Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Azhgireeva Olena 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 11:15 |
Очікувана вартість: | 165 542 818,32 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 827 714,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4900000 UAH |
Publication date: | 24 лютого 2021 14:50 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 165 542 818 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 827 714 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі актів приймання-передачі наданих послуг у звітному місяці | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_Додаток_6.1_забезпечення тендерної пропозиції.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_Додаток_4_Проект договору.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_Додаток_5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_Додаток_3_Вимоги до переможця.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_ЗМ 1_Додаток_2_Перелік інформації.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_Додаток_1.1_Гарантійний лист.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217-п_Додаток_1_Технічні характеристик.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
21_0217_п_ЗМ 1_ТД_Юридичні послуги.pdf | |
19 березня 2021 13:37 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_21_0217 Юр послуги .pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пункт 2.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлює вимогу щодо рейтингування офісів Учасника та/або співвиконавця, якого він планує залучити, у кожній із трьох вказаних категорій “в Україні та в країні реєстрації іншого офісу Учасника”. Вживання сполучника “та” в цьому контексті передає кумулятивний характер вимоги щодо рейтингування офісів учасника як в Україні, так і в країні реєстрації іншого офісу.
Таким чином, тендерною документацію вимагається підтвердження включення до певних списків міжнародних рейтингів у всіх трьох категоріях щодо кожного із офісів Учасника(ів) та/або його афілійованих осіб, які беруть участь у тендері. Зокрема, офіс в Україні повинен входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution). Офіс або офіси Учасника в іноземних юрисдикціях, документація щодо яких подається для цілей задоволення вимог цього тендеру, також повинен(і) входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution).
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною другою зазначеної вище статті замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Водночас, абзацом другим частини третьої статті 16 Закону законодавець встановлює можливість залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності лише таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід.
З урахуванням вищевикладеного, згідно з вимогами статті 16 Закону та вимог тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагається саме від учасника процедури закупівель та не може підтверджуватись шляхом залучення субпідрядників/співвиконавців, у яких наявний відповідний досвід.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі встановленому вище кваліфікаційному критерію замовник у пункті 2.1. опису вимог частини 2 Додатку 2 тендерної документації встановив, що учасник повинен мати у складі/штаті кожного із заявлених ним офісів не менше 10 юристів, кваліфікованих за правом держави місцезнаходження офісу та досвідом в сфері енергетики та/або вирішення спорів, і які мають право на зайняття адвокатською діяльністю.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі встановленому вище кваліфікаційному критерію замовник у пункті 3.1. опису вимог частини 2 Додатку 2 тендерної документації встановив необхідні критерії, які має підтвердити учасник процедури закупівлі для задоволення вимог замовника, а саме виконання щонайменше одного договору (договорів) про надання правової допомоги стосовно наступних двох видів правової допомоги:
(1) застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС з наступних питань: регулювання ЄС стосовно транспортування газу та транскордонних газопроводів/інфраструктури; регулювання ринку природнього газу України (включно з, але не обмежуючись, питаннями регулювання та функціонування газотранспортної системи України та відокремлення оператора газотранспортної системи) та його інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства; імплементації актів законодавства Енергетичного Співтовариства у сфері енергетики та конкурентного права в Україні;
(2) успішне представництво суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу (дану вимогу може задовольняти як єдиний договір, за яким надавались відповідні послуги, так і два окремих договори, за одним із яких здійснювалось консультування, а іншим – представництво в міжнародному арбітражі).
Що стосується перелічених предметів (підвидів) консультаційних послуг, що перелічені у підпунктах (а)-(в) підпункту (1) пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації, то вони є альтернативними, тобто для того, щоб Учасник відповідав вимозі щодо наявності досвіду виконання аналогічних за першим (1) предметом договорів(у) достатньо, щоб договір, який подається Учасником, передбачав один або кілька із трьох зазначених предметів консультаційних послуг. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що частини 1 та 2 пункту 3.1 Додатку 2 до Тендерної документації є кумулятивними, тобто Учаснику необхідно мати як досвід застосування енергетичного та конкурентного законодавства ЄС, так і досвід успішного представництва суб`єкта господарювання в міжнародному арбітражі, що стосувався надання послуг із здійснення транспортування газу.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Так, для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій замовник у пункті 1.5. "Опис вимог" частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, з-поміж іншого, встановив, що страхова сума за договором страхування має бути не менше ніж 50% (п’ятдесят відсотків) очікуваної вартості закупівлі.
2) Згідно з пунктом другим частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються, зокрема відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одними із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Для встановлення відповідності учасника процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовник у пункті 3.1. переліку документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції для задоволення вимог замовника частини 2 Додатку 2 тендерної документації встановив, що учасник процедури закупівлі має подати Оригінал/-ли та/або електронна/-і копія/-ї та/або сканована/-і копія/-ї аналогічного/их договору/ів та відгуки клієнтів про успішне виконання наданих договорів.
Інформація що відповідно до законодавства може бути віднесена до конфіденційної на цих документах може бути зачорнена.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 3.1. переліку документів, що подаються учасником торгів у складі пропозиції для задоволення вимог замовника, частини 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасником повинні бути надані у визначений спосіб як відповідний договір/-ри так і відгуки клієнтів про успішне виконання наданих договорів.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника має відповідати всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Одними із таких критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1.1 опису вимог частини 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачена можливість надання послуги за договором учасником та/або його афілійованими особами.
Пунктом 1.3 опису вимог частини 2 Додатку 2 визначена можливість залучення до виконання договору співвиконавця.
Пункт 2.3 опису вимог частини 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлює вимогу щодо рейтингування офісів Учасника та/або співвиконавця, якого він планує залучити, у кожній із трьох вказаних категорій “в Україні та в країні реєстрації іншого офісу Учасника”. Вживання сполучника “та” в цьому контексті передає кумулятивний характер вимоги щодо рейтингування офісів учасника як в Україні, так і в країні реєстрації іншого офісу.
Таким чином, тендерною документацію вимагається підтвердження включення до певних списків міжнародних рейтингів у всіх трьох категоріях щодо кожного із офісів Учасника та/або його афілійованих осіб, та співвиконавця, якого Учасник має намір залучити для виконання договору про закупівлю. Зокрема, офіс в Україні повинен входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution). Офіс або офіси Учасника в іноземних юрисдикціях, документація щодо яких подається для цілей задоволення вимог цього тендеру, також повинен(і) входити до рівня 1-2 в категоріях Energy & Natural Resources (або Energy: Oil &Gas), Competition/Antitrust та International Arbitration (або Dispute Resolution: International, або Dispute Resolution).
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж українська або російська мова, учасник надає переклад цього документу. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, окремих елементів креслень тощо, випадків, коли окремий документ, який надається в складі тендерної пропозиції складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Ця вимога відноситься до всіх документів тендерної пропозиції учасника, в т.ч тих, що надаються згідно вимог ч.2 додатку 2 до тендерної документації.
В зв’язку з цим всі документи тендерної пропозицій повинні мати переклад на російську або українську мови. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
З огляду на вказане положення примітки 1, допускається представництво за довіреністю учасника-юридичної особи. У такому випадку надається довіреність, що підтверджує повноваження представника, який здійснює повноваження за довіреністю, а також будь-який документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала таку довіреність (рішення про призначення, статут, довідка/витяг з реєстру тощо).
Таким чином примітка 1 застосовується до всіх вимог передбачених Додатком 3, зокрема пункту 1.4 про надання інформації про відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відтак, на виконання вимог пункту 1.4 Додатку 3 до тендерної документації, учасник-нерезидент може надати аналог документу або пояснювальну записку про відсутність такого аналогу із посиланням на нормативно-правові акти держави його реєстрації.
Слід зазначити, що в п. 6.1 загальної інструкції вказано наступне: «В разі закупівлі робіт або послуг перерахунок ціни відбувається за формулою: ціна тендерної пропозиції х офіційний курс гривні до дол. США чи Євро (зазначається валюта), встановлений Національним банком України на дату виходу оголошення про початок торгів.
Всі числові значення мають бути округлені до сотих.
Учасник несе відповідальність за достовірність і правильність розрахунку та визначення перерахованої ціни тендерної пропозиції у гривні та остаточної тендерної пропозиції (цінової) за результатами проведеного електронного аукціону.
Договір з учасником-нерезидентом укладається у валюті тендерної пропозиції (цінової) за результатами проведеного електронного аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару).»
Також зазначаємо, що в Додатку 3.2 до тендерної документації замовником надано форму розрахунку вартості для учасників-нерезидентів, яка подається переможцем торгів. Усі учасники процедури закупівлі визначають свої цінові пропозиції в гривні, і у випадку, якщо переможцем процедури закупівлі є нерезидент, то такий учасник подає розрахунок вартості відповідно до форми в Додатку 3.2. Учасники на стадії подання тендерних пропозицій не подають документів із розрахунком ціни тендерної пропозиції, а лише вказують їх у відповідному полі під час поданням тендерної пропозиції.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 червня 2021 14:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000072 ● b338f38ff3034264b1bd008c54f8bbdc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-02-24-002060-c 24.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Wikborg Rein Advokatfirma AS | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 10:27
|
Schönherr Rechtsanwälte GmbH | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 10:28
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Schönherr Rechtsanwälte GmbH |
102 868 788,00
UAH
|
96 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Wikborg Rein Advokatfirma AS |
118 188 720,00
UAH
|
97 556 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Wikborg Rein Advokatfirma AS #916782195 |
Рішення скасоване |
97 556 000,00
UAH
|
13 березня 2023 15:01
|
Schönherr Rechtsanwälte GmbH #FN266331p |
Рішення скасоване |
96 000 000,00
UAH
|
04 липня 2023 10:33
|
Wikborg Rein Advokatfirma AS #916782195 |
Рішення скасоване |
97 556 000,00
UAH
|
04 липня 2023 10:33
|
Schönherr Rechtsanwälte GmbH #FN266331p |
Відхилено |
96 000 000,00
UAH
|
04 липня 2023 10:43
|
Wikborg Rein Advokatfirma AS #916782195 |
Відхилено |
97 556 000,00
UAH
|
04 липня 2023 11:10
|