Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м. Вінницю) км 96+411 - км 97+428, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public road of state importance M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) km 96 + 411 - km 97 + 428, Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Current average repair of the public road of state importance M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) km 96 + 411 - km 97 + 428, Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
36 587 867,00 UAH
UA-2021-02-24-003401-a ● f94f645788414c20a2d07741dec4e2a2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 36 587 867,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182 939,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1000000 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2021 16:22 |
Enquiries until: | 29 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 квітня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 36 587 867 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 182 939 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в тендерній документації
Розгорнути
Згорнути
All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice). The document confirming the provision of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. Details of the Customer for registration of a guarantee are specified in the tender documentation
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м. Вінницю) км 96+411 - км 97+428, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public road of state importance M-12 Stryi-Ternopil-Kropyvnytskyi-Znamyanka (via Vinnytsia) km 96 + 411 - km 97 + 428, Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг (виконання робіт) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг (робіт). Виконавець зобов’язується надати послуги (виконати роботи) по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 15:29 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 3.docx | |
30 березня 2021 15:29 |
тендерна документація поточний ремонт М-12 нова редакція 3.docx | |
26 березня 2021 14:52 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 2.docx | |
25 березня 2021 15:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
25 березня 2021 15:48 |
Додаток 1 Перелiк_документiв М-12 нова редакція.docx | |
24 лютого 2021 16:20 |
додаток 3 проект договору.docx | |
24 лютого 2021 16:20 |
Додаток 2 Технічне завдання М -12 км 96+411 - км 97+428.XLS |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід
Дата подання: 04 березня 2021 17:24
Дата відповіді: 10 березня 2021 09:17
Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Вкажіть, будь ласка, яким саме НАТУРАЛЬНИМ ВЕЛИЧИНАМ має відповідати досвід?
Відповідь: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розглянула Ваше запитання та повідомляє, що вказане запитання Замовником взято до уваги та будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінаційні умови закупівлі
Дата подання: 11 березня 2021 18:53
Дата відповіді: 16 березня 2021 15:01
Відповідно до частини 9 Тендерної документації Замовник вимагає надати тендерне забезпечення у формі банківської гарантії з повним грошовим покриттям, виданої одним із системно важливих банків, перелік яких формує Національний Банк України. Рішенням Правління Національного банку України від 3 березня 2020 року № 155-рш "Про визначення системно важливих банків" визначено перелік системно важливих банків до якого включено 14 банків, серед яких: 1)А-Банк; 2)Альфа-банк; 3)Кредобанк; 4)ОТП банк; 5)Ощадбанк; 6)Південний; 7)Приватбанк; 8)ПУМБ; 9)Райффайзен Банк Аваль; 10)Таскомбанк; 11)Укргазбанк; 12)Укрексімбанк; 13)Укрсиббанк; 14)Універсал банк. Положення тендерної документації, в частині надання банківської гарантії одним із системно важливих банків, всупереч положень ч.4 ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога Замовника обмежує учасників у вільному виборі контрагентів, що суперечить положенням ст.627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільними у виборі контрагента. Аналогічною, з цього питання, є правова позиція Антимонопольного комітету України, викладена в рішеннях №4383-р/пк-пз від 11.04.2020, №23529 -р/пк-пз від 21.12.2020, №23203-р/пк-пз від 15.12.2020, №2362 -р/пк-пз від 10.02.2021, та інших. Зважаючи на викладене прошу усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації в тій частині, що банківська гарантія повинна видана банком, який включено до переліку системно важливих банків, визначеного чинним на дату подання тендерної пропозиції, рішенням правлінням Національного банку України шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ЗУ «Про банки і банківську діяльність» системно важливий банк - банк, що відповідає критеріям, встановленим Національним банком України, діяльність якого впливає на стабільність банківської системи;
Положення про порядок визначення системно важливих банків затверджений постановою Правління Національного банку України від 25.12.2014 № 863.
Для системно важливих банків діють підвищені вимоги, покликані забезпечити додатковий запас їх стійкості.
По-перше, додатково до нормативного значення достатності основного капіталу вони мають сформувати буфер системної важливості, який почне діяти з 1 січня 2021 року і залежатиме від значення показника системної важливості банку:
Буфер системної важливості становитиме 1% для Райффайзен Банку Аваль, Альфа Банку, А-Банку, ПУМБу, УкрСиббанку, ТАС Банку, Універсал Банку, ОТП Банку, Банку "Південний" та Кредобанку.
Буфер системної важливості становитиме 1,5% для Укрексімбанку, Ощадбанку та Укргазбанку.
Буфер системної важливості становитиме 2% для ПриватБанку.
По-друге, ці банки повинні розробити плани відновлення діяльності згідно вимог Національного банку. Такі плани покликані швидко стабілізувати роботу системно важливих установ в умовах кризи.
По-третє, системні банки мають виконувати посилений норматив максимального розміру кредитного ризику на одного контрагента (Н7) - не більше ніж 20% (для банків, що не є системно важливими його встановлено на рівні 25%).
Після втрати статусу системної важливості, банк має дотримуватися посилених вимог протягом ще 12 місяців.
Надання гарантії системно важливими банками є необхідною у зв’язку з тим, що за останні роки у дорожньому господарстві систематично фіксуються випадки невиконання банківськими установами гарантійних зобов’язань за наданими банківськими гарантіями, чим нівельовано право замовників на стягнення з недобросовісних підрядних організацій гарантійних сум.
Враховуючи вищенаведене, дана вимога є обгрунтованою.
Положення про порядок визначення системно важливих банків затверджений постановою Правління Національного банку України від 25.12.2014 № 863.
Для системно важливих банків діють підвищені вимоги, покликані забезпечити додатковий запас їх стійкості.
По-перше, додатково до нормативного значення достатності основного капіталу вони мають сформувати буфер системної важливості, який почне діяти з 1 січня 2021 року і залежатиме від значення показника системної важливості банку:
Буфер системної важливості становитиме 1% для Райффайзен Банку Аваль, Альфа Банку, А-Банку, ПУМБу, УкрСиббанку, ТАС Банку, Універсал Банку, ОТП Банку, Банку "Південний" та Кредобанку.
Буфер системної важливості становитиме 1,5% для Укрексімбанку, Ощадбанку та Укргазбанку.
Буфер системної важливості становитиме 2% для ПриватБанку.
По-друге, ці банки повинні розробити плани відновлення діяльності згідно вимог Національного банку. Такі плани покликані швидко стабілізувати роботу системно важливих установ в умовах кризи.
По-третє, системні банки мають виконувати посилений норматив максимального розміру кредитного ризику на одного контрагента (Н7) - не більше ніж 20% (для банків, що не є системно важливими його встановлено на рівні 25%).
Після втрати статусу системної важливості, банк має дотримуватися посилених вимог протягом ще 12 місяців.
Надання гарантії системно важливими банками є необхідною у зв’язку з тим, що за останні роки у дорожньому господарстві систематично фіксуються випадки невиконання банківськими установами гарантійних зобов’язань за наданими банківськими гарантіями, чим нівельовано право замовників на стягнення з недобросовісних підрядних організацій гарантійних сум.
Враховуючи вищенаведене, дана вимога є обгрунтованою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-003401-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 28 квітня 2021 13:35
вимога уточнення підстав
Просимо розяснити підставу для відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-24-003401-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 23 березня 2021 18:40
Дата подання: 23 березня 2021 18:40
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2021 21:09
рішення від 25.03.2021 № 5982 + лист Замовника та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 19:50
інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2021 № 7055.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 17:27
рішення від 06.04.2021 № 7055.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 18:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 квітня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 18:11
|
ТОВ ПБС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 18:12
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
36 399 300,00
UAH з ПДВ
|
34 392 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
34 392 600,00
UAH з ПДВ
|
34 392 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
34 392 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2023 12:47
|
Додаткова угода №7 від 23.11.2023 до Договору №3П.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 11:24
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 3 П від 21.05.2021 (2).pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:38
|
Додаткова угода № 4 до Договору № 3 П від 21.05.2021.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:43
|
Додаткова угода № 3від 28.12.2021 до Договору № 3П.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:32
|
Додаткова угода №2 від 20.12.2021 до Договору№3Пвід 21.05.2021_20211220_0001.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 18:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 12:29
|
Додаткова угода №1 від 10.09.2021 до Договору № 3П.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 15:39
|
Договір 3П від 21.05.2021.pdf | укладений |
21 травня 2021 15:38
|
016-001-22318-2021.zip | укладений |
21 травня 2021 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до обсягу фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку договору у звязку з документально підтвердженими обставинами |
Номер договору про закупівлю: | 3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з документально підтвердженими обставинами та покращення якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |