Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивозу твердих відходів, що утворюються в процесі господарської діяльності порту)
Очікувана вартість
1 143 000,44 UAH
UA-2021-02-23-015427-b 128c96e8feb845b1b1b4d7e5e86e3789
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Башлик Лідія Леонідівна

0487389375 L.BASHLYIK@IMTP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Вебсайт: https://seaport.com.ua/
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Башлик Лідія Леонідівна
0487389375
L.BASHLYIK@IMTP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 16:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 11:37
Очікувана вартість: 1 143 000,44 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 715,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Кількість послуг - 9625,41 спорожнення (контейнерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9625.41 посл.
ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивозу твердих відходів, що утворюються в процесі господарської діяльності порту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2021 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 17:48
ТД 90510000-5 НР.docx
02 березня 2021 17:48
Перелік змін 90510000-5.docx
23 лютого 2021 19:52
Проект договору.docx
23 лютого 2021 19:52
ОГОЛОШЕННЯ мусор.docx
02 березня 2021 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 17:48
ТД 90510000-5 НР.docx
23 лютого 2021 19:53
ТД 90510000-5 мусор 23.02.2021.docx
02 березня 2021 17:48
Перелік змін 90510000-5.docx
23 лютого 2021 19:52
Проект договору.docx
23 лютого 2021 19:52
ОГОЛОШЕННЯ мусор.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-015427-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 28 лютого 2021 20:42
Дозвіл на початок роботи
Відповідно Додатку 4/1 до Тендерної документації учаснику необхідно надати - "Копію дозволу на початок роботи". Вимагаємо надати роз'яснення, що розуміється під дозволом на початок роботи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 15:36
Доброго дня! Дякуємо за звернення та повідомляємо, що найближчим часом зазначену вимогу буде видалено, відповідні зміни до Тендерної документації буде оприлюднено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2021-02-23-015427-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 28 лютого 2021 21:13
Дискримінаційні вимоги: 6 водіїв і 6 сміттєвозів
Згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
Відповідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учаснику необхідно надати – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)».
Також згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)».
Вимоги про підтвердження учасником автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць та підтвердження наявності 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки є надмірними та жодним чином необґрунтованими, вказаними вимогами обмежена участь у закупівлі учасників, в яких кількість водіїв (операторів) спеціалізованої техніки менша 6 (шести) та кількість автомобілів-сміттєвозів є меншою 6 (шести).
Встановлені в тендерній документації вимоги, щодо наявності 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки та 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів є нетиповими та надмірними.
Тендерною документацією визначено, що учаснику для виконання послуг за предметом закупівлі достатньо мати в наявності контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт.
Таким чином максимальну кількість контейнерів, яку необхідно буде спорожнити виконавцю протягом одної доби становить 100 штук контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки, що становить 110 м.куб. відходів.
Вказане підтверджується і об’ємом послуг закупівлі, згідно Додатку 4 до Тендерної документації об’єм послуг, які необхідно надати відповідно до закупівлі становить 9625,41 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів.
Відповідно ж Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b строк надання послуг – по 31.12.2021 року, що становить 9-9,5 місяців з моменту завершення закупівлі.
Враховуючи строк надання послуг і об’єм послуг, середня кількість спорожнень контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. взагалі становить на 1 добу лише 31-33 спорожнень.

Також зазначаємо, що автомобілі-сміттєвози для спорожнення контейнерів обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки містять бункери в середньому об’ємом від 18 до 24 м.куб., які оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5.
Враховуючи кількість контейнерів встановлену замовником, а саме 100 штук контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки, що становить 110 м.куб. відходів, то після спорожнення вказаної кількості відходів автомобілями-сміттєвозами та після його пресування в бункері, вказана кількість відходів зменшується до 22-36,7 м.куб.
В той же час один автомобіль-сміттєвоз за 1 добу може зібрати і відвезти на захоронення відходи на сміттєзвалище в середньому 5 разів, що враховуючи розмір бункерів становить від 90 до 120 м.куб. відходів, що враховуючи коефіцієнт ущільнення відходів становить від 245,5 до 545,5 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
Таким чином один автомобіль-сміттєвоз за 1 (одну) добу може зібрати і відвезти на захоронення на сміттєзвалище від 245,5 до 545,5 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
В той же час відповідно закупівлі UA-2021-02-23-015427-b необхідно спорожняти лише 100 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
Вказане підтверджує надмірність і необгрунтованість встановлення замовником вимоги, що учаснику необхідно підтвердити наявність в нього не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів та 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки відповідно.

Необгрунтованість вище зазначених вимог також підтверджується вимогами до аналогічних закупівель.
Згідно Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b об’єм послуг, які необхідно надати відповідно до закупівлі становить 9625,41 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів.
В той же час в закупівлі UA-2020-11-19-016229-c обсяг якої становить 10714 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 11785,4 м.куб відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів.
В закупівлі UA-2020-03-12-004270-b обсяг якої становить 16380 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 18018 м.куб. відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, при цьому кількість контейнерів, які необхідно спорожнювати становить 210, крім того строк виконання послуг за вказаною закупівлею становить лише 6 місяців.
Відповідно ж Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b строк надання послуг – по 31.12.2021 року, що становить 9-9,5 місяців з моменту завершення закупівлі.
Таким чином факт надмірності і дискримінаційності вимог замовника, щодо необхідності підтвердити наявність в учасника не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів та 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки відповідно підтверджується і аналогічними закупівлями, об’єм послуг за якими встановлений більший ніж закупівлею UA-2021-02-23-015427-b.

Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної в тендерній документації кількості контейнерів достатньо 1 (одного) автомобіля-сміттєвоза.
В свою чергу для гарантування безперебійного надання послуг можливо припустити наявність в учасника 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, одного основного і одного резервного.
У зв'язку з вище вказаним, є необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності в учасника не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів, оскільки для гарантування безперебійного надання послуг достатньо наявність в учасника 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, одного основного і одного резервного, а отже для управління ними достатньо 2 (два) водія (оператора) спеціалізованої техніки, а отже вимога стосовно підтвердження в учасника наявності 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки також є надмірною і дискримінаційною.
Вказаною вимогою замовником обмежено право участі в закупівлі учасників які володіють двома автомобілями-сміттєвозами та двома водіями (операторами) спеціалізованої техніки.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище указане, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме:
1. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки» та викласти його наступним чином – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 2 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
2. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)» та викласти його наступним чином – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 2 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)».
3. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)» та викласти його наступним чином – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 2 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:21
Відповідно до вимог тендерної документації, надання Послуг здійснюється Виконавцем згідно наказу МОЗ №145 від 17.03.2011р. про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць (далі – наказ), незалежно від того, чи розміщував Замовник тверді відходи в контейнери та обсягів відходів. Пунктом 2.1. наказу, санітарне очищення територій населених місць повинно бути планово-регулярним і включати раціональне та своєчасне збирання, зберігання, перевезення та видалення побутових відходів, що утворюються на території населеного пункту та у місцях перебування людей за його межами.
Відповідно до вимог тендерної документації, місце надання послуг - територія ДП «МТП «Чорноморськ».
Відповідно до вимог тендерної документації, послуги надаються Виконавцем постійно, протягом всього терміну дії договору, тобто до 31.12.2021р. спеціалізованою технікою. Таким чином, наявність не менш ніж 6 автомобілів - гарантія отримання замовником якісного і постійного надання послуг, оскільки вивезення побутових відходів здійснюється один раз на день і в стислий термін. «Інструкцією з організації взаємодії порту та сторонніх підприємств по безпечному провадженню робіт на території порту» передбачено оперативне та швидке виконання робіт та послуг сторонніми організаціями, не задіяних у господарській діяльності підприємства, у зв’язку з наявністю на території порту постійного руху великотоннажних транспортних засобів.. Крім того, слід зазначити що для виконання послуг на території нашого Підприємства Виконавцю власними силами та за власний рахунок щоденно необхідно оформлювати перепустки для автотранспорту та пішоходів (вантажників) що займає деякий час та унеможливлює заїзд на територію декілька разів на добу. Також у нашого підприємства є об’єкти на території міста Чорноморськ, на яких вивіз ТВ в літній сезон можна здійснювати тільки у ранній час. Таким чином, для якісного надання послуг Виконавцем з врахуванням великої кількості встановлення контейнерів , щоденного графіку їх вивозу Замовник вважає за необхідне щоб Виконавець мав потужню матеріальну базу в частині кількості спецтехніки та потужній кадровий потенціал в частині наявності водіїв спецтехніки ( в період карантину та розповсюдження захворювання СОVID 19 необхідно передбачити необхідну чисельність водіїв для заміни в разі захворювання). Також ми враховуємо, що Виконавець може мати договори з іншими підприємствами на вивіз сміття та у випадку їх наявності Виконавець фізично не зможе якісно надати послуги нашому Підприємству при наявності 2-х спеціалізованих сміттєвозів та 2-х водіїв

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ГРАД-СЕРВІС" 1 138 600,00
UAH
690 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" 800 160,33
UAH
721 905,75
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СОЮЗ" 1 133 392,03
UAH
1 133 392,03
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2021 10:03
Електронний підпис
11 березня 2021 10:00
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

11 березня 2021 12:59
Електронний підпис
11 березня 2021 12:58
27-ISO 14001.2015-(2).pdf
11 березня 2021 12:58
27-ISO 14001.2015-(1).pdf
11 березня 2021 12:58
27-ISO 9001.2015-(2).pdf
11 березня 2021 12:58
27-ISO 9001.2015-(1).pdf
11 березня 2021 12:58
22- Проект договору.pdf
11 березня 2021 12:58
15-ТП-ВН6142ІТ.pdf
11 березня 2021 12:58
15-ТП-ВН4348ІХ.pdf
11 березня 2021 12:58
14-Договір оренди ВН6142ІТ_.pdf
11 березня 2021 12:58
14-Договір оренди ВН4348ІХ.pdf
11 березня 2021 12:58
12-Балансова довідка.pdf
11 березня 2021 12:58
6-Права Тихонюк.pdf
11 березня 2021 12:58
6-Права Довбенко.pdf
11 березня 2021 12:58
6-Водійське Дровніченко.pdf
11 березня 2021 12:58
5-Наказ-Тихонюк Г.В..pdf
11 березня 2021 12:58
5-Наказ-Дровніченко О.Ф..pdf
11 березня 2021 12:58
5-Наказ Чалишев С.М..pdf
11 березня 2021 12:58
5-Наказ Довбенко О.О..pdf
11 березня 2021 12:58
5-Наказ Головенко А.А..pdf

Публічні документи

25 березня 2021 12:22
Електронний підпис
25 березня 2021 10:38
Електронний підпис
24 березня 2021 12:46
Електронний підпис
19 березня 2021 15:21
Електронний підпис
11 березня 2021 14:55
Електронний підпис
11 березня 2021 14:53
Посвідчення водіїв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРАД-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "СОЮЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ГРАД-СЕРВІС"
#32635131
Відхилено 690 000,00
UAH
16 березня 2021 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 14:45
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
Відхилено
721 905,75
UAH
18 березня 2021 14:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 18:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 березня 2021 00:00
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Переможець 1 133 392,03
UAH
19 березня 2021 17:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 17:10

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з абз. 1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП "ГРАД-СЕРВІС" встановлено наступну невідповідність: відповідно до пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному (им) критерію(ям), визначеним у статті 16 Закону Учасник у складі пропозиції завантажує інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному (им) критерію(ям), визначеним у статті 16 Закону, згідно з умовами та вимогами частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Таблицею 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Учасник надає наступні документи: підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки. Надати документи на підтвердження трудових відносин з особами, що зазначені у довідці, які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору (заповнені сторінки трудової книжки, трудові договори, тощо). Для водіїв (операторів) спеціалізованої техніки – надати водійські права та підтвердження проходження водієм медичного огляду. Учасником ПП "ГРАД-СЕРВІС" у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але інформація у довідці не містить зазначення посад, контактних телефонів осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, відсутні підтвердження трудових відносин з особами, що зазначені у довідці, які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору (заповнені сторінки трудової книжки, трудові договори, тощо), відсутні водійські права та підтвердження проходження водіями медичного огляду. Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Учасник надає наступні документи: Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо). 1.1. Учасник повинен підтвердити наявність сміттєзвалища ( для підтвердження спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів): - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право власності або інше право користування сміттєзвалищем. Вищевказані документи повинні діяти протягом 2021 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник надає зазначені документи в повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності); - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища або іншого права користування сміттєзвалищем учасник надає договір, який підтверджує можливість учасника здавати тверді відходи для їх подальшого захоронення або утилізацію, або переробку. Зазначений Договір повинен діяти протягом 2021 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник повинен надати договір в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності) ; 1.2. Для підтвердження наявності контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт Учасник надає підписану уповноваженою особою Учасника Довідку, складену в довільній формі, якою підтверджує наявність контейнерів із обов’язковим зазначенням місця їх зберігання. Учасник надає також балансову довідку підписану уповноваженою особою Учасника про наявність контейнерів у Учасника або, у разі наявності орендованих контейнерів, надається відповідний договір оренди (надається в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами), строк дії якого повинен поширюватись на весь 2021 рік.; 1.3. Для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда). На техніку, яка не перебуває у власності Учасника, додатково надається договір оренди (найму/прокату). Зазначений Договір повинен діяти протягом 2021 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). На кожну зазначену у довідці одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію техніки, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України та фотографію (з можливістю ідентифікувати державний номер). Техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент проведення процедури про що надаються копії протоколів перевірки транспортних засобів. Крім того, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи Учасником ПП "ГРАД-СЕРВІС" у складі пропозиції не надана інформація та документи, а саме: - наявність сміттєзвалища (для підтвердження спроможності учасника здійснювати захоронення твердих відходів), з урахуванням наступних вимог ТД: - у разі наявності на балансі (в управлінні або іншій формі користування) учасника сміттєзвалища: надати свідоцтво про право власності або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право власності або інше право користування сміттєзвалищем. Вищевказані документи повинні діяти протягом 2021 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник надає зазначені документи в повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності); - у разі відсутності на балансі учасника сміттєзвалища або іншого права користування сміттєзвалищем учасник надає договір, який підтверджує можливість учасника здавати тверді відходи для їх подальшого захоронення або утилізацію, або переробку. Зазначений Договір повинен діяти протягом 2021 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). Учасник повинен надати договір в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами (у разі наявності) ; - балансову довідку підписану уповноваженою особою Учасника про наявність контейнерів у Учасника або, у разі наявності орендованих контейнерів, надається відповідний договір оренди (надається в повному обсязі із усіма додатками та додатковими угодами), строк дії якого повинен поширюватись на весь 2021 рік; - на підтвердження наявності спеціалізованої техніки Учасником надано не шість а п’ять договорів оренди спеціалізованої техніки, до договору з Шаталовим М.І. не надано акт прийому-передачі в оренду транспортного засобу, та п’ять свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - відсутні копії протоколів перевірки транспортних засобів та фотографії транспортних засобів з можливістю ідентифікувати державний номер; - відсутня інформація про наявність бази з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки (інформація надається у довільній формі) та наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи). Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом дозавантаженя в електронну систему) відповідні документи та інформацію з метою усунення встановлених невідповідностей.

Документи

16 березня 2021 17:15
Електронний підпис
12 березня 2021 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з абз. 1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" встановлено наступну невідповідність: відповідно до пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному (им) критерію(ям), визначеним у статті 16 Закону Учасник у складі пропозиції завантажує інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному (им) критерію(ям), визначеним у статті 16 Закону, згідно з умовами та вимогами частини 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Таблицею 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Учасник надає наступні документи: підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки. Надати документи на підтвердження трудових відносин з особами, що зазначені у довідці, які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору (заповнені сторінки трудової книжки, трудові договори, тощо). Для водіїв (операторів) спеціалізованої техніки – надати водійські права та підтвердження проходження водієм медичного огляду. Учасником ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але інформація у довідці не містить контактних телефонів осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору. Крім того, згідно вимог ТД, у Учасника повинні бути наявними не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки. Учасником ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" у складі пропозиції надано підтвердження про наявність у штаті лише трьох водіїв, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Крім цього, Учасником ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" в складі пропозиції не надано підтвердження проходження водіями медичного огляду, що також не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 до ТД Учасник надає наступні документи: підписану уповноваженою особою Учасника Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо). Для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда). На техніку, яка не перебуває у власності Учасника, додатково надається договір оренди (найму/прокату). Зазначений Договір повинен діяти протягом 2021 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі). На кожну зазначену у довідці одиницю техніки учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію техніки, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України та фотографію (з можливістю ідентифікувати державний номер). Техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент проведення процедури про що надаються копії протоколів перевірки транспортних засобів. Крім того, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи. Учасником ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" у складі пропозиції, на підтвердження наявності спеціалізованої техніки, надано документи лише на два автомобілі, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Також, Учасником у складі пропозиції надано Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів із датою проходження обов’язкового технічного контролю - 04.12.2021 року. Відповідно до вимог тендерної документації (примітка, наведена у Додатку 2 до Тендерної документації) - якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів, Учасником не надано зобов’язання щодо проходження обов’язкового технічного контролю транспортом протягом дії договору, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Враховуючи, що Учасник із заявленою матеріально-технічною базою та кількістю водіїв не в змозі забезпечити виконання договору на умовах, визначених замовником, просимо надати (способом дозавантаженя в електронну систему) відповідні документи/інформацію з метою усунення встановлених невідповідностей та підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

18 березня 2021 14:39
Електронний підпис
16 березня 2021 17:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з абз. 1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СОЮЗ" встановлено наступну невідповідність: відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг на момент проведення процедури про що надаються копії протоколів перевірки транспортних засобів. При цьому, дата чергового проходження обов’язкового технічного контролю транспортних засобів встановлена до дати завершення дії договору (до 31.12.2021 року). Відповідно до вимог тендерної документації (примітка, наведена у Додатку 2 до Тендерної документації) - якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну дії) цих документів, Учасником не надано Учасником не надано зобов’язання щодо проходження обов’язкового технічного контролю транспортом протягом дії договору, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Крім того, відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати для водіїв (операторів) спеціалізованої техніки – надати водійські права та підтвердження проходження водієм медичного огляду. Медичні довідки діють до дати завершення дії договору (до 31.12.2021 року). Відповідно до вимог тендерної документації (примітка, наведена у Додатку 2 до Тендерної документації) - якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну дії) цих документів. Учасником не надано зобов’язання щодо підтвердження проходження водієм медичного огляду протягом дії договору, що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Крім того, відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи на підтвердження трудових відносин з особами, що зазначені у довідці, які будуть залучені до виконання зобов’язань по договору (заповнені сторінки трудової книжки, трудові договори, тощо). Учасником надано не всі заповнені сторінки трудової книжки Мусієнко (Павлюченко, Омельенко), що не відповідає кваліфікаційним критеріям до учасника, встановленим у Тендерній документації. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом дозавантаженя в електронну систему) відповідні документи та інформацію з метою усунення встановлених невідповідностей та підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у Тендерній документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
1 133 392,03
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 13:33
Дод. угода №2 21_70-Т.pdf зміни до договору
05 січня 2022 13:33
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 13:41
Дод.угода №1 21_70 т.pdf зміни до договору
05 липня 2021 13:41
1_Дод.угода №1 21_70 т.pdf укладений
02 квітня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:19
Договір 21_70 т.pdf укладений
02 квітня 2021 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 21/70-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/70-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 серпня 2022
Сума оплати за договором: 1 584 017,84
UAH (в тому числі ПДВ 264 002,97 UAH)