Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Очікувана вартість
34 750,00 UAH
UA-2021-02-23-006967-b ● c96543b3ee3d48e0b7f87d99f4d2fbcd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42278319 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56 |
Контактна особа: |
Ганна Сергіївна Горяінова +380975125699 cpmsp5tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 34 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 347,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Знак доступності «Кнопка виклику» з дзвінком з шр. Брайля
Табличка ярко жовтого кольору с текстом КНОПКА ВИКЛИКУ
и шрифтом Брайля, оснащена кнопкой виклика для інвалідів, оснащена дзвінком для персонала.
Розмір: 160 х 230 мм
В наборі шурупи для кріплення, та отвіри для них.
Табличка ярко жовтого кольору с текстом КНОПКА ВИКЛИКУ
и шрифтом Брайля, оснащена кнопкой виклика для інвалідів, оснащена дзвінком для персонала.
Розмір: 160 х 230 мм
В наборі шурупи для кріплення, та отвіри для них.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
10 штуки
Знак доступності для інвалідів з шр. Брайля
Знак «ВХІД»
Категорія: Знак доступності для інвалідівс шр. Брайля, матеріал ПВХ. Розмір: 150 х 150 мм
Знак «ВХІД»
Категорія: Знак доступності для інвалідівс шр. Брайля, матеріал ПВХ. Розмір: 150 х 150 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
10 штуки
Табличка з назвою установи шрифтом Брайля додатково для існуючих фасадних вивісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
6 штуки
Табличка з графіком роботи шрифтом Брайля додатково для існуючих фасадних вивісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
1 штуки
Табличка з графіком роботи шрифтом Брайля додатково для існуючих фасадних вивісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
50 штуки
Тактильна плитка поліуретанова ПТ-14
До плитки додатково в наборі повинен бути клей спеціалізований для даної плитки.
До плитки додатково в наборі повинен бути клей спеціалізований для даної плитки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 12:58 |
ТИПОВОЙ ДОГОВОР (Додаток №4) (2).docx | |
23 лютого 2021 12:57 |
Технічні параметри Додаток 2 (4).docx | |
23 лютого 2021 12:57 |
ОГОЛОШЕННЯ (13) (1) (1).docx | |
23 лютого 2021 12:57 |
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ Додаток №3 (1) (1) (2) (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-006967-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ 'Укрмедіатренд', Код ЄДРПОУ:33642724
Дата подання: 11 березня 2021 16:28
Вимога на скасування рішення замовника
Шановний замовник
Звертаю вашу увагу на невідповідність документів наданих Учасником ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" до кваліфікаційних вимог даного тендеру:
«Довідка у вільній формі щодо досвіду роботи з іншими організаціями та відгуки не менше двох. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у кількості не менш двох.». Дані кваліфікаційні вимоги передбачають, що учасники мають досвід у постачанні аналогічних товарів що є предметом закупівлі а самє: табличок з щрифтом Брайля, дзвінків дистанційних, тактильної плитки та відповідного клею до плитки. Перелічені товари необхідні для приведення будівля замовника у відповідність до вимог НСЗУ та ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель та споруд. Таким чином предметом закупівлі є вузько спеціалізовані товари, що прописані у вимогах ДБН В.2.2-40:2018 до будівель.
Серед наданих учасником ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» документів присутній тільки один договір що частково підтверджує аналогійний досвід у постачанні виключно табличок з шрифтом Брайля (№)1/104 з Дніпровським центром первинної допомоги №6 . При цьому немає підтвердження в досвіді та постачанні дистанційних дзвінків та тактильної плитки (та спеціального клею до неї).
Всі інші договори надані учасником стосуються постачання іншої продукції:
- знаки евакуації та комплекти знаків на випадок пожеж
- вироби паперові та картонні (офісне устаткування)
що не є аналогічним до предмета закупівлі, не стосуються продукції для осіб з вадами зору, що потребують спеціального шрифта Брайля або товарів з тактильними якостями та взагалі не відносяться до товарів що регулюються ДБН В.2.2-40:2018.
Таким чином учасник не відповідає вимогам Замовника не маючи підтвердження аналогічного досвіду.
Виходячи з того що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним умовам Замовника Вимогою відхилити пропозицію ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» та скасувати рішення про намір укласти договір.
Розгорнути
Згорнути
Звертаю вашу увагу на невідповідність документів наданих Учасником ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" до кваліфікаційних вимог даного тендеру:
«Довідка у вільній формі щодо досвіду роботи з іншими організаціями та відгуки не менше двох. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у кількості не менш двох.». Дані кваліфікаційні вимоги передбачають, що учасники мають досвід у постачанні аналогічних товарів що є предметом закупівлі а самє: табличок з щрифтом Брайля, дзвінків дистанційних, тактильної плитки та відповідного клею до плитки. Перелічені товари необхідні для приведення будівля замовника у відповідність до вимог НСЗУ та ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель та споруд. Таким чином предметом закупівлі є вузько спеціалізовані товари, що прописані у вимогах ДБН В.2.2-40:2018 до будівель.
Серед наданих учасником ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» документів присутній тільки один договір що частково підтверджує аналогійний досвід у постачанні виключно табличок з шрифтом Брайля (№)1/104 з Дніпровським центром первинної допомоги №6 . При цьому немає підтвердження в досвіді та постачанні дистанційних дзвінків та тактильної плитки (та спеціального клею до неї).
Всі інші договори надані учасником стосуються постачання іншої продукції:
- знаки евакуації та комплекти знаків на випадок пожеж
- вироби паперові та картонні (офісне устаткування)
що не є аналогічним до предмета закупівлі, не стосуються продукції для осіб з вадами зору, що потребують спеціального шрифта Брайля або товарів з тактильними якостями та взагалі не відносяться до товарів що регулюються ДБН В.2.2-40:2018.
Таким чином учасник не відповідає вимогам Замовника не маючи підтвердження аналогічного досвіду.
Виходячи з того що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним умовам Замовника Вимогою відхилити пропозицію ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» та скасувати рішення про намір укласти договір.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 15:58
Шановний учасник!
Відповідно до наданої вами вимоги надаємо наступні роз’яснення, стосовно документів учасника визначеного переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» ,тож даним учасником у складі пропозиції були надані всі необхідні документи, що вимагались у «кваліфікаційних вимогах», тож підстав для відхилення пропозиції учасника немає.
Також повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Згідно Закону країни «Про публічні закупівлі» ст.5 одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є також максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Враховуючи все вище зазначене, вирішено «ВІДХИЛИТИ» вимогу від учасника
ТОВ 'Укрмедіатренд' як необґрунтовану.
Відповідно до наданої вами вимоги надаємо наступні роз’яснення, стосовно документів учасника визначеного переможцем закупівлі ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ» ,тож даним учасником у складі пропозиції були надані всі необхідні документи, що вимагались у «кваліфікаційних вимогах», тож підстав для відхилення пропозиції учасника немає.
Також повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Згідно Закону країни «Про публічні закупівлі» ст.5 одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є також максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Враховуючи все вище зазначене, вирішено «ВІДХИЛИТИ» вимогу від учасника
ТОВ 'Укрмедіатренд' як необґрунтовану.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" |
23 200,00
UAH з ПДВ
|
19 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БІЛИК ЮЛІЯ БОРИСІВНА |
28 410,80
UAH з ПДВ
|
20 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" |
29 450,00
UAH з ПДВ
|
28 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ 'Укрмедіатренд' |
32 580,00
UAH з ПДВ
|
32 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО СЕРГІЙ ВЛАДЛЕНОВИЧ" #2935208450 |
Переможець |
19 900,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:57
|
ЗВІТ 5.PDF | укладений |
05 січня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2021 12:35
|
додаткова угода 1 Петренко.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 11:47
|
ДОГОВОР 63.PDF | укладений |
16 березня 2021 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |