Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 730 000,00 UAH
UA-2021-02-23-003320-b ● 824a73fa85ca4692a356ca4eaf88b727
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний природний парк Сколівські Бескиди |
Код ЄДРПОУ: | 30405534 |
Місцезнаходження: | 82600, Україна , Львівська обл., Сколе, вул. Кн. Святослава,3 |
Контактна особа: |
Верховцев Олександр Вікторович 380967277455 beskydy2005@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95, дизельне паливо)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 літр
бензин а-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82600, Україна, Львівська область, Сколе, Сколе АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
1000 літр
бензин а-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82600, Україна, Львівська область, Сколе, Сколе АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
35000 літр
дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82600, Україна, Львівська область, Сколе, Сколе АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 квітня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 15:19 |
додаток до протоколу внесення змін до ТД.docx | |
25 березня 2021 15:19 |
ТД (2).doc | |
23 лютого 2021 10:51 |
Додаток 3.doc | |
23 лютого 2021 10:51 |
Додаток 2.docx | |
23 лютого 2021 10:51 |
Додаток 1.doc |
25 березня 2021 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2021 15:19 |
додаток до протоколу внесення змін до ТД.docx
|
|||
25 березня 2021 15:19 |
ТД (2).doc
|
|||
23 лютого 2021 10:51 |
Додаток 3.doc
|
|||
23 лютого 2021 10:51 |
Додаток 2.docx
|
|||
23 лютого 2021 10:51 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-003320-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 28 лютого 2021 22:19
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо
- надання Ліцензії на зберігання, палива-нафтопродуктів та одночасно Ліцензії на право роздрібної та оптової торгівлі пальним»
- надання копії паспортів якості заводу - виробника видані на ім’я учасника;
- надання свідоцтва акредитації за належною галуззю4
- надання договору між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності;
- надання документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу;
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони);
- надання в складі тендерної пропозиції, талонів єдиного зразка;
- надання Копії (зразків) наданих талонів завірених підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента);
- надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК;
- надання копія штатного розпису учасника; копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо); копії документа про проходження навчання в сфері публічних закупівель менш, як на 2-х працівників; копі= документа про проходження навчання охорони праці та пожежної безпеки не менш, як на 2-х працівників, як надмірних вимог до учасників, які ускладнюють а не спрошують закупівлі.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- надання Ліцензії на зберігання, палива-нафтопродуктів та одночасно Ліцензії на право роздрібної та оптової торгівлі пальним»
- надання копії паспортів якості заводу - виробника видані на ім’я учасника;
- надання свідоцтва акредитації за належною галуззю4
- надання договору між Учасником та такою лабораторією на здійснення оцінки відповідності;
- надання документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, що є Учасником, виданий акредитованим уповноваженим органом із дотриманням чинного нормативно-правового документу;
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони);
- надання в складі тендерної пропозиції, талонів єдиного зразка;
- надання Копії (зразків) наданих талонів завірених підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента);
- надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК;
- надання копія штатного розпису учасника; копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо); копії документа про проходження навчання в сфері публічних закупівель менш, як на 2-х працівників; копі= документа про проходження навчання охорони праці та пожежної безпеки не менш, як на 2-х працівників, як надмірних вимог до учасників, які ускладнюють а не спрошують закупівлі.
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 16:33
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По єдиному зразку талонів:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір). Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію, предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання-талони.
Документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По сертифікатах ІСО:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Сканований оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом).Дана умова в повному обсязі підтверджує факт впровадження системи управління якістю в Учасника, що впливає на якість надання послуг Учасником торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По авторизаційних листах:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Вимога щодо надання оригінального ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни , виданим із зазначенням замовника торгів та зазначенням номеру оголошення, що оприлюднене на Prozorro за підписом керівника АЗС, є вкрай необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю Учасником . ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС підтверджує факт чинності партнерського договору/договору оренди, у зв’язку із можливістю можливість дострокового розірвання його між Учасником та власником, про що Замовник не може бути обізнаний.
Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По єдиному зразку талонів:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимоги щодо наявності документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір). Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію, предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання-талони.
Документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По сертифікатах ІСО:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Сканований оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом).Дана умова в повному обсязі підтверджує факт впровадження системи управління якістю в Учасника, що впливає на якість надання послуг Учасником торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
По авторизаційних листах:
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положення тендерної документації в частині встановлення вимог тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію.
Вимога щодо надання оригінального ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС з яких буде здійснюватись поставка товару про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни , виданим із зазначенням замовника торгів та зазначенням номеру оголошення, що оприлюднене на Prozorro за підписом керівника АЗС, є вкрай необхідною вимогою, яка пов’язана із забезпеченням належного виконання умов договору про закупівлю Учасником . ЛИСТА АВТОРИЗАЦІЇ ВІД ВЛАСНИКА (орендаря-оператора) АЗС підтверджує факт чинності партнерського договору/договору оренди, у зв’язку із можливістю можливість дострокового розірвання його між Учасником та власником, про що Замовник не може бути обізнаний.
Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-23-003320-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 05 березня 2021 11:51
Дата подання: 05 березня 2021 11:51
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації.
Прошу зобов’язати Замовника – Національний природний парк «Сколівські Бескиди» вилучити дискримінаційні умови зазначені в даній скарзі, шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-02-23-003320-b, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV) 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин А-92 , Бензин А-95 , дизельне паливо).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 14:33
рішення від 10.03.2021№4483+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 14:33
інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2021 №5544.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 16:35
рішення від 19.03.2021№5544.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 19:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни в тендерну документацію та вилучені пункти згідно рішення №5544-р/пк-пз Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 15:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 674 900,00
UAH з ПДВ
|
1 674 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
02 квітня 2021 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій