Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Planting and maintenance services of green areas
Planting and maintenance services of green areas
Очікувана вартість
14 759 000,00 UAH
UA-2021-02-24-002714-c ● c534b6ee999a414fbab787dd54aa60ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Аліна Греля +380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Utilities of Lutsk City Council |
National ID: | 34572192 |
Contact point: |
Kozak Ivan 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Additional contacts: |
Alina Hrelia +380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 759 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 лютого 2021 16:17 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 14 759 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Scope of the procurement
Тендерна документація
24 лютого 2021 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 16:14 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-002714-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО №2, Код ЄДРПОУ:30473447
Дата подання: 25 квітня 2021 16:55
Відхилення пропозиції.
Вважаємо, що рішення Замовника є безпідставним та такими, що порушують вимоги ст. 16 Закону України про публічні закупівлі в Україні» з наступних підстав:
1) В якості доказів про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є завантажені ЖКП № 2 до електронної системи закупівель копії договору № 306 від 18.04.2018р., договору № 356 від 09.04.2019р., договору № 219 від 06.04.2020р. та копії актів довідок та актів приймання робіт за 2018р. - 2020р. відповідно до наданих договорів (Додатки № 6-10 згідно реєстру документів) за останні три роки, відповідно до вимог Технічної документації даної публічної закупівлі, а також підтверджено Довідкою про досвід виконавця у виконанні аналогічних договорів від 26.03.2021 року № 01-08/134.
2) В якості доказів про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є завантажені ЖКП № 2 до електронної системи закупівель Довідка від 26.03.2021 року № 01-08/132 наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо) та Довідка про наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) від 26.03.2021 року № 01-08/133.
3) Довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) відповідають встановленим критеріям Дотатку № 2 до Тендерної документації закупівлі.
Вимога Замовника зазначити розряди для усіх працівників є безпідставною. Відповідно до державного класифікатора професій ДК 003:2010 та Показчика професійних назв робіт за кодами професій наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 14 травня 1998 року № 314 професії двірник та водій розряди відсутні, а отже не передбачені.
Посади двірника та водіїв не відносяться до категорій посад відповідно до кваліфікаційних вимог яких передбачають присвоєння розрядів також і у штатному розписі ЖКП № 2.
Отже внесення Скаржником до довідки інформації про розрядність усіх працівників у Довідку про наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) від 26.03.2021 року № 01-08/133 є завідомо неправдивою інформацією.
Вимога Замовника зазначити розряди для усіх працівників Скаржника є дискримінаційною так як Замовник не обгрунтувує і не підтверджує необхідність встановлення зазначеної умови в наведеній вище редакції Довідки у Тендерній документації та не вимагається Законом.
Замовник самостійно встановлює додаткові вимоги на стадії пре-кваліфікації Учасників і вимагає їх виконання.
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, встановлені статтею 5 Закону, зокрема, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертою статті 5 та статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Згідно п. 1.3. Тендерної документації, документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність у певних категорій працівників розряду не може впливати на зміст пропозиції, а також не впливає на можливість виконання Скаржником Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень так як виконання вказаних послуг не потребують додаткових вимог ніж ті, що вже передбачені.
Беручи до уваги вище викладене просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ЖКП № 2 та допустити до електронного аукціону.
У разі не виконання наших вимог, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України із Скаргою для усунення порушень, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення.
Розгорнути
Згорнути
1) В якості доказів про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є завантажені ЖКП № 2 до електронної системи закупівель копії договору № 306 від 18.04.2018р., договору № 356 від 09.04.2019р., договору № 219 від 06.04.2020р. та копії актів довідок та актів приймання робіт за 2018р. - 2020р. відповідно до наданих договорів (Додатки № 6-10 згідно реєстру документів) за останні три роки, відповідно до вимог Технічної документації даної публічної закупівлі, а також підтверджено Довідкою про досвід виконавця у виконанні аналогічних договорів від 26.03.2021 року № 01-08/134.
2) В якості доказів про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є завантажені ЖКП № 2 до електронної системи закупівель Довідка від 26.03.2021 року № 01-08/132 наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо) та Довідка про наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) від 26.03.2021 року № 01-08/133.
3) Довідки на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) відповідають встановленим критеріям Дотатку № 2 до Тендерної документації закупівлі.
Вимога Замовника зазначити розряди для усіх працівників є безпідставною. Відповідно до державного класифікатора професій ДК 003:2010 та Показчика професійних назв робіт за кодами професій наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 14 травня 1998 року № 314 професії двірник та водій розряди відсутні, а отже не передбачені.
Посади двірника та водіїв не відносяться до категорій посад відповідно до кваліфікаційних вимог яких передбачають присвоєння розрядів також і у штатному розписі ЖКП № 2.
Отже внесення Скаржником до довідки інформації про розрядність усіх працівників у Довідку про наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій) від 26.03.2021 року № 01-08/133 є завідомо неправдивою інформацією.
Вимога Замовника зазначити розряди для усіх працівників Скаржника є дискримінаційною так як Замовник не обгрунтувує і не підтверджує необхідність встановлення зазначеної умови в наведеній вище редакції Довідки у Тендерній документації та не вимагається Законом.
Замовник самостійно встановлює додаткові вимоги на стадії пре-кваліфікації Учасників і вимагає їх виконання.
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, встановлені статтею 5 Закону, зокрема, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертою статті 5 та статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Згідно п. 1.3. Тендерної документації, документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів на окремих документах, технічні помилки та описки.
Відсутність у певних категорій працівників розряду не може впливати на зміст пропозиції, а також не впливає на можливість виконання Скаржником Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень так як виконання вказаних послуг не потребують додаткових вимог ніж ті, що вже передбачені.
Беручи до уваги вище викладене просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ЖКП № 2 та допустити до електронного аукціону.
У разі не виконання наших вимог, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України із Скаргою для усунення порушень, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 17:07
На вимогу номер UA-2021-02-24-002714-c.c1 від 25.04.2021 року надаємо інформацію.
Пропозиція житлово-комунального підприємства №2 (далі – Учасник) у процедурі закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1) до проведення оцінки тендерних пропозицій була розглянута на її відповідність вимогам тендерної документації, зокрема на відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником на виконання вимоги пункту 16 статті 29 Закону розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки не надано усіх додатків до аналогічних договорів (в т. ч. додаткові угоди до них) та не підтверджено наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки у інформаційній довідці наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (робочих професій) від 26.03.2021 року №01-08/133 не зазначено розряди усіх працівників.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, Учасником не усунуто невідповідності (шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель) протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пунктом 2.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації від 24.02.2021р. № 17 (далі Документація), передбачено, що Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації (відповідного зразка): Довідка, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 3 (трьох) працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і сміття). Пунктом 2.1.2. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Документації встановлено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій). Зокрема, довідка повинна містити наступну інформацію: №п/п; Прізвище, ім’я, по батькові; Професія; Постійно, за угодою, інше; Розряди; Загальний стаж роботи по професії, років.
Учасником у складі пропозиції надано довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (робочих професій) від 26.03.2021 року №01-08/133, що не відповідає встановленому зразку, оскільки не містить усієї необхідної інформації, що вимагалася Замовником у Документації, зокрема не зазначено розрядів усіх працівників робочих професій та не надано документального підтвердження (письмових пояснень) щодо наявності/відсутності у певних працівників робітничих професій відповідних розрядів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Відповідно до п. 4 розділу 139. ТРАКТОРИСТ кваліфікаційних характеристик, Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 № 336 «Трактористи, які зайняті в зеленому господарстві під час виконання комплексу робіт з підготування ґрунту, сівбі, садінні зелених насаджень, догляду за ними, обробленні їх отрутохімікатами та аерозолями, утриманні міських площ, тротуарів, доріг, парків, скверів у належному стані, тарифікуються за 5 розрядом».
Учасник у своїй вимозі зазначає, що відсутність розрядів певних категорій працівників у тендерній пропозиції не може впливати на зміст пропозиції, є формальною (несуттєвою) помилкою. З приводу цього зазначаємо, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено Перелік формальних помилок, які можуть бути у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі. Проте, згідно з Переліком формальних помилок, відсутність у тендерній пропозиції розрядів певних категорій працівників для робітничих професій, які передбачені Документацією не є формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких Учасником не призведе до відхилення його пропозиції.
Крім того, у відповідності до пункту 1.3. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Документації Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації (відповідного зразка): довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт для підтвердження їх виконання). Під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними послугами в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі). Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який відповідає наступним вимогам: аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2018 року; учасник повинен виступати у якості підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування відповідних робіт; аналогічний договір повинен бути належним чином виконаний учасником на день подання тендерної пропозиції – без будь-яких порушень чинного законодавства та умов договору.
Замовником під час розгляду пропозиції Учасника, встановлено що аналогічні договори подано не з урахуванням вимог, передбачених у Документації. У зв’язку з цим Замовником було сформовано вимогу, на яку Учасник мав можливість надати свої документи, пояснення, аргументи (зокрема й ті пояснення, що викладені у вимозі). Проте, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення своїм правом на усунення виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції не скористався.
З огляду на вище викладене, оскільки учасником не дотримано вимоги статті 29 Закону Замовник в силу статті 31 Закону відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Отже, пропозиція Учасника була відхилена з чітким дотриманням вимог Закону, правові підставі для задоволення вимог Учасника відсутні.
Пропозиція житлово-комунального підприємства №2 (далі – Учасник) у процедурі закупівлі послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Лот 1) до проведення оцінки тендерних пропозицій була розглянута на її відповідність вимогам тендерної документації, зокрема на відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником на виконання вимоги пункту 16 статті 29 Закону розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, зокрема щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки не надано усіх додатків до аналогічних договорів (в т. ч. додаткові угоди до них) та не підтверджено наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оскільки у інформаційній довідці наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (робочих професій) від 26.03.2021 року №01-08/133 не зазначено розряди усіх працівників.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, Учасником не усунуто невідповідності (шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель) протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пунктом 2.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації від 24.02.2021р. № 17 (далі Документація), передбачено, що Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації (відповідного зразка): Довідка, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 3 (трьох) працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і сміття). Пунктом 2.1.2. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Документації встановлено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій). Зокрема, довідка повинна містити наступну інформацію: №п/п; Прізвище, ім’я, по батькові; Професія; Постійно, за угодою, інше; Розряди; Загальний стаж роботи по професії, років.
Учасником у складі пропозиції надано довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (робочих професій) від 26.03.2021 року №01-08/133, що не відповідає встановленому зразку, оскільки не містить усієї необхідної інформації, що вимагалася Замовником у Документації, зокрема не зазначено розрядів усіх працівників робочих професій та не надано документального підтвердження (письмових пояснень) щодо наявності/відсутності у певних працівників робітничих професій відповідних розрядів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Відповідно до п. 4 розділу 139. ТРАКТОРИСТ кваліфікаційних характеристик, Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України 29.12.2004 № 336 «Трактористи, які зайняті в зеленому господарстві під час виконання комплексу робіт з підготування ґрунту, сівбі, садінні зелених насаджень, догляду за ними, обробленні їх отрутохімікатами та аерозолями, утриманні міських площ, тротуарів, доріг, парків, скверів у належному стані, тарифікуються за 5 розрядом».
Учасник у своїй вимозі зазначає, що відсутність розрядів певних категорій працівників у тендерній пропозиції не може впливати на зміст пропозиції, є формальною (несуттєвою) помилкою. З приводу цього зазначаємо, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено Перелік формальних помилок, які можуть бути у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі. Проте, згідно з Переліком формальних помилок, відсутність у тендерній пропозиції розрядів певних категорій працівників для робітничих професій, які передбачені Документацією не є формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких Учасником не призведе до відхилення його пропозиції.
Крім того, у відповідності до пункту 1.3. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Документації Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 для підтвердження своєї кваліфікації (відповідного зразка): довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт для підтвердження їх виконання). Під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними послугами в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами виконаних робіт у зазначеному обсязі). Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж одного аналогічного договору, який відповідає наступним вимогам: аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний не раніше 01 січня 2018 року; учасник повинен виступати у якості підрядника (виконавця) за аналогічним договором, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування відповідних робіт; аналогічний договір повинен бути належним чином виконаний учасником на день подання тендерної пропозиції – без будь-яких порушень чинного законодавства та умов договору.
Замовником під час розгляду пропозиції Учасника, встановлено що аналогічні договори подано не з урахуванням вимог, передбачених у Документації. У зв’язку з цим Замовником було сформовано вимогу, на яку Учасник мав можливість надати свої документи, пояснення, аргументи (зокрема й ті пояснення, що викладені у вимозі). Проте, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення своїм правом на усунення виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції не скористався.
З огляду на вище викладене, оскільки учасником не дотримано вимоги статті 29 Закону Замовник в силу статті 31 Закону відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Отже, пропозиція Учасника була відхилена з чітким дотриманням вимог Закону, правові підставі для задоволення вимог Учасника відсутні.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2. Послуги з косіння газонів, вирізування самонасіву площею: газони – 376262м2, самонасів – 1000м2 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 953 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 765,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot 2. services mowing lawns, cutting overgrown area: lawn - 376262m2, growth - 1000m2
Current status: Complete
Estimated total value: 953 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 4 765,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 29 квітня 2021 14:58
Auction planned date: 29 квітня 2021 14:58
Закінчення: 29 квітня 2021 15:19
Позиції
1 посл
Послуги з косіння газонів, вирізування самонасіву площею: газони – 376262м2, самонасів – 1000м2
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, зелені насадження територіальної громади
Дата доставки:
31 грудня 2021
services mowing lawns, cutting overgrown area: lawn - 376262m2, growth - 1000m2
CPV: 77310000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 квітня 2021
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛУЦЬКТЕРКОМСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ЖКП № 3 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ФОП "НАВРОЦЬКИЙ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ТЕХКОМУНСЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 18:50
|
ТОВ ЧистоЛуцьк | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НАВРОЦЬКИЙ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
753 788,20
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХКОМУНСЕРВІС |
789 999,00
UAH з ПДВ
|
549 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХКОМУНСЕРВІС #42646572 |
Переможець |
549 999,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 18:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2021 12:53
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 17:58
|
Договір_503 від 24.05.2021.pdf | укладений |
27 травня 2021 17:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 серпня 2021 09:47
|
339 651,00 UAH | UA788201720344240001000028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA123288450000026001300734911 ТзОВ "ТЕХКОМУНСЕРВIС" |
Оплачений |
03 вересня 2021 09:22
|
76 076,00 UAH | UA788201720344240001000028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA123288450000026001300734911 ТзОВ "ТЕХКОМУНСЕРВIС" |
Оплачений |
11 жовтня 2021 10:38
|
101 816,00 UAH | UA788201720344240001000028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA123288450000026001300734911 ТзОВ "ТЕХКОМУНСЕРВIС" |
Оплачений |
10 листопада 2021 09:45
|
29 251,00 UAH | UA788201720344240001000028121 Департамент ЖКГ ЛМР |
UA123288450000026001300734911 ТзОВ "ТЕХКОМУНСЕРВIС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 503 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |