Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони
Очікувана вартість
2 622 675,00 UAH
UA-2021-02-24-000406-a ● 62f7466591d24a91878b8452a6928feb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 44116011 |
Вебсайт: | https://kyiv.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Контактна особа: |
Ковальова Наталія Валеріївна +380442362998 vpdps@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2021 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 2 622 675,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 78680.25 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Леванєвського, 2, вул. Багговутівська, 26, вул. Жилянська, 23 а, 23 б, вул. Кошиця, 3, вул. Закревського, 41, бульв. Верховної Ради, 24 б, просп. Героїв Сталінграда, 58, вул. Лєcкова, 2, вул. Лєскова, 4, вул. Верховинна, 9, вул. Смілянська, 6, вул. Політехнічна, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2021 09:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2021 09:32 |
Скан ТД охорона.pdf | |
24 лютого 2021 09:32 |
ТД охорона 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження наявності матеріально-технічної бази
Дата подання: 25 лютого 2021 09:06
Дата відповіді: 25 лютого 2021 12:53
Добрий день! В додатках до тендерної документації міститься інформація про те що учасник процедури закупівлі повинен в складі своєї пропозицї надати інформацію та документи про наявність в нього транспортних засобів для реагування. В закупівлі вказано забезпечення охорони на 12 постах охорони, тобто суб'єкт охоронної діяльності повинен в складі пропозиції надати документи на 12 автотранспортних засобів? Питання: Яка кількість транспортних засобів повинна бути в учасника, для того щоб брати участь в процедурі закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Кількість автотранспортних засобів повинно бути в достатній кількості для забезпечення швидкого реагування мобільних груп на виклик охорони.
Кількість автотранспортних засобів повинно бути в достатній кількості для забезпечення швидкого реагування мобільних груп на виклик охорони.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000406-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР", Код ЄДРПОУ:39706374
Дата подання: 24 березня 2021 11:13
Оскарження дискваліфікації
Оскарження дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 березня 2021 14:11
Головне управління ДПС у м. Києві розглянуло ваше оскарження дискваліфікації та повідомляє наступне.
Стосовно відсутності працівників.
Організація, яка надає ліцензійні послуги, повинна проводити свою діяльність відповідно до вимог ліцензійних умов. Так у п. 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2015 № 960 передбачено: «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності…».
Замовник у вимогах Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації пунктом 2 передбачив: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації про відповідність Учасника даній вимозі у п.2.1 було передбачено надання інформаційної довідки про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п.17 Ліцензійних умов. Наявність – це фактична кількість на даний момент (Академічний тлумачний словник).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) у складі тендерної пропозиції надало довідку від 11.03.2021 № 06 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у загальній кількості 53 особи, з яких 49 охоронники. Однак, згідно інформаційного ресурсу ДПС України у грудні 2020 року на підприємстві отримували заробітну плату 7 осіб (директор та 6 охоронників); особи, які виконували роботи (надавали послуги) за договорами цивільно-правового характеру, були відсутні, а протягом 2021 року повідомлень про прийняття на роботу працівників підприємство не подавало.
Крім того, ТОВ «СБ Антитерор» в оскарженні дискваліфікації самостійно підтверджує, що надано список осіб, що знаходяться в резерві підприємства та не є оформленими працівниками згідно чинного законодавства.
При цьому, відповідно до наданої ТОВ «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) довідки від 11.03.2021 № 26 підприємство не планує залучати субпідрядника (субпідрядників) під час виконання робіт (надання послуг з предмету закупівлі). Також згідно п.2.2 Проєкту договору про надання Послуг з охорони послуги надаються ТОВ «Служба безпеки Антитерор» власними силами з використанням власної матеріально-технічної бази.
Стосовно відсутності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно наданої ТОВ «Служба безпеки Антитерор» довідки від 11.03.2021 № 03 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підприємство повідомляє про наявність нового, справного та власного необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: бронежилетів, шоломів, газових балонів, рацій, мобільних телефонів, резинових палок та костюмів охоронців. Однак, згідно інформаційного ресурсу ДПС України ТОВ «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) придбання такого обладнання для матеріально-технічної бази відсутнє.
Враховуючи вищевикладене , ТОВ «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) в тендерній пропозиції надало недостовірну інформацію.
Таким чином, відповідно до п.15 ст.29: «у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Стосовно відсутності працівників.
Організація, яка надає ліцензійні послуги, повинна проводити свою діяльність відповідно до вимог ліцензійних умов. Так у п. 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2015 № 960 передбачено: «Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності…».
Замовник у вимогах Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації пунктом 2 передбачив: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження інформації про відповідність Учасника даній вимозі у п.2.1 було передбачено надання інформаційної довідки про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п.17 Ліцензійних умов. Наявність – це фактична кількість на даний момент (Академічний тлумачний словник).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) у складі тендерної пропозиції надало довідку від 11.03.2021 № 06 Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у загальній кількості 53 особи, з яких 49 охоронники. Однак, згідно інформаційного ресурсу ДПС України у грудні 2020 року на підприємстві отримували заробітну плату 7 осіб (директор та 6 охоронників); особи, які виконували роботи (надавали послуги) за договорами цивільно-правового характеру, були відсутні, а протягом 2021 року повідомлень про прийняття на роботу працівників підприємство не подавало.
Крім того, ТОВ «СБ Антитерор» в оскарженні дискваліфікації самостійно підтверджує, що надано список осіб, що знаходяться в резерві підприємства та не є оформленими працівниками згідно чинного законодавства.
При цьому, відповідно до наданої ТОВ «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) довідки від 11.03.2021 № 26 підприємство не планує залучати субпідрядника (субпідрядників) під час виконання робіт (надання послуг з предмету закупівлі). Також згідно п.2.2 Проєкту договору про надання Послуг з охорони послуги надаються ТОВ «Служба безпеки Антитерор» власними силами з використанням власної матеріально-технічної бази.
Стосовно відсутності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно наданої ТОВ «Служба безпеки Антитерор» довідки від 11.03.2021 № 03 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підприємство повідомляє про наявність нового, справного та власного необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: бронежилетів, шоломів, газових балонів, рацій, мобільних телефонів, резинових палок та костюмів охоронців. Однак, згідно інформаційного ресурсу ДПС України ТОВ «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) придбання такого обладнання для матеріально-технічної бази відсутнє.
Враховуючи вищевикладене , ТОВ «Служба безпеки Антитерор» (код за ЄДРПОУ 39706374) в тендерній пропозиції надало недостовірну інформацію.
Таким чином, відповідно до п.15 ст.29: «у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Номер вимоги: UA-2021-02-24-000406-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 01 квітня 2021 07:06
порушення умов закупівлі
неправомірне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 11:08
Головне управління ДПС у м. Києві розглянуло вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ПП «Шериф-захист» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та повідомляє наступне.
В частині 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником».
У п. 13 Форми «Тендерна пропозиція» (вих. № 03 від 10.03.2021 р.) ПП «Шериф-захист» зазначив: «Вартість тендерної пропозиції складає 2010412,80 грн (два мільйони десять тисяч чотириста дванадцять гривень вісімдесят копійок) з ПДВ, у т.ч. ПДВ 335068,80 грн (триста тридцять п’ять тисяч шістдесят вісім гривень вісімдесят копійок)» тобто надав загальну суму, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника.
Аналогічно надана цінова пропозиція за результатами редукціону. Також учасником надано: Гарантійний лист (вих. № 14 від 10.03.2021 р.) про те, що «приватне підприємство «Шериф-Захист» надає гарантії можливості надання послуг по предмету закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів» та Довідку про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (вих. № 17/12 від 10.03.2021 р.).
Тому Замовником прийнято рішення, що тендерна пропозиція ПП «Шериф-захист» відповідає вимогам тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що у вимогах тендерної документації Замовником не вимагалося надання розрахунків складових частин тендерної пропозиції, до яких відносяться заробітна плата, обов’язкові податки і збори.
Відповідно до ст.31 Закону України від 24.09.1995 № 108/95-ВР «Про оплату праці» зі змінами та доповненнями, якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, роботодавець проводить доплату до рівня мінімальної заробітної плати, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.
Органи виконавчої влади, до яких відноситься Головне управління ДПС у м. Києві, здійснюють свої повноваження щодо суб’єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України та Положенням про орган виконавчої влади. Незаконне втручання посадових осіб органів державної влади у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
В частині 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником».
У п. 13 Форми «Тендерна пропозиція» (вих. № 03 від 10.03.2021 р.) ПП «Шериф-захист» зазначив: «Вартість тендерної пропозиції складає 2010412,80 грн (два мільйони десять тисяч чотириста дванадцять гривень вісімдесят копійок) з ПДВ, у т.ч. ПДВ 335068,80 грн (триста тридцять п’ять тисяч шістдесят вісім гривень вісімдесят копійок)» тобто надав загальну суму, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника.
Аналогічно надана цінова пропозиція за результатами редукціону. Також учасником надано: Гарантійний лист (вих. № 14 від 10.03.2021 р.) про те, що «приватне підприємство «Шериф-Захист» надає гарантії можливості надання послуг по предмету закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів» та Довідку про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (вих. № 17/12 від 10.03.2021 р.).
Тому Замовником прийнято рішення, що тендерна пропозиція ПП «Шериф-захист» відповідає вимогам тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що у вимогах тендерної документації Замовником не вимагалося надання розрахунків складових частин тендерної пропозиції, до яких відносяться заробітна плата, обов’язкові податки і збори.
Відповідно до ст.31 Закону України від 24.09.1995 № 108/95-ВР «Про оплату праці» зі змінами та доповненнями, якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, роботодавець проводить доплату до рівня мінімальної заробітної плати, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.
Органи виконавчої влади, до яких відноситься Головне управління ДПС у м. Києві, здійснюють свої повноваження щодо суб’єктів господарювання виключно в межах, визначених Конституцією України та Положенням про орган виконавчої влади. Незаконне втручання посадових осіб органів державної влади у господарську діяльність суб’єктів господарювання забороняється.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" |
1 579 999,98
UAH з ПДВ
|
1 346 687,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" |
1 875 744,00
UAH з ПДВ
|
1 346 688,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
2 010 412,80
UAH з ПДВ
|
1 996 945,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "ЛЕГІОН-КИЇВ" |
2 044 080,00
UAH з ПДВ
|
1 999 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
2 568 326,40
UAH з ПДВ
|
2 568 326,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ АНТИТЕРОР" #39706374 |
Відхилено |
1 346 687,99
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:30
|
|
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" #43294441 |
Відхилено |
1 346 688,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 10:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 березня 2021 00:00
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Переможець |
1 996 945,92
UAH з ПДВ
|
24 березня 2021 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 14:17
|
договір охорона.pdf | укладений |
06 квітня 2021 14:14
|