Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV))
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-02-23-011771-b e1fc85e01daf47899beb644432fcbf69
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Носевич

+380680526015 nadezhda_nosevych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миропільська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04345204
Місцезнаходження: 13033, Україна , Житомирська обл., смт. Миропіль, вул. Центральна, 38
Контактна особа: Надія Носевич
+380680526015
nadezhda_nosevych@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 09:54
Початок аукціону: 11 березня 2021 11:38
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунок за виконану роботу виходячи з вартості виконаних Робіт протягом 30 тридцяти календарних днів після отримання Замовником Акту здачі-прийняття виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2021 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 09:56
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю (5).docx
26 лютого 2021 09:52
Проект_договору.docx
23 лютого 2021 15:42
Додаток_№1_Пропозицiя.docx
23 лютого 2021 15:42
Додаток 3.doc
23 лютого 2021 15:42
Проект_договору.docx
23 лютого 2021 15:42
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю.docx
23 лютого 2021 15:42
додаток 2.docx
26 лютого 2021 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2021 09:56
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю (5).docx
26 лютого 2021 09:52
Проект_договору.docx
23 лютого 2021 15:42
Додаток_№1_Пропозицiя.docx
23 лютого 2021 15:42
Додаток 3.doc
23 лютого 2021 15:42
Проект_договору.docx
23 лютого 2021 15:42
ОГОЛОШЕННЯ про закупівлю.docx
23 лютого 2021 15:42
додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності учасників
Дата подання: 26 лютого 2021 15:52
Дата відповіді: 26 лютого 2021 17:52
Шановний Замовнику! Відповідно до ч 5 ст. 14 Закону України оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також нам надано право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Додатком 2 до Оголошення передбачено, що: «досвід головного інженера проектувальника не менше як у 3 проектах на розроблення проєктно-кошторисної документації по об’єктах нового будівництва та/або реконструкції очисних споруд/каналізаційно очисних споруд, з аналогічним обсягом робіт та класом наслідків не нижче СС2. Підтверджується поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів видані Філіями ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗИ». Але згідно п.7 Розділу «Експертиза проектів будівництва» Постанови КМУ №560 від 11 травня 2011 р «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності після його запровадження згідно із законодавством, який під час дії експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ведеться з використанням першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Так як може бути обрана експертиза будь-якої форми власності, то вказівка Замовника про надання саме державної – є обмеженням конкуренції та є дискримінаційною вимогою. Якщо експертиза відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям та внесена до реєстру – Замовник немає права її дискримінувати. Адже це експертна установа, що має відповідних належним чином сертифікованих експертів. Тому ми вимагаємо прибрати вимогу щодо подання копій позитивних експертних звітів саме державної експертизи та замінити дану вимогу на подання копій позитивних експертних звітів в експертній організації, яка відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям. Звертаємо увагу, що якщо Замовник не мав на увазі обмеження експертних установ по формі власності, то просимо внести зміни у цій частині з метою відсутності суперечностей під час розгляду пропозиції учасника. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст 14 Закну України "Про публічні закупівлі" - В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вбачає за небхідне встановлення вищезазначених вимог задля підтвердження спроможності потенційних учасників якісно виконувати вимоги технічного завдання та умови договору.
Сертифікат ISO
Дата подання: 28 лютого 2021 11:26
Відповідно до вимог визначених в оголошені учаснику необхідно подати в складі пропозиції: "Сертифікат ISO 9001-2015 на проектування, виробництво, реалізація установки та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод". Разом з тим предметом закупівлі виступає розроблення проектно-кошторисної документаці. Виробництво та реалізація обладнення не виступає предметом даної закупівлі. Виходячи з вище сказаного у разі подання даного сертифікату виключно на проектування чи відповідатиме це вимогам закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 28 лютого 2021 14:19
23 лютого 2021 року Замовником - Миропільською селищною радою було оголошено спрощену закупівлю на «Розроблення проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Миропіль, Житомирського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV) - UA-2021-02-23-011771-b. Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі, додатками до оголошення про проведення закупівлі ми, як потенційні учасники, виявили наступні дискримінаційні вимоги та умови: 1. Замовником передбачено надання учасниками сертифікату ISO 9001-2015 на проектування, виробництво, реалізація установки та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод. Дана закупівля передбачає розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Такі пункти сертифікату ISO як «виробництво, реалізація установки та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод» ніяким чином не стосуються даної закупівлі, та можуть бути передбачені для інших видів робіт, таких як капітальний ремонт, будівництво, реконструкція, поточний ремонт, продаж, виробництво. Водночас, вимоги Замовника до надання сертифікату ISO на вказані види робіт звужують конкуренцію, а отже є такими, що порушують принципи ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Керуючись нормами ч.7. ст. 14 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ми вимагаємо роз’яснити та обґрунтувати дану вимогу, та вилучити вимоги до сертифікату ISO з зазначенням таких видів робіт, як «виробництво, реалізація установки та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод» 2. Замовником, для підтвердження досвіду головного інженера-проектувальника передбачено надання учасниками не менше як 3 проекти (за участю головного інженера-проектувальника) на розроблення проєктно-кошторисної документації , що підтверджується поданими у складі пропозиції копіями позитивних експертних звітів видані Філіями ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗИ» Згідно ч.2 ст. 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. Згідно ч.7 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) 7. експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності після його запровадження згідно із законодавством, який під час дії експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ведеться з використанням першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Тобто Замовник не має права вимагати експертні звіти , видані конкретно Філіями ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗИ», оскільки це порушує не тільки закон та НПА затверджений Кабінетом міністрів України, а й штучно звужує конкуренцію, та є дискримінаційною вимогою. Керуючись нормами ч.7. ст. 14 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ми вимагаємо роз’яснити та обґрунтувати дану вимогу , та вилучити вимогу про надання копій позитивних експертних звітів виданих Філіями ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗИ» 3. Замовником, для вчасного, якісного та ефективного виконання робіт вимагається надати учасником підтвердження наявності у штаті одного головного інженера проекту та не менше 2 інженерів-проектувальників І-ї категорії. Повідомляємо, що відповідальність за якість, виконання, строки виконання робіт несе учасник (в майбутньому – виконавець). Даний вид відповідальності передбачено п. 5.2. Проекту Договору, оприлюдненого Замовником в межах цієї закупівлі. Керуючись нормами ч.7. ст. 14 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ми вимагаємо роз’яснити та обґрунтувати дану вимогу , та вилучити вимогу про підтвердження в штаті не менше 2 інженерів-проектувальників І-ї категорії 4. Замовник вимагає в учасників підтвердження виконання аналогічних договорів, (не менше 3 проектів). Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Керуючись нормами ч.7. ст. 14 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ми вимагаємо роз’яснити та обґрунтувати дану вимогу (чому не менше 2 проектів, чи 10 проектів?) та вилучити дану вимогу 5. Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, протягом останніх 2018-2021 років. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, та такою що значно обмежує коло потенційних учасників. При цьому, вказана вимога не обумовлена ні введенням за цей період нових технологій будівництва чи проектування, ні будь-якими іншими об'єктивними чинниками, що мають суттєве значення для проведення процедури закупівлі. Керуючись нормами ч.7. ст. 14 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» вимагаємо у Замовника надати пояснення, чому саме аналогічний досвід повинен бути з 2018 року, а не з 2015 наприклад, та вилучити дану вимогу 6. Замовник вимагає підтвердження матеріалів про виконання Звіту оцінки впливу на довкілля (де зазначається Замовник та Виконавець) та отримані позитивні висновки по даному звіту (не менше чотирьох, протягом останніх 2019-2021 років) Процедура, принципи, та вимоги по отриманню Звіту оцінки впливу на довкілля регулюються ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» Враховуючи, що метою проведення закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації на «Нове будівництво очисних споруд каналізації» Згідно п.18.ч.2. ст. 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» Сфера застосування оцінки впливу на довкілля поширюється на установки для очищення стічних вод продуктивністю, що перевищує еквівалент чисельності населення в розмірі 150 тисяч осіб. Населення Миропільської селищної ради в рази менше. Згідно п.10 ч.3. ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» Сфера застосування оцінки впливу на довкілля поширюється на установки для установки для очищення стічних вод з водовідведенням 10 тисяч кубічних метрів на добу і більше. Згідно п.13. Завдання на проектування, оприлюдненого Замовником: Перша черга будівництва: очисні споруди каналізації продуктивністю 170 м3/добу; Друга черга будівництва: очисні споруди каналізації продуктивністю 170 м3/добу. Отже, отримання Звіту оцінки впливу на довкілля не передбачено технічним завданням. Враховуючи вищевказане Учасник вимагає у Замовника пояснення по даній вимогі, та вилучення даної дискримінаційної вимоги, передбаченої п.3.3. Додатку 2. Керуючись нормами ч.7. ст. 14 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ми вимагаємо роз’яснити та обґрунтувати дану вимогу, також вимагаємо дану вимогу вилучити, оскільки вона є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-011771-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГАФУРОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3009815680
Дата подання: 28 лютого 2021 14:19
Вимога
Щодо зміни дискримінаційних вимог
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2021 12:22
Відповідно до ч. 4 Розділу 3 Оголошення Учасники також повинні надати: Сертифікат ISO 9001-2015 на проектування, виробництво, реалізація установки та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод. Оскільки предметом закупівлі є Розроблення проєктно-кошторисної документації «Нове будівництво очисних споруд каналізації в смт. Миропіль, Житомирського району, Житомирської області», вимога щодо надання : Сертифікату ISO 9001-2015 на проектування установки та обладнання для глибокої біологічної очистки стічних вод є доцільною задля підтвердження якості виконання робіт майбутнім учсником.
Вимога надати експертні звіти, видані Філіями ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗИ» не є дискримінаційною, адже такі експертні звіти видаються всім бажаючим за наявності для цього підстав., відтак, таку вимогу оголошення може виконати 2 і більше потенційних постійно працюючих на ринку учасники.
Повідомляємо вам про те, що замовник також несе відповідальність в тому числі за використання бюджетних коштів, а тому в першу чергу звертає увагу на якість предмету закупівлі. Відтак, для вчасного, якісного та ефективного виконання робіт вимагається надати учасником підтвердження наявності у штаті одного головного інженера проекту та не менше 2 інженерів-проектувальників І-ї категорії.
Дана вимога не є дискримінаційною, та її можуть виконати всі стабільно працюючі на ринку учасники. Наявність достатнього досвіду роботи, особливо за останні 3 роки надасть змогу Замовникові впевнитись в тому, що потенційні учасники в своїй роботі керуються та враховують всі останні зміни до ДБН нові технології будівництва та проектування.
Відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" - В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник вбачає за необхідне встановлення вищезазначених вимог задля підтвердження спроможності потенційних учасників якісно виконувати вимоги технічного завдання та умови договору.

Документи подані скаржником

28 лютого 2021 14:19
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРБІОТАЛ-ПРОЕКТ" 360 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" 349 866,46
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 08:37
Електронний підпис
10 березня 2021 08:35
16. Субпідрядники.pdf
10 березня 2021 08:35
15. Сертифікат ISO.pdf
10 березня 2021 08:35
14. Лист щодо ліцензії.pdf
10 березня 2021 08:35
12. Згода Тетері С.І..pdf
10 березня 2021 08:35
10. Свідоцтво ПДВ.pdf
10 березня 2021 08:35
9.1. Зразок підпису.pdf
10 березня 2021 08:35
8. Проект договору.pdf
10 березня 2021 08:35
7. Технічна специфікація.pdf
10 березня 2021 08:35
4. Довідка досвід ГІПа.pdf
10 березня 2021 08:35
5.3. Звіт ОВД.pdf
10 березня 2021 08:35
5.2. Відгуки.pdf
10 березня 2021 08:35
5.1. Договори.pdf
10 березня 2021 08:35
4.1. Експертні звіти.pdf
10 березня 2021 08:35
3.3. Дипломи.pdf
10 березня 2021 08:35
2.1. Підтвердження МНЗ.pdf
10 березня 2021 08:35
2. Довідка МНЗ. Додаток 2.pdf
10 березня 2021 08:35
1. Пропозиція. Додаток 1.pdf

Публічні документи

09 березня 2021 19:38
Електронний підпис
09 березня 2021 19:37
3. дипломи +.rar
09 березня 2021 19:28
ПАСПОРТ СОСНОВСЬКА.pdf
09 березня 2021 19:28
ПАСПОРТ ОМЕЛЬЧУК.pdf
09 березня 2021 19:28
Договір Торчин.pdf
09 березня 2021 19:28
Договір Радивилів.pdf
09 березня 2021 19:28
Довідка Банк.pdf
09 березня 2021 19:28
ТУ.pdf
09 березня 2021 19:28
Свідоцтво ПДВ+Витяг.pdf
09 березня 2021 19:28
Опис 17.09.20.pdf
09 березня 2021 19:28
Експертний звіт Почаїв.pdf
09 березня 2021 19:28
Експертні звіти Чортків.pdf
09 березня 2021 19:28
Договори Чортків.pdf
09 березня 2021 19:28
Договір оренди.pdf
09 березня 2021 19:28
Відгук Чортків.PDF
09 березня 2021 19:28
Відгук Почаїв.pdf
09 березня 2021 19:28
Відгук Торчин.pdf
09 березня 2021 19:28
Висновок МОЗ.pdf
09 березня 2021 19:28
Пропозиція.pdf
09 березня 2021 19:28
Статут.pdf
09 березня 2021 19:27
Експертний звіт Торчин.pdf
09 березня 2021 19:27
ISO.pdf
09 березня 2021 19:27
Договір Почаїв.pdf
09 березня 2021 19:27
Відгук Радивилів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРБІОТАЛ-ПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРБІОТАЛ-ПРОЕКТ"
#35842012
Відхилено 240 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 12:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
Переможець 299 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 12:42

Документи

15 березня 2021 12:22
Електронний підпис
15 березня 2021 12:21
протокол.pdf

Документи

15 березня 2021 12:42
Електронний підпис
15 березня 2021 12:41
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко"
#31830396
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 12:42
Електронний підпис
15 березня 2021 12:41
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:55
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:07
Договір 84.pdf укладений
22 березня 2021 10:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 18:33
299 000,00 UAH UA238201720344211040100042152
Миропільська сел/р
UA933005280000026003001319874
ТОВ "Комфорт-Еко"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 299 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 833,33 UAH)