Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Capital remont
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сокирянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43932985 |
Місцезнаходження: | 60200, Україна , Чернівецька область обл., м Сокиряни, вул Покровська 27 |
Контактна особа: |
Богач Валентина Іванівна +380974293033 43932985@mail.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Богач Валентина Іванівна +380974293033 43932985@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Education Department of Sokyryany City Council |
National ID: | 43932985 |
Contact point: |
Bogach Valentina Ivanovna +380974293033 43932985@mail.gov.ua |
Additional contacts: |
Bogach Valentina Ivanovna +380974293033 43932985@mail.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 13:22 |
Очікувана вартість: | 5 072 091,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 360,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 лютого 2021 17:52 |
Enquiries until: | 18 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 072 091 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 25 360 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 10:56 |
Перелік змін відкриті торги з англ. мовою кап. ремонт Михалкове ліцей..pdf | |
15 березня 2021 10:56 |
Протокол _ 33.pdf | |
15 березня 2021 10:56 |
Відкриті торги з англійської мови кап. ремонт Михалкове ліцей Нова редакція 2021р. .docx | |
15 березня 2021 10:56 |
Відкриті торги з англійською мовою кап. ремонт Михалкове ліцей стара редакція 2021р .doc | |
23 лютого 2021 17:53 |
локальний кошторис михалкове ліцей.pdf | |
23 лютого 2021 17:53 |
Дефектний акт Михалкове ліцей.pdf | |
23 лютого 2021 17:53 |
Відкриті торги з англійською мовою кап.ремонт Михалкове ліцей 2021р .doc |
15 березня 2021 10:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 10:56 |
Перелік змін відкриті торги з англ. мовою кап. ремонт Михалкове ліцей..pdf
|
|||
15 березня 2021 10:56 |
Протокол _ 33.pdf
|
|||
15 березня 2021 10:56 |
Відкриті торги з англійської мови кап. ремонт Михалкове ліцей Нова редакція 2021р. .docx
|
|||
15 березня 2021 10:56 |
Відкриті торги з англійською мовою кап. ремонт Михалкове ліцей стара редакція 2021р .doc
|
|||
23 лютого 2021 17:53 |
локальний кошторис михалкове ліцей.pdf
|
|||
23 лютого 2021 17:53 |
Дефектний акт Михалкове ліцей.pdf
|
|||
23 лютого 2021 17:53 |
Відкриті торги з англійською мовою кап.ремонт Михалкове ліцей 2021р .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ви подали 8 листків характеристики товарів, матеріалів, котрі будуть застосовані, в відповідності до ДСТУ на них. Замовник на вибір запропонував декілька варіантів, учасником мають бути прописані характеристики тільки для одного конкретного виду (типу). Наприклад Тип ПВХ профілю, застосовуваний для виготовлення виробу, по умовами експлуатації - I-IV, необхідно вказати один конкретний тип профілю котрий відповідає кліматичні зоні замовника. Вказання не чітких показників недопустимо, так як не дає можливість чітко визначити що саме буде використовуватись підрядником. В такому випадку заявки будуть відхилені.
Всі показники (значення) вказані в заявці мають мати чітке значення котре не передбачає подвійного тлумачення. Всі показники повинні бути в відповідності вказаному ДСТУ і підходити один до одного, наприклад якщо вказана загальна товщина склопакета, то сума товщин скла, заповнювачів, профілю, вкладишів не повинна бути більшою за товщину склопакету. Якщо показники перечислені через дефіс «-»
Ми хотіли б взнати точно , щоб не було потім різних тлумачень що Ви вимагали подачу всіх матеріалів . Якщо всіх матеріалів , то подайте на сайт так завдання щоб ми не переписували , а могли скористатись перексереням Вашої вимоги. Тому що ця ловушка придумана для того щоб участвували тільки ті що мають доступ до проекту.
З повагою
Строк на оскарження дій Замовника у Відкритих торгах з публікацією англійською мовою на результат прекваліфікації , тобто на відповідність вимогам Закону України " Про публічні закупівлі " та умов Тендерної документації , подається протягом п'яти алендарних днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій. Тобто , будь-який Учасник , який подавав пропозицію на попередньому етапі , може подати скаргу на рішення , дії або бездіяльність Замовника ( оскаржти ). Замовник на стадії прекваліфікації виявив помилки в Тендерній пропозиції Учасника ТОВ " Універсал Буд -2020" , на виправлення яких , відповідно до ЗУ " Про публічні закупівлі " надав 2 години. Учасник ТОВ " Універсал Буд -2020" відреагував на повідомлення Замовника про виправлення помилок , завантаживши необхідні документи , та був допущений до аукціону. На даному етапі оскарження жодні Скарги чи Вимоги від інших учасників не надходили. Тому після періоду оскарженнябуло здійсненоперехід до наступного етапу Відкритих торгів з публікацією англійською мовою - електронного аукціону.
Підкреслюємо , що оскарженнюпісля етапу проведення електронного аукціону в Відкритих торгах з публікацієюанглійською мовою підлягають лише складові Тендерної пропозиції учасника , що розкриваються після закінчення аукціону , асаме : цінова пропозиція та кошторисна документація .
А зараз конкретно по кожному пункту :
1. Календарний графік виконання робіт не відповідає вимогам Тендерної документації( на думку Учасника - скаржника ) . Учасник ТОВ " Універсал Буд -2020" у складі своєї тендерної пропозиції завантажив календарний графік , в якому зазначені обсяги та кошторисна вартість всіх робіт , що передбачені технічним завданням. Календарний графік після проведення торгів може коригуватися та змінюватися , відповідно до вимог Замовника.
2. В довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази вимагалося країна - виробник марка та термін експлуатації ( років ).Учасник ТОВ " Універсал Буд -2020" завантажив вищевказану довідка та виправив недоліки протягом 24 години. Що стосується країна - виробник та термін експлуатації - завантажино договір оренди техніки № 01/07 від 01 липня 2020 року. В договорі оренди не вказано країну - виробник та термін експлуатації . Ця техніка не є власністю ТОВ " Універсал Буд -2020 " . Що стосується орендованої техніки ( на думку Учасника - скаржника ) по тексту : 32 одиниці , що складає 75% від зазначеної техніки , що є недотриманням встановленої Замовником форми довідки про наявність обладнання та матеріально- технічної бази . Замовник допускає ,у тендерній документації , що техніка може бути як власна , так і орендована , та не встановлює відсоток орендованого траспорту від власного .
3. Код виду діяльності - не обов'язково достатній критерій для виконання умов , передбачених законодавством , сама собою наявність кодів КВЕД -2010 в ЄДР не свідчить про те, що суб'єкт господарювання займається саме цими видами діяльності , так само як і відсутність якихось кодів не забороняє займатися певним видом діяльності.
Тому , враховуючи вищезазначені підстави , Ваша Вимога підлягає відхиленню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000003 ● 51d1fe6001c948ce8654dda4e5977c0f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.11.2021 644
(в редакції наказу від 10.11.2021 № 649)
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.11.2021 № 644
(в редакції наказу від 10.11.2021 № 649)
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-02-23-002860-c 23.02.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-25 09:10:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт з впровадженням енергозберігаючих технологій в михалківському ліцею Сокирянського району Чернівецької області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Capital remont», очікуваною вартістю 5 072 091,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-23-002860-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 1-4 постанову Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-11-26 10:33:57
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо відповідь на запит та документи по процедурі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення
2021-12-03 11:54:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Сокирянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43932985 |
Місцезнаходження: | 60200, Україна, Чернівецька область обл., м Сокиряни, вул Покровська 27 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2021 15:03
|
ФОП "ГОТИШАН МИКОЛА КОСТЯНТИНОВИЧ " | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
4 897 934,49
UAH з ПДВ
|
4 897 934,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
5 060 581,02
UAH з ПДВ
|
5 060 581,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" #43373313 |
Переможець |
4 897 934,49
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:51
|
Звіт про виконання договору | укладений |
06 грудня 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:40
|
Повідомлення про намір укласти договір та додаткова угода кап. ремонт Михалкове.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 10:06
|
Повідомлення про внесення змін та додаткова угода _ 2 до договору _ 118.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 16:12
|
Повідомлення про внесення змін до договору та додаткова угода кап. ремонт Михалкове.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 16:25
|
Укладений договір | укладений |
26 квітня 2021 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт , надання послуг у разі виникнення документ ально підтверджених об'єктивних обставин , що спричинили таке продовження , у тому числі непереборної сили , затримки фінансування витрат замовника , за умови , що такі зміни не призведуть до збільшення суми , визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку виконання зобов'язань до 30 вересня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару , виконання робіт , надання послуг у разі виникнення документальнео підтверджених об'єктивних обставин , що спричинили таке продовження , тому числі непереборної сили , затримки фінансування витрат замовника , за умови , що такі зміни не призведуть до збільшення суми , визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |