Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки)
Очікувана вартість
396 800,00 UAH
UA-2021-02-23-013181-b 2827f20f84284ce296e36ceb45611769
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних закупівель

380443860330 knptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних закупівель
380443860330
knptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі публікувалось оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з інкасації грошової виручки за ДК 021:2015 66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки) за номерами UA-2021-01-13-005952-a та UA-2020-12-24-007112-a. Обидві процедури були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання до участі у них менше двох учасників відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» «переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Обидві процедури закупівлі послуг з інкасації грошової виручки за ДК 021:2015 66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки) за номерами UA-2021-01-13-005952-a та UA-2020-12-24-007112-a були автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання тендерних пропозицій до участі у них менше двох учасників відповідно до абзацу другого пункту 1 частини другої статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі (пункт перший частини другої статті 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 послуга
66110000-4 Банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Маршала Малиновського, буд. 9А Вулиця Пимоненка, 10А Вулиця Львівська, 1/9 Провулок Чеховський, 8 Проспект Алішера Навої, 1 Вулиця Вербицького, 3Б Вулиця Шота Руставелі, 26 Провулок Польовий, 7 Вулиця Кирилівська, 119/1 Вулиця Костянтинівська, 22/17 Вулиця Гетьмана, 26-28 Вулиця Гашека, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються за рахунок власних коштів комунального підприємства Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК»
#14360570
Переможець 396 800,00
UAH
23 лютого 2021 16:44

Документи

23 лютого 2021 16:43
Електронний підпис
23 лютого 2021 16:39
Протокол 17-Л.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК»
#14360570
396 800,00
UAH
Документи

Документи

23 лютого 2021 16:43
Електронний підпис
23 лютого 2021 16:39
Протокол 17-Л.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2022 12:30
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:01
додаткова угода №6 приват.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:51
Доп угода 2 інкасація.FR12.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 15:05
Доп угода 1 Інкасація.FR12.pdf зміни до договору
11 березня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 15:01
Договір 33.FR12.pdf укладений
10 березня 2021 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми договору та доповнення договору додатком 2 із адресами об'єктів інкасації
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 до догвору у частині визначення адрес виїздів інкасаторських автомобілів та кількості таких виїздів за адресами філій підприємства (без зміни загальної кількості виїздів/послуг)
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до частини 6 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 405 300,00
UAH