Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень підвалу у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 21» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 51 А, ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
449 943,00 UAH
UA-2021-02-23-014557-b ● 93232c50f6eb46e5bd6393137f0d082a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 449 943,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 249,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися пропозиції - українська;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень підвалу у Комунальному закладі освіти «Середня загальноосвітня школа № 21» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 51 А, ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 51 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 17:23 |
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf | |
23 лютого 2021 17:22 |
Тендерна документація.doc | |
23 лютого 2021 17:22 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-014557-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПМК-17", Код ЄДРПОУ:40392349
Дата подання: 16 березня 2021 12:46
вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції упередженим, та таким що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику за нормами Закону № 2155 кваліфікований електронний підпис та кваліфікована електронна печатка – це удосконалені електронний підпис та електронна печатка, які базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки, тобто поняття є тотожними.
Відповідно до інформації з сервісу https://czo.gov.ua/ за результатами перевірки підпису наявна вся інформація про учасника.
в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави відхилення пропозиції за зазначених Вами умовами. Вважаємо рішення про дискваліфікацію упередженим.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації з сервісу https://czo.gov.ua/ за результатами перевірки підпису наявна вся інформація про учасника.
в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні підстави відхилення пропозиції за зазначених Вами умовами. Вважаємо рішення про дискваліфікацію упередженим.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2021 18:02
Шановний учаснику ТОВ «ПМК-17» повідомляю, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах у відповідності до частини другої статті 5 Закону.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
При цьому відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
Отже, учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та подають тендерні пропозиції/пропозиції в порядку, визначеному Законом!!!
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах у відповідності до частини другої статті 5 Закону.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
При цьому відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
У свою чергу, Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему. Так, згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі. При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
Отже, учасники беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та подають тендерні пропозиції/пропозиції в порядку, визначеному Законом!!!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛАНДШАФТ" |
449 500,00
UAH з ПДВ
|
449 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПМК-17" |
449 943,00
UAH з ПДВ
|
449 943,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254 |
Відхилено |
449 500,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2021 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2021 14:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПМК-17" #40392349 |
Відхилено |
449 943,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 10:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2021 10:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 березня 2021 10:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі