Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з організації шкільного харчування (кейтерингові послуги)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2021-02-24-003308-c c11c6f05bb944958a642bb9698e6aea4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добуш-Вербіцька Наталія Юріївна

+380677736717 dvnatali@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №94 Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26205165
Місцезнаходження: 79069, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Брюховицька, 99
Контактна особа: Добуш-Вербіцька Наталія Юріївна
+380677736717
dvnatali@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 35000UAH без ПДВ
послуги з організації шкільного харчування (кейтерингові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Брюховицька, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

24 лютого 2021 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яремчук Ігор Іванович
#1920402058
Переможець 35 000,00
UAH
24 лютого 2021 20:31

Документи

24 лютого 2021 20:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 21:49
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 21:30
дод угода кейтеринг зменшення.pdf зміни до договору
18 березня 2021 21:28
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 20:36
договір укладений
24 лютого 2021 20:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з організації шкільного харчування (кейтерингові послуги) 1 послуга 35 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору у звязку з укладенням нового договору в результаті процедури закупівлі Відкриті торги.
Номер договору про закупівлю: 16/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з організації шкільного харчування (кейтерингові послуги) 1 послуга 35 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 29 249,00
UAH