Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Облік ПДВ"
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2021-02-23-015838-b 7a982997c77743dba8e4715976ea297a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шестопалова Наталія Вікторівна

380999585396 rcpmcd@dl.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Долинської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 38797880
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинська, вул. Чкалова, буд. 69
Контактна особа: Шестопалова Наталія Вікторівна
380999585396
rcpmcd@dl.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Облік ПДВ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Облік ПДВ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинська, вулиця Чкалова, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставку Програми та постачання пакетів оновлень (компонентів) здійснюється Замовником, шляхом перерахування суми на поточний рахунок Постачальника на підставі рахунку і актом приймання-передачі протягом 7-ми календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 22:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івлєва Валентина Борисівна
#2294016066
Переможець 800,00
UAH
23 лютого 2021 22:15

Документи

23 лютого 2021 22:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 22:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачання примірника та пакетів оновлень (компонент) комп'ютерної програми "M.E.Doc" Модуль "Облік ПДВ" 1 послуга 800,00
UAH