Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Сівель Ігор 044-234-93-54 SIVEL@KGSE.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 3 720 877,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 626,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 111626 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 15:35 |
Зміни - 1 від 03.03.2021.pdf | |
03 березня 2021 15:35 |
ТД (Трьохсвятительська, 4 літ Г) нова редакція від 03.03.2021.pdf | |
23 лютого 2021 16:50 |
ТД (Трьохсвятительська, 4 літ Г).pdf |
03 березня 2021 16:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 15:35 |
Зміни - 1 від 03.03.2021.pdf
|
|||
03 березня 2021 15:35 |
ТД (Трьохсвятительська, 4 літ Г) нова редакція від 03.03.2021.pdf
|
|||
23 лютого 2021 16:50 |
ТД (Трьохсвятительська, 4 літ Г).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000093 ● 8e08c4980e154513890c43b73c2c6b6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-02-23-003629-a 23.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 13:08:28
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту інженерних мереж та нежитлових приміщень за адресою: вул. Трьохсвятительська, 4 літер Г у Шевченківському районі м. Києва (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 16:06:12
Поточний ремонт інженерних мереж та нежитлових приміщень за адресою: вул. Трьохсвятительська, 4 літер Г у Шевченківському районі м. Києва
КП «Кївжитлоспецексплуатація» на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021 року надає пояснення щодо підстав та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість по закупівлі UA- 2021-02-23-003629-а.
На підставі розробленої проектної документації, яка пройшла експертизу в ТОВ «Експертиза МВК» код ЄДРПОУ 39292946, за результатами якої отримано позитивну експертну оцінку від 23.12.2020 року № 32944 на загальну кошторисну вартість об’єкта 4 444,669 тис.грн. Очікувана вартість закупівлі склала 3 720,877 тис.грн відповідно до зведеного кошторисного розрахунку.
Предметом закупівлі був поточний ремонт інженерних мереж та нежитлових приміщень за адресою: вул. Трьохсвятительська, 4 літер Г у Шевченківському районі м. Києва, який проводився згідно з адресним переліком об’єктів, які потребують проведення ремонтних робіт та підпадають під критерії використання 50% суми надходження від оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м.Києва, затверджений наказом КП «Кївжитлоспецексплуатація» від 22.04.2021 року № 65/1на виконання п.19.10 рішення Київської міської ради від 24.12.2020 року № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік» та наказу Департаменту комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.03.2021 № 183»Про встановлення критеріїв щодо використання 50% суми надходжень від оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м.Києва»
На виконання п.4.6 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.2009 року № 1036 (зі змінами та доповненнями) до подання оголошення про проведення процедури закупівлі, інформація про обґрунтування доцільності закупівлі, документація конкурсних торгів по закупівлі UA- 2021-02-23-003629-а оприлюднена 23.02.2021 року на офіційному порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вивчення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 13:08:28
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту інженерних мереж та нежитлових приміщень за адресою: вул. Трьохсвятительська, 4 літер Г у Шевченківському районі м. Києва (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 16:04:43
Поточний ремонт інженерних мереж та нежитлових приміщень за адресою: вул. Трьохсвятительська, 4 літер Г у Шевченківському районі м. Києва
КП «Кївжитлоспецексплуатація» на запит Держаудитслужби України від 27.09.2021 року надає пояснення щодо підстав та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість по закупівлі UA- 2021-02-23-003629-а.
На підставі розробленої проектної документації, яка пройшла експертизу в ТОВ «Експертиза МВК» код ЄДРПОУ 39292946, за результатами якої отримано позитивну експертну оцінку від 23.12.2020 року № 32944 на загальну кошторисну вартість об’єкта 4 444,669 тис.грн. Очікувана вартість закупівлі склала 3 720,877 тис.грн відповідно до зведеного кошторисного розрахунку.
Предметом закупівлі був поточний ремонт інженерних мереж та нежитлових приміщень за адресою: вул. Трьохсвятительська, 4 літер Г у Шевченківському районі м. Києва, який проводився згідно з адресним переліком об’єктів, які потребують проведення ремонтних робіт та підпадають під критерії використання 50% суми надходження від оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м.Києва, затверджений наказом КП «Кївжитлоспецексплуатація» від 22.04.2021 року № 65/1на виконання п.19.10 рішення Київської міської ради від 24.12.2020 року № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік» та наказу Департаменту комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.03.2021 № 183»Про встановлення критеріїв щодо використання 50% суми надходжень від оренди нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м.Києва»
На виконання п.4.6 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.2009 року № 1036 (зі змінами та доповненнями) до подання оголошення про проведення процедури закупівлі, інформація про обґрунтування доцільності закупівлі, документація конкурсних торгів по закупівлі UA- 2021-02-23-003629-а оприлюднена 23.02.2021 року на офіційному порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вивчення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
КП «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Підприємство) уважно вивчивши висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - Замовник у пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону, повідомляє наступне. - Відповідно до пункту 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та додатку 6 тендерної документації Замовник надав проект договору. При цьому, відповідно до пункту 3.2. «Договірна ціна за Договором визначається Сторонами як динамічна та може коригуватися в процесі надання Послуг, зокрема шляхом укладення відповідних Додаткових угод до Договору в наступних випадках». Проте учасник ТОВ «Гіріх» в тендерній пропозиції надав кошторисну документацію (файл* 16.3 Договірна ціна) визначену згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 вид договірної ціни тверда, що суперечить п.3.2 проекту договору. Однак, на порушення вимог абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Гіріх» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним договір від 15.04.2021 № 21-Т4Г-БР. Підприємство зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому при складанні тендерної документації: - строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій буде відповідати вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, а саме 12 пунктам даного наказу; - що стосується третього порушення, то спосіб усунення виявлених порушень (шляхом розірвання договору підряду), визначений органом державного фінансового контролю неможливий з причини того, що згідно з частиною 1 статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Відповідно до частини 1 та частини 4 статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Статтею 651 ЦК України встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Відповідно до частини 1 статті 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов`язки відповідно до договору. За змістом зазначених норм може вбачається, що може бути розірвано лише чинний (такий, що діє) договір. Строк же дії договору від 15.04.2021року № 21-Т4Г-БР закінчився 31.08.2021 року. Відповідно до правил визначення вартості будівництва ДСТУ б Д.1.1-1:2013 «договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором». У даному випадку Учасник погодився на укладення договору підряду де «договірна ціна за Договором визначається Сторонами як динамічна».
2021-10-22 14:21:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" |
3 266 030,02
UAH з ПДВ
|
3 266 030,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІТЕН БУД" |
3 672 864,22
UAH з ПДВ
|
3 672 864,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Гіріх" |
3 676 871,52
UAH з ПДВ
|
3 676 871,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС |
3 689 608,34
UAH з ПДВ
|
3 689 608,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДІОСБУД" |
3 720 731,15
UAH з ПДВ
|
3 720 731,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ХОМЕНКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ |
3 720 877,00
UAH з ПДВ
|
3 720 877,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Афінацентр" #39107995 |
Відхилено |
3 266 030,02
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 17:57
|
ТОВ "ІТЕН БУД" #41588159 |
Відхилено |
3 672 864,22
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:15
|
ТОВ "Гіріх" #37474871 |
Переможець |
3 676 871,52
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 12:20
|
Додаткова угода Трьохсвят,4Г Гіріх (1).pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:06
|
Додаткова угода Гіріх (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 10:46
|
ТОВ ГІРІХ поточний ремонт Трьохсвятительська 4 Г.rar | укладений |
16 квітня 2021 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна платіжних реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | № 21-Т4Г-БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни до п.2.1 Договору і подовжили строк надання послуг до 31.08.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | № 21-Т4Г-БР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |