Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Булкін Роман Олександрович 380627743755 dpdvv_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 07:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 3 005 148,19 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 025,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 10:56 |
+ТД лес (страховий запас).doc |
23 лютого 2021 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2021 10:56 |
+ТД лес (страховий запас).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000053 ● 3bc12a2ff3854b2298e7e82a8678b38f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
15.07.2021 № 398
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-23-003577-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-15 16:44:00
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Державним підприємством «Добропіллявугілля-видобуток» деревини очікуваною вартістю 3 005 148,19 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-02-23-003577-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати окремо по кожному запитанню через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 18:09:39
ВІДПОВІДЬ
Добрий день. Дане технічне завдання на лісоматеріали , зазначених у тендері, обумовлено декількома критеріями,
А саме: кількість та розмір лісометеріалів розраховані згідно «Паспорту кріплення» і затверджені головнім інженером і головним технологом підприємства згідно глибини ведення гірничих робіт та горно-геологічних умов.
У лютому 2021 року було вивчено ринок та направлено запити на отримання комерційних пропозицій. Згідно отриманих пропозицій виведена середня ціна за одиницю ТМЦ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710; абзацу другого частини другої статті 24 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ |
2 474 190,00
UAH з ПДВ
|
2 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Ушакова Олена Геннадіївна |
2 523 520,00
UAH з ПДВ
|
2 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОТАЛЛІС" |
2 886 100,00
UAH з ПДВ
|
2 886 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ #3290913215 |
Переможець |
2 459 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2021 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 15:50
|
Дод.угода до договору №400-21ШУН від 16.04ю2021.pdf | укладений |
14 вересня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 16:10
|
400-21 ШУН.pdf | укладений |
16 квітня 2021 16:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
516 239,57
UAH (в тому числі ПДВ 86 039,93 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Не можливість виконувати обов'язки з поставки продукції за договором 400-21 ШУН від 16.04.21р. у зв'язку із значимим подорожченням на ринку продукції. |