Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перезарядки та відновлення картриджів принтерів та копірів (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
90 020,00 UAH
UA-2021-02-23-009060-b 3ea116fd95a046f88c7a4a0b22d75558
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Буряк

+380577252080 buriak_o@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олександра Буряк
+380577252080
buriak_o@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 12:50
Очікувана вартість: 90 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з перезарядки та відновлення картриджів принтерів та копірів (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Подільський, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту підписання Акту наданих послуг, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 14:22
ОГОЛОШЕННЯ спрощеної закупівлі.docx
23 лютого 2021 14:22
Додаток 3 - проєкт Договору.docx
23 лютого 2021 14:22
Додаток 2 до оголошення.docx
23 лютого 2021 14:22
Додаток 1 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-009060-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Довгаль Олексій Юрійович", Код ЄДРПОУ:3085007675
Дата подання: 24 лютого 2021 10:06
Виключити дискримінаційнй вимоги
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ”, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному:
Замовник вимагає від Учасника, що перезарядка та відновлення картриджів має здійснюватися з використанням матеріалів (тонеру) Patron (ВМ) (аналоги та/або еквіваленти не розглядаються).
Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку з тендерної документації про використання матеріалів конкретної марки, а саме тонеру Patron (ВМ), або вказати можливість використання еквівалентних матеріалів (тонеру). Керуючись законом України про Публічні закупівлі, статтею 5, підпунктом 1.1 (добросовісна конкуренція серед учасників;), 1.2 ( максимальна економія, ефективність та пропорційність;), 1.3 (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;), 1.4 (недискримінація учасників та рівне ставлення до них;), 1.5 (об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) , 1.6 (запобігання корупційним діям і зловживанням) та статтею 5 підпунктом 2 (Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.), статтею 5 підпунктом 3 (Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.), статтею 5 підпунктом 4 (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.). Вимога щодо використання матеріалів конкретної марки, а саме тонеру Patron (ВМ) при наданні послуг є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі, які можуть надавати послуги і виконати виконати умови, але мають партнерські відносини з іншими постачальниками витратних матеріалів, які також мають всі необхідні сертифікати і дозволи та по технічним характеристикам не поступаються тонеру Patron (ВМ). Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає використання матеріалів конкретної марки. А також керуючись практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ у сфері закупівель, а також листів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”. А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні визначено, що дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними; А також керуючись законом України Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні Стаття 6 - Державна політика щодо запобігання та протидії дискримінації спрямована на: недопущення дискримінації; Просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу котра дискримінує нас як потенційного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2021 09:13
Доброго дня, шановний запитувач! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Згідно з ч. 2 ст. 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Замовником можуть зазначатися вимоги до предмета закупівлі шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказувати еквівалент замовник має право, а не обов’язок.
Наразі на ринку працює достатня кількість постачальників тонеру вказаної торгової марки та Замовників, якім вже надаються послуги з використанням тонеру вказаної торгової марки. Дана марка тонеру може використовуватися будь-якою організацією, яка надає послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки, тому Замовник не вважає зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

25 лютого 2021 09:13
Протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЕКС-ІІ" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 89 460,00
UAH з ПДВ
89 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2021 22:53
Електронний підпис
09 березня 2021 22:51
Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2021 15:13
Електронний підпис
02 березня 2021 15:12
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЕКС-ІІ"

ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "АЛЕКС-ІІ"
#19463197
Відхилено 85 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2021 11:07
ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2779605795
Переможець 89 460,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 09:50

Документи

15 березня 2021 11:07
Електронний підпис
15 березня 2021 11:06
Протокол 23.PDF

Документи

16 березня 2021 09:50
Електронний підпис
16 березня 2021 09:49
Протокол 24.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КИСЕЛЬОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2779605795
89 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 09:50
Електронний підпис
16 березня 2021 09:49
Протокол 24.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:04
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:08
Договір 387.PDF укладений
29 березня 2021 11:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 квітня 2021 13:59
15 800,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
27 травня 2021 12:59
6 840,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
29 червня 2021 11:10
6 520,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
29 липня 2021 15:43
7 400,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
28 серпня 2021 11:34
5 960,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
29 вересня 2021 12:21
7 090,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
28 жовтня 2021 11:46
7 680,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
26 листопада 2021 11:19
12 810,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
26 листопада 2021 11:19
8 550,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений
21 грудня 2021 11:16
10 810,00 UAH UA248201720344210022000033468
Департамент будівн.та шляхового господ
UA103005280000026000001369388
ФОП Кисельов Андрiй Вiкторович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 89 460,00
UAH