Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ресертифікаційний аудит системи управління гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO 45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного сертифікаційного періоду
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-02-24-000694-a d7dc537de557497b83c1dad260c154ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Василь Васильович

+380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ Прикарпаттяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131564
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34
Контактна особа: Костюк Василь Васильович
+380342594336
Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2021 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


76014, м.Івано-Франківськ, вул. Індустріальна 34; ЄДРПОУ 00131564; категорія 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ресертифікаційний аудит системи управління гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO 45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного сертифікаційного періоду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Відповідно до документації, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує послуги Виконавця шляхом здійснення 100% передоплати по кожному етапу. Сума передоплати, по кожному етапу послуг, перераховується Замовником на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати виставлення рахунку, але не пізніше 15 (п'ятнадцяти) банківських днів до початку проведення відповідного етапу аудиту Аванс 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2021 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2021 10:07
Оголошення послуги аудит ОП.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:36626375
Дата подання: 01 березня 2021 13:21
Внесення змін до умов тендерної документації
Доброго дня!

Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.

Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF, що є для Органів для акредитації офіційною вимогою.

Отже, просимо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та зазначити, що орган з сертифікації повинен мати міжнародну акредитацію від Органу з акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності СУГіБП (ISO 45001:2018).


Дякую за співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:43
Відповідь додано у вкладеному файлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:36626375
Дата подання: 03 березня 2021 12:56
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF.
Ми вимагаємо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та видалити дискримінаційний критерій, щодо наявності акредитації UKAS. Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4). Немає різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Тому критерій наявності у учасника закупівлі Сертифікату про акредитації UKAS є протиправним, дискримінаційним та такий що обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2021 14:56
Відповідь надана у вкладеном файлі.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 04 березня 2021 10:06
Дискремінаційні критерії
Запланована державна тендерна закупівля «Ресертифікаційний аудит системи управління
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2021 10:11
Причина: двічі подана вимога
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000694-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 04 березня 2021 10:10
Дискримінаційні критерії
Запланована державна тендерна закупівля «Ресертифікаційний аудит системи управління
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2021 11:24
Відповідь надана у вкладеному файлі.

Документи

02 березня 2021 16:42
Відповідь 1.docx

Документи

03 березня 2021 14:55
Відповідь 2.docx

Документи

04 березня 2021 11:24
Відповідь 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ" 156 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 17:41
Електронний підпис
09 березня 2021 17:40
Акты.pdf
09 березня 2021 17:40
3.Договор №2671 от 10.08.18.pdf
09 березня 2021 17:40
3.1.ДС к дог. № 2671-ДОЕ_13.12.18.pdf
09 березня 2021 17:40
2Договор № MS 18001_545-ВС-ДЦ.pdf
09 березня 2021 17:40
Відгук Західенерго.pdf
09 березня 2021 17:40
Отзыв АМПУ Херсон.pdf
09 березня 2021 17:40
Відгук МКС ДЕМ.pdf
09 березня 2021 17:40
Відгук МКС ВВМ.pdf
09 березня 2021 17:40
Відгук МКС ВВМ 1.pdf
09 березня 2021 17:40
7.Благодарность62.pdf
09 березня 2021 17:40
6.Отзыв Интер-с.pdf
09 березня 2021 17:40
Перевод Аккредитация 2021.pdf
09 березня 2021 17:40
Аккредитация 2021.pdf
09 березня 2021 17:40
Устав 2019_compressed.pdf
09 березня 2021 17:40
Справка о несудимости.pdf
09 березня 2021 17:40
Рішення.pdf
09 березня 2021 17:40
Паспорт.pdf
09 березня 2021 17:40
Додаток №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"
#36626375
Переможець 156 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"
#36626375
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:35
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 14:45
ДУ 20211171.pdf зміни до договору
02 липня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 16:19
Договір 2021620.pdf укладений
30 березня 2021 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизація умов договору
Номер договору про закупівлю: 2021/620
Договір:
Номер додаткової угоди: 2021/1171
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 24 червня 2021
Сума оплати за договором: 156 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 000,00 UAH)