Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2021-02-23-002713-b 669c3036074e41f2bbe6345267a5089f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Володимир Іванович

380577252484 ruo22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2021 11:22
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61184, Україна, Харківська область, Харків, вул. Леся Сердюка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 10:28
Тех. завдання (ремонт 158).XLS
23 лютого 2021 10:27
2021 Інформація (ремонт 158).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-002713-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41964664
Дата подання: 18 березня 2021 21:05
Неправомірна дискваліфікація учасника
В рамках проведення спрощеної процедури закупівлі, за предметом: ДК «021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №158 Харківської міської ради Харківської області» №UA-2021-02-23-002713-b, 16 березня 2021 року, уповноваженою особою з проведення процедур закупівель І.С. Оробінським прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна», що оформлене протоколом №14 від 16.03.2021.
Приватне підприємство «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна» не погоджується з підставами відхилення, що оформлені протоколом №14 від 16.03.2021 , вважаємо їх такими, що суперечать Оголошенню про проведення процедури закупівлі, а також Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відповідно до п.1 розділом 1 Переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) Учасником у складі своєї пропозиції було надано Інформаційну довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про учасника (Довідка №27-2 від 27.02.2021), окрім того, учасником надано Цінову пропозицію за №27-1 від 27.02.2021 з інформацією, що містить електронну адресу Підприємства, а саме: vladkarlovka@i.ua. У зв’язку з чим, наше підприємство в повній мірі виконало умови п.1 розділу 1 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Інших підстав для відхилення не зазначено.
2. Відповідно до Додатку 6 Оголошення про проведення процедури закупівлі, учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного Договору від 27.02.2021 року за №27-5, яка містить інформацію щодо виконання робіт з поточного/капітального ремонтів, зокрема:

1) Договір №11 від 13.03.2020 «Капітальний ремонт АЗПСМ , приміщення , що знаходиться на балансі Максимівської сільської ради. Внутрішнє опорядження кімнат №1,№2,№5,№8.»
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, який розташований за адресою: 39509 Карлівський район, с. Максимівка, вул. Центральна UA-2020-03-17-000977-c.
На підтвердження виконання учасником завантажено скан-копію договору №11 від 13.03.2020 з усіма додатками, в тому числі з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат КБ-3 та Актом приймання виконаних будівельних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
2) Договір підряду №97/181 від 10.12.2019 предметом закупівлі якого є: «Капітальний ремонт зовнішнього пандусу в приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області, що розташоване за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м. Карлівка, вул. Полтавській шлях, 81 (І поверх) із виготовленням відповідної документації. UA-2019-11-19-001564-b.
На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
3) Договір №22 від 16.04.2020 роботи по капітальному ремонту по заміні віконних та дверних блоків Попівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини. UA-2020-04-16-000940-c
На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3)
4) Договір №4 від 19.04.2019 Поточний ремонт по заміні віконних блоків UA-2019-04-19-000207-c На підтвердження виконання Договору учасником завантажено скан-копію зазначеного Договору з усіма додатками до Договору, в тому числі Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3 та актом виконаних робіт КБ-2, чим в повній мірі виконало умови, що визначені пунктом 4 розділом 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3).

