Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CNC turning center
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Вебсайт: | http://aem.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306 |
Контактна особа: |
Гомоюнова Ольга Сергіївна 380613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Додаткові контактні особи: |
Петро Маліцький 0613964762 malitskiy@aem.zp.ua Олена Баранова 0613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Detached Subdivision "Atomenergomash" of the State Enterprise "National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom" |
National ID: | 26444970 |
Contact point: |
Gomoyunova Olga 380613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Additional contacts: |
Petro Malitskyi 0613964762 malitskiy@aem.zp.ua Olena Baranova 0613964734 gomoyunova@aem.zp.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2021 13:45 |
Очікувана вартість: | 28 564 140,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 820,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 856924.22 UAH |
Publication date: | 23 лютого 2021 14:00 |
Enquiries until: | 16 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 28 564 141 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 142 821 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата поставленої продукції здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, протягом 60 днів після завершення приймання продукції за якістю, за результатами якого встановлено її належну якість (зокрема, проходження вхідного контролю за прийнятою у Покупця процедурою) | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 6 до ТД1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 5 до ТД1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 4 до ТД1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 3 до ТД1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 2 до ТД1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 1 до ТД1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Тендерна документація1.pdf | |
16 березня 2021 13:53 |
Перелік змін1.pdf |
16 березня 2021 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 6 до ТД1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 5 до ТД1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 4 до ТД1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 3 до ТД1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 2 до ТД1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Додаток 1 до ТД1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Тендерна документація1.pdf
|
|||
16 березня 2021 13:53 |
Перелік змін1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Така постановка задачі унеможливлює чесну конкуренцію, оскільки будь-який інший станок іншого виробника, котрий по суті ВІДПОВІДАЄ задачі та може бути використаний за призначенням – в результаті буде дискваліфікований за формальними необгрунтованими параметрами. Це може призвести до перевитрати грошових засобів, котрі заплановані для розширення виробничих можливостей підприємства.
Серед подібних вимог, котрі обмежують вибір Постачальника за формальними (не обов’язковими для виконання Задач) технологічними параметрами, вважаємо наступні:
• Загальна висота станка (не більше) – 2 490 мм;
• Площа під установку станка з конвеєром стружки (не більше) – 5300х3350 мм;
• Вага без конвеєра стружки (не більше) 11 500 кг;
• Зусилля подачі по Z3 (не менше) – 9000 Н;
• Швидкість переміщення по осям (не менше) – X:30 м/хв, Y:12 м/хв, Z:30 м/хв;
• Зусилля подачі по осям X1/Z1/Y1 (не менше) – 5000/8000/7000 Н;
• Час заміни інструменту (не більше) - 5 с;
• Сенсорний монітор стійки ЧПК (не менше) - 22 дюйми;
• Пропускна здатність системи охолодження (не менше) – 150 л/хв;
• Кількість гвинтових насосів системи охолодження (не менше) – 2 од.;
• Кількість центробіжних насосів системи охолодження (не менше) – 2 од.;
• Кількість стрічкових фільтрів системи охолодження (не менше) – 2 од.;
• Потужність сепаратора масляного туман (не менше) – 250 Вт.
Просимо взяти до уваги надані зауваження та внести зміни до Тендерної документації.
Але в тендерній документації відсутній зразок прямого (зовнішньоекономічного) контракту в іноземній валюті - єдино можливого для учасника - нерезидента.
Заключення договору лише в гривне унеможливлює участь нерезидентів.
Також, просимо взяти до уваги, що:
Запитуваний товар - на 100% складається з імпортних комплектуючих і виробляється лише за кордоном (твердження справедливо для всіх учасників даного тендеру, тому що подібне обладнання не виробляється в Україні).
Прямий контракт з виробником в іноземній валюті - запорука того, що вартість товару буде максимально економічно обґрунтованою.
Укладення договору в гривні, без прив'язки до валюти країни - виробника, означає, що в вартість договору постачальником - резидентом будуть закладені курсові ризики, неминучі при такому тривалому терміні поставки та оплати, що значно збільшує бюджет придбання.
Просимо погодити форму зовнішньоекономічного контракту і вимоги до учасника - нерезидента і додати відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-09-000025 ● ddb555e04cc949fca96caba915f2df68
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 09:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2021 № 477
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2021 № 477
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-02-23-008330-b 23.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-10 10:22:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Верстат товарний багатофункціональний з ЧК» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-008330-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 15:41:15
Пояснення та документи на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті ВП «Атоменергомаш» 23.02.2021 за посиланням https://aem.zp.ua/index.php?id=44. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена за результатом проведення аналізу ринкових цін за найменшою ціною ТОВ «ІТЦ «Технополіс» (інформаційна довідка та комерційні пропозиції додаються.)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Місцезнаходження: | 71503, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 березня 2021 12:26
|
ТОВ "ІСКРОСТАН ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2021 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС" |
28 560 000,00
UAH з ПДВ
|
28 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІСКРОСТАН ІНЖИНІРИНГ" |
28 563 900,00
UAH з ПДВ
|
28 563 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС" #37395837 |
Переможець |
28 560 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:52
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 15:48
|
Договор № 20_05_22.pdf | укладений |
21 квітня 2021 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку поставки продукції до 14.01.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 20/05/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |