Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивозу твердих відходів, що утворюються в процесі господарської діяльності порту)
Очікувана вартість
1 143 000,44 UAH
UA-2021-02-23-015427-b ● 128c96e8feb845b1b1b4d7e5e86e3789
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Башлик Лідія Леонідівна 0487389375 L.BASHLYIK@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 1 143 000,44 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість послуг - 9625,41 спорожнення (контейнерів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9625.41 посл.
ДК 021:2015 – 90510000-5 – «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивозу твердих відходів, що утворюються в процесі господарської діяльності порту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 17:48 |
ТД 90510000-5 НР.docx | |
02 березня 2021 17:48 |
Перелік змін 90510000-5.docx | |
23 лютого 2021 19:52 |
Проект договору.docx | |
23 лютого 2021 19:52 |
ОГОЛОШЕННЯ мусор.docx |
02 березня 2021 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 17:48 |
ТД 90510000-5 НР.docx
|
|||
02 березня 2021 17:48 |
Перелік змін 90510000-5.docx
|
|||
23 лютого 2021 19:52 |
Проект договору.docx
|
|||
23 лютого 2021 19:52 |
ОГОЛОШЕННЯ мусор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-015427-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 28 лютого 2021 20:42
Дозвіл на початок роботи
Відповідно Додатку 4/1 до Тендерної документації учаснику необхідно надати - "Копію дозволу на початок роботи". Вимагаємо надати роз'яснення, що розуміється під дозволом на початок роботи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 15:36
Доброго дня! Дякуємо за звернення та повідомляємо, що найближчим часом зазначену вимогу буде видалено, відповідні зміни до Тендерної документації буде оприлюднено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2021-02-23-015427-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 28 лютого 2021 21:13
Дискримінаційні вимоги: 6 водіїв і 6 сміттєвозів
Згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учаснику необхідно надати – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
Відповідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учаснику необхідно надати – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)».
Також згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)».
Вимоги про підтвердження учасником автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць та підтвердження наявності 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки є надмірними та жодним чином необґрунтованими, вказаними вимогами обмежена участь у закупівлі учасників, в яких кількість водіїв (операторів) спеціалізованої техніки менша 6 (шести) та кількість автомобілів-сміттєвозів є меншою 6 (шести).
Встановлені в тендерній документації вимоги, щодо наявності 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки та 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів є нетиповими та надмірними.
Тендерною документацією визначено, що учаснику для виконання послуг за предметом закупівлі достатньо мати в наявності контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт.
Таким чином максимальну кількість контейнерів, яку необхідно буде спорожнити виконавцю протягом одної доби становить 100 штук контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки, що становить 110 м.куб. відходів.
Вказане підтверджується і об’ємом послуг закупівлі, згідно Додатку 4 до Тендерної документації об’єм послуг, які необхідно надати відповідно до закупівлі становить 9625,41 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів.
Відповідно ж Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b строк надання послуг – по 31.12.2021 року, що становить 9-9,5 місяців з моменту завершення закупівлі.
Враховуючи строк надання послуг і об’єм послуг, середня кількість спорожнень контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. взагалі становить на 1 добу лише 31-33 спорожнень.
Також зазначаємо, що автомобілі-сміттєвози для спорожнення контейнерів обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки містять бункери в середньому об’ємом від 18 до 24 м.куб., які оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5.
Враховуючи кількість контейнерів встановлену замовником, а саме 100 штук контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки, що становить 110 м.куб. відходів, то після спорожнення вказаної кількості відходів автомобілями-сміттєвозами та після його пресування в бункері, вказана кількість відходів зменшується до 22-36,7 м.куб.
В той же час один автомобіль-сміттєвоз за 1 добу може зібрати і відвезти на захоронення відходи на сміттєзвалище в середньому 5 разів, що враховуючи розмір бункерів становить від 90 до 120 м.куб. відходів, що враховуючи коефіцієнт ущільнення відходів становить від 245,5 до 545,5 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
Таким чином один автомобіль-сміттєвоз за 1 (одну) добу може зібрати і відвезти на захоронення на сміттєзвалище від 245,5 до 545,5 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
В той же час відповідно закупівлі UA-2021-02-23-015427-b необхідно спорожняти лише 100 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
Вказане підтверджує надмірність і необгрунтованість встановлення замовником вимоги, що учаснику необхідно підтвердити наявність в нього не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів та 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки відповідно.
Необгрунтованість вище зазначених вимог також підтверджується вимогами до аналогічних закупівель.
Згідно Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b об’єм послуг, які необхідно надати відповідно до закупівлі становить 9625,41 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів.
В той же час в закупівлі UA-2020-11-19-016229-c обсяг якої становить 10714 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 11785,4 м.куб відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів.
В закупівлі UA-2020-03-12-004270-b обсяг якої становить 16380 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 18018 м.куб. відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, при цьому кількість контейнерів, які необхідно спорожнювати становить 210, крім того строк виконання послуг за вказаною закупівлею становить лише 6 місяців.
Відповідно ж Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b строк надання послуг – по 31.12.2021 року, що становить 9-9,5 місяців з моменту завершення закупівлі.
Таким чином факт надмірності і дискримінаційності вимог замовника, щодо необхідності підтвердити наявність в учасника не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів та 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки відповідно підтверджується і аналогічними закупівлями, об’єм послуг за якими встановлений більший ніж закупівлею UA-2021-02-23-015427-b.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної в тендерній документації кількості контейнерів достатньо 1 (одного) автомобіля-сміттєвоза.
В свою чергу для гарантування безперебійного надання послуг можливо припустити наявність в учасника 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, одного основного і одного резервного.
У зв'язку з вище вказаним, є необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності в учасника не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів, оскільки для гарантування безперебійного надання послуг достатньо наявність в учасника 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, одного основного і одного резервного, а отже для управління ними достатньо 2 (два) водія (оператора) спеціалізованої техніки, а отже вимога стосовно підтвердження в учасника наявності 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки також є надмірною і дискримінаційною.
Вказаною вимогою замовником обмежено право участі в закупівлі учасників які володіють двома автомобілями-сміттєвозами та двома водіями (операторами) спеціалізованої техніки.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище указане, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме:
1. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки» та викласти його наступним чином – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 2 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
2. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)» та викласти його наступним чином – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 2 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)».
3. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)» та викласти його наступним чином – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 2 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учаснику необхідно надати – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)».
Також згідно Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)».
Вимоги про підтвердження учасником автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць та підтвердження наявності 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки є надмірними та жодним чином необґрунтованими, вказаними вимогами обмежена участь у закупівлі учасників, в яких кількість водіїв (операторів) спеціалізованої техніки менша 6 (шести) та кількість автомобілів-сміттєвозів є меншою 6 (шести).
Встановлені в тендерній документації вимоги, щодо наявності 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки та 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів є нетиповими та надмірними.
Тендерною документацією визначено, що учаснику для виконання послуг за предметом закупівлі достатньо мати в наявності контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт.
Таким чином максимальну кількість контейнерів, яку необхідно буде спорожнити виконавцю протягом одної доби становить 100 штук контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки, що становить 110 м.куб. відходів.
Вказане підтверджується і об’ємом послуг закупівлі, згідно Додатку 4 до Тендерної документації об’єм послуг, які необхідно надати відповідно до закупівлі становить 9625,41 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів.
Відповідно ж Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b строк надання послуг – по 31.12.2021 року, що становить 9-9,5 місяців з моменту завершення закупівлі.
Враховуючи строк надання послуг і об’єм послуг, середня кількість спорожнень контейнерів об’ємом 1,1 м.куб. взагалі становить на 1 добу лише 31-33 спорожнень.
Також зазначаємо, що автомобілі-сміттєвози для спорожнення контейнерів обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки містять бункери в середньому об’ємом від 18 до 24 м.куб., які оснащені обладнанням для пресування відходів з коефіцієнтом ущільнення в середньому від 3 до 5.
Враховуючи кількість контейнерів встановлену замовником, а саме 100 штук контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки, що становить 110 м.куб. відходів, то після спорожнення вказаної кількості відходів автомобілями-сміттєвозами та після його пресування в бункері, вказана кількість відходів зменшується до 22-36,7 м.куб.
В той же час один автомобіль-сміттєвоз за 1 добу може зібрати і відвезти на захоронення відходи на сміттєзвалище в середньому 5 разів, що враховуючи розмір бункерів становить від 90 до 120 м.куб. відходів, що враховуючи коефіцієнт ущільнення відходів становить від 245,5 до 545,5 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
Таким чином один автомобіль-сміттєвоз за 1 (одну) добу може зібрати і відвезти на захоронення на сміттєзвалище від 245,5 до 545,5 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
В той же час відповідно закупівлі UA-2021-02-23-015427-b необхідно спорожняти лише 100 контейнерів європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки.
Вказане підтверджує надмірність і необгрунтованість встановлення замовником вимоги, що учаснику необхідно підтвердити наявність в нього не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів та 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки відповідно.
Необгрунтованість вище зазначених вимог також підтверджується вимогами до аналогічних закупівель.
Згідно Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b об’єм послуг, які необхідно надати відповідно до закупівлі становить 9625,41 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів.
В той же час в закупівлі UA-2020-11-19-016229-c обсяг якої становить 10714 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 11785,4 м.куб відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів.
В закупівлі UA-2020-03-12-004270-b обсяг якої становить 16380 спорожнень контейнерів (1,1м3) для збору відходів, що становить 18018 м.куб. відходів замовником вимагається наявність в учасника лише 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, при цьому кількість контейнерів, які необхідно спорожнювати становить 210, крім того строк виконання послуг за вказаною закупівлею становить лише 6 місяців.
Відповідно ж Додатку 4 до Тендерної документації закупівлі UA-2021-02-23-015427-b строк надання послуг – по 31.12.2021 року, що становить 9-9,5 місяців з моменту завершення закупівлі.
Таким чином факт надмірності і дискримінаційності вимог замовника, щодо необхідності підтвердити наявність в учасника не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів та 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки відповідно підтверджується і аналогічними закупівлями, об’єм послуг за якими встановлений більший ніж закупівлею UA-2021-02-23-015427-b.
Враховуючи вище зазначене, для обслуговування вказаної в тендерній документації кількості контейнерів достатньо 1 (одного) автомобіля-сміттєвоза.
В свою чергу для гарантування безперебійного надання послуг можливо припустити наявність в учасника 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, одного основного і одного резервного.
У зв'язку з вище вказаним, є необґрунтованими та надмірними вимоги Замовника про необхідність підтвердження учасниками наявності в учасника не менше 6 (шести) автомобілів-сміттєвозів, оскільки для гарантування безперебійного надання послуг достатньо наявність в учасника 2 (двох) автомобілів-сміттєвозів, одного основного і одного резервного, а отже для управління ними достатньо 2 (два) водія (оператора) спеціалізованої техніки, а отже вимога стосовно підтвердження в учасника наявності 6 (шести) водіїв (операторів) спеціалізованої техніки також є надмірною і дискримінаційною.
Вказаною вимогою замовником обмежено право участі в закупівлі учасників які володіють двома автомобілями-сміттєвозами та двома водіями (операторами) спеціалізованої техніки.
Вказані вимоги Замовника є надмірними у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору та надання аналогічних до предмету закупівлі послуг.
Вимоги встановлені Замовником порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників вказаної закупівлі, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище указане, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме:
1. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 6 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки» та викласти його наступним чином – «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про персонал (чисельність, частка персоналу з вищою освітою) із зазначенням осіб (П.І.Б., посада, контактний телефон), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань по договору, у тому числі не менше 2 водіїв (операторів) спеціалізованої техніки».
2. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 6 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)» та викласти його наступним чином – «Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази Учасника, що безпосередньо має відношення до надання вищевказаної послуги (сміттєзвалище, контейнери європейського зразку обсягом 1,1 м3 з автоматичним довідником на закриття кришки у кількості не менше 100 шт, автомобілі-сміттєвози у кількості не менше 2 одиниць) із обов’язковим зазначенням підстави користування матеріальною базою (право власності/оренда тощо)».
3. Змінити пункт Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 6 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)» та викласти його наступним чином – «для підтвердження наявності спеціалізованої техніки – автомобілів-сміттєвозів у кількості не менше 2 одиниць Учасник надає довідку, складену в довільній формі, про наявність техніки, із зазначенням: марки та моделі, державного номеру, VIN номеру, року випуску техніки, підстави користування технікою (право власності/оренда)».
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:21
Відповідно до вимог тендерної документації, надання Послуг здійснюється Виконавцем згідно наказу МОЗ №145 від 17.03.2011р. про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць (далі – наказ), незалежно від того, чи розміщував Замовник тверді відходи в контейнери та обсягів відходів. Пунктом 2.1. наказу, санітарне очищення територій населених місць повинно бути планово-регулярним і включати раціональне та своєчасне збирання, зберігання, перевезення та видалення побутових відходів, що утворюються на території населеного пункту та у місцях перебування людей за його межами.
Відповідно до вимог тендерної документації, місце надання послуг - територія ДП «МТП «Чорноморськ».
Відповідно до вимог тендерної документації, послуги надаються Виконавцем постійно, протягом всього терміну дії договору, тобто до 31.12.2021р. спеціалізованою технікою. Таким чином, наявність не менш ніж 6 автомобілів - гарантія отримання замовником якісного і постійного надання послуг, оскільки вивезення побутових відходів здійснюється один раз на день і в стислий термін. «Інструкцією з організації взаємодії порту та сторонніх підприємств по безпечному провадженню робіт на території порту» передбачено оперативне та швидке виконання робіт та послуг сторонніми організаціями, не задіяних у господарській діяльності підприємства, у зв’язку з наявністю на території порту постійного руху великотоннажних транспортних засобів.. Крім того, слід зазначити що для виконання послуг на території нашого Підприємства Виконавцю власними силами та за власний рахунок щоденно необхідно оформлювати перепустки для автотранспорту та пішоходів (вантажників) що займає деякий час та унеможливлює заїзд на територію декілька разів на добу. Також у нашого підприємства є об’єкти на території міста Чорноморськ, на яких вивіз ТВ в літній сезон можна здійснювати тільки у ранній час. Таким чином, для якісного надання послуг Виконавцем з врахуванням великої кількості встановлення контейнерів , щоденного графіку їх вивозу Замовник вважає за необхідне щоб Виконавець мав потужню матеріальну базу в частині кількості спецтехніки та потужній кадровий потенціал в частині наявності водіїв спецтехніки ( в період карантину та розповсюдження захворювання СОVID 19 необхідно передбачити необхідну чисельність водіїв для заміни в разі захворювання). Також ми враховуємо, що Виконавець може мати договори з іншими підприємствами на вивіз сміття та у випадку їх наявності Виконавець фізично не зможе якісно надати послуги нашому Підприємству при наявності 2-х спеціалізованих сміттєвозів та 2-х водіїв
Відповідно до вимог тендерної документації, місце надання послуг - територія ДП «МТП «Чорноморськ».
Відповідно до вимог тендерної документації, послуги надаються Виконавцем постійно, протягом всього терміну дії договору, тобто до 31.12.2021р. спеціалізованою технікою. Таким чином, наявність не менш ніж 6 автомобілів - гарантія отримання замовником якісного і постійного надання послуг, оскільки вивезення побутових відходів здійснюється один раз на день і в стислий термін. «Інструкцією з організації взаємодії порту та сторонніх підприємств по безпечному провадженню робіт на території порту» передбачено оперативне та швидке виконання робіт та послуг сторонніми організаціями, не задіяних у господарській діяльності підприємства, у зв’язку з наявністю на території порту постійного руху великотоннажних транспортних засобів.. Крім того, слід зазначити що для виконання послуг на території нашого Підприємства Виконавцю власними силами та за власний рахунок щоденно необхідно оформлювати перепустки для автотранспорту та пішоходів (вантажників) що займає деякий час та унеможливлює заїзд на територію декілька разів на добу. Також у нашого підприємства є об’єкти на території міста Чорноморськ, на яких вивіз ТВ в літній сезон можна здійснювати тільки у ранній час. Таким чином, для якісного надання послуг Виконавцем з врахуванням великої кількості встановлення контейнерів , щоденного графіку їх вивозу Замовник вважає за необхідне щоб Виконавець мав потужню матеріальну базу в частині кількості спецтехніки та потужній кадровий потенціал в частині наявності водіїв спецтехніки ( в період карантину та розповсюдження захворювання СОVID 19 необхідно передбачити необхідну чисельність водіїв для заміни в разі захворювання). Також ми враховуємо, що Виконавець може мати договори з іншими підприємствами на вивіз сміття та у випадку їх наявності Виконавець фізично не зможе якісно надати послуги нашому Підприємству при наявності 2-х спеціалізованих сміттєвозів та 2-х водіїв
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАД-СЕРВІС" |
1 138 600,00
UAH
|
690 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" |
800 160,33
UAH
|
721 905,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЮЗ" |
1 133 392,03
UAH
|
1 133 392,03
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ГРАД-СЕРВІС" #32635131 |
Відхилено |
690 000,00
UAH
|
16 березня 2021 17:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 14:45
|
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" #40539205 |
Відхилено |
721 905,75
UAH
|
18 березня 2021 14:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 18:00
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 березня 2021 00:00
|
ТОВ "СОЮЗ" #30586931 |
Переможець |
1 133 392,03
UAH
|
19 березня 2021 17:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2021 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 13:33
|
Дод. угода №2 21_70-Т.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2021 13:41
|
Дод.угода №1 21_70 т.pdf | зміни до договору |
05 липня 2021 13:41
|
1_Дод.угода №1 21_70 т.pdf | укладений |
02 квітня 2021 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:48
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 09:19
|
Договір 21_70 т.pdf | укладений |
02 квітня 2021 09:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 21/70-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 21/70-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |