Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 730 000,00 UAH
UA-2021-02-23-003320-b 824a73fa85ca4692a356ca4eaf88b727
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Верховцев Олександр Вікторович

380967277455 beskydy2005@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний природний парк Сколівські Бескиди
Код ЄДРПОУ: 30405534
Місцезнаходження: 82600, Україна , Львівська обл., Сколе, вул. Кн. Святослава,3
Контактна особа: Верховцев Олександр Вікторович
380967277455
beskydy2005@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 16:00
Очікувана вартість: 1 730 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95, дизельне паливо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 літр
бензин а-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, Сколе, Сколе АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1000 літр
бензин а-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, Сколе, Сколе АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
35000 літр
дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82600, Україна, Львівська область, Сколе, Сколе АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 березня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 15:19
додаток до протоколу внесення змін до ТД.docx
25 березня 2021 15:19
ТД (2).doc
23 лютого 2021 10:51
Додаток 3.doc
23 лютого 2021 10:51
Додаток 2.docx
23 лютого 2021 10:51
Додаток 1.doc
25 березня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 15:19
додаток до протоколу внесення змін до ТД.docx
25 березня 2021 15:19
ТД (2).doc
23 лютого 2021 10:50
ТД.doc
23 лютого 2021 10:51
Додаток 3.doc
23 лютого 2021 10:51
Додаток 2.docx
23 лютого 2021 10:51
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-003320-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 28 лютого 2021 22:19
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо
- надання Ліцензії на зберігання, палива-нафтопродуктів та одночасно Ліцензії на право роздрібної та оптової торгівлі пальним»
- надання копії паспортів якості заводу - виробника видані на ім’я учасника;
- надання свідоцтва акредитації за належною галуззю4
- надання договору між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності;
- надання документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу;
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони);
- надання в складі тендерної пропозиції, талонів єдиного зразка;
- надання Копії (зразків) наданих талонів завірених підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента);
- надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК;
- надання копія штатного розпису учасника; копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо); копії документа про проходження навчання в сфері публічних закупівель менш, як на 2-х працівників; копі= документа про проходження навчання охорони праці та пожежної безпеки не менш, як на 2-х працівників, як надмірних вимог до учасників, які ускладнюють а не спрошують закупівлі.

Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:33
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.

Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.

Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.

Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.

Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.

Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.

Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.

Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.

Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.

По єдиному зразку талонів:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір). Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію, предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання-талони.
Документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По сертифікатах ІСО:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Сканований оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом).Дана умова в повному обсязі підтверджує факт впровадження системи управління якістю в Учасника, що впливає на якість надання послуг Учасником торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По авторизаційних листах:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Вимога щодо надання оригінального ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни , виданим із зазначенням замовника торгів та зазначенням номеру оголошення, що оприлюднене на Prozorro за підписом керівника АЗС, є вкрай необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю Учасником . ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС підтверджує факт чинності партнерського договору/договору оренди, у зв’язку із можливістю можливість дострокового розірвання його між Учасником та власником, про що Замовник не може бути обізнаний.
Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-02-23-003320-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 05 березня 2021 11:51
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації.
Прошу зобов’язати Замовника – Національний природний парк «Сколівські Бескиди» вилучити дискримінаційні умови зазначені в даній скарзі, шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-02-23-003320-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92 , Бензин А-95 , дизельне паливо).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 14:33
рішення від 19.03.2021№5544.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію та вилучені пункти згідно рішення №5544-р/пк-пз Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 15:23

Документи подані скаржником

15 березня 2021 15:07
А-92 сертифікат+паспорт.pdf
15 березня 2021 15:07
Сертификат А-95.pdf
15 березня 2021 15:07
Сертификат +паспорт ДП-Л.pdf
15 березня 2021 15:07
Лист БРСМ.pdf
19 березня 2021 12:09
№2 додатк. матеріали.docx
19 березня 2021 12:09
№2 додатк. матеріали.pdf

Документи подані замовником

11 березня 2021 15:10
ТД.doc
11 березня 2021 15:11
Додаток 3.doc
11 березня 2021 15:11
Додаток 1.doc
11 березня 2021 15:11
Додаток 2.docx
11 березня 2021 15:11
амк.pdf
11 березня 2021 15:11
Додаток 2.pdf
11 березня 2021 15:11
Додаток 1.pdf
11 березня 2021 15:11
Додаток 3.pdf
11 березня 2021 15:11
ТД.pdf
11 березня 2021 15:11
амк.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 1 674 900,00
UAH з ПДВ
1 674 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 березня 2021 10:35
Електронний підпис
11 березня 2021 10:34
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 10:34
Установчі документи.7z
11 березня 2021 10:34
Технічні документи.7z
11 березня 2021 10:34
Працівники.7z
11 березня 2021 10:34
Інші документи.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
02 квітня 2021 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій