Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37426079 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5 |
Контактна особа: |
Федоренко Світлана +380629404715,+380629404714 departament.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:43 |
Очікувана вартість: | 11 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 11:43 |
Технічне завдання, ММЛ №1, вул. Радіна М.В., 2 (неврологія).docx | |
23 лютого 2021 11:43 |
Тендерна документація, ММЛ №1, вул. Радіна М.В., 2 (неврологія).doc | |
23 лютого 2021 11:43 |
Проєкт договору, ММЛ №1, вул. Радіна М.В., 2 (неврологія).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-21-000020 ● 22d877c254db43888484fd46bf3ce0df
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 13:23 |
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 426
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-02-23-005198-b, 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 11:21:44
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт неврологічного відділення КНП «Маріупольська міська лікарня №1» за адресою: вул. Радіна М.В., 2 в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-23-005198-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в той час як в тендерній документації є вимога щодо його надання ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 15:01:26
Пояснення Замовника в рамках моніторингу процедури закупівлі
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на підставі частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає пояснення до запиту Північного офісу Держаудитслужби від 03.08.2021 за предметом: «Капітальний ремонт неврологічного відділення КНП «Маріупольська міська лікарня №1» за адресою: вул. Радіна М.В., 2 в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-23-005198-b).
Щодо пункту 1 Запиту:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисній документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»;
- Програми економічного і соціального розвитку м. Маріуполя, прийнятої Маріупольською міською радою, згідно ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 № 621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проектів Бюджетної декларації та державного бюджету».
Згідно Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно цієї вимоги пояснюємо. Замовник - Департамент з питань розвитку житлового фонду та ремонтів комунальної власності Маріупольської міської ради не має власного веб-сайту. У теперішній час, дане питання щодо дотримання вимог п. 4.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710, в частині оприлюднення обґрунтування міститься у вільному доступі на офіційному сайті Маріупольської міської ради за електронною адресою https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YWPRoU0RCe4vE1QqSbvbOqmJ66GeFiwnHUNohjRFD7M/edit#gid=0.
Щодо пункту 2 Запиту:
Частиною першою статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами (частина перша статті 1 Закону).
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1085 затверджений Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок).
Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів тощо через електронну систему закупівель.
Відповідно до Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Відповідно до частини восьмої розділу Х ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк із дня набрання чинності цим Законом необхідно: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень цього Закону.
Проте, станом на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів 23.02.2021 не було реалізовано технічної можливості, зокрема, щодо можливості розміщення інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону (було відсутнє окреме поля внесення інформації саме про умови надання забезпечення тендерних пропозицій). Про що надано роз’яснення ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 03.08.2021 №825/08 (додається).
Крім того, частиною першою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
У зв’язку із тим, що під час оголошення про проведення процедури закупівлі авторизованим електронним майданчиком Замовника технічно не реалізовано значення пункту 9 частини другої статті 21 Закону (щодо зазначення саме умов надання забезпечення тендерних пропозицій) та на виконання пункту 15 частини другої статті 22 Закону Замовником зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, його розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерних пропозицій не повертається (в розділі 3 тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 23.02.2021 №21/1 (далі – тендерна документація)).
З огляду на зазначене, Замовник при проведення процедури закупівлі діяв в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель та в межах функціональних можливостей сервісів, забезпечення діяльності яких в рамках Закону покладено на Уповноважений орган.
Додатки:
- файл у вигляді електронного документу (з електронним підписом), що є аналогом паперового документа;
- файл у вигляді паперового документу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА РЕМОНТІВ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на підставі частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформація розміщена в електронній системі ID: UA-2021-02-23-005198-b). Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2021 № 426 Північним офісом Держаудитслужби розпочато моніторинг процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» на підставі пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон; в редакції на час дії) - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі Північним офісом Держаудитслужби складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 09.08.2021 (далі – Висновок), який 09.08.2021 оприлюднений в електронній системі закупівель. Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення» від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241, затверджено, зокрема, Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Порядок). Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Порядку у констатуючій частині висновку зазначаються питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, перелік проаналізованих документів та інформації, інші дії органу державного фінансового контролю, яких було вжито відповідно до законодавства для забезпечення проведення моніторингу процедури закупівлі. Так, у пункті 1 констатуючої частини Висновку вказано наступне: «…Аналізом питання оприлюднення інформації встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в той час як в тендерній документації є вимога щодо надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Так у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії в розмірі 56 000,00 грн (п`ятдесят шiсть тисяч грн. 00 коп.) та умови їх надання. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – вебпортал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 10 Порядку № 1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Розмістивши 23.02.2021 тендерну документацію та інформацію про розмір забезпечення тендерної пропозиції, Замовник не забезпечив оприлюднення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій на вебпорталі, чим порушив пункт 9 частини другої статті 21, та не виконав частину третю статті 5 Закону щодо забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.» Замовник вважає вищевказане твердження Висновку необгрунтованими та безпідставними з наступних причин. Частиною першою статті 1 Закону визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами (частина перша статті 1 Закону). Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 затверджений Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок). Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів тощо через електронну систему закупівель. Відповідно до Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. У Висновку орган державного фінансового контролю зазначає про відсутність саме умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до частини восьмої розділу Х ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк із дня набрання чинності цим Законом необхідно: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень цього Закону. Проте, станом на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів 23.02.2021 не було реалізовано технічної можливості, зокрема, щодо можливості розміщення інформації відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону (було відсутнє окреме поля внесення інформації саме про умови надання забезпечення тендерних пропозицій). Про що надано роз’яснення ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 03.08.2021 №825/08 (додано до пояснення від 05.08.2021 №34.5.2-51319-34.2). Разом з тим, користувач електронної системи має правомірні очікування, що електронна система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи. Крім того, частиною першою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У зв’язку із тим, що під час оголошення про проведення процедури закупівлі авторизованим електронним майданчиком Замовника технічно не реалізовано значення пункту 9 частини другої статті 21 Закону (щодо зазначення саме умов надання забезпечення тендерних пропозицій) та на виконання пункту 15 частини другої статті 22 Закону Замовником зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій, його розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерних пропозицій не повертається (в розділі 3 тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 23.02.2021 №21/1 (далі – тендерна документація)). Також, варто зазначити, що частиною першою статті 24 Закону надано право фізичній/юридичній особі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, в тому числі щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Однак, жодних звернень за роз’ясненнями/вимог про усунення порушень в ході проведення процедури закупівлі не надходило. Для участі в процедурі закупівлі було подано дві тендерні пропозиції, та тендер проведено успішно. Вказаний факт свідчить про прозорість та відкритість під час проведення Замовником закупівлі, забезпечення членами тендерного комітету належного доступу потенційним (станом на момент підготовки тендерних пропозицій) учасникам до вимог Замовника з метою підготовки їх тендерних пропозицій, в тому числі в частині підготовки забезпечення тендерних пропозицій. З огляду на зазначене, Замовник при проведення процедури закупівлі діяв в рамках чинного законодавства у сфері публічних закупівель та в межах функціональних можливостей сервісів, забезпечення діяльності яких в рамках Закону покладено на Уповноважений орган.
2021-08-16 11:36:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 та частини третьої статті 5 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Рослана" |
9 792 853,06
UAH з ПДВ
|
9 792 853,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Нові теплотехнології |
11 188 420,92
UAH з ПДВ
|
10 934 493,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПАМПАД |
11 295 737,17
UAH з ПДВ
|
11 295 737,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Рослана" #31950566 |
Відхилено |
9 792 853,06
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 15:11
|
ТОВ Нові теплотехнології #34027947 |
Переможець |
10 934 493,22
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:44
|
Додаткова угода №2 до договору №14.5-1 від 14.04.2021, ММЛ №1, вул. Радіна М.В., 2 (неврологія).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2021 09:59
|
Дод угода №1к №14.5-1, ММЛ№1.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2021 16:19
|
№14.5-1 від 14.04.2021, ММЛ №1, вул. Радіна М.В., 2 (неврологія).pdf | укладений |
14 квітня 2021 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 |
Номер договору про закупівлю: | 14.5/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №2 |
Номер договору про закупівлю: | 14.5/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |