Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка/відновлення картриджів
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2021-02-23-009526-b 3f20ca9ab47844838192a5c59419655f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гапій Олександр

380969068586 Oleksandr.1311@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Фролівська, 1/6 літ. А`
Контактна особа: Гапій Олександр
380969068586
Oleksandr.1311@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2021 08:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 14:13
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка/відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснювати протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА" 6 000,00
UAH з ПДВ
4 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В. 5 080,00
UAH з ПДВ
5 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕПС-СЕРВІС" 6 000,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 07:30
Електронний підпис
02 березня 2021 13:17
Згода з тех вимогами.pdf
02 березня 2021 13:17
Відомості про учасника.pdf
02 березня 2021 13:17
Пропозиція.pdf
02 березня 2021 13:17
Згода з договором.pdf
02 березня 2021 13:17
Довідка коруп.pdf
02 березня 2021 13:17
Договор2 зап.pdf
02 березня 2021 13:17
Договор1зап.pdf
02 березня 2021 13:17
Статут-Мажестик.rar
02 березня 2021 13:17
Призн.дир2 (1).pdf
02 березня 2021 13:17
Призн.дир1 (1).pdf
02 березня 2021 13:17
ПДВ.pdf
02 березня 2021 13:17
Витяг2.pdf
02 березня 2021 13:17
Витяг1.pdf
02 березня 2021 13:17
Документация по тендеру.pdf
02 березня 2021 13:17
відгук Праці Шев.pdf
02 березня 2021 13:17
Відгук Роддом.pdf
02 березня 2021 13:17
Сан висновок.pdf
02 березня 2021 13:17
Гарантія якості послуг.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 12:43
Електронний підпис
02 березня 2021 12:42
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2021 12:42
Технічна специфікація.pdf
02 березня 2021 12:42
Паспорт.pdf
02 березня 2021 12:42
Листи відгуки.pdf
02 березня 2021 12:42
Лист-погодження.pdf
02 березня 2021 12:42
Ідентифікаційний код.pdf
02 березня 2021 12:42
Відомості про учасника.pdf
02 березня 2021 12:42
Виписка з ЄДР.pdf
02 березня 2021 12:42
Аналогіні договора.pdf
02 березня 2021 12:42
Акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА"

ФОП ЗАПОРІЖСЬКИЙ Є.В.

ПП "ЕПС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА"
#42155860
Переможець 4 896,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2021 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА"
#42155860
4 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 16:53
Дод. угода № 2 від 22.12.2021 до дог. від 15.03.2021 № 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 10:51
Дод. угода № 1 від 19.11.2021 до дог. від 15.03.2021 № 1.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 10:50
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 14:51
Договір №1 від 15.03.2021.pdf укладений
15 березня 2021 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору дійшли згоди внести зміни до Договору шляхом викладення розділ 12 Договору: «12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН:» у новій редакції: «12.МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН: ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЖЕСТІК - УКРАЇНА» Юридична адреса: 03115 м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 8-А Поштова адреса: 03115 м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 8А Фактична адреса: 03115 м. Київ, вул. Феодори Пушиної, 23/25 ЄДРПОУ: 42155860 IBAN: UA673052990000026006035010556 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299 Телефон:(067)-926-09-06 e-mail:majesticukr@gmail.com Директор ________________ О.К.П’яних М.П. ЗАМОВНИК: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Юридична адреса: 04070, м. Київ, вул. Фролівська, 1/6 літ. А` Фактична адреса 01601, м. Київ , вул. Хрещатик 32а ЄДРПОУ 40918711 IBAN UA 908201720344280001000097976 ДКСУ, м. Київ Не є платником ПДВ Директор __________________ О.В. Половнико» М.П.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, керуючись пунктом 7.2 Договору від 15.03.2021 №1 уклали додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору від 15.03.2021 №1, виклавши пункт 2.1 розділу 2 Договору у такій новій редакції: «2.1. Загальна ціна Послуг за цим Договором становить 3840,00 грн. (Три тисячі вісімсот сорок грн 00 коп) з ПДВ». 2. Викласти Специфікацію товару (Додаток №1 до Договору від 15.03.2021 №1) у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 640,00 UAH)