Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4
Очікувана вартість
126 000,00 UAH
UA-2021-02-23-003509-a 19764849120d4e78b67ab6074e200623
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіппович Олег Олексійович

+380432674105 z.bd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 37836770
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Театральна, 10
Контактна особа: Філіппович Олег Олексійович
+380432674105
z.bd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 11 березня 2021 15:53
Очікувана вартість: 126 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Пирогова,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір для друку А4 Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 16:35
Оголошення Папір для друку А4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-003509-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 лютого 2021 11:15
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-02-23-003509-a на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, що технічні вимоги до Паперу для друку А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до Паперу для друку А4: Товщина аркуша, не менше 105 мкм. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни Паперу для друку А4шів: Товщина аркуша, не менше 104 мкм для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2021 09:14
Згідно ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так як папір для друку А4 з даними характеристиками підходить до всіх видів принтерів ( їх у нас 12 моделей), то ми розглянемо всі торговельні марки паперу з даними характеристиками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 112 860,00
UAH з ПДВ
108 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 114 750,00
UAH з ПДВ
108 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2021 16:25
Електронний підпис

Публічні документи

04 березня 2021 16:22
Електронний підпис
04 березня 2021 16:21
пропозиція.pdf
04 березня 2021 16:21
право_підпису.pdf
04 березня 2021 16:21
код_паспорт.pdf
04 березня 2021 16:21
згода_опд.pdf
04 березня 2021 16:21
довідка_тех_вимоги.pdf
04 березня 2021 16:21
довідка_санкції.pdf
04 березня 2021 16:21
довідка_ліцензування.pdf
04 березня 2021 16:21
гарантійний.pdf
04 березня 2021 16:21
відомості_про_учасника.pdf
04 березня 2021 16:21
витяг_платкника_ЄП.pdf
04 березня 2021 16:21
витяг_єдрпоу.pdf
04 березня 2021 16:21
виписка_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 108 360,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 09:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 березня 2021 09:07
Електронний підпис
12 березня 2021 09:03
Протокол 22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
108 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 09:07
Електронний підпис
12 березня 2021 09:03
Протокол 22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:14
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:10
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 10:33
ДУ _1 розірвання папір.PDF зміни до договору
20 жовтня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:21
Додаткова угода №1 зміни до договору
19 березня 2021 09:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 березня 2021 13:05
14 448,00 UAH UA208201720343161001100079736
УДМС України у Вінницькій області
UA703226690000026008300470603
ТзОВ"Український папiр"
Оплачений
28 травня 2021 11:22
14 448,00 UAH UA208201720343161001100079736
УДМС України у Вінницькій області
UA703226690000026008300470603
ТзОВ"Український папiр"
Оплачений
03 вересня 2021 13:13
5 056,80 UAH UA208201720343161001100079736
УДМС у Вінницькій області
UA703226690000026008300470603
ТзОВ"Український папiр"
Оплачений
13 жовтня 2021 11:06
7 224,00 UAH UA208201720343161001100079736
УДМС у Вінницькій області
UA703226690000026008300470603
ТзОВ"Український папiр"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору шляхом підписання додаткової угоди ( підняття ціни виробника на папір та сировину), згідно листа від 11.10.2021р. №37 постачальника
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19/21
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 176,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 862,80 UAH)