Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ресертифікаційний аудит системи управління гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO 45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного сертифікаційного періоду
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-02-24-000694-a ● d7dc537de557497b83c1dad260c154ee
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2021 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
76014, м.Івано-Франківськ, вул. Індустріальна 34; ЄДРПОУ 00131564; категорія 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ресертифікаційний аудит системи управління гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO 45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного сертифікаційного періоду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76000, Україна, Відповідно до документації, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 червня 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує послуги Виконавця шляхом здійснення 100% передоплати по кожному етапу. Сума передоплати, по кожному етапу послуг, перераховується Замовником на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати виставлення рахунку, але не пізніше 15 (п'ятнадцяти) банківських днів до початку проведення відповідного етапу аудиту | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 10:07 |
Оголошення послуги аудит ОП.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:36626375
Дата подання: 01 березня 2021 13:21
Внесення змін до умов тендерної документації
Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF, що є для Органів для акредитації офіційною вимогою.
Отже, просимо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та зазначити, що орган з сертифікації повинен мати міжнародну акредитацію від Органу з акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності СУГіБП (ISO 45001:2018).
Дякую за співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF, що є для Органів для акредитації офіційною вимогою.
Отже, просимо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та зазначити, що орган з сертифікації повинен мати міжнародну акредитацію від Органу з акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності СУГіБП (ISO 45001:2018).
Дякую за співпрацю.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:43
Відповідь додано у вкладеному файлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:36626375
Дата подання: 03 березня 2021 12:56
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF.
Ми вимагаємо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та видалити дискримінаційний критерій, щодо наявності акредитації UKAS. Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4). Немає різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Тому критерій наявності у учасника закупівлі Сертифікату про акредитації UKAS є протиправним, дискримінаційним та такий що обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF.
Ми вимагаємо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та видалити дискримінаційний критерій, щодо наявності акредитації UKAS. Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4). Немає різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Тому критерій наявності у учасника закупівлі Сертифікату про акредитації UKAS є протиправним, дискримінаційним та такий що обмежує конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2021 14:56
Відповідь надана у вкладеном файлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 04 березня 2021 10:06
Дискремінаційні критерії
Запланована державна тендерна закупівля «Ресертифікаційний аудит системи управління
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Скасована
Дата: 04 березня 2021 10:11
Причина: двічі подана вимога
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 04 березня 2021 10:10
Дискримінаційні критерії
Запланована державна тендерна закупівля «Ресертифікаційний аудит системи управління
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2021 11:24
Відповідь надана у вкладеному файлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ" #36626375 |
Переможець |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2021 14:45
|
ДУ 20211171.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 16:19
|
Договір 2021620.pdf | укладений |
30 березня 2021 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Конкретизація умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 2021/620 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2021/1171 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |