Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА СТАРИЙ САМБІР" |
Код ЄДРПОУ: | 03348778 |
Місцезнаходження: | 82071, Україна , Львівська обл., Стрільбичі, ВУЛИЦЯ ЯБЛУНЕВА, будинок 1-Г |
Контактна особа: |
Горбовий Святослав 380975884958 KOMUNGOSP@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 23:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
24 лютого 2021 23:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 23:18 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000030 ● 2f1c62eac19d415ba76496caff6f978c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 09:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 233
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.04.2021 № 233.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-24-003431-c, 24.02.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-15 15:11:20
пояснення
На Ваш моніторинг UA-M-2021-04-06-000030 повідомляємо, що тендерною документацією передбачено довідку в довільній формі про відсутність підстав для відмови згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, був визначений замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Враховуючи вищенаведене Замовником не допущено порушення при складанні тендерної документації.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису. Під час подання пропозиції ТОВ «В.І.П. Плюс» було накладено електронний підпис який є удосконаленим електронним підписом уповноваженої особи ТОВ «В.І.П. Плюс». Також звертаємо увагу, що до закінчення 2021 року учасники мають право накладати на пропозицію КЕП або УЕП відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 та ЗУ “Про довірчі електронні послуги” де нормативно було встановлено, що всі сертифікати (документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність ключа підписувачу), випущені після 7 листопада 2018 року, прирівнюються до кваліфікованих, тому вони лишаються кваліфікованими і на сьогодні. Заміна сертифікатів має відбуватися планово, в залежності від закінчення їхнього строку дії.
Переможцем торгів ТОВ «В.І.П. Плюс», у визначений Законом термін не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону , а саме відсутність корупційних правопорушень та про те, що учасник не є банкрутом оскільки ця інформація міститься у відкритих реєстрах, тому Замовник не вимагає надання підтвердження по цих пунктах, а перевіряє самостійно, про що зазначено в ст. 17 Закону та документації.
Враховуючи вищенаведене Замовником не порушено вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо Вашої вимоги здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 2 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, письмово звернутися до ТОВ «В.І.П. Плюс» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України то повідомляємо, що відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Також повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Висновок аудиторів щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Бензин А-95 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 15 (пятнадцяти) календарних днів після його отримання | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В.І.П.ПЛЮС" |
438 600,00
UAH з ПДВ
|
438 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ковальський Андрій Володимирович |
455 000,00
UAH з ПДВ
|
455 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В.І.П.ПЛЮС" #43307916 |
Переможець |
438 600,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 13:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 14:46
|
Додаткова_угода_1_7.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 17:56
|
Договір_бензин.pdf | укладений |
30 березня 2021 17:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк, достатній для проведеня закупівлі в 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |