Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Бензин А-92, Дизельне паливо) (скретч-картки номіналом 10, 20 літрів)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2021-02-23-003121-c ● dc937eae4b9b42068f7e676bb6d64b06
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Державного агентства рибного господарства у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 41594560 |
Місцезнаходження: | 18035, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул.Дахнівська, 10А |
Контактна особа: |
Триноги Павло Миколайович +380672552419 pawel1973@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 22:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ПАЛИВО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Вимоги до предмету закупівлі, опис технічних та якісних характеристик товару згідно додатку 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33000 літр
Бензин А-92 (скретч-картки номіналом 10, 20 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
7000 літр
Дизельне паливо (скретч-картки номіналом 10, 20 літрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, АЗС учасника-переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_ПАЛИВО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 22:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 22:19 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
23 лютого 2021 22:19 |
ТД_ПАЛИВО.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-003121-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД МТК", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 28 лютого 2021 19:28
Дискримінаційні умови ТД
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо
- надання Гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС про можливість відпуску палива протягом 2021 року
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
- надання Гарантійного листа від власника (орендаря) АЗС про можливість відпуску палива протягом 2021 року
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2021 12:16
При здійснення закупівлі Замовник має керуватися принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності. А при складанні тендерної документації Замовник керується положеннями ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ч. 2 ст. 22 Закону замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону та визначає інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Належний спосіб документального підтвердження згідно п. 1.6. додатку № 1 тендерної документації встановлений відповідно до вищезазначеного та з метою перевірки можливості здійснення Учасником відпуску палива на АЗС в адміністративних межах м. Черкаси та Черкаській області (враховуючи специфіку роботи підприємства Учасник повинен підтвердити наявність не менше ніж однієї АЗС або АЗС партнерів в кожному районі Черкаської області), що виражається в наявності законних підстав в Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника – а саме сукупності прав, що встановлюють можливість відпускати паливо в достатній кількості на користь Замовника за його вимогою, яке виникає на підставі набуття права власності на АЗС, або на підставі договору найму (оренди) АЗС, або на підставі змішаного договору зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання і відпуску від імені Учасника відповідних обсягів палива тендерною документацією.
Відповідно при наявності партнерських відносин між Учасником та АЗС за умови відповідності вимогам встановлених тендерною документацію пропозиції Учасника, в частині наявності законних підстав Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п.1.6.1. додатку 1 до тендерної документації відповідатиме вимогам тендерної документації.
А наявність партнерських відносин між Учасником та третьою особою, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС в адміністративних межах м. Черкаси та Черкаській області (враховуючи специфіку роботи підприємства Учасник повинен підтвердити наявність не менше ніж однієї АЗС або АЗС партнерів в кожному районі Черкаської області) не підтверджує можливості здійснення Учасником відпуску палива за вимогою Замовника, так як в такого Учасника не має належних та законних підстав на відпуск палива на вказаних АЗС.
Тож, гарантійний лист від третьої особи, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС немає жодного правового наслідку, тому що зміст таких гарантій від третьої особи не підкріплюється жодними правами останнього на такі АЗС. А відсутність в учасника або в третьої особи, що надає гарантійний лист законних підстав на підпуск палива з АЗС не є дискримінаційною вимогою.
Належний спосіб документального підтвердження згідно п. 1.6. додатку № 1 тендерної документації встановлений відповідно до вищезазначеного та з метою перевірки можливості здійснення Учасником відпуску палива на АЗС в адміністративних межах м. Черкаси та Черкаській області (враховуючи специфіку роботи підприємства Учасник повинен підтвердити наявність не менше ніж однієї АЗС або АЗС партнерів в кожному районі Черкаської області), що виражається в наявності законних підстав в Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника – а саме сукупності прав, що встановлюють можливість відпускати паливо в достатній кількості на користь Замовника за його вимогою, яке виникає на підставі набуття права власності на АЗС, або на підставі договору найму (оренди) АЗС, або на підставі змішаного договору зберігання та відносин доручення на зняття із зберігання і відпуску від імені Учасника відповідних обсягів палива тендерною документацією.
Відповідно при наявності партнерських відносин між Учасником та АЗС за умови відповідності вимогам встановлених тендерною документацію пропозиції Учасника, в частині наявності законних підстав Учасника на підпуск палива за вимогою Замовника із автозаправної станції визначеної переліком згідно п.1.6.1. додатку 1 до тендерної документації відповідатиме вимогам тендерної документації.
А наявність партнерських відносин між Учасником та третьою особою, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС в адміністративних межах м. Черкаси та Черкаській області (враховуючи специфіку роботи підприємства Учасник повинен підтвердити наявність не менше ніж однієї АЗС або АЗС партнерів в кожному районі Черкаської області) не підтверджує можливості здійснення Учасником відпуску палива за вимогою Замовника, так як в такого Учасника не має належних та законних підстав на відпуск палива на вказаних АЗС.
Тож, гарантійний лист від третьої особи, що не є власником АЗС, не є орендарем АЗС та не є зберігачем палива на АЗС немає жодного правового наслідку, тому що зміст таких гарантій від третьої особи не підкріплюється жодними правами останнього на такі АЗС. А відсутність в учасника або в третьої особи, що надає гарантійний лист законних підстав на підпуск палива з АЗС не є дискримінаційною вимогою.
Інформація про відміну
Дата відміни
11 березня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій