Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544336 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Сімї Сосніних 13 |
Контактна особа: |
Ткаченко Тетяна Миколаївна kiev.plum@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 2 637 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 187,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактичний обсяг виконаних робіт згідно Актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 16:25 |
Тендерна документація Поточний ремонт гуртожитку зі змінами.docx | |
23 лютого 2021 15:41 |
Дефектний акт.pdf |
25 лютого 2021 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 лютого 2021 16:25 |
Тендерна документація Поточний ремонт гуртожитку зі змінами.docx
|
||||||||||||
23 лютого 2021 15:41 |
Дефектний акт.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000051 ● 720b45798c6641e49b24b955d53b8f38
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2023 № 53
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-02-23-007580-b 23.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-23 14:11:44
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-27 14:52:48
Пояснення на запит ДАСУ від 23.02.2023 на закупівлю UA-2021-02-23-007580-b
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2023р. щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт приміщень гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15).
Питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідь:
Предметом закупівлі є Поточний ремонт приміщень гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15, на підставі укладеного договору по складанню дефектного акту з ФОП Мисько Сергій Анатолійович (договір №19 від 15.04.2021р. на веб-сайті e-tender номер закупівлі UA-2021-04-19-001278-a) були визначені якісні характеристики послуги. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей виконання послуг в гуртожитку, який знаходиться на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Розмір витрат та очікувану вартість визначено відповідно до бюджетної пропозиції на 2021 рік, змін до річного плану закупівель на 2021 рік та дефектного акту. Попередньо відповідальною особою за моніторинг цін була проведена робота, щодо вартості будівельних матеріалів на ринку та вартості послуг на роботи.
Питання: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь:
У липні 2021 року в результаті проведення спрощеної закупівлі (номер закупівлі UA-2021-05-17-014739-b) веб-сайт навчального закладу було оновлено, тому інформація про закупівлі за 2021 рік на сайті відсутня, але тендерним комітетом закладу було розміщено інформацію про закупівлю на сайті КиївАудит за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C2ED2329C9A45D9FC22586860025FE5F (код документа AUPL-BYJA5D), а в розділі «Додатки до річного плану» під номером 54 від 22.02.2021р. розміщено протокол № 05 від 22.02.2021р. Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік та e-tender за посиланням:
https://gov.e-tender.ua/tender/budivelni-roboti/UA-2021-02-23-007580-b-potochnyj-remont-prymishhen-hurtozhytku-derzhavnoho-profesijno-texnichnoho на яких вказано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
До пояснення додаємо такі скан-копії документів:
1) договір на послуги по складанню дефектного акту №19 від 15.04.2021р.;
2) зміни до річного плану закупівель на 2021 рік (протокол № 05 від 22.02.2021р.);
3) лист пропозиція про виділення коштів на проведення ремонту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-27 17:02:17
Пояснення на запит ДАСУ від 23.02.2023 на закупівлю UA-2021-02-23-007580-b
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2023р. щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт приміщень гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15). Питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Відповідь: Предметом закупівлі є Поточний ремонт приміщень гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15, на підставі укладеного договору по складанню дефектного акту з ФОП Мисько Сергій Анатолійович (договір №19 від 15.04.2021р. на веб-сайті e-tender номер закупівлі UA-2021-04-19-001278-a) були визначені якісні характеристики послуги. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей виконання послуг в гуртожитку, який знаходиться на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір витрат та очікувану вартість визначено відповідно до бюджетної пропозиції на 2021 рік, змін до річного плану закупівель на 2021 рік та дефектного акту. Попередньо відповідальною особою за моніторинг цін була проведена робота, щодо вартості будівельних матеріалів на ринку та вартості послуг на роботи. Питання: Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Відповідь: У липні 2021 року в результаті проведення спрощеної закупівлі (номер закупівлі UA-2021-05-17-014739-b) веб-сайт навчального закладу було оновлено, тому інформація про закупівлі за 2021 рік на сайті відсутня, але тендерним комітетом закладу було розміщено інформацію про закупівлю на сайті КиївАудит за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C2ED2329C9A45D9FC22586860025FE5F (код документа AUPL-BYJA5D), а в розділі «Додатки до річного плану» під номером 54 від 22.02.2021р. розміщено протокол № 05 від 22.02.2021р. Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік та e-tender за посиланням: https://gov.e-tender.ua/tender/budivelni-roboti/UA-2021-02-23-007580-b-potochnyj-remont-prymishhen-hurtozhytku-derzhavnoho-profesijno-texnichnoho на яких вказано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. До пояснення додаємо такі скан-копії документів: 1) договір на послуги по складанню дефектного акту №19 від 15.04.2021р.; 2) зміни до річного плану закупівель на 2021 рік (протокол № 05 від 22.02.2021р.); 3) лист пропозиція про виділення коштів на проведення ремонту.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-03-29 14:17:02
Пояснення Замовника щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-23-0007580-b
Пояснення Замовника щодо Висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-02-23-0007580-b
1. Тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922, оскільки згідно з частиною 6 статті 17, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, що підтверджують відсутність підстав визначених статті 17 Закону № 922, чим порушено статтю 22 Закону № 922.
Пояснення Замовника:
Просимо звернути увагу, що відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону №922, серед іншого, у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, обов`язок згідно Закону, щодо зазначення в тендерній документації інформації про строк надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в статті 17 Закону про Учасника-Переможця відсутні. Отже, така інформація може і не надаватися у тендерній документації.
Також, згідно Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник при формуванні пропозиції конкурсних торгів, при виконанні умов договору, у разі його укладення за результатами закупівлі, повинен дотримуватись вимог чинного законодавства з предмету закупівлі.
В будь-якому випадку, під час завантаження документів для переможця, згідно ст.17 Закону, Учасники повинні керуватися виключно Законом України.
Замовник, на превеликий жаль, не може врахувати всі зміни законодавства України, які постійно відбуваються в нормативно-правовому полі, тому і передбачаємо обов`язок дотримуватись вимог чинного законодавства під час підготовки пропозиції та можливість звернутися за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень та/або скарг з приводу строків подання документів для Переможця не надходило.
Таким чином, строки завантаження документів для Переможця, передбачені Законом, в будь-якому випадку, не були порушені Учасником-Переможцем.
2. Крім того, відповідно до пункту 10 Додатку 1 до ТД Замовник установлює вимогу щодо надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або інший рівнозначний документ (станом на 2021 рік). Однак, Переможцем не надано копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або інший рівнозначний документ (станом на 2021 рік), чим не виконано вимоги пункту 10 Додатку 1 до ТД.
Пояснення Замовника:
Відповідно до тендерної документації: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник має змогу самостійно перевірити дані. Таким чином відсутність документу або інформації, що є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним не може бути підставою для відхилення.
Також, звертаємо Вашу увагу, що Учасник також міг надати інший рівнозначний документ. Серед документів Учасника міститься: довідка про Учасника, Витяг ПДВ, статут, тощо, які містять інформацію, що передбачена у Витязі, яку і можна вважати рівнозначною інформацією. Отже, Учасник не порушив пункту 10 Додатку 1 до ТД.
3. Згідно з пунктом 11 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати розрахунок твердої договірної ціни та кошторис, який повинен відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку до 7 тендерної документації. Відповідно до пункту 12 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати конкурсну форму «Пропозиція», що подається згідно форми Додатку 6. Так, на виконання зазначених вимог у пунктах 11-12 Додатку 1 до ТД, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок твердої договірної ціни та конкурсну форму «Пропозиція» згідно форми Додатку 6 із зазначенням ціни, яка не відповідає остаточній пропозиції аукціону, а саме, договірна ціна відповідає 2 раунду аукціону 2430091,56 грн з ПДВ, але не відповідає остаточній пропозиції 216904,05 грн з ПДВ.
Пояснення Замовника:
Кошторис та усі необхідні розрахунки були завантажені до кінцевого строку подання пропозицій.
Тендерна документація не містить вимоги щодо надання Остаточної ціни за результатами аукціону у складі пропозиції.
РІШЕННЯ № 12954-р/пк-пз від 02.07.2020, де АМКУ давно визначив, що надання тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону не передбачено статтею 17 Закону, а також не передбачено необхідності її надання учасником у складі своєї Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій, а тому її ненадання (або невідповідність умовам Документації) не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника.
4. З огляду на вищезазначене, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Тож, на виконання вимоги Замовника щодо усунення невідповідностей відповідно до пунктів 10-12 Додатку 1 до ТД, Учасник 16.03.2021 надав через електронну систему закупівель відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) та відкориговані договірну ціну, а також конкурсну форму «Пропозиція» згідно форми Додатку 6. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922 у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, Замовник безпідставно розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону № 922, без застосування механізму 24 годин. При цьому, Замовник установив учаснику ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини 16 статті 29 Закону № 922. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 15.04.2021 № 15 на суму 2 416 904,05 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Пояснення Замовника:
Відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) нами було надіслано повідомлення про усунення невідповідностей, а саме:
1) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід: не надано диплом про освіту за спеціальністю «Технік-будівельник» «Цивільне та промислове будівництво» Омелянчик Олени Михайлівни - документ запитувався на підтвердження працівників відповідної кваліфікації;
2) не надано Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців або інший рівнозначний документ (станом на 2021 рік) - документ запитувався додатково на підтвердження повноважень;
3) не надано документи про проходження навчання в спеціалізованій організації по НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та припоями» на таких працівників: Маслов Володимир Володимирович та Калашник Геннадій Анатолійович - документ запитувався на підтвердження працівників відповідної кваліфікації;
4) розрахунок твердої договірної ціни не відповідає остаточній пропозиції аукціону, а саме: договірна ціна відповідає 2 раунду аукціону 2430091,56 грн з ПДВ, але не відповідає остаточній пропозиції 216904,05 грн з ПДВ - документ запитувався, як додатковий для Зручності Замовника, не вимагався умовами тендерної документації. РІШЕННЯ № 12954-р/пк-пз від 02.07.2020, де АМКУ давно визначив, що надання тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону не передбачено статтею 17 Закону, а також не передбачено необхідності її надання учасником у складі своєї Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій, а тому її ненадання (або невідповідність умовам Документації) не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника;
5) в конкурсній формі «Пропозиція» (Додаток до тендерної документації №6), вказати ціну пропозиції, яка була остаточною пропозицією на момент проведення аукціону 2416904,05 грн з ПДВ - документ запитувався, як додатковий для Зручності Замовника, не вимагався умовами тендерної документації. РІШЕННЯ № 12954-р/пк-пз від 02.07.2020, де АМКУ давно визначив, що надання тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону не передбачено статтею 17 Закону, а також не передбачено необхідності її надання учасником у складі своєї Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій, а тому її ненадання (або невідповідність умовам Документації) не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника.
5. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Пояснення Замовника:
Всі так звані «порушення», які визначені в висновку, тендерний комітет закладу вважає безпідставними та такими, що не впливають на кваліфікацію учасників процедури закупівлі. Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВБК «КИЇВБУД» відповідає вимогам закупівлі та суттєвих недоліків, які впливають на результати закупівлі, не виявлено.
Замовник не визнає наведені у тексті висновку про результати моніторингу закупівлі порушення, однак, навіть якщо і припустити, що відповідні «виявлені порушення» мали місце, то вважаємо, що в даному випадку необхідно виходити з того, чи призвели такі «порушення» до негативних наслідків, що вимагають втручання органу державного фінансового контролю.
В даному випадку слід зазначити, що у висновку про результати моніторингу закупівлі Північний офіс Держаудитслужби посилається на приписи статті 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю», за змістом якої головними завданнями органу державного фінансового контролю є, серед іншого, здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань.
Тендерний комітет не вважає договір недійсним/нікчемним, тому що договір укладено своєчасно та відсутні підстави відповідно до ч. 1 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерним комітетом взято до уваги рішення Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного господарського суду у справі № 910/4089/20, яким визначено, що «ознаками недійсного господарського договору, що суперечить інтересам держави і суспільства, є спрямованість цього правочину на порушення правового господарського порядку та наявність умислу (наміру) його сторін, які усвідомлювали або повинні були усвідомлювати протиправність укладеного договору. Метою такого правочину є його кінцевий результат, якого бажають досягти сторони. Мета завідомо суперечить інтересам держави та суспільства». Та визнати, що підстав для визнання договору №15 від 15.04.2021р. нікчемним є безпідставним.
Зважаючи на те, що договір був виконаний та оплачений у 2021 році, поясніть наші подальші дії щодо даного договору?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Квитанція про спрату адміністративного стягнення від 10.05.2023
2023-06-27 09:11:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини 11 та 16 Закону № 922)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-31/2023пр |
Дата публікації: | 08 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
08 травня 2023 12:05
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 26-32/2023пр |
Дата публікації: | 08 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
08 травня 2023 12:06
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" |
2 430 091,56
UAH з ПДВ
|
2 416 904,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" |
2 449 189,62
UAH з ПДВ
|
2 429 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬППРОМ" |
2 459 405,22
UAH з ПДВ
|
2 459 405,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" |
2 552 484,00
UAH з ПДВ
|
2 552 484,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД |
2 636 316,58
UAH з ПДВ
|
2 636 316,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" #41620490 |
Переможець |
2 416 904,05
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 12:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 березня 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 13:22
|
Додаткова угода КиївБуд.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 13:21
|
Додаткова угода КиївБуд.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 09:52
|
Експертний звіт.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:51
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:51
|
Зведений кошторис.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:51
|
Акт про початок робіт.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:50
|
Календарний графік.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:50
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:49
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:49
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2021 09:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з використанням матеріалів Замовника сторони погодились зменшити суму Договору на 51 674,19 грн. Ціна робіт доручених для виконання Генпідряднику становить 2 365 229,86 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт приміщень гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу "Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Києва" за адресою: м. Київ, вул. Сім'ї Сосніних, 15 | 1 | роботи |
2 365 229,86
UAH з ПДВ
|