Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань опорно-рухового апарату» (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
152 000,00 UAH
UA-2021-02-24-002031-a ● 4906d242fba645c0ac3c2528b7129869
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Локачинська центральна районна лікарня" Локачинської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982933 |
Місцезнаходження: | 45500, Україна , Волинська обл., ЛОКАЧІ, Вулиця Івана Франка,будинок19 |
Контактна особа: |
Дядюк Олеся Іванівна 0337421265 lokachi.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 152 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 Флакон
Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
240 Флакон
Дезінфекційний засіб для антисептичної обробки рук та шкіри, поверхонь та ВМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
120 Флакон
Засіб для швидкої дезінфекції невеликих за площею поверхонь та виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
120 контейнер
Засіб у вигляді швидкорозчиниих таблеток для дезінфекції об'єктів, знезараження використаних матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
120 Флакон
Мийно-дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкірних покривів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
60 Флакон
Засіб для дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
6 каністра
Пергідроль (пероксид водню стабілізований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, вул. І. Франка, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 13:31 |
Тендерна документація дез засоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-002031-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 25 лютого 2021 11:36
Вимога
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок з зазначенням експозицій,.Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, розпорядника коштів, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок з зазначенням експозицій,.Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, розпорядника коштів, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 16:26
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Враховуючи специфіку роботи закладу, а саме надання висококваліфікованої та спеціалізованої стаціонарної і амбулаторно-консультативної медичної допомоги населенню області для здійснення єдиної державної і регіональної політики в галузі охорони здоров’я, Замовник не може ризикувати здоров’ям та життям пацієнтів та персоналу, а тому оцінюється не тільки економічна вигідність тендерної пропозиції, а і в першу чергу відповідність пропозиції медико-технічним вимогам, зазначеним у Тендерній документації. Вимоги до засобів викладені з точки зору ефективності застосування та досвіду використання продукції у своїй діяльності, а також, особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються та у відповідності до затвердженого плану дотримання санітарно-епідемічного режиму в установі повинні мати широкий спектр антимікробної дії, що має доволі важливе значення при дезінфекційній обробці відділень закладу, Замовником у тендерній документації чітко зазначено що Учасник має право подати еквівалент товару запропонованого Замовником у медико-технічних вимогах, еквівалентом вважається еквівалентний товар, який за своїми описовими, кількісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним товару, у цьому Додатку, зокрема має ідентичні наступні характеристики (ознаки) або кращі:
1. сфера (галузь) застосування;
2. призначення;
3. методи/способи застосування;
4. склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/пакування;
5. шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля.
Документальним підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару, вимогам цього Додатку є:
а) порівняльна таблиця якісних та інших характеристик замовлених товарів, які передбачені у цьому Додатку, та запропонованого їх еквіваленту (у довільній формі за підписом учасника);
b) копії інструкцій з застосування товару, який пропонуються учасником у якості еквівалента.
Виходячи з цього учасникам ніхто не забороняє пропонувати дез.засоби не тільки ті які еквівалентні за своїми медико-технічними характеристиками, а й ті що мають кращі властивості та кращу дію (все зазначено в тендерній документації Замовника).
Щодо звинувачень про те, що «Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця» викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Ви намагаєтесь заблокувати закупівлю дезінфікуючих засобів, чим перешкоджаєте нормальному виконанню своїх прямих функцій Замовником. Також хочемо зазначити щодо вашого виразу «Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця» цим самим ви хочете звинуватити Замовника - в корупції та змові. Наголошуємо, що Замовник у своїй діяльності та у своїй роботі цілком і повністю дотримується вимог чинного Законодавства. До того ж, хочемо зазначити, що відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб Замовника у «корупційному зговорі» у розумінні Замовника, Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації.
На підставі вищевикладеного вимога відхиляється.
1. сфера (галузь) застосування;
2. призначення;
3. методи/способи застосування;
4. склад (матеріал), комплектація, фізичні характеристики, форма випуску/пакування;
5. шкідливі фактори та вплив на живі організми й довкілля.
Документальним підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару, вимогам цього Додатку є:
а) порівняльна таблиця якісних та інших характеристик замовлених товарів, які передбачені у цьому Додатку, та запропонованого їх еквіваленту (у довільній формі за підписом учасника);
b) копії інструкцій з застосування товару, який пропонуються учасником у якості еквівалента.
Виходячи з цього учасникам ніхто не забороняє пропонувати дез.засоби не тільки ті які еквівалентні за своїми медико-технічними характеристиками, а й ті що мають кращі властивості та кращу дію (все зазначено в тендерній документації Замовника).
Щодо звинувачень про те, що «Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця» викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Ви намагаєтесь заблокувати закупівлю дезінфікуючих засобів, чим перешкоджаєте нормальному виконанню своїх прямих функцій Замовником. Також хочемо зазначити щодо вашого виразу «Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця» цим самим ви хочете звинуватити Замовника - в корупції та змові. Наголошуємо, що Замовник у своїй діяльності та у своїй роботі цілком і повністю дотримується вимог чинного Законодавства. До того ж, хочемо зазначити, що відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи посадових осіб Замовника у «корупційному зговорі» у розумінні Замовника, Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації.
На підставі вищевикладеного вимога відхиляється.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-002031-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 01 березня 2021 09:42
Щодо відповіді
Враховуючи небажання Замовника економити бюджетні кошти, навність всіх підстав вважати, що між посадовими особами цієї установи та Учасником, який заздалегідь обраний у переможці є корупційний зв"язок, готовимо та надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 18:46
Суть вимоги не стосується предмета закупівлі та дій Замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" |
112 320,00
UAH з ПДВ
|
110 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Шукурова Олександра Михайлівна |
150 678,00
UAH з ПДВ
|
112 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
124 440,00
UAH з ПДВ
|
122 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Переможець |
110 800,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:43
|
sndt1d18.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:00
|
sndtc2a.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 09:21
|
sndt49b1.pdf | укладений |
29 березня 2021 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі змінами системи оподаткування ціна цього Договору становить 110 800,00 грн. (сто десять тисяч вісімсот гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ- 106,72 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 22739,88 грн. Внести зміни до Додатку №1 до Договору поставки № 31 від «29» березня 2021 року Специфікація та викласти в новій редакції. 2. Пункт 3.2 Договору викласти в наступній редакції: «Загальна ціна цього Договору становить 88060,12 грн. (вісімдесят вісім тисяч шістдесят гривень 12 коп.), в т.ч. ПДВ- 80,04 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |