Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95
Очікувана вартість
159 800,00 UAH
UA-2021-02-23-012101-b a5a3b704343d408ca8289b7251c7457c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Сосмій

+380665481892 gonjarova1982@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Херсонської області" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 43765100
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул.Морська, будинок 13
Контактна особа: Наталя Сосмій
+380665481892
gonjarova1982@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 159 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 598,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


талони/скретч-картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6800 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Морська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 15:52
Оголошення 23.02.2021.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_6._Проект_договору.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_5.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_4.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_3.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_2.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_2._Перелiк_АЗС.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_1.pdf
23 лютого 2021 15:52
Додаток_1._Спецификация.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-012101-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 28 лютого 2021 22:31
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання Копії договору у сфері поводження з небезпечними відходами;
- надання листа від власника;
- надання талонів необмеженого строку дії.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 22:43
Замовник розглянув вимогу за номером UA-2021-02-23-012101-b.a1 потенційного учасника та інформує про наступне.
Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання договору у сфері поводження з небезпечними відходами обумовлена впливом предмету закупівлі на довкілля та нормами визначеними Законом України «Про відходи».
Потенційним учасником у своїй вимогі не доведено, яким чином отримання гарантійного листа від власника/орендаря/управителя АЗС партнера щодо гарантій обслуговування талонів (скретч-карток) при наявності партнерського договору між потенційним учасником і власником/орендарем/управителем АЗС унеможливлює його отримання та дискримінує потенційних учасників. Замовник має бути впевненим щодо виконання договору у повному обсязі.
Потенційним учасником у своїй вимогі не доведено обмеження конкуренції з боку Замовника у частині постачання талонів з необмеженим терміну дії, а навпаки підтверджено наявність таких постачальників предмету закупівлі.
Одночасно Замовник звертає увагу, що участь у процедурі закупівлі здійснюється учасниками на добровільних засадах, на свій власний розсуд та можливості.
Враховуючи викладене, Замовником відхилено вимогу потенційного учасника за номером UA-2021-02-23-012101-b.a1 щодо встановлення дискримінаційних вимог.


Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій