Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка |
Код ЄДРПОУ: | 00493741 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Алчевських, 44 |
Контактна особа: |
Ірина Клименко +380993622988 klimenkoira057@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 1 713 171,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 565,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 18:43 |
Тендерна документація Нова редакція.doc | |
02 березня 2021 18:43 |
Перелік змін до ТД.doc | |
24 лютого 2021 10:40 |
Додаток 4__Проєкт договору.doc | |
24 лютого 2021 10:40 |
Тендерна документація.doc | |
24 лютого 2021 10:40 |
Оголошення.doc |
02 березня 2021 18:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 18:43 |
Тендерна документація Нова редакція.doc
|
|||
02 березня 2021 18:43 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
24 лютого 2021 10:40 |
Додаток 4__Проєкт договору.doc
|
|||
24 лютого 2021 10:40 |
Тендерна документація.doc
|
|||
24 лютого 2021 10:40 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- наявності конкретно власних або орендованих АЗС, додавши можливість відпуску палива на партнерських АЗС, видозмінивши умову до наступної:
«Ця довідка повинна містити інформацію про наявність у учасника не менше 5-ти АЗС, розташованих в м. Харкові, що є власними або орендуються учасником або є партнерськими»
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Згідно вимог пункту 6 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку, складену в довільній формі щодо АЗС учасника, розташованих на території м. Харкова, Харківській області, у тому числі: АЗС максимально наближеної (наближених) до смт Старий Мерчик Валківського району Харківської області та АЗС максимально наближеної (наближених) до селища Першотравневого Харківського району Харківської області (за місцем знаходження окремих об’єктів замовника), Київської області, Запорізької області, м. Київ, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, з обов’язковим зазначенням щодо кожної запропонованої учасником АЗС: назви АЗС, адреси АЗС, найменування та коду згідно з ЄДРПОУ власника АЗС, номеру (номерів) телефону та підстави користування АЗС: власна або орендована АЗС чи АЗС партнера мережі АЗС (з обов’язковим наведенням назви партнера - власника мережі АЗС, місцезнаходження та його коду згідно з ЄДРПОУ).
В порушення зазначеної вимоги довідка учасника ПП"ГРАНДАС" не містить інформації про місезнаходження партнерів - власників АЗС.
Пунктом 6 Додатку 5 вимагалось надати заповнену форму "Загальні відомості про учасника" за встановленою Додатком 3 формою. Учасником не виконано даної вимоги, замість документу встановленої форми учасником надано документ за номером 09/03-19 від 09.03.2021 яка відрізняється від встановленої форми.
Пунктом 2 Додатку 5 до ТД вставлена вимога щодо подання довідки складеної у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру, з обов’язковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). В порушення цієї вимоги учасник надав довідку про наявність свідоцтва ПДВ без посилання на відповідний реєстр, а саме на реєстр платників ПДВ https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv.
Таким чином, учасником при подані пропозиції невиконано вимоги тендерної документації, що відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" зобовязує Замовника відхилити пропозицію такого учасника. При цьому зауважую, що в опису формальних (несутєвих) помилок визначених пунктом 1.5 Розділу ІІІ Вашої тендерної документації відсутні зазначені вище порушення, що унеможливлює посилання на те, що ці порушення є формальними.
Враховуючи вищезазначене пропонуємо Вам усунути порушення Закону України "Про публічні закупівлі" скасувати рішення про визнання переможцем ПП "ГРАНДАС" та відхилити їх пропозицію.
Нагадуємо Вам, що за порушення яке полягає у невідхиленні тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) частиною 3 ст.164-14 тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-30-000004 ● afcb80b1be9749dcad06462911f95134
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2022 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.08.2022 №200
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.08.2022 № 200
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2021-02-24-003230-b 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 16:13:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо (за талонами)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-24-003230-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до Додаткової угоди № 3 договору про закупівлю товарів від 09.04.2021 № 060421/3 (далі – Договір) в редакції додаткової угоди №3 від 29.04.2022, вартість договору якого становить 1 350 067,33 грн, визначено строк виконання робіт до 31 грудня 2021 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов Договору.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАНДАС" |
1 713 171,50
UAH з ПДВ
|
1 694 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Демченко О.М. |
1 702 968,00
UAH з ПДВ
|
1 702 968,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 712 142,00
UAH з ПДВ
|
1 712 142,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ГРАНДАС" #43619157 |
Переможець |
1 694 360,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 15:53
|
Додаткова угода №4 до Договору № 060421-3.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 18:39
|
Додаткова угода №3 до Договору № 060421-3.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 18:23
|
Додаткова угода № 2 до Договору №060421-3.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:04
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 060421-3.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 11:06
|
Договор № 060421 3.pdf | укладений |
09 квітня 2021 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 060421/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 060421/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 060421/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 060421/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |