Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішніх приміщень будівлі Лапаївського старостинського округу по вул. Геофізиків, 13 в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
299 763,60 UAH
UA-2021-02-23-002748-c ● 02cae8539445448087815ede442ec3cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Гнатишин Назар Степанович +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 17:13 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 15:51 |
Очікувана вартість: | 299 763,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 499,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8992 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх приміщень будівлі Лапаївського старостинського округу по вул. Геофізиків, 13 в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81113, Україна, Львівська область, с.Лапаївка, вул. Геофізиків, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконанні роботи здійснюються у безготівковій формі на р/р виконавця робіт, на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрат (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2021 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2021 17:09 |
Додаток_5.docx | |
23 лютого 2021 17:09 |
Додаток_2.rar | |
23 лютого 2021 17:09 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 26 лютого 2021 16:12
Дата відповіді: 01 березня 2021 09:45
Просимо продублювати файл з технічним завданням у форматі текстового документу, оскільки наявний заархівований файл не відкривається.
Відповідь: Доброго дня. Заархівований файл завантажується і відкривається в усіх ресурсах за допомогою програмного забезпечення WinRAR. Просимо звернути на це увагу та оновити своє програмне забезпечення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-23-002748-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович, Код ЄДРПОУ:2900611374
Дата подання: 28 травня 2021 18:12
Вимога про скасування закупівлі
Пропозиції за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту приміщення адмінбудівлі Лапаївського Старостинського округу Зимноводівської сільської ради, за адресою :с.Лапаївка, вул. Геофізиків,13.» було розкрито 12.03.2021. Термін дії пропозицій 90 днів з дати розкриття. Кінцева дата дії пропозицій 09.06.2021. Дата акцепту ФОП Мартин Р.В. 20.05.2021 оскарження по 31.05.2021. Ще 10 днів на укладення договору. Якщо 10.06 прийняти рішення про укладення договору термін дії тендерних пропозицій закінчиться.
Згідно з п.4 Розділу 1 Тендерної документації замовник вимагає строк постачання послуг до 01.06.2021 року та в п. 3.1. проекту Договору містить наступне: «Підрядник зобов’язаний надати послуги, визначені цим Договором та додатками до нього не пізніше 01.06.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.»
Укладення договору після 01 червня 2021 року робить неможливим виконання п.4 Розділу 1 Тендерної документації та п. 3.1. проекту Договору.
У зв'язку з вищенаведеним Вимагаємо відхилення всіх тендерних пропозицій. Та відміни закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з п.4 Розділу 1 Тендерної документації замовник вимагає строк постачання послуг до 01.06.2021 року та в п. 3.1. проекту Договору містить наступне: «Підрядник зобов’язаний надати послуги, визначені цим Договором та додатками до нього не пізніше 01.06.2021 року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.»
Укладення договору після 01 червня 2021 року робить неможливим виконання п.4 Розділу 1 Тендерної документації та п. 3.1. проекту Договору.
У зв'язку з вищенаведеним Вимагаємо відхилення всіх тендерних пропозицій. Та відміни закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2021 16:20
Згідно абзацу 2 п.3 розділу 6 тендерної документації основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Оскільки 16.04.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 8223-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Мартина Романа Васильовича від 22 березня 2021 № UA-2021-02-23-002748-c.a1, Зимноводівську сільську раду зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Мартина Романа Васильовича та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кучми Ігоря Васильовича переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт внутрішніх приміщень будівлі Лапаївського старостинського округу по вул. Геофізиків, 13 в с. Лапаївка Пустомитівського району Львівської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-23-002748-c, Замовником було прийнято рішення про укладення угоди з ФОП Мартин Роман Васильович та узгоджено продовження термінів виконання робіт по вищенаведеній закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-23-002748-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3392603712
Дата подання: 22 березня 2021 12:20
Дата подання: 22 березня 2021 12:20
Неправомірні дії та рішення Замовника
Вважаю, що Замовник - Зимноводівська сільська рада відхиливши мою тендерну пропозицію порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також максимальна економія, ефективність та пропорційність, оскільки відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію незаконно та визнав перемпожцем Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, чим було грубо порушено мої законні права й інтереси, як Учасника процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2021 12:22
рішення від 24.03.2021№5860+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 12:21
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.04.2021№5238.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 10:45
інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 №8223.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2021 14:39
рішення від 16.04.2021 №8223.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення колегії Антимонопольного комітету вирішено
Дата виконання рішення замовником: 02 червня 2021 16:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
254 155,00
UAH з ПДВ
|
244 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович |
255 942,00
UAH з ПДВ
|
245 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАРАФЕТ-БУД |
289 860,00
UAH з ПДВ
|
289 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" #3392603712 |
Рішення скасоване |
244 900,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 08:27
|
|
Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович #2900611374 |
Рішення скасоване |
245 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 08:27
|
|
ФОП "МАРТИН РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ" #3392603712 |
Переможець |
244 900,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2021 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2021 08:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2022 17:14
|
Платіжне доручення | укладений |
09 травня 2022 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 17:04
|
Додатки до контракту | укладений |
02 червня 2021 16:40
|
Додатки до контракту | укладений |
02 червня 2021 16:40
|
Додатки до контракту | укладений |
02 червня 2021 16:40
|
Додатки до контракту | укладений |
02 червня 2021 16:40
|
Договір | укладений |
02 червня 2021 16:40
|