Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджа ,заправка лазерного картриджа
Очікувана вартість
240,00 UAH
UA-2021-02-24-001735-a 94fc9321f34d4e849698a026be98f69b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гашенюк Надія Василівна

380683779468 nadiagasenuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42510481
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, Богородчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 35
Контактна особа: Гашенюк Надія Василівна
380683779468
nadiagasenuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт.
Заправка картриджа ,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

24 лютого 2021 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Малик Андрій Романович
#2868010056
Переможець 240,00
UAH
24 лютого 2021 12:34

Документи

24 лютого 2021 12:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 12:05
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 12:36
Договір 02 24-38.PDF укладений
24 лютого 2021 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 240,00
UAH