Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки фруктові в асортименті
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2021-02-23-015551-b 4057b231a08849e7a856a6b581f6e60d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербіна Марина Ємзарівна

380487535777 sherbina_marina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05583176
Місцезнаходження: 67570, Україна , Одеська обл., Лиманський р-н, селище міського типу Чорноморське
Контактна особа: Щербіна Марина Ємзарівна
380487535777
sherbina_marina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 20:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 69 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3450 літр
Соки фруктові в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67570, Україна, Одеська область, Лиманський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, буд.39/А (Чорноморська ЗОШ І-ІІІ ступенів), 67554, Одеська область, Лиманський район, с. Гвардійське, вул. Олімпійська, 2 (Гвардійська ЗОШ І-ІІ ступенів), вул. Миру, 11 (ЗДО «Сонечко»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору. Місцезнаходження Замовника: 67570, Одеська область, Лиманський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 19. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - згідно доданого до цього оголошення файлу. Вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника передбачена п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону. Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - Соки фруктові в асортименті – 15321000-4 – Фруктові соки. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 21:24
Документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 68 310,00
UAH з ПДВ
68 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 12:40
Електронний підпис
04 березня 2021 12:32
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2021 12:32
Технічні документи.pdf
04 березня 2021 12:32
Проект договору.pdf
04 березня 2021 12:32
Документи на товар.pdf
04 березня 2021 12:32
Документи для участі.pdf
04 березня 2021 12:32
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 68 310,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
68 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:48
25.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 09:48
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:04
Дод.угода до дог№25.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:03
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 20:27
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 20:25
Д-у(25).PDF зміни до договору
29 березня 2021 20:25
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:57
Дог25.PDF укладений
29 березня 2021 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 38 828,22
UAH (в тому числі ПДВ 6 471,37 UAH)