Таким чином, Приватним підприємством «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна» в повній мірі виконані умови Замовника закупівлі, зокрема до цінової пропозиції додані копії вищевказаних Договорів, окрім того учасником зазначена електронна адреса в «довільній формі», а саме в ціновій пропозиції.
Звертаємо увагу, що оскільки Замовником не визначено умов щодо надання мінімальної кількості Договорів, нами завантажено вищевказані Договори з Довідками КБ-3, кожен з яких окремо та в повній мірі підтверджує виконання пункту 4 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 3).
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення Замовника, оформлене протоколом №14 від 16.03.2021.
Повідомляємо, що у разі незадоволення зазначеної Вимоги, Приватне підприємство «Будівельне об’єднання «Центр-Буд-Україна», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів буде змушене звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, до Держаудитслужби та до суду з відповідним позовом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2021 16:15
Пунктом 1 розділу 1 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 158 Харківської міської ради Харківської області" за адресою: вул. Леся Сердюка, 46, м. Харків, 61184) Учасникам у складі своєї пропозиції необхідно було надати саме Інформаційну довідку, складену у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб), основний вид діяльності. Відсутність будь-якої інформації прописаної у вимогах до предмету закупівлі є підставою для відхилення пропозиції учасника згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»;
Відповідно до пункту 4 розділу 2 Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (Додаток 3) Учасником мала бути надана: «Копія зазначеного у довідці Договору (-ів), завірена належним чином. До копії аналогічного Договору Учасник додає копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах». У наданий Довідці про досвід виконання аналогічного Договору був зазначений Договір № 70 від 18.09.2020 з відсутньою довідкою форми КБ-3
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА" 448 905,83
UAH з ПДВ
448 905,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФАВОРИТ 2020 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" 520 824,00
UAH з ПДВ
520 824,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Білінський Сергій Сергійович 540 144,00
UAH з ПДВ
540 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 21:25
Електронний підпис
03 березня 2021 21:21
Опис Статут, Виписка 2021.pdf
03 березня 2021 21:21
Пояснювальна записка.pdf
03 березня 2021 21:21
Завірена копія Статуту.pdf
03 березня 2021 21:21
Договірна ціна.pdf
03 березня 2021 21:21
9. ПРо неплатника ПДВ.pdf
03 березня 2021 21:21
8. Довідка про ліцензію.pdf
03 березня 2021 21:21
5. Довідка про досвід.pdf
03 березня 2021 21:21
1. Цінова пропозиція.pdf
03 березня 2021 21:21
Договір № 97-181-.pdf
03 березня 2021 21:21
Відгук Попівка.pdf
03 березня 2021 21:21
Кап ремонт Попівка.pdf
03 березня 2021 21:21
Договір № 97-181-.pdf
03 березня 2021 21:21
Договір 11 АЗМПК.pdf
03 березня 2021 21:21
Виписка_1.pdf
03 березня 2021 21:21
_Статут (нова редакція)__1.pdf

Публічні документи

01 березня 2021 12:01
Електронний підпис
01 березня 2021 12:00
Договорпроект.pdf
01 березня 2021 12:00
дод3ТПГазель.pdf
01 березня 2021 12:00
БАНК ФАВОРИТ 2020.PDF
01 березня 2021 12:00
Дод5ВитягПДВ.pdf
01 березня 2021 12:00
РішенняЗасновника.pdf
01 березня 2021 12:00
Статут.pdf
01 березня 2021 12:00
НаказДиректор.pdf
01 березня 2021 12:00
ДоговорВиконаний1.pdf
01 березня 2021 12:00
ДоговораВиконнані2.pdf
01 березня 2021 12:00
відомості про учасника.pdf
01 березня 2021 12:00
Довідки про наявність.pdf
01 березня 2021 12:00
Пропозиція5.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 09:33
Електронний підпис
03 березня 2021 09:32
10. опис модел стат.pdf
03 березня 2021 09:32
9. ВІДГУК.PDF
03 березня 2021 09:32
8. 377.pdf
03 березня 2021 09:32
7. 83 школа.pdf
03 березня 2021 09:32
6. Лиценз.PDF
03 березня 2021 09:32
5. Модельний статут.pdf
03 березня 2021 09:32
4. 63 школа.pdf
03 березня 2021 09:32
2. Повноваження.pdf
03 березня 2021 09:32
1. пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 10:51
Електронний підпис
03 березня 2021 10:49
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА"

ТОВ ФАВОРИТ 2020

ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"

ФОП Білінський Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЦЕНТР-БУД-УКРАЇНА"
#41964664
Відхилено 448 905,83
UAH з ПДВ
16 березня 2021 14:29
ТОВ ФАВОРИТ 2020
#43646086
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 14:37
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
Переможець 520 824,00
UAH з ПДВ
16 березня 2021 14:45

Документи

16 березня 2021 14:25
Електронний підпис
16 березня 2021 14:24
Прот 14 УО вIдхил 1.pdf

Документи

16 березня 2021 14:36
Електронний підпис
16 березня 2021 14:34
Прот 15 УО вIдхил 2.pdf

Документи

16 березня 2021 14:44
Електронний підпис
16 березня 2021 14:41
Прот 16 УО акцепт по 158.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2021 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
520 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2021 14:44
Електронний підпис
16 березня 2021 14:41
Прот 16 УО акцепт по 158.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 14:00
ДУ 2 до 51-21 РЕМБУД.pdf зміни до договору
20 травня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 14:10
ДУ 1 до 51-21.pdf зміни до договору
18 травня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:26
Дог 51-21 ремонт 158.pdf укладений
29 березня 2021 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.5.1 Договору № 51-21 від 24.03.2021
Номер договору про закупівлю: 51-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 51-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 520 824,00
UAH (в тому числі ПДВ 86 804,00 UAH)