Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42403446 |
Вебсайт: | https://ipkp.dniprorada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Марина Шаінідзе +380930939348 dpparkcontrol@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 12:54 |
Очікувана вартість: | 4 007 026,56 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 035,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 17:54 |
Протокол змін.pdf | |
24 лютого 2021 17:54 |
ТД_ПЗ_Інспектор.doc | |
24 лютого 2021 10:49 |
Оголошення відкриті торги.docx |
24 лютого 2021 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2021 17:54 |
Протокол змін.pdf
|
|||
24 лютого 2021 17:54 |
ТД_ПЗ_Інспектор.doc
|
|||
24 лютого 2021 10:49 |
Оголошення відкриті торги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-01-000008 ● 615464ec693948b8afd30f0d0dd3b602
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2021 10:43 |
08.04.2021 № 161
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2021 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2021-02-24-003514-b 24.02.2021 Інспекція з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 42403446) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 10:53:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-24-003514-b відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Моніторингом установлено, що у тендерній пропозиції ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ" відсутня інформація щодо строку, протягом якого пропозиція є дійсною.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-12 10:56:38
Відповідь на пояснення
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-02-24-003514-b
Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому відповідно до вимог частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Тобто, виходячи зі змісту частини сьомої статті 26 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та який зазначається у тендерній документації відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, повинен становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником, в цій частині, повністю було дотримано вказану вимогу Закону, а саме положення тендерної документації повністю співпадають з положеннями пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Проаналізувавши норму п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону варто зазначити, що нею покладено на Замовника обов`язок зазначити у тендерній документації відомості про строк дії тендерної пропозиції протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Тобто в Учасника процедури закупівлі, згідно з вимогами Закону, відсутній обов’язок у тендерній пропозиції зазначати строк її дії, оскільки статтею 26 Закону зазначено, що пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Замовником не було висунуто вимогу щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та не встановлений строк більший ніж мінімальний, з урахуванням вимог Закону. Таким чином учасник (ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ») не був зобов’язаний з урахуванням вимог статті 26 Закону, погоджувати збільшення або продовження такого строку.
Також у тендерній документації, Замовник серед обов’язкових документів не встановлював подання письмової інформації, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник погодився з умовами тендерної документації з урахуванням статті 26 Закону
Отже, у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону .
Окремо зазначаємо, що договір був укладений в момент чинності тендерної пропозиції з урахуванням строків зазначених пунктом 11 частини другої статті 22 Закону та тендерної документації замовника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-09 10:56:58
Про надання пояснень
Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ"?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-12 10:57:31
Відповідь на пояснення
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-02-24-003514-b
Відповідно до пункту 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 тендерної документації - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому відповідно до вимог частини сьомої статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Тобто, виходячи зі змісту частини сьомої статті 26 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та який зазначається у тендерній документації відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, повинен становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником, в цій частині, повністю було дотримано вказану вимогу Закону, а саме положення тендерної документації повністю співпадають з положеннями пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Проаналізувавши норму п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону варто зазначити, що нею покладено на Замовника обов`язок зазначити у тендерній документації відомості про строк дії тендерної пропозиції протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Тобто в Учасника процедури закупівлі, згідно з вимогами Закону, відсутній обов’язок у тендерній пропозиції зазначати строк її дії, оскільки статтею 26 Закону зазначено, що пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
Замовником не було висунуто вимогу щодо продовження строку дії тендерної пропозиції та не встановлений строк більший ніж мінімальний, з урахуванням вимог Закону. Таким чином учасник (ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ») не був зобов’язаний з урахуванням вимог статті 26 Закону, погоджувати збільшення або продовження такого строку.
Також у тендерній документації, Замовник серед обов’язкових документів не встановлював подання письмової інформації, щодо строку дії тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник погодився з умовами тендерної документації з урахуванням статті 26 Закону
Отже, у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» відповідно до частини 1 статті 31 Закону .
Окремо зазначаємо, що договір був укладений в момент чинності тендерної пропозиції з урахуванням строків зазначених пунктом 11 частини другої статті 22 Закону та тендерної документації замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2021 № 146 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-24-003514-b, повідомляємо про припинення зобов'язань за договором від 01.04.2021 № 36, відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2023-03-27 10:51:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 «Інші документи, які учасник повинен надати у складі своєї пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій – 12 березня 2021 року не надано Атестат відповідності. При цьому, після визначення зазначеного учасника переможцем, 26.03.2021 ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за №21028 від 28.12.2019 року, який належить ТОВ «Юніп Україна», яке не є учасником процедури закупівлі. Замовник вважає протиправним висновок про результати моніторингу закупівель, посилаючись на таке. Дійсно, в тендерній документації містилася вимога надання такого документу: «копію Атестату відповідності комплексної системи захисту інформації на підтвердження відповідності вимогам статті 142 КУПаП «Відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, та за порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису)» згідно зі змінами у відповідності до Закону України від 21.12.2017 № 2262-VIII «Про внесення змін до законодавчих актів Україні щодо реформування сфери паркування транспортних засобів». Проте, також в тендерній документації, а саме в Додатку № 4 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ- ПЕРЕМОЖЦЕМ» зазначено таку вимогу: «Не пізніше кінцевої дати укладання договору, переможець торгів повинен надати замовнику в письмовому та/або електронному вигляді такі документи: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». Відповідно до пункту 1 Розділу І Наказу Адміністрації Державної Служби Спеціального Зв’язку та Захисту Інформації «Про затвердження Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» №93 від 16.05.2007 (надалі за текстом – Наказ): «Державна експертиза у сфері технічного захисту інформації (далі - експертиза) проводиться з метою дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації (далі - ТЗІ)». За результатами проведення зазначеної державної експертизи, суб’єкти, визначені у Наказі, отримують Атестат, який і вимагався до надання в складі тендерної пропозиції. Зважаючи на предмет закупівлі, такий документ є обов’язковим. Використання Замовником програмного забезпечення, що закуповуються без нього є неможливим. Фактично, даний документ є документом дозвільного характеру на використання розпорядником державними коштами зазначеної системи. Звертаємо увагу, що документи дозвільного характеру надаються не пізніше останнього дня укладення Договору за результатами закупівлі. На виконання даної вимоги ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» надано даний документ у встановлений тендерною документацією строк. Зважаючи на вищенаведене є цілком незрозумілий висновок Відповідача про наявність порушення в цій частині. Щодо твердження Відповідача про те, що завантажений на електронний майданчик сертифікат виданий не ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ», а іншому суб’єкту господарювання, варто зазначити таке. В тендерній документації не містилася вимога, щоб зазначений Атестат був виданий безпосередньо учаснику закупівлі. Зазначення такої норми є дискримінацією потенційних учасників закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». А отже ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» не повинен був надавати Атестат, який виданий безпосередньо ТОВ «ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ» як учаснику закупівлі. Враховуючи, вищезазначене нами готується позовна заява. |
Дата публікації: | 07 травня 2021 |
Документи:
31 травня 2021 11:31
|
Електронний підпис |
31 травня 2021 11:30
|
Ухвала.pdf |
26 травня 2021 12:09
|
IMG-273c12c81b6d47a12319506f91817b3f-V.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ" |
4 007 010,00
UAH
|
4 007 010,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОСІТІЦЕНТР" |
4 007 026,56
UAH
|
4 007 026,56
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІП ТЕХНОЛОДЖИ" #43891478 |
Переможець |
4 007 010,00
UAH
|
16 березня 2021 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 14:23
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 11:06
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:51
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 11:01
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 09:52
|
Договір 36.pdf | укладений |
01 квітня 2021 09:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в реквізитах Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |