Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products. Medicinal products from the National list of essential medicines.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Кононенко Світлана Володимирівна 0668085467 onko-kram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Regional territorial medical association Kramators |
National ID: | 21992649 |
Contact point: |
Kononenko Svitlana 0668085467 onko-kram@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 12:07 |
Очікувана вартість: | 13 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 139 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 лютого 2021 16:00 |
Enquiries until: | 17 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 13 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 139 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 18:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 18:39 |
Перелік змін до ТД Ліки нац.перелік-19.03.2021.doc | |
19 березня 2021 18:39 |
ТД- Лік.засоби Нац.перелік н.р.19.03.21.docx |
19 березня 2021 18:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2021 18:39 |
Перелік змін до ТД Ліки нац.перелік-19.03.2021.doc
|
|||
19 березня 2021 18:39 |
ТД- Лік.засоби Нац.перелік н.р.19.03.21.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000047 ● d5ae57a6cfa743c2837e9b55bb92d4a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:36 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
53 UA-2021-02-24-003227-a 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Додаток 3 до ТД містить Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Медико - технічні вимоги), загальні вимоги до предмета закупівлі. Для доказу відповідності товару, що пропонується учасником, вимогам Замовника, приводиться вичерпний перелік документів, який необхідно надати учаснику шляхом встановлення вимог – «в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист», «учасник повинен надати лист», «Учасник має надати технічну специфікацію», т.п. Т.ч., згідно вимог Додатка 3, учасник має надати: - гарантійний лист щодо наявності препаратів у Реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення МОЗ України - якщо ціна запропонованого препарату не внесена до Реєстру змін оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення МОЗ України, учасник повинен надати лист про внесення зміни оптово-відпускної ціни до реєстру - технічну специфікацію, у якій вказує дані про виробника та країну походження кожного найменування препарату, що пропонується - оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі та кількість згідно Додатку 3 тендерної документації, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (дана вимога є необов'язковою для позицій, кількість яких менша 2000 одиниць виміру) - гарантійний лист щодо забезпечення поставки товару протягом строку (терміну) поставки (передачі) товару, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями. - гарантійний лист про термін придатності - гарантійний лист про те, що доставка товару відбуватиметься автотранспортом учасника з дотриманням умов холодного ланцюга - Інформацію/довідку в довільній формі, в якій учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. - Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками, в т.ч. бути біоеквівалентним та біодоступним. Відповідність еквівалента за всіма показниками має доводитися копіями документів уповноважених установ, які повинні бути надані учасником в складі пропозиції. Даний перелік є вичерпним, однак Учасник може надавати додаткові документи на власний розсуд. Т.ч., в ТД документації відсутня вимога надавати і складі пропозиції інструкції. Однак ТОВ «Галафарм» додатково надало довідку, що препарати мають інструкції українською мовою. Згідно вимог ТД, ТОВ «Галафарм» надало технічну специфікацію, в якій вказує дані про виробника та країну походження кожного найменування препарату, що пропонується. Т.ч, ТОВ «Галафарм» в повній мірі надало документи згідно вимог Додатку 3 ТД.
2021-07-02 19:09:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна, Донецька область обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Галафарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШ" |
13 899 425,90
UAH з ПДВ
|
13 760 425,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галафарм" |
13 770 860,29
UAH з ПДВ
|
13 770 860,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОМАШ" #25184975 |
Переможець |
13 760 425,89
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 15:43
|
Договір №159 (2).pdf | укладений |
07 липня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 15:47
|
Договір №159 від 19.04.21.PDF | укладений |
19 квітня 2021 15:46
|