Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, молоко згущене, сметана
Очікувана вартість
305 137,50 UAH
UA-2021-02-23-015965-b d3d9af6dca374c2bb307c368029f387b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпиця Юлія Вікторівна

380963926281 shpola_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Шполянська санаторна школа Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04591630
Місцезнаходження: 20600, Україна , Черкаська обл., Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1
Контактна особа: Шпиця Юлія Вікторівна
380963926281
shpola_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У відповідності до положень ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі: «Молоко, молоко згущене, сметана» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15510000-6 — Молоко та вершки)», через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2020-12-21-016132-c та UA-2021-01-06-001477-a). Отже, тендерним комітетом було прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі, як виняток, на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та проведено переговори з ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ», при чому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. За результатами переговорів було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником переговорів - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 23:06
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9400 кілограми
Молоко рідке, пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
69.75 кілограми
Згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511600-9 — Згущене молоко
740 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15512000-0 — Вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткових накладних на постачання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі",; Місцезнаходження замовника- 20600, Україна, Черкаська область, Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 1. Вид закупівлі - переговорна процедура - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 22:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Юрія
#00447853
Переможець 305 137,50
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 23:06

Документи

23 лютого 2021 23:05
Електронний підпис
23 лютого 2021 23:04
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 23:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Юрія
#00447853
305 137,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2021 23:05
Електронний підпис
23 лютого 2021 23:04
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 18:26
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:56
ДУ № 3 молоко.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 14:18
ДУ № 2 молоко.PDF зміни до договору
19 листопада 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:21
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
09 березня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 15:45
Підписаний договір.PDF укладений
09 березня 2021 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №1 від 09.03.2021 року. Сума договору після внесення змін: 158677.50 (сто п’ятдесят вісім тисяч шістсот сімдесят сім грн. 50 коп.) в т.ч. ПДВ 26446,25 (двадцять шість тисяч чотириста сорок шість гривень 25 копійок) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Молоко рідке, пастеризоване - 4700 (чотири тисячі сімсот) кілограм, Згущене молоко - 69,75 (шістдесят дев’ять цілих сімдесят п’ять сотих) кілограма, Сметана 400 (чотириста) кілограм . Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди №2 від 18.11.2021 року. Сума договору після внесення змін: 137058.00 (сто тридцять сім тисяч п’ятдесят вісім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 22843,00 (двадцять дві тисячі вісімсот сорок три гривні 00 копійок) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Молоко рідке, пастеризоване - 4300 (чотири тисячі триста) кілограм, Згущене молоко - 0,0 (нуль) кілограма, Сметана 342 (триста сорок два) кілограми. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться відповідно до тексту додаткової угоди № 3 від 23.12.2021 року. Сума договору після внесення змін: 137020.80 (сто тридцять сім тисяч двадцять грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ 22836,80 (двадцять дві тисячі вісімсот тридцять шість гривень 80 копійок) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Молоко рідке, пастеризоване – 4298,45 (чотири тисячі двісті дев’яносто вісім цілих сорок п’ять сотих кілограма) кілограм, Згущене молоко - 0,0 (нуль) кілограма, Сметана 342 (триста сорок два) кілограми. Даною додатковою угодою зменшуються обсяги закупівлі до реального фінансування Замовника.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 137 020,80
UAH (в тому числі ПДВ 22 836,80 UAH)