Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)
Очікувана вартість
165 542 818,32 UAH
UA-2021-02-24-002060-c e992a16e383f462e89cdd2b3cf63bcc7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ажгіреєва Олена Вадимівна

380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44
Контактна особа: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Azhgireeva Olena
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2021 14:00
Початок аукціону: 05 травня 2021 11:15
Очікувана вартість: 165 542 818,32 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 827 714,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4900000 UAH
Publication date: 24 лютого 2021 14:50
Enquiries until: 19 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 25 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2021 14:00

Information

Estimated total value: 165 542 818 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 827 714 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Scope of the procurement
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-23-002144-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
urchase is in accordance with the HYPERLINK https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-23-002144-c in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%. in accordance with quality and technical specifications purchase. Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise). The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. Evaluation criteria - the price is 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Legal advisory and representation services
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 30 листопада 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі актів приймання-передачі наданих послуг у звітному місяці Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 березня 2021 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_Додаток_6.1_забезпечення тендерної пропозиції.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_Додаток_6.1_забезпечення тендерної пропозиції.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_Додаток_4_Проект договору.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_Додаток_4_Проект договору.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_ЗМ 1_Додаток_2_Перелік інформації.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_Додаток_2_Перелік інформації.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_Додаток_1.1_Гарантійний лист.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_Додаток_1.1_Гарантійний лист.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217-п_Додаток_1_Технічні характеристик.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217-п_Додаток_1_Технічні характеристик.pdf
19 березня 2021 13:37
21_0217_п_ЗМ 1_ТД_Юридичні послуги.pdf
24 лютого 2021 14:47
21_0217_п_ТД_Юридичні послуги.pdf
19 березня 2021 13:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН_21_0217 Юр послуги .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до рейтингів
Дата подання: 26 лютого 2021 13:24
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:26
У пункті 3.1. Додатку 2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ) вказано, що Учасник має бути включений до певних списків міжнародних рейтингів. При цьому, вказано, що відповідний рівень міжнародних рейтингів має бути в Україні та в країні реєстрації іншого офісу Учасника. Чи правильно ми розуміємо, що не вимагається, щоб кожен з офісів Учасника виконував усі вимоги щодо рейтингів і достатньо щоб сукупно усі офіси виконали відповідні вимоги? Наприклад, офіс фірми в Києві має рейтинг Band 1-2 в Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), офіс у Брюсселі Band 1-2 в Competition/Antitrust та офіс у Парижі Band 1-2 в International Arbitration. Таким чином, вимоги щодо включення до рейтингів пункту 3.1. Додатку 2 будуть вважатися виконаними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пункт 2.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлює вимогу щодо рейтингування офісів Учасника та/або співвиконавця, якого він планує залучити, у кожній із трьох вказаних категорій “в Україні та в країні реєстрації іншого офісу Учасника”. Вживання сполучника “та” в цьому контексті передає кумулятивний характер вимоги щодо рейтингування офісів учасника як в Україні, так і в країні реєстрації іншого офісу.
Таким чином, тендерною документацію вимагається підтвердження включення до певних списків міжнародних рейтингів у всіх трьох категоріях щодо кожного із офісів Учасника(ів) та/або його афілійованих осіб, які беруть участь у тендері. Зокрема, офіс в Україні повинен входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution). Офіс або офіси Учасника в іноземних юрисдикціях, документація щодо яких подається для цілей задоволення вимог цього тендеру, також повинен(і) входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution).
Щодо наявності в Учасника документально підтвердженого аналогічного досвіду
Дата подання: 26 лютого 2021 16:52
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:27
Доброго дня! Питання щодо наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (п.п. 3 п. 2 Додатку 2). Від Учасника вимагається досвід виконання певних аналогічних договорів, а саме: (1) договору щодо застосування певних питань енергетичного та конкурентного законодавства ЄС, та (2) досвіду успішного представництва суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу. Питання: 1) чи може ця вимога бути покрита частково Учасником, а частково співвиконавцями Учасника – юридичними особами на території держав учасників або спостерігачів Енергетичного Співтовариства, яких Учасник залучить для виконання договору про закупівлю згідно з п.п. 1 п. 2 Додатку 2? Тобто підтвердження аналогічного досвіду буде надано не однією юридичною особою, а декількома.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною другою зазначеної вище статті замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Водночас, абзацом другим частини третьої статті 16 Закону законодавець встановлює можливість залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності лише таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
З урахуванням вищевикладеного, згідно з вимогами статті 16 Закону та вимог тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагається саме від учасника процедури закупівель та не може підтверджуватись шляхом залучення субпідрядників/співвиконавців, у яких наявний відповідний досвід.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 26 лютого 2021 16:53
Дата відповіді: 03 березня 2021 11:27
Питання щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.п. 2 п. 2 Додатку 2). Від Учасника вимагається мати у складі/штаті кожного із заявлених ним офісів не менше 10 юристів, кваліфікованих за правом держави місцезнаходження офісу та досвідом в сфері енергетики та/або вирішення спорів, і які мають право на зайняття адвокатською діяльністю на території держави, де знаходиться відповідний офіс. Питання: 1) чи усі 10 юристів від кожного офісу мають бути адвокатами? 2) якщо в Учасника в якомусь з офісів не вистачатиме адвокатів, щоб виконати таку вимогу – чи має він право найняти ту кіл-ть адвокатів, якої не вистачає, на субпідряд, надавши підтвердження оформлення відповідних договірних відносин?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі встановленому вище кваліфікаційному критерію замовник у пункті 2.1. опису вимог частини 2 Додатку 2 тендерної документації встановив, що учасник повинен мати у складі/штаті кожного із заявлених ним офісів не менше 10 юристів, кваліфікованих за правом держави місцезнаходження офісу та досвідом в сфері енергетики та/або вирішення спорів, і які мають право на зайняття адвокатською діяльністю.
Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 01 березня 2021 12:54
Дата відповіді: 04 березня 2021 12:11
П. 3.1 таблиці у додатку 2 передбачає, що Учасник повинен підтвердити, що у нього наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому під аналогічними договорами розуміється щонайменше один договір про надання правової допомоги щодо (1) застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС, в тому числі: (а) регулювання ЄС стосовно транспортування газу та транскордонних газопроводів/інфраструктури; (б) регулювання ринку природнього газу України (включно з, але не обмежуючись, питаннями регулювання та функціонування газотранспортної системи України та відокремлення оператора газотранспортної системи) та його інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства; (в) імплементації актів законодавства Енергетичного Співтовариства у сфері енергетики та конкурентного права в Україні. Поясніть, будь ласка, чи перелічені у підпунктах (а)-(в) вище три предмети консультаційних послуг мають бути передбачені в аналогічному договорі кумулятивно, чи достатньо одного або кількох з них? Наприклад, чи буде задоволена вимога частини 1 п. 3.1, якщо учасник має досвід виконання договору про надання правової допомоги, предметом якого була лише імплементація актів законодавства Енергетичного Співтовариства у сфері енергетики та конкурентного права в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі встановленому вище кваліфікаційному критерію замовник у пункті 3.1. опису вимог частини 2 Додатку 2 тендерної документації встановив необхідні критерії, які має підтвердити учасник процедури закупівлі для задоволення вимог замовника, а саме виконання щонайменше одного договору (договорів) про надання правової допомоги стосовно наступних двох видів правової допомоги:
(1) застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС з наступних питань: регулювання ЄС стосовно транспортування газу та транскордонних газопроводів/інфраструктури; регулювання ринку природнього газу України (включно з, але не обмежуючись, питаннями регулювання та функціонування газотранспортної системи України та відокремлення оператора газотранспортної системи) та його інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства; імплементації актів законодавства Енергетичного Співтовариства у сфері енергетики та конкурентного права в Україні;
(2) успішне представництво суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу (дану вимогу може задовольняти як єдиний договір, за яким надавались відповідні послуги, так і два окремих договори, за одним із яких здійснювалось консультування, а іншим – представництво в міжнародному арбітражі).
Що стосується перелічених предметів (підвидів) консультаційних послуг, що перелічені у підпунктах (а)-(в) підпункту (1) пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації, то вони є альтернативними, тобто для того, щоб Учасник відповідав вимозі щодо наявності досвіду виконання аналогічних за першим (1) предметом договорів(у) достатньо, щоб договір, який подається Учасником, передбачав один або кілька із трьох зазначених предметів консультаційних послуг. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що частини 1 та 2 пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації є кумулятивними, тобто Учаснику необхідно мати як досвід застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС, так і досвід успішного представництва суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу.
Щодо наявності документально підтвердженого аналогічного досвіду та ліміту професійної відповідальності
Дата подання: 02 березня 2021 10:28
Дата відповіді: 05 березня 2021 08:47
Добрий день! 1. Під час укладення договору на юридичні послуги чи можуть сторони погодити ліміт професійної відповідальності юридичної фірми, який буде застосовуватись до цього проекту? 2. На підтвердження виконання аналогічного досвіду вимагається надання аналогічних договорів та відгуків клієнтів про успішне виконання наданих договорів. Чи можливо на підтвердження успішного представництво суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу, надати лист-підтвердження від учасника щодо наявності такого досвіду, оскільки арбітражні провадження у своїй більшості є конфіденційними та не підлягають розголошенню? 3. На підтвердження виконання аналогічного досвіду вимагається надання аналогічних договорів та відгуків клієнтів про успішне виконання наданих договорів. Чи можливо на підтвердження надати або договір, або відгук клієнта?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Пунктом 1.2 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що поданням своєї тендерної пропозиції учасник підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Так, для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовник у пункті 1.5. "Опис вимог" частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, з-поміж іншого, встановив, що страхова сума за договором страхування має бути не менше ніж 50% (п’ятдесят відсотків) очікуваної вартості закупівлі.
2) Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одними із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовник у пункті 3.1. переліку документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції для задоволення вимог замовника частини 2 Додатку 2 тендерної документації встановив, що учасник процедури закупівлі має подати Оригінал/-ли та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї аналогічного/их договору/ів та відгуки клієнтів про успішне виконання наданих договорів.
Інформація що відповідно до законодавства може бути віднесена до конфіденційної на цих документах може бути зачорнена.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 3.1. переліку документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції для задоволення вимог замовника, частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасником повинні бути надані у визначений спосіб як відповідний договір/-ри так і відгуки клієнтів про успішне виконання наданих договорів.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника має відповідати всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
Вимоги до рейтингів
Дата подання: 03 березня 2021 18:04
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:50
Чи можлива участь у тендері трьох юридичних фірм, як учасника та співвиконавців за договором (дві українські фірми та одна іноземна)? При цьому, вимоги до рейтингів щодо офісу в Україні будуть покриватися спільно учасником та одним із співвиконавців (іншою українською юридичною фірмою). Наприклад, учасник представлений у рейтингах на рівні 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources та Competition/Antitrust, але не в категорії Dispute Resolution, а співвиконавець учасника (українська компанія) мають категорію Dispute Resolution на рівні 1-2. Іноземна юридична фірма при цьому має рейтинги в усіх трьох категоріях на рівні 1-2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одними із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1.1 опису вимог частини 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачена можливість надання послуги за договором учасником та/або його афілійованими особами.
Пунктом 1.3 опису вимог частини 2 Додатку 2 визначена можливість залучення до виконання договору співвиконавця.
Пункт 2.3 опису вимог частини 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлює вимогу щодо рейтингування офісів Учасника та/або співвиконавця, якого він планує залучити, у кожній із трьох вказаних категорій “в Україні та в країні реєстрації іншого офісу Учасника”. Вживання сполучника “та” в цьому контексті передає кумулятивний характер вимоги щодо рейтингування офісів учасника як в Україні, так і в країні реєстрації іншого офісу.
Таким чином, тендерною документацію вимагається підтвердження включення до певних списків міжнародних рейтингів у всіх трьох категоріях щодо кожного із офісів Учасника та/або його афілійованих осіб, та співвиконавця, якого Учасник має намір залучити для виконання договору про закупівлю. Зокрема, офіс в Україні повинен входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution). Офіс або офіси Учасника в іноземних юрисдикціях, документація щодо яких подається для цілей задоволення вимог цього тендеру, також повинен(і) входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution).
Надання перекладу окремих документів тендерної пропозиції
Дата подання: 18 березня 2021 19:32
Дата відповіді: 23 березня 2021 17:43
У пункті 7 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі передбачено, що «[д]окументи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу». Однак, в пункті 7 також містяться і винятки з цього правила. Тому, просимо роз’яснити, чи підпадають під цей виняток документи, складені англійською мовою, які передбачаються у (1) підпункті 3.1. пункту 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації (підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів) та у (2) підпункті 2.3. пункту 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації (підтвердження про включення до рейтингових списків). Іншими словами, чи можливо надати вказані документи англійською мовою, без надання перекладів українською або російською мовами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.7 Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, окремих елементів креслень тощо, випадків, коли окремий документ, який надається в складі тендерної пропозиції складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Ця вимога відноситься до всіх документів тендерної пропозиції учасника, в т.ч тих, що надаються згідно вимог ч.2 додатку 2 до тендерної документації.
В зв’язку з цим всі документи тендерної пропозицій повинні мати переклад на російську або українську мови. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Підтвердження повноважень представника учасника-юридичної особи
Дата подання: 18 березня 2021 20:26
Дата відповіді: 23 березня 2021 17:39
Згідно з підпунктами 3.1 та 3.2 пункту 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, повноваження представника юридичної особи-нерезидента можуть підтверджуватися (1) оригіналом або копією рішення про призначення керівника або (2) копією установчих документів. При цьому, для потенційних учасників-фізичних осіб дозволяється на підтвердження повноважень подавати довіреність на ім’я представника. Враховуючи той факт, що представництво за довіреністю є звичайною практикою уповноваження особи на здійснення певних дій від імені довірителя, чи поширюється опція представництва за довіреністю також і на учасників-юридичних осіб, а не лише на фізичних осіб? Іншими словами, чи достатньо на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника-юридичної особи, надати довіреність видану юридичною особою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами п.3. Додатку ІІ до тендерної документації: «Інформація1, що подається учасником для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції, надається щодо посадової особи та представника учасника процедури закупівлі (керівника учасника-юридичної особи та представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником)) та представника учасника-фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником);»
З огляду на вказане положення примітки 1, допускається представництво за довіреністю учасника-юридичної особи. У такому випадку надається довіреність, що підтверджує повноваження представника, який здійснює повноваження за довіреністю, а також будь-який документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала таку довіреність (рішення про призначення, статут, довідка/витяг з реєстру тощо).
Документи, які надаються переможцем-нерезидентом
Дата подання: 18 березня 2021 20:42
Дата відповіді: 23 березня 2021 17:40
В пункті 1.4.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачається, що переможець торгів має подати, серед іншого, довідку про відсутність судимості в особи, яка підписала тендерну пропозицію. Чи правильно ми розуміємо, що до пункту 1.4.1. Додатку, а також до інших пунктів, які вимагають надання документів на підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків та зборів застосовується примітка 1 Додатку 3 у якій вказано, що «у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених цим Додатком»? Відповідно, просимо уточнити, чи відповідатимуть даним вимогам тендерної документації листи переможця-нерезидента в яких буде вказано неможливість отримати такі довідки згідно з законодавством реєстрації, а також буде підтверджено, що уповноважена особа не має судимості, а учасник не має заборгованості?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Примітка 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що «Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів (інформації), передбачених цим додатком подають документи (інформацію), передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями: - у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є; - у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених цим Додатком».
Таким чином примітка 1 застосовується до всіх вимог передбачених Додатком 3, зокрема пункту 1.4 про надання інформації про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відтак, на виконання вимог пункту 1.4 Додатку 3 до тендерної документації, учасник-нерезидент може надати аналог документу або пояснювальну записку про відсутність такого аналогу із посиланням на нормативно-правові акти держави його реєстрації.
Використання КЕП учасником-нерезидентом
Дата подання: 18 березня 2021 20:43
Дата відповіді: 23 березня 2021 17:41
Розділ ІІ Додатку ІІ до тендерної документації передбачає, що учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен оригінал електронного документа окремо. В той же час, цей же Розділ передбачає, що У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення. Просимо підтвердити, що у зв`язку із тим, що учасники-нерезиденти не мають змоги отримати кваліфікований електронний підпис згідно з законодавством України, достатнім буде надати лист-пояснення учасника щодо неможливості отримати кваліфікований електронний підпис та відповідно накласти його на тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що «У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення». Якщо учасники-нерезиденти не мають змоги отримати кваліфікований електронний підпис згідно з законодавством України - надання даного листа в складі документів тендерної пропозиції є обов'язковим та достатнім для Замовника.
Валюта в якій вказується цінова пропозиція учасниками-нерезидентами
Дата подання: 18 березня 2021 20:48
Дата відповіді: 23 березня 2021 17:42
У пункті 6 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі передбачено, що «[у] разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник зазначає ціну тендерної пропозиції у доларах США (код валюти 840) або євро (код валюти 978) за офіційним курсом (6 (шість) знаків після коми) установленим Національним банком України на дату виходу оголошення про початок торгів». В той же час, очікувана вартість закупівлі визначена в гривнях, і як повідомив нам авторизований електронний майданчик, учасник може вказати свою цінову пропозицію лише в гривнях. З огляду на це, просимо пояснити, як саме потрібно виконувати дану вимогу тендерної документації? По-друге, у пункті 6.1 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі вказано, що учасники мають визначити перераховану цінову пропозицією за вказано формулою, яка містить посилання на Інкотермс та ставку ввізного мита. Просимо роз’яснити, (1) як саме слід правильно застосовувати вказані компоненти формули, враховуючи, що предметом закупівлі є юридичні послуги, а не ввезення товарів, та (2) куди саме у тендерній документації учаснику слід вказати методику розрахунку цінової пропозиції за вказаною формулою? По-третє, пункт 1.1 Додатку 6.1 до тендерної документації передбачає , що “учасники-нерезиденти можуть надавати забезпечення тендерної пропозиції у валюті тендерної пропозиції в сумі не меншій еквівалента суми, зазначеної в п.4.10 Розділу І Загальні положення Тендерної документації, перерахованої за офіційним курсом НБУ (4 (чотири) знаки після коми) на дату оформлення банківської гарантії /стендбай акредитиву забезпечення тендерної пропозиції”. Однак, як описано вище, учасники можуть вказувати свої цінові пропозиції лише в гривнях. В той же час, учасники-нерезиденти можуть надати банківську гарантію лише в євро або доларах США. Відповідно, ми просимо вас уточнити та підтвердити, що учасники-нерезиденти можуть забезпечити свої тендерні пропозиції в євро або доларах США в сумі не меншій еквівалента суми, зазначеної в п.4.10 Розділу І Загальні положення Тендерної документації, перерахованої за офіційним курсом НБУ на дату оформлення банківської гарантії, незалежно від валюти їхньої цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога тендерної документації, на яку ви посилаєтесь, дійсно відноситься до закупівлі товарів.
Слід зазначити, що в п. 6.1 загальної інструкції вказано наступне: «В разі закупівлі робіт або послуг перерахунок ціни відбувається за формулою: ціна тендерної пропозиції х офіційний курс гривні до дол. США чи Євро (зазначається валюта), встановлений Національним банком України на дату виходу оголошення про початок торгів.
Всі числові значення мають бути округлені до сотих.
Учасник несе відповідальність за достовірність і правильність розрахунку та визначення перерахованої ціни тендерної пропозиції у гривні та остаточної тендерної пропозиції (цінової) за результатами проведеного електронного аукціону.
Договір з учасником-нерезидентом укладається у валюті тендерної пропозиції (цінової) за результатами проведеного електронного аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару).»
Також зазначаємо, що в Додатку 3.2 до тендерної документації замовником надано форму розрахунку вартості для учасників-нерезидентів, яка подається переможцем торгів. Усі учасники процедури закупівлі визначають свої цінові пропозиції в гривні, і у випадку, якщо переможцем процедури закупівлі є нерезидент, то такий учасник подає розрахунок вартості відповідно до форми в Додатку 3.2. Учасники на стадії подання тендерних пропозицій не подають документів із розрахунком ціни тендерної пропозиції, а лише вказують їх у відповідному полі під час поданням тендерної пропозиції.
Документи, що підтверджують наявність кваліфікованих працівників
Дата подання: 18 березня 2021 20:49
Дата відповіді: 23 березня 2021 17:42
Пункт 2.2 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації передбачає, що для підтвердження відповідності вимозі щодо наявності у складі/штаті кожного із офісів учасника не менше 10 юристів, кваліфікованих за правом держави місцезнаходження офісу та досвідом в сфері енергетики та/або вирішення спорів, і які мають право на зайняття адвокатською діяльністю, учасник надає “копії свідоцтв та/або відповідних сертифікатів фахівців, або інших документів, що підтверджують такий факт”. Просимо підтвердити, що даний пункт вимагає надання лише свідоцтв/сертифікатів, які підтверджують наявність права на зайняття адвокатською діяльністю, а не всіх документів, що підтверджують освіту та іншу кваліфікацію здобуті кожним із фахівців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2.2. Розділу І частини 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачає, зокрема що для підтвердження права на зайняття адвокатською діяльністю 10 юристів у складі/штаті кожного із офісів учасника, кваліфікованих за правом держави місцезнаходження офісу та досвідом в сфері енергетики та/або вирішення спорів, учасник надає копії свідоцтв та/або відповідних сертифікатів фахівців, або інших документів, що підтверджують такий факт. Остання частина вказаного пункту, а саме формулювання «що підтверджують такий факт» стосується саме факту наявності права на зайняття адвокатською діяльністю. Відтак, вимагається надання свідоцтв та/або відповідних сертифікатів, що підтверджують наявність такого права. Водночас, наголошуємо, що згідно з пунктом 2.1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації, інформація про освіту або кваліфікацію фахівця та володіння мовам вказується у таблиці.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-24-002060-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Schönherr Rechtsanwälte GmbH, Код ЄДРПОУ:FN266331p
Дата подання: 18 червня 2021 14:45
Скарга в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Скарга стосовно неправомірного відхилення замовником учасника Schönherr Rechtsanwälte GmbH. Обґрунтування викладене у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2021 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: В зв'язку з отриманням копії постанови Шостого апеляційного адміністративного суду від 12.12.2022 по справі № 640/21437/21 стосовно розгляду апеляційної скарги Антимонопольного комітету України на рішення Окружного Адміністративного суду м. Києва від 08 серпня 2022 року у справі за адміністративним позовом ТОВ «Оператор ГТС України» до Антимонопольного комітету України, виникла можливість здійснення подальших процедурних дій в межах процедури закупівлі Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-24-002060-c Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) прийнято рішення №16448-р/пк-пз від 19.07.2021: зобов'язати ТОВ "Оператор ГТС України" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH та рішення про визначення Wikborg Rein Advokatfirma AS переможцем процедури закупівлі. Зазначене Рішення Колегії було оскаржено Товариством в судовому порядку згідно ст. 18 Закону. 12.12.2022 по справі № 640/21437/21 Шостим адміністративним апеляційним судом було прийнято рішення стосовно розгляду апеляційної скарги Антимонопольного комітету України на рішення Окружного Адміністративного суду м. Києва від 08 серпня 2022 року у справі за адміністративним позовом ТОВ «Оператор ГТС України» до Антимонопольного комітету України, про визнання протиправним та скасування рішення Колегії. Таким чином рішення Колегії №16448-р/пк-пз від 19.07.2021 про скасування рішення ТОВ "Оператор ГТС України" про відхилення тендерної пропозиції Schönherr Rechtsanwälte GmbH та рішення про визначення Wikborg Rein Advokatfirma AS переможцем процедури закупівлі не підлягає виконанню.
Дата виконання рішення замовником: 04 липня 2023 11:18

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

30 червня 2021 19:00
запрос Газпром.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-22-000072 ● b338f38ff3034264b1bd008c54f8bbdc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2021 16:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2021 № 332

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-02-24-002060-c 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2021
UA-2021-02-24-002060-ce992a16e383f462e89cdd2b3cf63bcc7
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
Wikborg Rein Advokatfirma AS Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 10:27
Schönherr Rechtsanwälte GmbH Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 10:28

Вимога про усунення невідповідностей

1.1.1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано роз’яснення (довідку довільної форми) структури корпоративних відносин між афілійованими особами (офісами) або структури відносин між членами міжнародної мережі фірм, членом якої зокрема є Учасник, які (працівники /фахівці яких) можуть бути залучені до надання послуг. Такі відносини можуть бути засновані на договірних відносинах за умови, що учасник та його відповідні афілійовані особи або члени міжнародної мережі фірм, членом якої зокрема є Учасник, представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом. 1.1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.4. ч.2 р.І Додатку 2 до тендерної документації 1.1.3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен Учасник надати роз’яснення (довідку довільної форми) структури корпоративних відносин між афілійованими особами (офісами) або структури відносин між членами міжнародної мережі фірм, членом якої зокрема є Учасник, які (працівники /фахівці яких) можуть бути залучені до надання послуг. Такі відносини можуть бути засновані на договірних відносинах за умови, що учасник та його відповідні афілійовані особи або члени міжнародної мережі фірм, членом якої зокрема є Учасник, представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом. (Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки Учасника в довільній формі.) 1.2.1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію свідоцтва або відповідного сертифікату, або іншого документа фахівця Стюарта Стока, який підтверджує його право на зайняття адвокатською діяльністю. 1.2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 2.2. ч.2 р.І Додатку до 2 тендерної документації 1.2.3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження вищевказаних вимог Учасник надає копії свідоцтв та/або відповідних сертифікатів фахівців, або інших документів, що підтверджують такий факт. (Оригінал/и та/або електронна/і копія/ї та/або сканована/і копія/ї свідоцтв або відповідних сертифікатів фахівців, або інших документів фахівців, зазначених в таблиці на виконання п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації)

Публічні документи

21 червня 2021 21:56
Annex 5_Form of assessment
21 червня 2021 21:56
Letter re absence of criminal record
21 червня 2021 21:56
Letter re absence of grounds for refusal
21 червня 2021 21:56
Letter re calculation of bid price
21 червня 2021 21:56
Letter re absence of tax debts
16 квітня 2021 09:19
Practicing licenses of Stuar Stock
16 квітня 2021 09:19
Letter regarding Corporate Relationships
26 березня 2021 14:50
Annex 15 Letter on the absence of QES.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 12 Billingual Letter re Co-performer.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 9 Legal Services Agreements.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 7 Practicing licences.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 6 Table 1.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 1 Guarantee letter.pdf
26 березня 2021 14:50
2021-03-25 Cover letter.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1.1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано документів, яким він має підтвердити договірні відносини із співвиконавцем (Моравчевіч, Войновіч та партнери), якого має намір залучити для виконання договору про закупівлю. 1.1.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3. ч.2 р.І Додатку 2 до тендерної документації 1.1.3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей "Учасник повинен надати інформацію щодо залучення для виконання договору про закупівлю співвиконавця, яке має бути підтверджено наявністю договірних відносин Учасника з таким співвиконавцем, з правом надавати послуги та представляти інтереси Учасника та його клієнтів у відповідних органах, установах та організаціях на відповідній території. У цьому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копію (витягу або частину з договору/угоди що містить інформацію щодо сторін договору, предмету та строку його дії (інформація що відповідно до законодавства може бути віднесена до конфіденційної на цих документах може бути зачорнена)), укладеного з таким співвиконавцем, із визначеним строком дії, що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю або лист-підтвердження, наданий іншою стороною договору/угоди на ім’я Учасника, який містить підтвердження щодо наявності такого договору, його предмету та строку дії (чинності), що охоплює весь період надання послуг за договором про закупівлю. Лист-підтвердження має бути викладеним на бланку (якщо такий є) іншої сторони договору, за підписом уповноваженої посадової особи та завірений печаткою (якщо така є) іншої сторони договору. (Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору/угоди або оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія лист-підтвердження, наданий іншою стороною договору/угоди на ім’я Учасника.)" 1.2.1) перелік виявлених невідповідностей: "Учасником не надано - копію/-ї договору/договорів, які підтверджують успішне представництво суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу; - відгуків клієнтів про успішне виконання договору/-рів, які підтверджують успішне представництво суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу. (Оригінал/-ли та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї аналогічного/их договору/ів та відгуків клієнтів про успішне виконання наданих договорів.)" "Водночас, замість зазначених документів учасник процедури закупівлі Schönherr Rechtsanwälte GmbH надав лист у якому зазначив наступне: ""Хоча ми надаємо всі необхідні підтвердження відповідного досвіду щодо ""(1) застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС"", ми не маємо змоги повністю підтвердити досвід ""(2) успішного представництва суб'єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу"". Оскільки розкриття основних контрактів, навіть якщо вони анонімні, буде грубим порушенням нашого зобов'язання щодо конфіденційності, а також матиме наслідки згідно з професійним законодавством. Більше того, клієнти, про яких йде мова, не хочуть бути пов'язаними з (арбітражним) провадженням ні за яких обставин, тому подання відповідного відгуку також неможливе"". " 1.2.2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1.ч.2 р.І Додатку 2 до тендерної документації 1.2.3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей "Учасник повинен підтвердити, що у нього наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічними договорами розуміється щонайменше один договір про надання правової допомоги щодо (1) застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС, в тому числі: • регулювання ЄС стосовно транспортування газу та транскордонних газопроводів/інфраструктури; • регулювання ринку природнього газу України (включно з, але не обмежуючись, питаннями регулювання та функціонування газотранспортної системи України та відокремлення оператора газотранспортної системи) та його інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства; • імплементації актів законодавства Енергетичного Співтовариства у сфері енергетики та конкурентного права в Україні. та (2) успішне представництво суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу (дану вимогу може задовольняти як єдиний договір, за яким надавались відповідні послуги, так і два окремих договори, за одним із яких здійснювалось консультування, а іншим – представництво в міжнародному арбітражі). (Оригінал/-ли та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї аналогічного/их договору/ів та відгуків клієнтів про успішне виконання наданих договорів.)

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Wikborg Rein Advokatfirma AS

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Schönherr Rechtsanwälte GmbH

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2021 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Schönherr Rechtsanwälte GmbH 102 868 788,00
UAH
96 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
Wikborg Rein Advokatfirma AS 118 188 720,00
UAH
97 556 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

Публічні документи

21 червня 2021 21:56
Annex 5_Form of assessment
21 червня 2021 21:56
Letter re absence of criminal record
21 червня 2021 21:56
Letter re absence of grounds for refusal
21 червня 2021 21:56
Letter re calculation of bid price
21 червня 2021 21:56
Letter re absence of tax debts
16 квітня 2021 09:19
Practicing licenses of Stuar Stock
16 квітня 2021 09:19
Letter regarding Corporate Relationships
26 березня 2021 14:50
Annex 15 Letter on the absence of QES.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 12 Billingual Letter re Co-performer.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 9 Legal Services Agreements.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 7 Practicing licences.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 6 Table 1.pdf
26 березня 2021 14:50
Annex 1 Guarantee letter.pdf
26 березня 2021 14:50
2021-03-25 Cover letter.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Schönherr Rechtsanwälte GmbH

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Wikborg Rein Advokatfirma AS

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Wikborg Rein Advokatfirma AS
#916782195
Рішення скасоване 97 556 000,00
UAH
13 березня 2023 15:01
Schönherr Rechtsanwälte GmbH
#FN266331p
Рішення скасоване 96 000 000,00
UAH
04 липня 2023 10:33
Wikborg Rein Advokatfirma AS
#916782195
Рішення скасоване 97 556 000,00
UAH
04 липня 2023 10:33
Schönherr Rechtsanwälte GmbH
#FN266331p
Відхилено 96 000 000,00
UAH
04 липня 2023 10:43
Wikborg Rein Advokatfirma AS
#916782195
Відхилено 97 556 000,00
UAH
04 липня 2023 11:10

Інформація про відміну

Дата відміни
04 липня 2023 11:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі