Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Очікувана вартість
34 750,00 UAH
UA-2021-02-23-006967-b c96543b3ee3d48e0b7f87d99f4d2fbcd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Сергіївна Горяінова

+380975125699 cpmsp5tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 42278319
Місцезнаходження: 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56
Контактна особа: Ганна Сергіївна Горяінова
+380975125699
cpmsp5tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2021 15:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 12:28
Очікувана вартість: 34 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 347,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Знак доступності «Кнопка виклику» з дзвінком з шр. Брайля
Табличка ярко жовтого кольору с текстом КНОПКА ВИКЛИКУ
и шрифтом Брайля, оснащена кнопкой виклика для інвалідів, оснащена дзвінком для персонала.
Розмір: 160 х 230 мм
В наборі шурупи для кріплення, та отвіри для них.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
10 штуки
Знак доступності для інвалідів з шр. Брайля
Знак «ВХІД»
Категорія: Знак доступності для інвалідівс шр. Брайля, матеріал ПВХ. Розмір: 150 х 150 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
10 штуки
Табличка з назвою установи шрифтом Брайля додатково для існуючих фасадних вивісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
6 штуки
Табличка з графіком роботи шрифтом Брайля додатково для існуючих фасадних вивісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
1 штуки
Табличка з графіком роботи шрифтом Брайля додатково для існуючих фасадних вивісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штуки
Тактильна плитка поліуретанова ПТ-14
До плитки додатково в наборі повинен бути клей спеціалізований для даної плитки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 12:58
ТИПОВОЙ ДОГОВОР (Додаток №4) (2).docx
23 лютого 2021 12:57
Технічні параметри Додаток 2 (4).docx
23 лютого 2021 12:57
ОГОЛОШЕННЯ (13) (1) (1).docx
23 лютого 2021 12:57
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ Додаток №3 (1) (1) (2) (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-006967-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ 'Укрмедіатренд', Код ЄДРПОУ:33642724
Дата подання: 11 березня 2021 16:28
Вимога на скасування рішення замовника
Шановний замовник

Звертаю вашу увагу на невідповідність документів наданих Учасником ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" до кваліфікаційних вимог даного тендеру:
«Довідка у вільній формі щодо досвіду роботи з іншими організаціями та відгуки не менше двох. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у кількості не менш двох.». Дані кваліфікаційні вимоги передбачають, що учасники мають досвід у постачанні аналогічних товарів що є предметом закупівлі а самє: табличок з щрифтом Брайля, дзвінків дистанційних, тактильної плитки та відповідного клею до плитки. Перелічені товари необхідні для приведення будівля замовника у відповідність до вимог НСЗУ та ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель та споруд. Таким чином предметом закупівлі є вузько спеціалізовані товари, що прописані у вимогах ДБН В.2.2-40:2018 до будівель.
Серед наданих учасником ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» документів присутній тільки один договір що частково підтверджує аналогійний досвід у постачанні виключно табличок з шрифтом Брайля (№)1/104 з Дніпровським центром первинної допомоги №6 . При цьому немає підтвердження в досвіді та постачанні дистанційних дзвінків та тактильної плитки (та спеціального клею до неї).
Всі інші договори надані учасником стосуються постачання іншої продукції:
- знаки евакуації та комплекти знаків на випадок пожеж
- вироби паперові та картонні (офісне устаткування)
що не є аналогічним до предмета закупівлі, не стосуються продукції для осіб з вадами зору, що потребують спеціального шрифта Брайля або товарів з тактильними якостями та взагалі не відносяться до товарів що регулюються ДБН В.2.2-40:2018.
Таким чином учасник не відповідає вимогам Замовника не маючи підтвердження аналогічного досвіду.
Виходячи з того що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним умовам Замовника Вимогою відхилити пропозицію ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» та скасувати рішення про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 15:58
Шановний учасник!
Відповідно до наданої вами вимоги надаємо наступні роз’яснення, стосовно документів учасника визначеного переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» ,тож даним учасником у складі пропозиції були надані всі необхідні документи, що вимагались у «кваліфікаційних вимогах», тож підстав для відхилення пропозиції учасника немає.
Також повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Згідно Закону країни «Про публічні закупівлі» ст.5 одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є також максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Враховуючи все вище зазначене, вирішено «ВІДХИЛИТИ» вимогу від учасника
ТОВ 'Укрмедіатренд' як необґрунтовану.



Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" 23 200,00
UAH з ПДВ
19 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БІЛИК ЮЛІЯ БОРИСІВНА 28 410,80
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 29 450,00
UAH з ПДВ
28 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 'Укрмедіатренд' 32 580,00
UAH з ПДВ
32 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2021 18:22
Електронний підпис
07 березня 2021 18:21
Свідотство ЕП.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
Свідотство ДР.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
паспорт.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
инн.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
Витяг ЄДР_2021.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
Виписка з ЄДР_підпис2.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
Довідка рахунок.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
Гарантійний лист.pdf.p7s
07 березня 2021 18:21
Договір та відгук_2.pdf
07 березня 2021 18:21
Договір_153_в_маф_16.pdf
07 березня 2021 18:21
Відгук_153_в_маф_16.pdf
07 березня 2021 18:21
додаткова угода №1.pdf
07 березня 2021 18:21
договір Д 1-1011.pdf
07 березня 2021 18:21
відгук.pdf
07 березня 2021 18:21
Видаткова.pdf
07 березня 2021 18:21
акт приймання.pdf
07 березня 2021 18:21
Свідотство ЕП.pdf
07 березня 2021 18:21
Свідотство ДР.pdf
07 березня 2021 18:21
паспорт.pdf
07 березня 2021 18:21
инн.pdf
07 березня 2021 18:21
Витяг ЄДР_2021.pdf
07 березня 2021 18:21
Виписка з ЄДР.pdf
07 березня 2021 18:21
Відомості про учасника.pdf
07 березня 2021 18:21
Довідка рахунок.pdf
07 березня 2021 18:21
Повноваження учасника.pdf
07 березня 2021 18:21
Гарантійний лист.pdf
07 березня 2021 18:21
Довідка код доступу ЄДР.pdf

Публічні документи

05 березня 2021 17:49
Електронний підпис
05 березня 2021 17:44
Електронний підпис
05 березня 2021 17:44
Підтвердження досвіду.pdf
05 березня 2021 17:44
Паспорт Білик Ю.Б..pdf.p7s
05 березня 2021 17:44
Паспорт Білик Ю.Б..pdf
05 березня 2021 17:44
Контактні дані Учасника.pdf
05 березня 2021 17:44
Виписка.pdf.p7s
05 березня 2021 17:44
Виписка.pdf

Публічні документи

08 березня 2021 03:04
Електронний підпис
08 березня 2021 02:55
Повноваження особи.pdf
08 березня 2021 02:55
Довідка досвід.pdf
08 березня 2021 02:55
Статут.pdf
08 березня 2021 02:55
Довідка рахунок.pdf
08 березня 2021 02:55
Витяг ЕДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ"

ФОП БІЛИК ЮЛІЯ БОРИСІВНА

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

ТОВ 'Укрмедіатренд'

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ"
#2935208450
Переможець 19 900,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 14:55

Документи

11 березня 2021 14:55
Електронний підпис
11 березня 2021 14:55
протокол 60.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ"
#2935208450
19 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 14:55
Електронний підпис
11 березня 2021 14:55
протокол 60.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:57
ЗВІТ 5.PDF укладений
05 січня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 12:35
додаткова угода 1 Петренко.PDF зміни до договору
01 квітня 2021 12:03
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 11:47
ДОГОВОР 63.PDF укладений
16 березня 2021 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 900,00
UAH