Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Шевченківської ЗОШ № 1 Шевченківської селищної ради за адресою: смт. Шевченкове, пров. Шкільний 12
Очікувана вартість
1 076 200,00 UAH
UA-2021-02-23-014298-b ● 39336fe9ef4c45f4bfc4c1b46cb29979
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ (освіти, культури, молоді, фізичної культури та спорту) Шевченківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44031148 |
Місцезнаходження: | 63601, Україна , Харківська обл., селище міського типу Шевченкове, вул. Центральна, будинок 9 |
Контактна особа: |
Світлана Коломієць +380683516724 44031148@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 076 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 381,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, керування (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Шевченківської ЗОШ № 1 Шевченківської селищної ради за адресою: смт. Шевченкове, пров. Шкільний 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63601, Україна, Харківська область, Шевченківський р-н, смт. Шевченкове, провулок Шкільний, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 11:16 |
Тендерна документація ЗОШ № 1 зі змінами 2.doc | |
25 березня 2021 09:31 |
Перелік змін.doc | |
23 лютого 2021 17:06 |
Додаток 4_ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx |
05 квітня 2021 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 квітня 2021 11:16 |
Тендерна документація ЗОШ № 1 зі змінами 2.doc
|
||||||||||||
25 березня 2021 09:31 |
Перелік змін.doc
|
||||||||||||
23 лютого 2021 17:06 |
Додаток 4_ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 лютого 2021 09:53
Дата відповіді: 24 лютого 2021 14:41
Доброго дня!
В Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога: «Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Крім того, надати скан-копію наказу про призначення відповідальної особи за технічне обстеження будівлі (споруди або приміщень) що зазначена у предметі закупівлі. По відповідальній особі за технічне обстеження будівлі: надати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної особи (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР та не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обстеження)».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом замовника та учасника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, проходження тестування на Covid19 та/або Sars-Cov-2, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, видалити вимогу: «Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника. Крім того, надати скан-копію наказу про призначення відповідальної особи за технічне обстеження будівлі (споруди або приміщень) що зазначена у предметі закупівлі. По відповідальній особі за технічне обстеження будівлі: надати оригінали документів, які підтверджують відсутність короновірусної інфекції (Covid19 та/або Sars-Cov-2) у зазначеної особи (тестування повинне бути зроблено методом ПЦР та не пізніше ніж 3 календарні дні до дня проведення технічного обстеження)»
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо проведення технічного обстеження об'єкту у період уточнення та надання скан-копії акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо проведення технічного обстеження об'єкту у період уточнення та надання скан-копії акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Інспекційний орган - третя сторона
Дата подання: 25 лютого 2021 14:20
Дата відповіді: 25 лютого 2021 14:37
Доброго дня, Роз'ясніть будь ласка, що ви маєте на увазі: Гарантійний лист - погодження щодо пред'явлення робіт для перевірки відповідності змонтованої системи пожежної сигналізації третій стороні – інспекційному органу, з яким Замовник укладе договір, та лист – зобов'язання щодо усунення всіх виявлених недоліків за свій рахунок і своїми силами у відповідності до висновку інспекційного органу. Тобто учасник повинен надати гарантійний лист, в якому він дає згоду на прийомку виконаних робіт у присутності інспекції? Будь ласка дайте пояснення кого ви маєте на увазі під інспекційним органом? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши Ваш запит, інформуємо, що під інспекційним органом маємо на увазі Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
«період уточнень»
Дата подання: 26 лютого 2021 10:22
Дата відповіді: 27 лютого 2021 09:18
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію ми, як потенційний учасник даної закупівлі, просимо надати роз’яснення та привести у відповідність наступну її вимогу:
«Учасники повинні провести технічне обстеження об’єкту у період уточнення та надати скан-копію акту технічного обстеження обʼєкту за підписом Замовника та Учасника (дод.2 до тендерної документації).
Зазначаємо, що поняття «період уточнень» згідно Закону України «Про публічні закупівлі» використовується лише у спрощеній процедурі закупівлі. Де такий термін – не менше трьох робочих днів.
Натомість, згідно оголошеної Вами процедури за № у ЦБД UA-2021-02-23-014298-b закупівля проводиться за відкритими торгами, що в свою чергу через відсутність в Законі поняття «період уточнень» в рамках такої не дає можливість чітко визначити терміни, у які учасник має право провести технічне обстеження об’єкту.
Просимо, надати роз’яснення в цій частині та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Робочий проект
Дата подання: 26 лютого 2021 16:30
Дата відповіді: 27 лютого 2021 09:20
Доброго дня! В тендерній документації документації пункт 6 Замовником прописано: "Робочий проект по технічному переоснащенню, влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управлінню евакуацією людей викладено у окремому файлі." Питання : де робочий проект?
Відповідь: Добрий день! Перелік обладнання, яке необхідно встановити: Додаток 6 до тендерної документації
обстеження
Дата подання: 27 лютого 2021 15:57
Дата відповіді: 05 квітня 2021 11:26
Чому саме в період уточнення? оголошення про закупівлю виставлене на проззоро 23.02. о 16:37, тобто вкінці робочого дня! Період уточнення завершується 28 лютого. 27-28 лютого -це вихідні дні, тобто в ці дні учасники не можуть виконати обстеження. Тобто залишається на обстеження 3 робочі дні. За цей період учасник мав по-перше знайти цю закупівлю, по-друге проаналізувати доцільність свої участі та вимоги замовника, по-третє зробити тест, отримати результати, по-четверте обстежити об"єкт, який знаходиться достатньо віддалено від місць потенційнийх учасників. Навіщо ви обмежуєте участь учасників???? Є багато рішень АМКУ, в яких він встановлює, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасникі звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так ясно, на чиєму боці буде суд. Вимагаємо, видалити вимогу!!! або відкорегувати її, видаливши " в період уточнення". В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою в АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порушення усунено та внесено зміни до тендерної документації.
ст.17
Дата подання: 28 лютого 2021 14:24
Дата відповіді: 05 квітня 2021 11:27
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Дані пункти згідно оновленого Закону були змінені - слово "злочин" змінений на "кримінальне правопорушення". На разі "злочин" та "кримінальне правопорушення" дві різні речі! Тому такі помилки недопустимі. Вимагаємо внести зміни, та подати вимогу з урахування чинного закону "Про публічні закупівлі". Також Замовник встановив вимогу : Під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасник підтверджує відсутність підстав передбачених п.5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону інформацією про: - отримання підтвердного документу Міністерства внутрішніх справ України про відсутність підстав передбачених: п.5;6;.12 ч.1ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності); - отримання підтвердного електронного документу Державної податкової служби України/паперового (електронного) підтвердного документу Податкової служби(органу) країни реєстрації учасника (у разі реєстрації учасника у іноземній країні) про відсутність підстав передбачених п.13 ч.1 ст.17 (з зазначенням усіх реквізитів документу та інформації вказаної у документі для перевірки його легітимності – у разі отримання документу від Державної податкової служби України; реквізитів документу, країну реєстрації учасника та інформацію що вказана у документі – у разі отримання документу від Податкової служби(органу) іноземної країни реєстрації учасника). Документальне підтвердження згідно законодавства повинен надавати тільки переможець закупівлі!! Вимагаємо, виправити помилки в документації до того, як це зробить Моніторинг!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Порушення усунено та внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-014298-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 24 квітня 2021 13:39
Невідповідність пропозиції учасника вимогам замовника
Згідно технічного завдання, що наведене у додатку № 2 до тендерної документації, замовник вимагає : Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Тобто учасник повинен був надати кошторис на підтвердження ціни пропозиції. Розрахунок ціни пропозиції учасником не виконаний. Вимагаємо переглянути рішення щодо визначееня переможця.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 25 квітня 2021 14:11
Причина: Замовник немає чіткої вимоги щодо розрахунку
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-23-014298-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 04 березня 2021 15:47
Дата подання: 04 березня 2021 15:47
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2021 12:00
рішення від 09.03.2021 №4334 + лист замовнику + запит скаржнику.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 11:59
інформація про резулятивну частину рішення від 18.03.2021 №5397.pdf
Дата публікації: 19 березня 2021 15:21
рішення від 18.03.2021 №5397.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення № 5397-р/пк-пз від 18.03.2021 року по закупівлі UA-2021-02-23-014298-b повідомляємо, що порушення усунено та внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 16:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Юлком-Сервіс |
677 775,47
UAH з ПДВ
|
526 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОНА МАСТЕРС БЕЗПЕКА" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
526 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
772 000,00
UAH з ПДВ
|
527 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
763 340,00
UAH з ПДВ
|
527 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
907 122,00
UAH з ПДВ
|
528 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» |
687 000,00
UAH з ПДВ
|
596 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
596 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
702 741,31
UAH з ПДВ
|
649 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
971 566,59
UAH з ПДВ
|
650 000,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" |
858 928,21
UAH з ПДВ
|
858 928,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Переможець |
526 999,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2021 13:49
|
Додаткова угода до договору №118.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 16:37
|
Договір №118.pdf | укладений |
06 травня 2021 16:33
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
10 червня 2021 11:33
|
526 999,00 UAH | UA708201720344200021002110235 Гуманітарний відділ |
UA883808050000000026001119288 ПП "Юлком-Сервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |