Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля свіжа продовольча
Очікувана вартість
409 662,00 UAH
UA-2021-02-23-002388-c ● 588ceecd1ee9448e8dbc3d01ceaf770a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр обслуговування закладів соціально-культурної сфери" Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 44098637 |
Місцезнаходження: | 27160, Україна , Кіровоградська обл., село Рівне, вулиця Центральна, будинок 116 |
Контактна особа: |
Басецька Оксана Володимирівна +380505239065 oksanabasetska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 409 662,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 048,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Картопля свіжа продовольча
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22779 кг
картопля свіжа продовольча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27160, Україна, Кіровоградська область, згідно документації, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів нижчого рівня, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник-розпорядник коштів нижчого рівня протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 09:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН картопля.odt | |
03 березня 2021 09:13 |
ТД картопля 2021 зі змінами.doc | |
23 лютого 2021 16:01 |
ТД картопля 2021.doc |
03 березня 2021 10:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 09:13 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН картопля.odt
|
|||
03 березня 2021 09:13 |
ТД картопля 2021 зі змінами.doc
|
|||
23 лютого 2021 16:01 |
ТД картопля 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо пакування
Дата подання: 28 лютого 2021 21:18
Дата відповіді: 03 березня 2021 10:45
Доброго дня. В додадуть 4 Вами вказано наступне:Товар має бути розфасований та упакований в герметичну гігієнічну упаковку. На підтвердження цієї вимоги Учасник надає у складі Тендерної документації гарантійний лист з обов’язковим підтвердженням виконання зазначеної вимоги. Поясніть будь ласка яким чином предмет закупівлі (картопля) може бути запакований в герметичну гігієнічну упаковку. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-23-002388-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2452115068
Дата подання: 26 березня 2021 15:05
Дата подання: 26 березня 2021 15:05
Щодо можливих порушень
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ЗамовникомКУ Центр обслуговування закладів соціально-культурної сфери" Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області(далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару «Картопля свіжа продовольча», код за ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Очікувана вартість – 409 662,00 з ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги.
Кінцева дата подання пропозицій – 11березня 2021 року.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.03.2021, що опубліковано в системі Prozorro18березня 2021року (дата, коли ФОП Матюшенко І.В., надалі – Скаржник, стало відомо про визначення Переможця торгів), Замовникопублікував повідомлення про намір укласти договорі із «ПП КАНАРЯН» (ФОП Канарян Л.О., надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 28.03.2021.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір із Переможцям із порушенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель в частині дискримінаційного підходу до оцінки пропозиції учасників.
Скаржник проаналізував документи тендерної пропозиції переможця і зазначає про невідповідність документів Переможця вимогам тендерної документації. Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ФОП Канарян Л.О. має бути відхилена з підстав невідповідності її тендерної пропозиції вимогам Замовника. Скаржник є реальним учасником ринку постачання харчових продуктів і претендує на укладення договору на постачання товару на адресу Замовника у відповідності до вимог тендерної документації і вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Вибірковий підхід до оцінки пропозицій дискримінує інтереси ФОП Матюшенко І.В, яка претендує на укладання договору із Замовником і документи якої відповідають вимогам тендерної документації Замовника та положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Канарян Л.О. Скаржник повідомляє про наявність наступних невідповідностей, за які Замовник мав би відхилити пропозицію останньої:
1.
П.2.2. ч.2 додатку 2 до тендерної документації Замовника встановленонеобхідність надання у складі пропозиції учасників наступного документу:
«2.2. Гарантійний лист про проходження зазначених у довідці, працівниками навчання з питань гігієни персоналу, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Скаржник підкреслює, що такого листа у складі пропозиції Переможця – не надано.
Окремо, Скаржник зазначає, що такий гарантійний лист не відноситься до кваліфікаційних критеріїв оцінки учасників, що встановлені ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже зазначено помилка не підлягає виправленню.
Пропозиція ФОП Канарян Л.О. має бути дискваліфікована на підставі невідповідності тендерної пропозиції останньої вимогам тендерної документації.
На пiдставi викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номеромUA-2021-02-23-002388-cстосовно вибору Переможця торгів
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про намір укласти договір із ФОП Канарян Л.О. та дискваліфікувати пропозицію останньої у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-02-23-002388-c
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-23-002388-c
Фізична особа-підприємець І.В.Матюшенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 березня 2021 15:40
рішення від 30.03.2021 №6416+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 березня 2021 15:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2021 №7376.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2021 16:40
рішення від 08.04.2021 №7376.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2021 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник з рішенням згоден
Дата виконання рішення замовником: 16 квітня 2021 11:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Канарян |
339 407,10
UAH з ПДВ
|
339 407,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Матюшенко Ірина Володимирівна |
379 620,12
UAH з ПДВ
|
379 620,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Канарян #2057918488 |
Рішення скасоване |
339 407,10
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2021 11:58
|
|
ПП Канарян #2057918488 |
Переможець |
339 407,10
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 13:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2021 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 08:44
|
190.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 13:53
|
договір | укладений |
06 травня 2021 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з урахуванням збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків прпорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Більш детально у додатковій Угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 190 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |