Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-02-23-009307-b 778976acaf5c40aeb949a37f5eb09b81
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 01:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: Надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації.
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 900 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2021 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 11.03.2021 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 9 000,00 грн. (1%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 5 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктом 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Опис: Інформація в довільній формі про здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості, відповідно до порядку та умов, визначених законодавством країни реєстрації учасника.
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 березня 2021 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 15:55
Перелік змін.docx
25 березня 2021 15:55
Додаток 4 (нова редакція).docx
25 березня 2021 15:55
Додаток 3 (нова редакція).doc
25 березня 2021 15:55
Тендерна документація (нова редакція).docx
23 лютого 2021 14:32
Оголошення.docx
23 лютого 2021 14:32
Додаток 5.docx
23 лютого 2021 14:32
Додаток 6.docx
23 лютого 2021 14:31
Додаток 2.docx
23 лютого 2021 14:31
Додаток 1.doc
25 березня 2021 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 15:55
Перелік змін.docx
25 березня 2021 15:55
Додаток 4 (нова редакція).docx
23 лютого 2021 14:32
Додаток 4 Проект договору.docx
25 березня 2021 15:55
Додаток 3 (нова редакція).doc
23 лютого 2021 14:32
Додаток 3.doc
25 березня 2021 15:55
Тендерна документація (нова редакція).docx
23 лютого 2021 14:31
Тендерна документація.docx
23 лютого 2021 14:32
Оголошення.docx
23 лютого 2021 14:32
Додаток 5.docx
23 лютого 2021 14:32
Додаток 6.docx
23 лютого 2021 14:31
Додаток 2.docx
23 лютого 2021 14:31
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення за роз`ясненням
Дата подання: 24 лютого 2021 16:25
Дата відповіді: 25 лютого 2021 10:53
В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вказано про надання послуги «обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини» обсягом 2200,00 одиниць. Разом з цим, в п.5 цього Додатку вказано «Послуги з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту повинні виконуватися згідно заявок, наданих Замовником в тому числі і обрізування дерев при ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, аварійно-ремонтних робіт та надзвичайних ситуаціях». Дану вимогу продубльовано і в п. 2.3. Договору, який є Додатком 4 до тендерної документації, зокрема вказано «Виконавець повинен надавати послуги згідно заявок наданих Замовником в тому числі і при ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, аварійно-ремонтних робіт та надзвичайних ситуацій». Зважаючи на викладене вище, прошу роз’яснити та внести відповідні зміни до тендерної документації : - обрізування дерев при ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, аварійно-ремонтних робіт та надзвичайних ситуаціях в якій кількості входить в заявлений обсяг 2200,00 одиниць? - за скільки днів (годин) до надання необхідних послуг надаються Замовником Виконавцю заявки на надання послуг та чи враховуються при поданні заявок віддаленість місць надання послуг один від одного з метою здешевлення надання послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кількість дерев, які будуть обрізатися при ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, аварійно – ремонтних робіт та надзвичайних ситуацій встановити не має можливості, так як заздалегідь передбачити надзвичайні та аварійні ситуації неможливо. Заявки на надання послуг будуть надаватися за 5 робочих днів. Віддаленість місць надання послуг не передбачена у зв»язку з тим, що перелік дерев формується у робочому порядку.
Звернення за роз`ясненням
Дата подання: 25 лютого 2021 15:52
Дата відповіді: 26 лютого 2021 14:36
В додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації на закупівлю робіт «Надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини» вказано кількість до обрізки 2 200,0 одиниць дерев. На виконання п.9.1.11 «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених міністерством будівництва, архітектури та ЖКГ України від 10.04.2006 № 105, «Під час догляду за деревами застосовують три види обрізання: формувальне, санітарне й омолоджувальне» Просимо Вас роз`яснити наступне та внести зміни до тендерної документації: - Для виконання остаточного розрахунку вартості робіт необхідно розуміти, яка конкретно кількість дерев і кущів підлягає обрізці вручну, санітарній, помірній, омолодженню тощо? - Чому при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі без застосування вимог наказу державного комітету України з питань ЖКГ про «Порядок визначення вартості робіт з утримання зелених насаджень в населених пунктах» від 10.08.2005 № 121, а саме п.1.2, де зазначено, що «Порядок поширюється на суб`єктів господарювання всіх форм власності, що здійснюють утримання зелених насаджень, джерелами фінансування яких є місцевий бюджет»? Також, при внесенні змін до тендерної документації прошу Вас врахувати наступне: - Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат (п.3.10 проєкту Договору) розраховуються за цим же порядком; - Розрахунок тендерної документації виконується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін та доповнень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником визначено, що послуги з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту будуть виконуватись згідно заявок, наданих Замовником в тому числі і обрізування дерев при ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, аварійно – ремонтних робіт та надзвичайних ситуаціях.
Відповідно до Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та ЖКГ України від 10.04.2006 №105, весняний огляд зелених насаджень проводять з метою перевірки стану таких насаджень та складається перелік необхідних заходів, з метою забезпечення здорового, впорядкованого стану зелених насаджень.
Таким чином, чітке розмежування на конкретну кількість дерев, які підлягатимуть формувальному, санітарному та омолоджувальному обрізанню не є можливим на даний час, оскільки така кількість буде визначатись у процесі обстеження зелених насаджень та як наслідок ця інформація буде надана Виконавцю для здійснення відповідних заходів.
Що стосується інформації про ціни на товари та послуги, повідомляємо, що згаданий Вами Порядок визначення вартості робіт з утримання зелених насаджень, визначає лише механізм формування планової вартості робіт з утримання зелених насаджень, а не встановлює ціни на ті чи інші товари та послуги.
Звернення за роз`ясненням
Дата подання: 25 лютого 2021 16:27
Дата відповіді: 26 лютого 2021 14:48
В Додатку 4 Договір №____на надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини п.2.5. Розділу 2 «Якість послуг» викладений в наступній редакції : «2.5. Контроль за якістю послуг здійснює Замовник або він може делегувати в установленому законодавством порядку повноваження щодо здійснення технічного нагляду за наданням послуг на об’єктах що підлягають утриманню, перевірці цін, розцінок, прийняттю наданих послуг, здійснення контролю третій особі, зокрема спеціалізованій організації або спеціалісту уклавши відповідний договір ( за наявності у спеціалізованої організації або спеціаліста відповідних дозволів, які надають право здійснювати технічний нагляд за наданням послуг відповідно до законодавства на весь час дії Договору).» В зв’язку з цим прошу роз’яснити, яким чинним нормативом ( з зазначенням найменування, номеру та дати) передбачено проведення технічного нагляду за наданням послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини? В разі відсутності таких нормативів, прошу внести зміни до тендерної документації, виклавши п.2.5. Розділу 2 «Якість послуг» в наступній редакції : «2.5. Контроль за якістю послуг здійснює Замовник.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що пункт 2.5. проекту Договору на надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини, встановлює право Замовника, а не обов’язок і застосовується Замовником у разі необхідності виходячи зі змісту виконуваних робіт/послуг, виходячи з наступного.
Згідно з Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903, технічний нагляд забезпечує Замовник протягом усього періоду будівництва об’єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта.
Пунктом 67 Постанови КМУ від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», визначено, що на документах, які засвідчують права громадян і юридичних осіб, фіксують факт витрати грошових коштів і матеріальних цінностей, підпис відповідальної особи повинен завірятися гербовою печаткою.
У примірному переліку документів, на які ставиться гербова печатка (додаток 3 до Інструкції) передбачено, у тому числі, акти (прийому закінчених будівництвом об'єктів, обладнання, виконання робіт; списання; експертизи тощо). Таким чином, «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) засвідчуються особою, підпис якої завіряється гербовою печаткою, після погодження інспектором технічного нагляду кількості та якості виконаних будівельних робіт у звітному періоді.
Звернення за роз`ясненням
Дата подання: 26 лютого 2021 12:25
Дата відповіді: 26 лютого 2021 14:58
В п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III . Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: розрахунком тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків. Як вказано в п.2.2 Порядку визначення вартості робіт з утримання зелених насаджень в населених пунктах, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 10.08.2005 №121, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України31.08.2008 за № 958/11238 «Вартість робіт з утримання зелених насаджень визначається на основі економічно обґрунтованих планованих витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість. Розрахунок вартості робіт з утримання зелених насаджень здійснюється на нормативній основі відповідно до економічно обґрунтованих планованих витрат, а також на підставі державних і галузевих нормативів (норм) витрат матеріальних і паливно-енергетичних ресурсів, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов'язкових платежів), норм і нормативів з оплати праці.». З викладеного вище вбачається, що до договірної ціни, яка розрахована на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків та подається у складі тендерної пропозиції учасником вже включені кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат які приймаються та визнаються Замовником за результатом проведеної закупівлі. А відтак вони не підлягають додатковому погодженню та перегляду Замовником під час надання послуги Виконавцем. З огляду на викладене прошу роз’яснити яким чином та на піставі якого нормативу замовником буде проводитись погодження рівня загальновиробничих та адміністративних витрат та внести зміни до тендерної документації шляхом виключення: - з Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» наступного абзацу «Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником» ; - з Додатку 4 Договір №____на надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини виключити п.3.10.з Розділу 3 «Сума, визначена у договорі (ціна договору)», а саме: «3.10.Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Виконавця, рівень яких погоджується з Замовником»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожне підприємство яке здійснює бухгалтерський облік, відповідно до сфер діяльності здійснює розрахунок загальновиробничих витрат.
Розрахунок здійснюється за попередній рік, а використовується під час будь-якої діяльності протягом поточного року.
Такі розрахунки відображаються в офіційному документі по підприємству.
Таким чином Виконавцю необхідно надавати разом з договірною ціною розрахунок загальновиробничих витрат, як підтвердження своїх витрат по підприємству пов'язаних з процесом виробництва, утриманням та експлуатацією машин і устаткування.
Звернення за роз`ясненням
Дата подання: 26 лютого 2021 15:34
Дата відповіді: 01 березня 2021 15:17
В Додатку 4 Договір №____на надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини п.4.5. Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» викладений в наступній редакції : «4.5. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги.». Підпункт 6.3.10. п.6.3. Розділу 6 «Права та обв’язки сторін» викладений в наступній редакції : «6.3.10.Після надання послуг подати для підписання Замовнику протягом місяця, але не пізніше 20 числа поточного місяця акти здачі-приймання наданих послуг». З викладеного в п.4.5. вбачається, що акт здачі-приймання готує Виконавець до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а з викладеного в п.п.6.3.10. п.6.3. випливає, що Виконавець зобов’язаний акти здачі-приймання наданих послуг подати для підписання Замовнику протягом місяця, але не пізніше 20 числа поточного місяця. З огляду на наведене, прошу роз’яснити розбіжність в числах підготовки та підписання актів здачі-прийняття наданих послуг чи внести відповідні змінити до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що пункт 4.5. проекту Договору на надання послуг з обрізання крон дерев і кущів, вирізування сухих суків і гілок по місту з навантаженням та вивезенням деревини, встановлює порядок здійснення оплати за надані послуги, а саме те, що кожного місяця після надання послуг, Акти здачі-приймання мають бути належним чином оформлені, а саме підписані та завірені печатками Замовника та Виконавця та надані до 25 числа місяця до відділу бухгалтерського обліку для здійснення фінансових операцій за ними.
Пунктом 6.3.10 розділу 6 проекту Договору встановлено обов’язок Виконавця до 20 числа місяця надати Акти здачі-приймання наданих послуг, оскільки згідно пункту 6.1.4. розділу 6 Договору, Замовник має право протягом 3-х днів розглянути надані Виконавцем Акти або повернути на доопрацювання з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання.
Отже розбіжностей в строках немає, оскільки Виконавець надає до 20 числа, Замовник розглядає протягом 3-х днів та надає належним чином оформлені Акти для їх оплати до 25 числа місяця.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-23-009307-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", Код ЄДРПОУ:03352490
Дата подання: 04 березня 2021 19:17
Скарга що стосується тендерної документації
внесення змін до тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 березня 2021 12:36
рішення від 17.03.2021 № 5342.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 19:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення №5342 від 17.03.2021 р. внесені зміни до Тендерної документації та Додатку №3, Додатку №4 Проекту договору. Тендерна документація та Додаток №3, Додаток №4 викладені в новій редакції.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 15:58

Документи подані скаржником

04 березня 2021 15:56
Scan 2.pdf
04 березня 2021 15:56
Scan.pdf
05 березня 2021 07:53
скарга .docx
12 березня 2021 14:35
лист.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 899 647,20
UAH з ПДВ
899 647,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 березня 2021 08:07
Електронний підпис
31 березня 2021 08:05
договор н.р.pdf
31 березня 2021 08:05
д. 3 н. р..pdf
10 березня 2021 09:55
Електронний підпис
10 березня 2021 09:54
дог.ціна.pdf
10 березня 2021 09:54
Установчі док..pdf
10 березня 2021 09:54
КЕП.pdf
10 березня 2021 09:54
захист довк.pdf
10 березня 2021 09:54
90 днів.pdf
10 березня 2021 09:54
договор.pdf
10 березня 2021 09:54
дод.3.pdf
10 березня 2021 09:54
ст.17.pdf
10 березня 2021 09:54
субпідряд.pdf
10 березня 2021 09:54
аналог.дог.pdf
10 березня 2021 09:54
д.1 ф.3.pdf
10 березня 2021 09:54
д.1 ф.2.pdf
10 березня 2021 09:54
д.1 ф.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНЕ БУДІВНИЦТВО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Директор Лаврик В.В., не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Директора Лаврика В.В., не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

КП "Зеленбуд" СМР, не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
02 квітня 2021 01:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій