 UAH
UA-2021-02-24-003514-b a5244b0c08254ba085ede1219345ca8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380930939348 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Вебсайт: https://ipkp.dniprorada.gov.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380930939348
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 15 березня 2021 12:54
Очікувана вартість: 4 007 026,56 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 035,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 лютого 2021 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 17:54
Протокол змін.pdf
24 лютого 2021 17:54
ТД_ПЗ_Інспектор.doc
24 лютого 2021 10:49
Оголошення відкриті торги.docx
24 лютого 2021 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 17:54
Протокол змін.pdf
24 лютого 2021 17:54
ТД_ПЗ_Інспектор.doc
24 лютого 2021 10:49
ТД_ПЗ_Інспектор.doc
24 лютого 2021 10:49
Оголошення відкриті торги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасників
Дата подання: 24 лютого 2021 15:17
Дата відповіді: 24 лютого 2021 17:54
Доброго дня! У п.1 Розділу ІІІ наведена наступна вимога: Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати: копію Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації на підтвердження відповідності вимогам статті 142 КУПаП згідно зі змінами у відповідності до Закону України від 21.12.2017 № 2262-VIII «Про внесення змін до законодавчих актів Україні щодо реформування сфери паркування транспортних засобів», просимо пояснити який саме мається на увазі Атестат і ким він повинен бути виданий
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В зв'язку з виникненням технічної помилки, протоколом тендерного комітету від 24.02.2021 № 16 внесено зміни до тендерної документації. Щодо Вашого запитання - Атестат відповідності комплексної системи захисту інформації видається Уповноваженим на це органом, на підтвердження відповідності статті 8 Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах"

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-01-000008 ● 615464ec693948b8afd30f0d0dd3b602
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2021 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.04.2021 № 161

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-02-24-003514-b 24.02.2021 Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42403446) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 10:53:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-24-003514-b відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ" відсутня інформація щодо строку, протягом якого пропозиція є дійсною.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-12 10:56:38

Відповідь на пояснення

Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-02-24-003514-b

Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому відповідно до вимог частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Тобто, виходячи зі змісту частини сьомої статті 26 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та який зазначається у тендерній документації відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, повинен становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником, в цій частині, повністю було дотримано вказану вимогу Закону, а саме положення тендерної документації повністю співпадають з положеннями пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Проаналізувавши норму п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону варто зазначити, що нею покладено на Замовника обов`язок зазначити у тендерній документації відомості про строк дії тендерної пропозиції протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Тобто в Учасника процедури закупівлі, згідно з вимогами Закону, відсутній обов’язок у тендерній пропозиції зазначати строк її дії, оскільки статтею 26 Закону зазначено, що пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Замовником не було висунуто вимогу щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та не встановлений строк більший ніж мінімальний, з урахуванням вимог Закону. Таким чином учасник (ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ») не був зобов’язаний з урахуванням вимог статті 26 Закону, погоджувати збільшення або продовження такого строку.
Також у тендерній документації, Замовник серед обов’язкових документів не встановлював подання письмової інформації, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник погодився з умовами тендерної документації з урахуванням статті 26 Закону
Отже, у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону .
Окремо зазначаємо, що договір був укладений в момент чинності тендерної пропозиції з урахуванням строків зазначених пунктом 11 частини другої статті 22 Закону та тендерної документації замовника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-09 10:56:58

Про надання пояснень

Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ"?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-12 10:57:31

Відповідь на пояснення

Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-02-24-003514-b

Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому відповідно до вимог частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Тобто, виходячи зі змісту частини сьомої статті 26 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та який зазначається у тендерній документації відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, повинен становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником, в цій частині, повністю було дотримано вказану вимогу Закону, а саме положення тендерної документації повністю співпадають з положеннями пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Проаналізувавши норму п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону варто зазначити, що нею покладено на Замовника обов`язок зазначити у тендерній документації відомості про строк дії тендерної пропозиції протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Тобто в Учасника процедури закупівлі, згідно з вимогами Закону, відсутній обов’язок у тендерній пропозиції зазначати строк її дії, оскільки статтею 26 Закону зазначено, що пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Замовником не було висунуто вимогу щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та не встановлений строк більший ніж мінімальний, з урахуванням вимог Закону. Таким чином учасник (ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ») не був зобов’язаний з урахуванням вимог статті 26 Закону, погоджувати збільшення або продовження такого строку.
Також у тендерній документації, Замовник серед обов’язкових документів не встановлював подання письмової інформації, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник погодився з умовами тендерної документації з урахуванням статті 26 Закону
Отже, у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону .
Окремо зазначаємо, що договір був укладений в момент чинності тендерної пропозиції з урахуванням строків зазначених пунктом 11 частини другої статті 22 Закону та тендерної документації замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2021 № 146 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-24-003514-b, повідомляємо про припинення зобов'язань за договором від 01.04.2021 № 36, відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.

2023-03-27 10:51:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 «Інші документи, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 12 березня 2021 року не надано Атестат відповідності. При цьому, після визначення зазначеного учасника переможцем, 26.03.2021 ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за №21028 від 28.12.2019 року, який належить ТОВ «Юніп Україна», яке не є учасником процедури закупівлі. Замовник вважає протиправним висновок про результати моніторингу закупівель, посилаючись на таке. Дійсно, в тендерній документації містилася вимога надання такого документу: «копію Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації на підтвердження відповідності вимогам статті 142 КУПаП «Відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису)» згідно зі змінами у відповідності до Закону України від 21.12.2017 № 2262-VIII «Про внесення змін до законодавчих актів Україні щодо реформування сфери паркування транспортних засобів». Проте, також в тендерній документації, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ- ПЕРЕМОЖЦЕМ» зазначено таку вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору, переможець торгів повинен надати замовнику в письмовому та/або електронному вигляді такі документи: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Відповідно до пункту 1 Розділу І Наказу Адміністрації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації «Про затвердження Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» №93 від 16.05.2007 (надалі за текстом – Наказ): «Державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації (далі - ТЗІ)». За результатами проведення зазначеної державної експертизи, суб’єкти, визначені у Наказі, отримують Атестат, який і вимагався до надання в складі тендерної пропозиції. Зважаючи на предмет закупівлі, такий документ є обов’язковим. Використання Замовником програмного забезпечення, що закуповуються без нього є неможливим. Фактично, даний документ є документом дозвільного характеру на використання розпорядником державними коштами зазначеної системи. Звертаємо увагу, що документи дозвільного характеру надаються не пізніше останнього дня укладення Договору за результатами закупівлі. На виконання даної вимоги ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано даний документ у встановлений тендерною документацією строк. Зважаючи на вищенаведене є цілком незрозумілий висновок Відповідача про наявність порушення в цій частині. Щодо твердження Відповідача про те, що завантажений на електронний майданчик сертифікат виданий не ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ», а іншому суб’єкту господарювання, варто зазначити таке. В тендерній документації не містилася вимога, щоб зазначений Атестат був виданий безпосередньо учаснику закупівлі. Зазначення такої норми є дискримінацією потенційних учасників закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». А отже ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» не повинен був надавати Атестат, який виданий безпосередньо ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» як учаснику закупівлі. Враховуючи, вищезазначене нами готується позовна заява.
Дата публікації: 07 травня 2021

Документи:

31 травня 2021 11:31
Електронний підпис
31 травня 2021 11:30
Ухвала.pdf
26 травня 2021 12:09
IMG-273c12c81b6d47a12319506f91817b3f-V.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ" 4 007 010,00
UAH
4 007 010,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОСІТІЦЕНТР" 4 007 026,56
UAH
4 007 026,56
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2021 16:50
Електронний підпис
26 березня 2021 16:50
Лист-пояснення.pdf
26 березня 2021 13:22
Електронний підпис
26 березня 2021 13:17
Атестат_КСЗІ_UNIP.pdf
25 березня 2021 13:31
Електронний підпис
25 березня 2021 13:10
Довідка.pdf.p7s
25 березня 2021 13:10
Довідка.pdf
25 березня 2021 13:10
Довідка.zip
25 березня 2021 13:10
Довідка.pdf
25 березня 2021 13:10
15418b02-e3bf-42f5-837d-ce38d9fe6ea4.pdf
11 березня 2021 23:58
Електронний підпис
11 березня 2021 23:57
2Довідка ст17.pdf
11 березня 2021 23:57
2Довідка ст17.pdf
11 березня 2021 23:57
1Проект договору.pdf
11 березня 2021 23:57
Статут.pdf
11 березня 2021 23:57
Протокол ЮТ.pdf
11 березня 2021 23:57
Приказ Директор ЮТ.pdf
11 березня 2021 23:57
Паспорт Мирошниченко В.pdf
11 березня 2021 23:57
Опись ЮТ.pdf
11 березня 2021 23:57
Налогооблажение.pdf
11 березня 2021 23:57
довідка рахунок.pdf
11 березня 2021 23:57
Выписка ЮТ.pdf
11 березня 2021 23:57
Витяг ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2021 23:57
25Протокол погодж.pdf
11 березня 2021 23:57
24Розрахунок.pdf
11 березня 2021 23:57
23Заходи довкілля.pdf
11 березня 2021 23:57
20Згода на обробку даних.pdf
11 березня 2021 23:57
19Про санкції.pdf
11 березня 2021 23:57
15Про статут обмеження.pdf
11 березня 2021 23:57
14Гарант викон робіт.pdf
11 березня 2021 23:57
13Ліцензування.pdf
11 березня 2021 23:57
8Довідка працівники.pdf
11 березня 2021 23:57
7Достовірність докум.pdf
11 березня 2021 23:57
6Гарант лист.pdf
11 березня 2021 23:57
4Тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2021 23:57
2Довідка ст17.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 20:29
Електронний підпис
11 березня 2021 20:28
25 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 березня 2021 20:28
24 Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 20:28
23 Проект Договору.pdf
11 березня 2021 20:28
21 Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

2Довідка ст17.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

2Довідка ст17.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОСІТІЦЕНТР"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ"
#43891478
Переможець 4 007 010,00
UAH
16 березня 2021 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ"
#43891478
4 007 010,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 14:23
Додаткова 4.pdf зміни до договору
17 січня 2022 14:22
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 11:06
Додаткова 3.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 08:51
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:01
Додаткова 1.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:01
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:52
Договір 36.pdf укладений
01 квітня 2021 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в реквізитах Виконавця
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 16 лютого 2022
Сума оплати за договором: 4 808 410,00
UAH