Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання проектно-кошторисної документації на об’єкті: «Капітальний ремонт приймальних боксів для машин екстреної допомоги КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги,80» (код ДК 021:2015- 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-02-23-011264-b 332d9b054ee047a5913b178860d17c43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 14:24
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання проектно-кошторисної документації на об’єкті: «Капітальний ремонт приймальних боксів для машин екстреної допомоги КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги,80»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 15:27
Проект_договору.doc
23 лютого 2021 15:27
ОГОЛОШЕННЯ спрощена закупівля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обов'язковість страхування сертифікованих осіб
Дата подання: 24 лютого 2021 11:28
Дата відповіді: 25 лютого 2021 17:13
У п.2.4.додатку 2 зазначено, що для сертифікованих спеціалістів обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (на кожну особу, зазначену в довідці). Така вимога суперечить діючому законодавству та обмежує права інших сертифікованих осіб. Так, сертифікація виконавців окремих видів робіт передбачена статтею 17 Закону України "Про архітектурну діяльність". Згідно цієї статті не передбачається обов'язкове страхування сертифікованих осіб. Також, види обов'язкового страхування в Україні передбачені статтею 7 Закону України "Про страхування". Серед таких видів страхування також відсутнє страхування професійної діяльності. Тому саме вважаємо, що оголошення не відповідає вимогам ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимагаємо внести відповідні зміни до оголошення шляхом видалення вимоги , зазначеної у п.2.4. Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам до предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Зазначені вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісні роботи та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Довідка про наявність працівників
Дата подання: 25 лютого 2021 14:05
Дата відповіді: 26 лютого 2021 17:30
Доброго дня! Роз'ясніть будь ласка, що Ви маєте на увазі під "Види робіт, за якими здійснювався виконання проектно-кошторисної документації" в колонці 5 довідки про наявність працівників???
Відповідь: Види робіт відповідно до ДБН

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-011264-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОД ЛТД", Код ЄДРПОУ:20495423
Дата подання: 24 лютого 2021 18:11
Дискрімінаційна вимога програмне забезпечення
Зазначена вимога щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення для розробки проектної документації є дискримінаційною тому, що не на всі програмні комплекси обов'язково потрібно отримувати платну ліцензію. Крім того згідно вимог Наказу Мігрегіону №45 Про порядок розробки проектної документації взагалі не забороняє не використовувати жодної програми при розробці проекту. Тобто ви позбавляєте рівних прав інших учасників виконувати свою роботу. Тому, просимо Замовника прибрати вказану дискримінаційну вимогу та привести документацію у відповідність до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 17:12
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам до предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Зазначені вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісні роботи та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Номер вимоги: UA-2021-02-23-011264-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ, Код ЄДРПОУ:43012983
Дата подання: 25 лютого 2021 17:40
Обов'язкове страхування сертифікованих осіб
У п.2.4.додатку 2 зазначено, що для сертифікованих спеціалістів обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (на кожну особу, зазначену в довідці).
Така вимога суперечить діючому законодавству та обмежує права інших сертифікованих осіб. Так, сертифікація виконавців окремих видів робіт передбачена статтею 17 Закону України "Про архітектурну діяльність". Згідно цієї статті не передбачається обов'язкове страхування сертифікованих осіб. Також, види обов'язкового страхування в Україні передбачені статтею 7 Закону України "Про страхування". Серед таких видів страхування також відсутнє страхування професійної діяльності. Тому саме вважаємо, що оголошення не відповідає вимогам ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимагаємо внести відповідні зміни до оголошення шляхом видалення вимоги , зазначеної у п.2.4. Додатку 2 до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 22:08
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам до предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Зазначені вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісні роботи та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-02-23-011264-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ, Код ЄДРПОУ:43012983
Дата подання: 25 лютого 2021 18:42
Обмеження конкуренції та дискримінаційні вимоги
На нашу вимогу щодо виключення наявності обов'язкового страхування Вами надано відповідь, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам до предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства в цілому. Зазначені вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісні роботи та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Таке твердження є хибним і не відповідає нормам Закону України "про публічні закупівлі". Так, згідно частини 5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність в оголошені вимоги щодо обов'язкового страхування професійної діяльності сертифікованих осіб, яке законодавством не передбачено як обов'язкове ніяким чином не надає Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісні роботи та несвоєчасно, а також не підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи, а є прямою вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Критерії, які надають такий захист визначено у п. 3.1 Додатку 2 до оголошення, а саме наявність аналогічних договорів і відгуки контрагентів. Тому саме, повторно, звертаємось до вас з вимогою виключити вищевказану необхідність надання учасником діючих страхових полісів страхування професійної діяльності сертифікованих осіб у складі пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2021 22:07
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно визначає спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам до предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотримуючись законодавства вцілому. Зазначені вимоги надають Замовнику захист від недобросовісних Учасників, які виконують неякісні роботи та несвоєчасно. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність виконати відповідні роботи.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, у випадку надання учасником письмового роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав щодо відсутності такого документу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 221 779,84
UAH з ПДВ
221 779,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 07:34
Електронний підпис
04 березня 2021 07:33
35. Кошторис.PDF
04 березня 2021 07:33
31. Страхові поліси.pdf
04 березня 2021 07:33
26. Акт огляду обєкту.pdf
04 березня 2021 07:33
25. Лист відгук.pdf
04 березня 2021 07:33
23. Аналогічний договір.pdf
04 березня 2021 07:33
17.Витяг ЄДРПОУ.PDF
04 березня 2021 07:33
14. Проект договору.pdf
04 березня 2021 07:33
13. Цінова пропозиція.PDF
04 березня 2021 07:33
11. Технічне завдання.PDF
04 березня 2021 07:33
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

04 березня 2021 08:44
Електронний підпис
04 березня 2021 08:43
3. Витяг ПДВ.pdf.p7s
04 березня 2021 08:43
3. Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2021 08:43
1. Статут.pdf.p7s
04 березня 2021 08:43
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "ПРОЕКТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "УКРБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 221 779,84
UAH з ПДВ
15 березня 2021 21:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

15 березня 2021 21:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 21:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
221 779,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2021 21:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 12:28
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 16:21
ДУ6 1-3210.pdf зміни до договору
27 липня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 16:10
ДУ 5 договір 1-3210.pdf зміни до договору
30 червня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2021 08:41
ДУ 4 1-3210.pdf зміни до договору
18 червня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2021 10:08
ДУ4 1-3210.pdf зміни до договору
15 червня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:58
ДУ 3 Договір 1-3210.pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 16:50
ДУ 2 Договір 1-3210.pdf зміни до договору
26 травня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 09:58
ДУ1 1-3210.pdf зміни до договору
07 травня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:28
Договір 1-3210.pdf укладений
30 березня 2021 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 221 779,84
UAH (в тому числі ПДВ 36 963,30 UAH)