Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки)
Очікувана вартість
396 800,00 UAH
UA-2021-02-23-013181-b ● 2827f20f84284ce296e36ceb45611769
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), |
Код ЄДРПОУ: | 42376659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Луценко Світлана Олександрівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних закупівель 380443860330 knptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі публікувалось оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з інкасації грошової виручки за ДК 021:2015 66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки) за номерами UA-2021-01-13-005952-a та UA-2020-12-24-007112-a. Обидві процедури були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання до участі у них менше двох учасників відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Обидві процедури закупівлі послуг з інкасації грошової виручки за ДК 021:2015 66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки) за номерами UA-2021-01-13-005952-a та UA-2020-12-24-007112-a були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання тендерних пропозицій до участі у них менше двох учасників відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі (пункт перший частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Обидві процедури закупівлі послуг з інкасації грошової виручки за ДК 021:2015 66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки) за номерами UA-2021-01-13-005952-a та UA-2020-12-24-007112-a були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання тендерних пропозицій до участі у них менше двох учасників відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі (пункт перший частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 послуга
66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Маршала Малиновського, буд. 9А Вулиця Пимоненка, 10А Вулиця Львівська, 1/9 Провулок Чеховський, 8 Проспект Алішера Навої, 1 Вулиця Вербицького, 3Б Вулиця Шота Руставелі, 26 Провулок Польовий, 7 Вулиця Кирилівська, 119/1 Вулиця Костянтинівська, 22/17 Вулиця Гетьмана, 26-28 Вулиця Гашека, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються за рахунок власних коштів комунального підприємства | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 лютого 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» #14360570 |
Переможець |
396 800,00
UAH
|
23 лютого 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:01
|
додаткова угода №6 приват.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 15:51
|
Доп угода 2 інкасація.FR12.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 15:05
|
Доп угода 1 Інкасація.FR12.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 15:01
|
Договір 33.FR12.pdf | укладений |
10 березня 2021 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми договору та доповнення договору додатком 2 із адресами об'єктів інкасації |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 2 до догвору у частині визначення адрес виїздів інкасаторських автомобілів та кількості таких виїздів за адресами філій підприємства (без зміни загальної кількості виїздів/послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |