Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тромбоцити, апаратний аферез
Очікувана вартість
3 040 290,00 UAH
UA-2021-02-23-003388-a 68f626b74d7e4681bc427a77426944a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: https://zhokl.com.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причиною для застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю товару, згідно коду ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Тромбоцити, апаратний аферез) є те, що дана закупівля по відкритим торгам двічі не відбулася (№ UA-2021-01-04-002012-с від 04.01.2021р. та № UA-2021-01-20-006743-b від 20.01.2021 р.)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 порцій
Тромбоцити, апаратний аферез
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 лютого 2021 16:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-28-000033 ● ae677739e57749e9bab9b2d432c69b1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2022 14:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

28.01.2022
№ 35

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.01.2022 № 35.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-02-23-003388-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-28 15:55:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тромбоцити, апаратний аферез» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003388-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
1. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003388-a, встановлено, що Замовником додатковими угодами від 23.06.2021 року № 1 та від 19.01.2022 року № 3 до договору від 18.03.2021 року № 150 збільшено ціну на товар (тромбоцити, апаратний аферез).
Пунктом 3.5 вказаного вище договору визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що прямо передбачені частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Документальним підтвердженням коливання цін може слугувати довідка з Управління статистики, довідка Торгово-промислової палати та інші.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору шляхом укладання додаткових угод від 23.06.2021 року № 1 та від 19.01.2022 року № 3 (з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни щодо кожного випадку, на підставі яких укладені зазначені додаткові угоди (листи, статистичні довідки та інше).
2. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-02 15:50:13

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тромбоцити, апаратний аферез» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-003388-a) повідомляємо:

на підставі листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №604 від 29.12.2021 року тарифи на реалізацію компонентів, виготовлених з донорської крові з 01.01.2022 року з врахуванням індексу інфляції та п.7 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, а саме, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни було укладено додаткову угоду №3 від 19.01.2022 року до договору №150 від 18.03.2021 року про збільшення ціни за одиницю товару відповідно зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін. Ціна товару за одиницю в додатковій угоді визначалась з урахуванням вищевикладеного та відповідно з урахуванням ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (до відповіді додаємо сканкопії листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №67 від 02.02.2022).

Також надаємо сканкопії наданого пояснення тендерного комітету з відповідними додатками:
1. Сканкопія пояснення;
2. Сканкопія листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №604 від 29.12.2021;
3. Сканкопія листа КНП «Обласний центр крові» ЖОР №67 від 02.02.2022.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 01295 від 15.02.2022
Дата публікації: 15 лютого 2022

Документи:

15 лютого 2022 15:08
Електронний підпис
15 лютого 2022 15:07
Тромбоцити.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради
#01991501
Переможець 3 040 290,00
UAH
23 лютого 2021 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2021 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний центр крові» Житомирської обласної ради
#01991501
3 040 290,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 16:52
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 12:42
ДУ від 19.01.22 до дог _150 від 18.03.21.pdf зміни до договору
21 січня 2022 12:40
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:33
ДУ _2 до дог _150 від 18.03.21 КНП Обласний центр крові.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:32
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 14:29
д у 1 до дог 150.pdf зміни до договору
24 червня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:10
дог 150.pdf укладений
18 березня 2021 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2022 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару відповідно до зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 3 644 897,64
UAH