Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6– Інші будівельні роботи «Реконструкція території по вул. Смілянська, 33 в м. Черкаси
Очікувана вартість
1 436 852,40 UAH
UA-2021-02-23-015244-b 8fb862f78bf049668bd35039b7d33489
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кібало Тарас Миколайович

+380472450057 35377360@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Черкаські ринки" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35377360
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 221, офіс 11
Контактна особа: Кібало Тарас Миколайович
+380472450057
35377360@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 12:57
Очікувана вартість: 1 436 852,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 184,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Хрещатик, 221, офіс 11, код за ЕДРПОУ 35377360, орган місцевого самоврядування (категорія замовника – відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі») Вид закупівлі: відповідно до абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – згідно Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6– Інші будівельні роботи «Реконструкція території по вул. Смілянська, 33 в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Смілянська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Розрахунок за виконані роботи, може здійснюватись на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 19:06
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 лютого 2021 19:06
Додаток 2.docx
23 лютого 2021 19:06
Додаток 1.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про якість робіт
Дата подання: 24 лютого 2021 16:38
В пункті 2.1. Проєкту договору (Додаток 2) указано: "Якість виконаних робіт повинна відповідати встановленим державним нормам, стандартам будівництва України - ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, а також проектній документації на виконання робіт за Договором." Просимо надати посилання на конкретні пункти ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва", дотримання яких вимагається Замовником від Підрядника в частині якості робіт. Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А.І.Д.А." 1 360 880,88
UAH з ПДВ
1 353 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" 1 424 525,87
UAH з ПДВ
1 424 525,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2021 19:22
Електронний підпис
02 березня 2021 19:21
Обладнання.PDF
02 березня 2021 19:21
Проект договору.PDF
02 березня 2021 19:21
Трудові відносини.PDF
02 березня 2021 19:21
Відгук.PDF
02 березня 2021 19:21
Акт.PDF
02 березня 2021 19:21
Аналогічний договір.PDF
02 березня 2021 19:21
Календарний графік.PDF
02 березня 2021 19:21
Кошторис.PDF
02 березня 2021 19:21
Гарантійний лист ціна.PDF
02 березня 2021 19:21
Довідка.PDF
02 березня 2021 19:21
Протокол 6.PDF
02 березня 2021 19:21
Витяг.PDF
02 березня 2021 19:21
Паспорт.PDF
02 березня 2021 19:21
Протокол та накази.PDF
02 березня 2021 19:21
Гарантійний лист згода.PDF

Публічні документи

02 березня 2021 16:28
Електронний підпис
02 березня 2021 16:26
Техніка.pdf
02 березня 2021 16:26
Працівники.pdf
02 березня 2021 16:26
Повноваження (1).pdf
02 березня 2021 16:26
Лист-згода_карантин.pdf
02 березня 2021 16:26
Лист-гарантiя_санкцii.pdf
02 березня 2021 16:26
Лiцензiя.pdf
02 березня 2021 16:26
Календарний_графiк.pdf
02 березня 2021 16:26
Договірна ціна ч.3.pdf
02 березня 2021 16:26
Договірна ціна ч.2.pdf
02 березня 2021 16:26
Договірна ціна ч.1.pdf
02 березня 2021 16:26
Довкiлля.pdf
02 березня 2021 16:26
Довiдка_по_авансам.pdf
02 березня 2021 16:26
Гарант.лист_цiна.pdf
02 березня 2021 16:26
Гарант.лист_фiн.ресурси.pdf
02 березня 2021 16:26
Вiдомостi_про_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А.І.Д.А."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "А.І.Д.А."
#31701728
Відхилено 1 353 696,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 19:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 1 424 525,87
UAH з ПДВ
11 березня 2021 19:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 березня 2021 19:16
Електронний підпис
11 березня 2021 19:16
Протокольне рішення

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

11 березня 2021 19:20
Електронний підпис
11 березня 2021 19:18
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 19:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
1 424 525,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 19:20
Електронний підпис
11 березня 2021 19:18
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:50
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 14:32
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 13:54
Протокол усунення технічних помилок 7.doc зміни до договору
21 квітня 2021 13:52
Сканироват_1.PDF зміни до договору
21 квітня 2021 13:52
План фінансування зміни до договору
21 квітня 2021 12:51
Календарний план зміни до договору
21 квітня 2021 12:51
Додаткова угода зміни до договору
21 квітня 2021 12:51
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 18:52
Додаткова угода зміни до договору
13 квітня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 11:14
Договір укладений
23 березня 2021 10:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
31 травня 2021 11:39
922 265,71 UAH UA128201720344361002100081344
КП "Черкаські ринки" ЧМР
UA283052990000026004011610949
ТОВ "Колтех-транс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 11.1 та розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 11.1, Додаток 4, Додаток 7, Розділ 15 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 11.1, Розділу 15, Додатків 4 та 7 до Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.1 Договору викласти в новій редакції: Ціна Договору становить 922 265,71 грн.; Додатки №1, №2, №3, №5, №6 у новий редакціях
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 922 265,71
UAH (в тому числі ПДВ 153 710,95 UAH)