Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for freight cars
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бражник Андрій Вікторович (056) 793-19-85 A.Brazhnik@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Brazhnik Andriy Viktorovich (056) 793-19-85 A.Brazhnik@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2021 19:00 |
Очікувана вартість: | 18 503 521,32 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 лютого 2021 11:25 |
Enquiries until: | 19 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 березня 2021 19:00 |
Information
Estimated total value: | 18 503 521 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
24 лютого 2021 11:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 11:22 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Дане об'єднання в одному лоті різних по виробництву та технологічними видами виготовлення (для кожної з позицій потрібно індивідуальне обладнання) впливає на конкурентне середовище і обмежує потенційних Виробників їх участі в тендері. Прошу кожну з позицій винести в окремий лот.
Враховуючи вищевикладене, Вимагаємо від Організатора внесення змін до Тендерної документації у частині переформатування переліку позицій в Лоті та винесення Листа проміжної балки, що являє собою профіль, у окремий ЛОТ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000149 ● fa02d6b457ef4ec6b1edf585f5264111
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 22:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
69 UA-2021-02-24-000911-c 24.02.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2021-02-24-000911-с ДК 021-2015 – 34630000-2 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (запасні частини до вантажних вагонів) (далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. 1. Згідно п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено (мовою оригіналу) : « Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель)». Таким чином, спираючись на вимоги тендерної документації, а саме : «Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)», Замовником було перевірено файл електронного цифрового підпису «sign.p7s», який міститься у складі пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК». За результатами перевірки було отримано необхідні дані у повному обсязі щодо прізвища та ініціалів особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) - Костюк Олександр Анатолійович. (ТОВ «ТД ЗАЛІЗНИЧНИК» код ЄДРПОУ 42496677). Водночас, КЕП було накладено Учасником відповідно до умов тендерної документації, а саме відповідно до вимог згаданого вище п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації : «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги», Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис (УЕП), який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. З огляду на тлумачення Закону України “Про електронні довірчі послуги», УЕП - це той самий КЕП. Єдина відмінність кваліфікованого електронного підпису від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 03.03.2020, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Таким чином, під час перевірки файлу електронного цифрового підпису «sign.p7s»(КЕП), який міститься у складі пропозиції «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК»», по – перше, у повному обсязі було відображено прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), по - друге – КЕП було накладено у повній відповідності до вимог тендерної документації. Отже підстави для відхилення тендерної пропозиції «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК» - відсутні. 2. На виконання вимог п.9 частини другої ст.21 Закону України в частині зазначення виду та умов надання тендерного забезпечення «Оголошення про проведення відкритих торгів» в тендерній документації на закупівлю UA-2021-02-24-000911-с ДК 021-2015 – 34630000-2 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (запасні частини до вантажних вагонів) містить: «П.15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції – 185 200,00 грн. у т.ч. по лотах: лот №1-46 300,00 грн.; лот №2-46 300,00 грн., лот №3- 46 300,00 грн., лот №4-46 300,00 грн. П.16. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції» . Щодо технічної реалізації можливості виконання вимог Закону у частині зазначення інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції, то станом на 24.02.2021( дата оголошення процедури закупівлі), дана можливість реалізована ще не була, про що свідчить інформація з PROZORRO ІНФОБОКС( Скрін додається). Таким чином , порушення вимог п.9 частини другої ст.21 Закону України – відсутні. Голова тендерного комітету А.В.Шевченко
2021-07-08 17:43:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровський окружний адміністративний суд вул. Академіка Янгеля, 4 м. Дніпро, 49089 Позивач: акціонерне товариство «Українська залізниця» вул. Єжи Гедройца (Тверська), 5, м. Київ, 03680 ЄДРПОУ 40075815 в особі: регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» пр. Д. Яворницького, 108, м. Дніпро, 49038 р\р 26002301527468 у Дніпропетровському обласному управлінні ПАТ «Державний ощадний банк України» код ЄДРПОУ: 40081237, МФО банку 305482 тел.: (056) 793-00-00 е-mail: p.a-secretary@dp.uz.gov.ua Представник Позивача: адвокат Галагур Зоя Андріївна Свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю № 1896 від 15.09.2008, видане на підставі рішення Дніпропетровської обласної кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури № 8 від 09.09.2008 тел. 095-755-62-57 е-mail:zoja.galagur@gmail.com Відповідач: Північно-східний офіс Держаудитслужби Україна 61022, Харківська обл., м. Харків, майдан Свободи, 5 Держпром, 4 під’їзд, 10 поверх ЄДРПОУ: 40478572 тел: (057) 725-86-02 е-mail: 202000 @dasu.gov.ua Ціна позову: позов немайнового характеру Судовий збір: 2270,00 грн ПОЗОВНА ЗАЯВА Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» (надалі – Позивач, Замовник) звертається до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби (надалі – Відповідач) від 25.06.2021 про результати моніторингу закупівлі №UA-2021-02-24-000911-c, яким зобов’язано Позивача усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
Дата публікації: | 28 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/17762/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 грудня 2021 |
Документи:
30 грудня 2021 14:04
|
Електронний підпис |
28 вересня 2021 15:33
|
Електронний підпис |
28 вересня 2021 15:33
|
Позов зч вант ваг.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. запасні частини до вантажних вагонів |
Опис предмету закупівлі: |
запасні частини до вантажних вагонів
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 627 973,16 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 23 140,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46300 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше реєстрації Постачальником податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК" |
4 617 288,36
UAH з ПДВ
|
4 539 690,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод |
4 539 696,00
UAH з ПДВ
|
4 539 696,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК" #42496677 |
Рішення скасоване |
4 539 690,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАЛІЗНИЧНИК" #42496677 |
Переможець |
4 539 690,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 17:22
|
ДУ1 - лот 1 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 17:22
|
Повідомлення лот 1(21100) (1) (1).docx | зміни до договору |
15 липня 2021 17:22
|
2_Повідомлення лот 1(21100).docx | укладений |
15 липня 2021 17:22
|
1_ДУ1 - лот 1.pdf | укладений |
15 липня 2021 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2021 16:25
|
1 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2021 16:25
|
Повідомлення лот 1(21100) (1).docx | зміни до договору |
15 липня 2021 16:25
|
2_1.pdf | укладений |
15 липня 2021 16:23
|
1_Повідомлення лот 1(21100).docx | укладений |
15 липня 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:59
|
ТОВ ТД ЗАЛІЗНИЧНИК - договір (лот №1).pdf | укладений |
07 травня 2021 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-21100/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-21100/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |