Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the state road of public use T-02-02 Mohyliv-Podilskyi – Yampil – Bershad – Uman, Vinnytsia region (separate areas) (with the development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 11:52 |
Очікувана вартість: | 145 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1450000 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2021 14:56 |
Enquiries until: | 20 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 145 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 725 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за надані послуги здійснюються при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, в територіальному управлінні Казначейства | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2021 18:17 |
23) ТД ПСР Т-02-02-зміни-2.docx | |
18 березня 2021 18:17 |
23) Проект договору Т-02-02-зміни-2.docx | |
18 березня 2021 18:17 |
23) Зміни до ТД-2.doc | |
05 березня 2021 11:56 |
23) ТД ПСР Т-02-02-зміни.docx | |
05 березня 2021 11:56 |
23) Зміни до ТД.doc | |
24 лютого 2021 14:53 |
23) ТД ПСР Т-02-02.docx | |
24 лютого 2021 14:53 |
23) Проект договору Т-02-02.docx | |
24 лютого 2021 14:53 |
23) ОБСЯГИ Т-0202.xlsx |
18 березня 2021 18:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 березня 2021 18:17 |
23) ТД ПСР Т-02-02-зміни-2.docx
|
||||||
18 березня 2021 18:17 |
23) Проект договору Т-02-02-зміни-2.docx
|
||||||
18 березня 2021 18:17 |
23) Зміни до ТД-2.doc
|
||||||
05 березня 2021 11:56 |
23) ТД ПСР Т-02-02-зміни.docx
|
||||||
05 березня 2021 11:56 |
23) Зміни до ТД.doc
|
||||||
24 лютого 2021 14:53 |
23) ТД ПСР Т-02-02.docx
|
||||||
24 лютого 2021 14:53 |
23) Проект договору Т-02-02.docx
|
||||||
24 лютого 2021 14:53 |
23) ОБСЯГИ Т-0202.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000086 ● ff9840d70db04fdcb87992df0279e07b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:50 |
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
73 UA-2021-02-24-002670-a 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу UA-M-2021-06-10-000086 Тендерною документацією Служби автомобільних доріг у Вінницькій області (далі - Замовник) встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Також, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати посвідчення тракториста-машиніста на зазначених у тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі механізаторів, яке видане у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення). Щодо Неткова Федіра Петровича, який в довідці та згідно наказу від 07.04.2020 № 340-к значиться як машиніст котка, але має посвідчення машиніста-тракториста (серія АТ № 085703) пояснюємо наступне. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.1994р. N 217 «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста» затверджено Положення про порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста (далі – Положення). Пунктом 1 Положення передбачено, що воно встановлює єдиний порядок видачі посвідчень тракториста-машиніста на право керування тракторами, в тому числі саморобними, самохідними сільськогосподарськими, меліоративними і дорожньо-будівельними машинами (далі - машинами) і є обов'язковим для всіх міністерств, відомств, підприємств (об'єднань), установ, організацій та громадян України, іноземних громадян, осіб без громадянства. Пунктом 7 Положення передбачено, що посвідчення видається особі, яка пройшла медичний огляд у порядку, встановленому МОЗ, а також здобула професійну (професійно-технічну) освіту відповідно до освітньої програми за професіями, що передбачають отримання навичок керування машинами тих категорій, які заявлені на отримання посвідчення, та склала теоретичний і практичний іспити екзаменаційній комісії територіального органу Держпродспоживслужби. Як вбачається з вищевикладеного, жодних умов та/або обмежень щодо зайняття особою, якій видається посвідчення тракториста-машиніста, тієї чи іншої посади законодавством України не встановлено. Крім того, тендерною документацією Замовника не встановлено вимог щодо обов’язковості зайняття особою та/або особами, які мають посвідчення тракториста-машиніста, зайняття посади саме машиніста-тракториста. До того ж повідомляємо, шо національний класифікатор «Класифікатор професій ДК 003:2010», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 р. № 327, містить назву посади «тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва» за кодом 8331, а також посаду «тракторист» за таким самим кодом. Такої посади як «тракторист-машиніст» Класифікатором професій ДК 003:2010 не передбачено. З огляду на це Замовником у тендерній документації передбачено надання посвідчення тракториста-машиніста на зазначених у тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі механізаторів, що вживається Замовником у тендерній документації у загальному значенні цього слова. Таким чином, ТОВ «РДС» виконано умови тендерної документації Замовника в повному обсязі в частині надання посвідчення машиніст-тракториста на Неткова Федора Петровича, який займає посаду машиніста котка, з огляду на те, що такої посади як «тракторист-машиніст» чинним законодавством не передбачено, а також вимога щодо обов’язковості зайняття особою, яка має посвідчення машиніста-тракториста певної посади не встановлена у тендерній документації Замовника. До того ж, жодних заборон щодо видачі посвідчення тракториста-машиніста особам, які займають посаду машиніста котка законодавством не встановлено. Додатково повідомляємо, що відповідно до інформації, яка зазначена у Посвідченні тракториста-машиніста АТ № 085703, Нетков Федір Петрович має право керувати як трактором так і самохідними дорожньо-будівельними машинами, до яких відносяться і котки дорожні. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РДС» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-24-002670-a зазначено, що в довідці та згідно наказу від 04.03.2020 № 215-к Маламен Степан Трифонович значиться як тракторист, проте посвідчення не надано. З цього приводу повідомляємо, що на сторінці 15 pdf файлу «Посвідчення водії 15 шт» міститься Посвідчення тракториста-машиніста АА № 726376 видане Маламену Степану Трифоновичу. Тут варто зазначити і те, що тендерною документацією не встановлено вимоги, щодо надання посвідчень тракториста-машиніста на всіх зазначених у тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі механізаторів. Таким чином, у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-24-002670-a міститься інформація, яке не відповідає дійсності, а підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РДС» у замовника відсутні. Тобто дії Замовника щодо проведення процедури закупівлі, визначення її результатів, укладення договору про закупівлю між Замовником та Учасником-переможцем тендеру за результатами проведення процедури закупівлі, виконувались з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Також, у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-24-002670-a зазначено, що Крикливий Микола Васильович в довідці значиться машиністом крана автомобільного, проте наказ та посвідчення не надані. З цього приводу повідомляємо, що у pdf файлі «Копія посвідчення Крикливого» міститься водійське посвідчення АГВ № 605712, видане Крикливому Миколі Васильовичу та свідоцтво машиніста крана автомобільного № 211, видане Крикливому Миколі Васильовичу. Також, у pdf файлі «Копія наказу Крикливий» міститься копія наказу № 103-к від 28.01.2020р. про прийняття на роботу Крикливого Миколи Васильовича на посаду машиніста крана автомобільного. Таким чином, у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-24-002670-a міститься інформація, яке не відповідає дійсності, а підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РДС» у Замовника відсутні. Дії Замовника виконувались з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція ТОВ «РДС» відповідає вимогам тендерної документації. Все вищевикладене унеможливлює Замовника здійснити заходи щодо усунення порушень, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-24-002670-a, з огляду на відсутність таких порушень, а також на те, що пропозиція ТОВ «РДС» відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-07-05 09:06:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто
2021-08-11 15:52:00
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов від 12.07.2021 до Харківського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Документи:
13 липня 2021 11:20
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 11:19
|
Позов UA-2021-02-24-002670-а.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 16:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
143 547 450,00
UAH з ПДВ
|
142 822 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
144 010 000,00
UAH з ПДВ
|
143 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
142 822 450,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 10:57
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 квітня 2021 10:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
142 822 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2022 11:53
|
23) ду 8 до 56 21-П.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2022 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 14:51
|
21) Договір 56 21-П.pdf | укладений |
06 травня 2021 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Статті III Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна Договору становить 117 688 464,25 (сто сімнадцять мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч чотириста шістдесят чотири, 25) грн., у тому числі ПДВ в розмірі 19 614 744,67 грн. за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування: з них на 2021 рік за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії відповідно до Постанови КМУ № 521 від 26.05.2021р. - 48 749 999,71 (сорок вісім мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять, 71) грн., на 2021 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету – 30 766 795,39 грн. (тридцять мільйонів сімсот шістдесят шість тисяч сімсот дев'яносто п'ять, 39) грн.; на 2021 рік за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України - 38 171 669,15 (тридцять вісім мільйонів сто сімдесят одна тисяча шістсот шістдесят дев'ять, 15) грн.; Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів Державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.». |
Номер договору про закупівлю: | 56/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |