Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
1 271 726,11 UAH
UA-2021-02-23-013126-b ● 98efa80e0ac94505af2bbd1ceab466ef
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ ІМЕНІ П. Л. ШУПИКА |
Код ЄДРПОУ: | 01896702 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорогожицька, 9 |
Контактна особа: |
Авер'янова Юлія +380442054824 nmaposhupik@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 271 726,11 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 358,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та інші вимоги до предмета закупівлі викладені в вимогах до предмету закупівлі (оголошенні) та додатках на закупівлю. Критерій оцінки пропозицій - 100% ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, Київська область, Київ, Драйзера, 7 (літера Б)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі актів форми КБ-2в, КБ-3 та підсумкових відомостей ресурсів (факт), підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 16:22 |
Додаток 2 Дефектний акт на кап.ремонт.pdf | |
23 лютого 2021 16:22 |
Додаток 3 до Оголошення - Проєкт договору.doc | |
23 лютого 2021 16:22 |
Додаток 1 до Оголошення техн.- кап.ремонт.docx | |
23 лютого 2021 16:22 |
Вимоги до предмета закупівлі (оголошення) Кап.ремонт.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-013126-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:41689987
Дата подання: 19 березня 2021 22:13
Щодо незаконної дискваліфікації
Вимога
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» у закупівлі «Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» як безпідставне з огляду на наступне:
Відповідно до п.5 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" має бути «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Замовник встановив вимогу як кваліфікаційну (п. 13 Вимоги до кваліфікації учасників): надати Свідоцтво про державну реєстрацію або виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
На цю вимогу Учасником ТОВ «Київбілдінг» було надано витяг із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) помилково, з огляду на те, що відомості з вищевказаних реєстрів дублюють один одного. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п.5 ст.17 Закону (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На сайті Міністерства юстицій України (https://usr.minjust.gov.ua/content/home) можна безкоштовно отримати всю необхідну інформацію, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Доступ до даної інформації є вільним!
Вважаємо, що вимога Замовника про надання відомостей про реєстрацію підприємства ТОВ «Київбілдінг» (яка є у вільному доступі) була виконана.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «Київбілдінг» безпідставною та вимагаємо її скасування.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Київбілдінг» у закупівлі «Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» як безпідставне з огляду на наступне:
Відповідно до п.5 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" має бути «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Замовник встановив вимогу як кваліфікаційну (п. 13 Вимоги до кваліфікації учасників): надати Свідоцтво про державну реєстрацію або виписку/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
На цю вимогу Учасником ТОВ «Київбілдінг» було надано витяг із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) помилково, з огляду на те, що відомості з вищевказаних реєстрів дублюють один одного. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п.5 ст.17 Закону (Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На сайті Міністерства юстицій України (https://usr.minjust.gov.ua/content/home) можна безкоштовно отримати всю необхідну інформацію, яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Доступ до даної інформації є вільним!
Вважаємо, що вимога Замовника про надання відомостей про реєстрацію підприємства ТОВ «Київбілдінг» (яка є у вільному доступі) була виконана.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «Київбілдінг» безпідставною та вимагаємо її скасування.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 16:47
Доброго дня!
Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля на предмет Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b)
В порядку абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та встановлені законом строки, Замовник на ваше звернення щодо розгляду «Вимоги щодо незаконної дискваліфікації» повідомляє наступне.
1. Так, частиною 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено Принципи здійснення публічних закупівель, та окрім вашого посилання на п. 5) цієї статті, що має бути «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» є таки принципи як - п. 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Згідно ч.4. ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Пропозиція Учасника № 1 – ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» не відповідає вимогам замовника, що встановлені в Оголошенні підпункт 2) пункту 13, а саме: у складі пропозиції Учасника № 1 відсутні документи Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Вимоги в Оголошенні спрощеної закупівлі є однакові для всіх Учасників.
Якщо Учасник вважає будь-яку вимогу Замовника незаконною або дискримінаційною, то в порядку пункту 7 статті 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Жодного звернення щодо незаконних або дискримінаційних вимог встановлених в Оголошенні спрощеної закупівлі до Замовника не надходило.
2. Ваше твердження, щодо порушення Замовником законодавства за п.5 ст. 17 Закону є хибним.
Так дійсно, п. 5 ст.17 встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Правила проведення спрощеної закупівлі регулюється ст. 14 Закону. Статтею 17 Закону встановлено підстави для відмови в участі у ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ.
Статтею 13 Закону встановлено процедури закупівлі, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, до яких спрощена закупівля не відноситься.
Відповідно до положень статей 14 та 17 Закону, а також виходячи із сформульованого в Законі терміну «переможець спрощеної закупівлі» - учасник пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (п. 19 частини 1 статті 1 Закону).
Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п 1) ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окрім того, вимога встановлена Замовником в Оголошенні підпункт 2) пункту 13 не є неможливою для виконання Учасником - не залежить від дій (роботи) інших державних органів та не займає значного часу в отриманні даного документа. Учасник не мав жодних перепон на виконання вимоги Замовника яка встановлена в Оголошенні, і як Ви самі зазначаєте у своїй вимозі ви ПОМИЛКОВО надали інший документ.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаю, що прийняте рішення протоколом уповноваженої особи № 80 від 17.03.2021 щодо відхилення пропозиції Учасника № 1 спрощеної закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВБІЛДІНГ» є правомірним, без порушення норм чинного законодавства та вимог оголошення, що в свою чергу не є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування прийнятого рішення та не має жодних законних підстав для задоволення вашої вимоги.
Бажаємо успіхів!
Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля на предмет Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b)
В порядку абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та встановлені законом строки, Замовник на ваше звернення щодо розгляду «Вимоги щодо незаконної дискваліфікації» повідомляє наступне.
1. Так, частиною 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено Принципи здійснення публічних закупівель, та окрім вашого посилання на п. 5) цієї статті, що має бути «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» є таки принципи як - п. 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Згідно ч.4. ст. 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Пропозиція Учасника № 1 – ТОВ «КИЇВБІЛДІНГ» не відповідає вимогам замовника, що встановлені в Оголошенні підпункт 2) пункту 13, а саме: у складі пропозиції Учасника № 1 відсутні документи Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Вимоги в Оголошенні спрощеної закупівлі є однакові для всіх Учасників.
Якщо Учасник вважає будь-яку вимогу Замовника незаконною або дискримінаційною, то в порядку пункту 7 статті 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Жодного звернення щодо незаконних або дискримінаційних вимог встановлених в Оголошенні спрощеної закупівлі до Замовника не надходило.
2. Ваше твердження, щодо порушення Замовником законодавства за п.5 ст. 17 Закону є хибним.
Так дійсно, п. 5 ст.17 встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Правила проведення спрощеної закупівлі регулюється ст. 14 Закону. Статтею 17 Закону встановлено підстави для відмови в участі у ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ.
Статтею 13 Закону встановлено процедури закупівлі, а саме: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, до яких спрощена закупівля не відноситься.
Відповідно до положень статей 14 та 17 Закону, а також виходячи із сформульованого в Законі терміну «переможець спрощеної закупівлі» - учасник пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (п. 19 частини 1 статті 1 Закону).
Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до п 1) ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окрім того, вимога встановлена Замовником в Оголошенні підпункт 2) пункту 13 не є неможливою для виконання Учасником - не залежить від дій (роботи) інших державних органів та не займає значного часу в отриманні даного документа. Учасник не мав жодних перепон на виконання вимоги Замовника яка встановлена в Оголошенні, і як Ви самі зазначаєте у своїй вимозі ви ПОМИЛКОВО надали інший документ.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаю, що прийняте рішення протоколом уповноваженої особи № 80 від 17.03.2021 щодо відхилення пропозиції Учасника № 1 спрощеної закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВБІЛДІНГ» є правомірним, без порушення норм чинного законодавства та вимог оголошення, що в свою чергу не є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування прийнятого рішення та не має жодних законних підстав для задоволення вашої вимоги.
Бажаємо успіхів!
Номер вимоги: UA-2021-02-23-013126-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР", Код ЄДРПОУ:25845497
Дата подання: 24 березня 2021 16:01
Дискваліфікація
Вимога щодо скасування протоколу про дискваліфікацію
Скасована
Дата: 25 березня 2021 10:09
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 березня 2021 10:08
Доброго дня!
Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля на предмет Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b)
В порядку абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та встановлені законом строки, Замовник на ваше звернення щодо розгляду «Вимоги щодо незаконної дискваліфікації» повідомляє наступне.
Уважно розглянувши ваше звернення Замовник дійшов висновку скасувати раніше прийняте рішення (протокол уповноваженої особи № 81 від 23.03.2021) та повернути на розгляд Учасника № 2 - СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
Дякуємо за звернення!
Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля на предмет Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b)
В порядку абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та встановлені законом строки, Замовник на ваше звернення щодо розгляду «Вимоги щодо незаконної дискваліфікації» повідомляє наступне.
Уважно розглянувши ваше звернення Замовник дійшов висновку скасувати раніше прийняте рішення (протокол уповноваженої особи № 81 від 23.03.2021) та повернути на розгляд Учасника № 2 - СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2021-02-23-013126-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД", Код ЄДРПОУ:38098126
Дата подання: 28 березня 2021 14:01
Вимога ТОВ «Віант-Буд» щодо усунення порушення законодавства по закупівлі на капітального ремонту приміщень вул.Драйзера 7Вимога ТОВ «Віант-Буд» щодо усунення порушення законодавства по закупівлі на капітального ремонту приміщень вул.Драйзера 7
№62 від 26 березня 2021 року Національного університету охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місце знаходження: 04112, м. Київ-112,
вул. Дорогожицька, 9
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) є учасником (надалі - Учасник) спрощеної закупівлі «Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b) (надалі – Роботи). Замовником робіт виступає Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (надалі – Замовник).
11.03.2021 відбувся аукціон по зазначеній вище спрощеній закупівлі. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «Київбілдінг» (код ЄДРПОУ: 41689987) була найбільш економічно вигідною та склала 927 282,72 грн. Проте відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 80 від 17 березня 2021 року була відхилена, як така, що не відповідає вимогам замовника, що встановлені в Оголошенні.
За результатами аукціону наступною пропозицією, яка була найбільш економічно вигідною та склала 929 999,00 грн. являлась пропозиція СТ «Кооператор» (код ЄДРПОУ: 25845497)
СТ «Кооператор» протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 85 від 25 березня 2021 року (надалі –протокол) було визначене переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі.
ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції спрощеної закупівлі СТ «Кооператор» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні та наданні документів пропозиції, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем аукціону і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт.
Порушення СТ «Кооператор» при складанні та наданні документів пропозиції полягають у наступному:
1. Відповідно до вимог підпункту 6 пункту 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників:» учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Гарантійний лист, про те що Учасник, у разі визначення його переможцем та прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, зобов’язується під час підписання договору на закупівлю надати необхідні документи з інформацією, яка передбачена ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII. (надається Учасниками, які підпадають під сферу дії Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII.).
Та відповідно до вимог пункту «Примітки:» оголошення про проведення спрощеної закупівлі
У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Учасник СТ «Кооператор» не надало в складі своєї пропозиції вище зазначений гарантійний лист або лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
2. Відповідно до технічних вимоги до предмета закупівлі учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Документальне підтвердження відповідності пропозиції на закупівлю технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення (Дефектний акт), а саме:
• договірна ціна;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
Відповідно до вимог Дефектного акту:
Умови виконання робіт при виконанні робіт у будівлях, що експлуатуються, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт – 1,2 (ДСТУ БД.2.4-2012).
Тобто при визначенні вартості своєї пропозиції при складанні локальних кошторисів учасники повинні були застосувати до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів коефіцієнт – 1,2. Натомість в локальних кошторисах наданих СТ «Кооператор» не застосовується вище зазначений коефіцієнт, що в свою чергу призводить до заниження фактичних витрат праці основних робітників на 20% (згідно наданого локального кошторису 4237,04 люд.-год., повинно складати 5083,35 люд.-год.) і суттєво впливає на якість виконання ремонтних робіт та ставить СТ «Кооператор» в не рівні умови з іншими учасниками та свідчить про не відповідність локального кошторису вимогам технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу.
Про не застосування вище зазначеного коефіцієнта свідчить відсутність в локальному кошторисі переліку нарахувань (файл «Кошторис»), в дефектному акті в умовах виконання робіт (файл «Кошторис») та в наданому розрахунку у програмному комплексі АВК-5 (файл кошторисної документації «24» формату .imd).
3. Відповідно до технічних вимоги до предмета закупівлі учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Документальне підтвердження відповідності пропозиції на закупівлю технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення (Дефектний акт), а саме:
• розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат врахованих в кошторисних розрахунках, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
Відповідно до приміток до таблиці 2 наданих СТ «Кооператор» розрахунків показників загальновиробничих та адміністративних витрат (файл «Розрахунок ЗВВ та адмінвитрат»): «Склад статей витрат прийнятий відповідно до Додатку А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013. Нумерація статей витрат (графа 1) представлена згідно з Додатком А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013.» тобто даний учасник стверджує що надані розрахунки складені відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013.
Надана таблиця 2 розрахунків СТ «Кооператор» не відповідає вимогам Додатку А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013 оскільки в ній відсутні пункти А.1. і А.1.1. а саме:
А.1. Витрати на управління та обслуговування будівельного виробництва
А.1.1 Витрати на основну, додаткову заробітну плату, будь-які інші грошові виплати працівників апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації (керівників, фахівців, професіоналів, технічних службовців), лінійного персоналу (начальників дільниць, виконавців робіт, майстрів, механіків дільниць; маркшейдерів (при будівництві тунелів та метрополітенів) - дільничних, провідних, змінних; тощо), крім тих, які включені до складу виробничих бригад, обчислені за посадовими окладами, тарифними ставками згідно з формами і системами оплати труда, встановленими будівельною організацією.
Отже СТ «Кооператор» надало розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат який не відповідає вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013.
4. Відповідно до технічних вимоги до предмета закупівлі учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Документальне підтвердження відповідності пропозиції на закупівлю технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення (Дефектний акт), а саме:
• розрахунок кошторисної заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами) з врахуванням даних Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видам економічної діяльності «Будівництво» за 2020 рік і прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 №555, (тарифна заробітна плата);
СТ «Кооператор» в складі своєї пропозиції надало «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації 1» в якому зазначена не достовірна інформація а саме:
Згідно наданого розрахунку розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року становить - 2121,4623 грн., а відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" від 15.12.2020 року N 082-IX розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року становить – 2270,00 грн. відповідно до викладеного кошторисна заробітна плата (ЗПкоштор) повинна складати:
Тарифна частина середньомісячної заробітної плати:
ЗПтар = ЗПмін х Кмін х Кгалуз х Ксер.роз
ЗПтар=2270,00 х 2,31 х 1,28 х 1,308=8779,21 грн.
Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати:
ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі
Доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці: ЗПшк = ЗПтар х Кшк х Vшк
ЗПшк = 8779,21 х 0,11 х 0,23 = 222,11 грн.
Надбавка за високу професійну майстерність:
ЗПмайст = ЗПтар х Кмайст х Vмайст
ЗПмайст = 8779,21 х 0,152 х 0,25 = 333,61 грн.
Надбавка за виконання особливо важливої роботи:
ЗПважл.р = ЗПтар х Кважл.р х Vважл.р
ЗПважл.р = 8779,21 х 0,2 х 0 = 0,00 грн.
Надбавка за високі досягнення у праці:
ЗПвис.дос = ЗПтар х Квис.дос х Vвис.дос
ЗПвис.дос = 8779,21 х 0,2 х 0,1 = 175,58 грн.
Інші надбавки та доплати, визначені згідно з галузевими (міжгалузевими) угодами:
ЗПі = ЗПтар х Кі х V
ЗПі = 8779,21 х 1E-6 х 1,7 = 0,01 грн.
Кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток:
ЗПвідпуст = ( ЗПтар + ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПі ) х Квідпуст
ЗПвідпуст = (8779,21+ 222,11 + 333,61 + 0,00 + 175,58 + 0,01 ) х 0,12 = 1141,26 грн.
Загальна сума додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат складає:
ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі
ЗПдодатк = 222,11 + 333,61 + 0,00 + 175,58 + 1141,26 + 0,01 = 1872,37 грн.
Кошторисна заробітна плата, яка визначена на підставі даних організації СТ «Кооператор» складає :
ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк
ЗПкоштор = 8779,21 + 1872,37 = 10651,58 грн.
Отже кошторисна заробітна плата (ЗПкоштор) становить - 10651,58 грн. а не 9954,78 грн. як зазначено в наданому розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати і застосовано при визначенні вартості пропозиції СТ «Кооператор» в наслідок чого даний розрахунок не відповідає вимогам додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги до предмета закупівлі»
З урахуванням вказаних вище суттєвих порушень та невідповідностей пропозиції СТ «Кооператор» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього, визначення переможцем цього учасника є необґрунтованим та не законним. У відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція СТ «Кооператор» має бути відхилена.
На підставі вище викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу ТОВ «Віант-Буд».
2. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 85 від 25 березня 2021 року, яким було визначено переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з СТ «Кооператор».
Директор Бондарчук В.Г.
Розгорнути
Згорнути
Код ЄДРПОУ: 01896702
Місце знаходження: 04112, м. Київ-112,
вул. Дорогожицька, 9
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ «Віант-Буд» (код 38098126) є учасником (надалі - Учасник) спрощеної закупівлі «Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b) (надалі – Роботи). Замовником робіт виступає Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (надалі – Замовник).
11.03.2021 відбувся аукціон по зазначеній вище спрощеній закупівлі. За результатами аукціону пропозиція ТОВ «Київбілдінг» (код ЄДРПОУ: 41689987) була найбільш економічно вигідною та склала 927 282,72 грн. Проте відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 80 від 17 березня 2021 року була відхилена, як така, що не відповідає вимогам замовника, що встановлені в Оголошенні.
За результатами аукціону наступною пропозицією, яка була найбільш економічно вигідною та склала 929 999,00 грн. являлась пропозиція СТ «Кооператор» (код ЄДРПОУ: 25845497)
СТ «Кооператор» протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 85 від 25 березня 2021 року (надалі –протокол) було визначене переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі.
ТОВ «Віант-Буд» ознайомилась з документами пропозиції спрощеної закупівлі СТ «Кооператор» та знайшла низку суттєвих порушень при складанні та наданні документів пропозиції, що унеможливлюють визнання цього підприємства переможцем аукціону і як наслідок укладання з ним договору про закупівлю вищезазначених робіт.
Порушення СТ «Кооператор» при складанні та наданні документів пропозиції полягають у наступному:
1. Відповідно до вимог підпункту 6 пункту 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників:» учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Гарантійний лист, про те що Учасник, у разі визначення його переможцем та прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, зобов’язується під час підписання договору на закупівлю надати необхідні документи з інформацією, яка передбачена ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII. (надається Учасниками, які підпадають під сферу дії Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII.).
Та відповідно до вимог пункту «Примітки:» оголошення про проведення спрощеної закупівлі
У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Учасник СТ «Кооператор» не надало в складі своєї пропозиції вище зазначений гарантійний лист або лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
2. Відповідно до технічних вимоги до предмета закупівлі учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Документальне підтвердження відповідності пропозиції на закупівлю технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення (Дефектний акт), а саме:
• договірна ціна;
• локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
Відповідно до вимог Дефектного акту:
Умови виконання робіт при виконанні робіт у будівлях, що експлуатуються, до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовується коефіцієнт – 1,2 (ДСТУ БД.2.4-2012).
Тобто при визначенні вартості своєї пропозиції при складанні локальних кошторисів учасники повинні були застосувати до норм витрат праці робітників, машиністів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів коефіцієнт – 1,2. Натомість в локальних кошторисах наданих СТ «Кооператор» не застосовується вище зазначений коефіцієнт, що в свою чергу призводить до заниження фактичних витрат праці основних робітників на 20% (згідно наданого локального кошторису 4237,04 люд.-год., повинно складати 5083,35 люд.-год.) і суттєво впливає на якість виконання ремонтних робіт та ставить СТ «Кооператор» в не рівні умови з іншими учасниками та свідчить про не відповідність локального кошторису вимогам технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу.
Про не застосування вище зазначеного коефіцієнта свідчить відсутність в локальному кошторисі переліку нарахувань (файл «Кошторис»), в дефектному акті в умовах виконання робіт (файл «Кошторис») та в наданому розрахунку у програмному комплексі АВК-5 (файл кошторисної документації «24» формату .imd).
3. Відповідно до технічних вимоги до предмета закупівлі учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Документальне підтвердження відповідності пропозиції на закупівлю технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення (Дефектний акт), а саме:
• розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат врахованих в кошторисних розрахунках, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась;
Відповідно до приміток до таблиці 2 наданих СТ «Кооператор» розрахунків показників загальновиробничих та адміністративних витрат (файл «Розрахунок ЗВВ та адмінвитрат»): «Склад статей витрат прийнятий відповідно до Додатку А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013. Нумерація статей витрат (графа 1) представлена згідно з Додатком А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013.» тобто даний учасник стверджує що надані розрахунки складені відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013.
Надана таблиця 2 розрахунків СТ «Кооператор» не відповідає вимогам Додатку А до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013 оскільки в ній відсутні пункти А.1. і А.1.1. а саме:
А.1. Витрати на управління та обслуговування будівельного виробництва
А.1.1 Витрати на основну, додаткову заробітну плату, будь-які інші грошові виплати працівників апарату управління відокремлених структурних підрозділів будівельної організації (керівників, фахівців, професіоналів, технічних службовців), лінійного персоналу (начальників дільниць, виконавців робіт, майстрів, механіків дільниць; маркшейдерів (при будівництві тунелів та метрополітенів) - дільничних, провідних, змінних; тощо), крім тих, які включені до складу виробничих бригад, обчислені за посадовими окладами, тарифними ставками згідно з формами і системами оплати труда, встановленими будівельною організацією.
Отже СТ «Кооператор» надало розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат який не відповідає вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-3: 2013.
4. Відповідно до технічних вимоги до предмета закупівлі учасник спрощеної закупівлі повинен надати:
Документальне підтвердження відповідності пропозиції на закупівлю технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі встановленим замовником у Додатку 1 та Додатку 2 до оголошення (Дефектний акт), а саме:
• розрахунок кошторисної заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами) з врахуванням даних Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видам економічної діяльності «Будівництво» за 2020 рік і прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 №555, (тарифна заробітна плата);
СТ «Кооператор» в складі своєї пропозиції надало «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації 1» в якому зазначена не достовірна інформація а саме:
Згідно наданого розрахунку розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року становить - 2121,4623 грн., а відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" від 15.12.2020 року N 082-IX розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня календарного року становить – 2270,00 грн. відповідно до викладеного кошторисна заробітна плата (ЗПкоштор) повинна складати:
Тарифна частина середньомісячної заробітної плати:
ЗПтар = ЗПмін х Кмін х Кгалуз х Ксер.роз
ЗПтар=2270,00 х 2,31 х 1,28 х 1,308=8779,21 грн.
Додаткова заробітна плата та інші заохочувальні та компенсаційні виплати:
ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі
Доплата за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці: ЗПшк = ЗПтар х Кшк х Vшк
ЗПшк = 8779,21 х 0,11 х 0,23 = 222,11 грн.
Надбавка за високу професійну майстерність:
ЗПмайст = ЗПтар х Кмайст х Vмайст
ЗПмайст = 8779,21 х 0,152 х 0,25 = 333,61 грн.
Надбавка за виконання особливо важливої роботи:
ЗПважл.р = ЗПтар х Кважл.р х Vважл.р
ЗПважл.р = 8779,21 х 0,2 х 0 = 0,00 грн.
Надбавка за високі досягнення у праці:
ЗПвис.дос = ЗПтар х Квис.дос х Vвис.дос
ЗПвис.дос = 8779,21 х 0,2 х 0,1 = 175,58 грн.
Інші надбавки та доплати, визначені згідно з галузевими (міжгалузевими) угодами:
ЗПі = ЗПтар х Кі х V
ЗПі = 8779,21 х 1E-6 х 1,7 = 0,01 грн.
Кошти на оплату щорічних основних та додаткових відпусток:
ЗПвідпуст = ( ЗПтар + ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПі ) х Квідпуст
ЗПвідпуст = (8779,21+ 222,11 + 333,61 + 0,00 + 175,58 + 0,01 ) х 0,12 = 1141,26 грн.
Загальна сума додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат складає:
ЗПдодатк = ЗПшк + ЗПмайст + ЗПважл.р + ЗПвис.дос + ЗПвідпуст + ЗПі
ЗПдодатк = 222,11 + 333,61 + 0,00 + 175,58 + 1141,26 + 0,01 = 1872,37 грн.
Кошторисна заробітна плата, яка визначена на підставі даних організації СТ «Кооператор» складає :
ЗПкоштор = ЗПтар + ЗПдодатк
ЗПкоштор = 8779,21 + 1872,37 = 10651,58 грн.
Отже кошторисна заробітна плата (ЗПкоштор) становить - 10651,58 грн. а не 9954,78 грн. як зазначено в наданому розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати і застосовано при визначенні вартості пропозиції СТ «Кооператор» в наслідок чого даний розрахунок не відповідає вимогам додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги до предмета закупівлі»
З урахуванням вказаних вище суттєвих порушень та невідповідностей пропозиції СТ «Кооператор» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього, визначення переможцем цього учасника є необґрунтованим та не законним. У відповідності до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція СТ «Кооператор» має бути відхилена.
На підставі вище викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу ТОВ «Віант-Буд».
2. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 85 від 25 березня 2021 року, яким було визначено переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з СТ «Кооператор».
Директор Бондарчук В.Г.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2021 09:42
Доброго дня!
Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля на предмет Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b)
Право на звернення з вимогою до Замовника в порядку абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) має право Учасник, пропозиція якого відхилена. Але Замовник надає на ваше звернення наступну інформацію.
1. Що стосується вимоги підпункту 6) пункту 13 Оголошення Учасник у складі пропозиції надає «Гарантійний лист, про те що Учасник, у разі визначення його переможцем та прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, зобов’язується під час підписання договору на закупівлю надати необхідні документи з інформацією, яка передбачена ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII», то в ній чітко встановлено, що даний пункт виконується лише Учасниками, які підпадають під сферу дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII.). Ненадання Учасником № 2 у складі своєї пропозиції відповідного Гарантійного листа пояснюється тим, що Організаційно-правова форма даного Учасника не підпадає під сферу дії вищевказаного Закону.
2. Що стосується пунктів 2, 3 та 4 вашого звернення.
За результатами спрощеної закупівлі (аукціону) підлягає коригуванню:
- кошторисна документація; - договірна ціна та інше.
Тобто, після аукціону розрахунки коригуються, та приводяться у відповідність до кінцевої ціни пропозиції з урахуванням встановлених у оголошенні відповідних вимог.
Також, Наказом від 20.10.2016р. №281 (зі змінами), в якому затверджено «Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва об’єктів» на який посилається Замовник у абз.13 Додатку 1 до Оголошення пунктом 5 Наказу зазначено, що: «…Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва та пунктом 6 Наказу зазначено, що «При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду. ».
У пункті 12. Оголошення до закупівлі зазначено, що:
«Критерій оцінки пропозицій – 100% ціна.»
Пунктом 2 частиною 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель, основним із них є –МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ, ефективність та пропорційність. .
На підставі вищевикладеного, вважаю, що прийняте рішення протоколом уповноваженої особи № 85 від 25.03.2021 щодо визначення Учасника № 2 переможцем спрощеної закупівлі - Споживче товариство «КООПЕРАТОР» є правомірним, без порушення норм чинного законодавства, що в свою чергу не є підставою для скасування прийнятого рішення за вищезгаданим протоколом уповноваженої особи, яким було визначено переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлі.
Бажаємо успіхів!
Національним університетом охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля на предмет Продовження робіт з капітального ремонту приміщень другого поверху і підвалу блоку обслуговування гуртожитку № 5 НУОЗ України імені П. Л. Шупика під розміщення Стоматологічного практично-навчального медичного центру: за адресою вул. Драйзера, 7 (літера Б) у Деснянському районі м. Києва (код за ДК 021:2015 CPV - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-02-23-013126-b)
Право на звернення з вимогою до Замовника в порядку абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) має право Учасник, пропозиція якого відхилена. Але Замовник надає на ваше звернення наступну інформацію.
1. Що стосується вимоги підпункту 6) пункту 13 Оголошення Учасник у складі пропозиції надає «Гарантійний лист, про те що Учасник, у разі визначення його переможцем та прийняття Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю, зобов’язується під час підписання договору на закупівлю надати необхідні документи з інформацією, яка передбачена ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII», то в ній чітко встановлено, що даний пункт виконується лише Учасниками, які підпадають під сферу дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII.). Ненадання Учасником № 2 у складі своєї пропозиції відповідного Гарантійного листа пояснюється тим, що Організаційно-правова форма даного Учасника не підпадає під сферу дії вищевказаного Закону.
2. Що стосується пунктів 2, 3 та 4 вашого звернення.
За результатами спрощеної закупівлі (аукціону) підлягає коригуванню:
- кошторисна документація; - договірна ціна та інше.
Тобто, після аукціону розрахунки коригуються, та приводяться у відповідність до кінцевої ціни пропозиції з урахуванням встановлених у оголошенні відповідних вимог.
Також, Наказом від 20.10.2016р. №281 (зі змінами), в якому затверджено «Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва об’єктів» на який посилається Замовник у абз.13 Додатку 1 до Оголошення пунктом 5 Наказу зазначено, що: «…Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва та пунктом 6 Наказу зазначено, що «При взаєморозрахунках за обсяги виконаних будівельних робіт розмір кошторисної заробітної плати визначається, виходячи з розміру, передбаченого у договірній ціні. Уточнення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється відповідно до умов договору підряду. ».
У пункті 12. Оголошення до закупівлі зазначено, що:
«Критерій оцінки пропозицій – 100% ціна.»
Пунктом 2 частиною 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель, основним із них є –МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ, ефективність та пропорційність. .
На підставі вищевикладеного, вважаю, що прийняте рішення протоколом уповноваженої особи № 85 від 25.03.2021 щодо визначення Учасника № 2 переможцем спрощеної закупівлі - Споживче товариство «КООПЕРАТОР» є правомірним, без порушення норм чинного законодавства, що в свою чергу не є підставою для скасування прийнятого рішення за вищезгаданим протоколом уповноваженої особи, яким було визначено переможцем спрощеної закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлі.
Бажаємо успіхів!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
927 282,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" |
998 029,02
UAH з ПДВ
|
929 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Будремкомплект" |
1 150 053,77
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬППРОМ" |
1 106 170,72
UAH з ПДВ
|
1 037 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" |
1 197 946,60
UAH з ПДВ
|
1 037 587,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВБІЛДІНГ" #41689987 |
Відхилено |
927 282,72
UAH з ПДВ
|
17 березня 2021 12:29
|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Рішення скасоване |
929 999,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 10:09
|
Приватне підприємство "Будремкомплект" #34427153 |
Рішення скасоване |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 10:09
|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Переможець |
929 999,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 11:40
|
Дод. угода № 2 від 07.06.2021 до договору № 809 від 05.04.2021 (1).pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 12:58
|
Дод. угода №1 від 05.05.2021 до договору № 809 віж 05.04.2021 (1).pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 15:48
|
Договір № 809 від 05.04.2021 - кап.ремнот.Драйзера.pdf | укладений |
05 квітня 2021 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пунктів 6.3.1, 11.2, 11.6.4, Договору № 809 від 05 квітня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 809 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.3) ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пунктів 11.2, 11.6.2, Договору № 809 від 05 квітня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 809 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |