Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Гагаріна в с. Семенівка Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
81 030,00 UAH
UA-2021-02-23-002262-b e6314c27fdd34ac28479c23ee1889a3a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Риль Світлана Анатоліївна

0457250467 VKB-2014_3@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362680
Вебсайт: http://obcity.gov.ua
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
Контактна особа: Риль Світлана Анатоліївна
0457250467
VKB-2014_3@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2021 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2021 09:59
Початок аукціону: 11 березня 2021 15:33
Очікувана вартість: 81 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 405,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт дороги по вул. Гагаріна в с. Семенівка Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2021 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2021 10:04
Проект Договору (Додаток 3).docx
23 лютого 2021 10:04
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до технічного завдання
Дата подання: 24 лютого 2021 13:18
Дата відповіді: 25 лютого 2021 15:07
Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до технічного завдання потрібно відфрезерувати асфальтобетонне покриття товщиною 50мм, після чого укласти піщано – гравійну суміш загальною товщиною 10см та 5 см асфальтобетонної суміші. Надайте роз’яснення, яким чином в вибоїну після фрезерування товщиною 50 мм, без розбирання щебеневих основ може поміститися 15 см дорожнього покриття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше звернення щодо складу робіт, які були зазначені в технічному завданні повідомляємо, що в зв’язку з відсутністю на протязі більш як 10 років капітального та поточного ремонтів доріг населених пунктів (с.Ленди, с.Нещерів, с.Красна Слобідка, с.Григорівка, с.Германівка, с.Гусачівка, с.Матяшівка, с.Деремезна, с.Семенівка, с.Перегонівка, с.Красне Перше, с.Долина) Обухівського району Київської області вищезазначені дороги знаходиться в аварійному стані, на момент огляду обсягів робіт та складання дефектного акту глибина пошкодженого дорожнього полотна вже складала 9- 12 см. Тому при складанні інвесторського кошторису виникла необхідність застосувати розцінку на улаштування піщано-гравійної суміші загальною товщиною 10 см. В технічному завданні відповідно п.4.5 в розцінках Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм площею ремонту до 5 м2 та понад 5 м2 до 25 м2 в склад робіт входить – розламування та обрубування країв асфальтобетону, очищення основи, змазування бітумом країв обрублених місць, укладання та розрівнювання асфальтобетонної суміші, закоткування котком.
Також повідомляємо, що при виконанні робіт з поточного ремонту доріг буде враховуватись фактичний стан дорожнього полотна. Фактично виконані роботи будуть прийматися відповідно до актів прихованих робіт та виконавчих схем.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-02-23-002262-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ПРОШИКЯН СІСАК ВРАМОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3182024176
Дата подання: 23 лютого 2021 13:13
Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту?
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2021 14:57
Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" 70 484,68
UAH з ПДВ
63 600,00
UAH з ПДВ
Документи
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 63 618,92
UAH з ПДВ
63 618,92
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" 79 974,85
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2021 20:17
Електронний підпис
03 березня 2021 20:16
лист санкції.PDF
03 березня 2021 20:16
тех вимоги дод 2.PDF
03 березня 2021 20:16
лист гарантія до дод.2.PDF
03 березня 2021 20:16
Ліцензія ДАБІ.pdf
03 березня 2021 20:16
КБ3 с.рада.PDF
03 березня 2021 20:16
КБ2В с.рада.PDF
03 березня 2021 20:16
КБ2В Новий Дім.PDF
03 березня 2021 20:16
КБ 3 Новий дім.PDF
03 березня 2021 20:16
відгук с.рада.PDF
03 березня 2021 20:16
Відгук Новий Дім.PDF
03 березня 2021 20:16
довідка працівники.PDF
03 березня 2021 20:16
Довідка мат.тех.база.PDF
03 березня 2021 20:16
рах.альфа банк.PDF
03 березня 2021 20:16
виписка з реєстру.PDF
03 березня 2021 20:16
статут.PDF
03 березня 2021 20:16
дог підряду дод.3.PDF
03 березня 2021 20:16
загальна довідка.PDF
03 березня 2021 20:16
пояснювальна записка.PDF
03 березня 2021 20:16
підс.від.рес..PDF
03 березня 2021 20:16
лок.кошт..PDF
03 березня 2021 20:16
зв.кошт.розр..PDF
03 березня 2021 20:16
дог.ціна.PDF
03 березня 2021 20:16
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

03 березня 2021 21:15
Договір утилізація.pdf
03 березня 2021 21:15
Відомість.pdf
03 березня 2021 21:15
Договірна ціна.pdf
03 березня 2021 21:15
Наказ.pdf
03 березня 2021 21:15
Статут.pdf
03 березня 2021 21:15
Довідка ДПСУ.pdf
03 березня 2021 21:15
Витяг ТОВ НАРДОР.pdf
03 березня 2021 21:15
Довідки.pdf
03 березня 2021 21:15
Договір техніки.pdf
03 березня 2021 21:15
Договір перевезення.pdf
03 березня 2021 21:15
Ліцензія.pdf
03 березня 2021 21:15
Витяг ПДВ.pdf
03 березня 2021 21:15
Техпаспорт Каток НАРДОР.pdf
03 березня 2021 21:15
Аналогічний договір.pdf
03 березня 2021 21:15
Договори оренди техніки.pdf
03 березня 2021 21:15
Виписка.pdf
03 березня 2021 21:15
Довідка банк.pdf

Публічні документи

03 березня 2021 15:16
Електронний підпис
03 березня 2021 14:13
Дов. загальні.pdf
03 березня 2021 14:13
Витяг ПДВ 10.2020.pdf
03 березня 2021 14:13
Семенівка Гагаріна.pdf
03 березня 2021 14:13
Наказ на директора.pdf
03 березня 2021 14:13
Прот. на керівника.pdf
03 березня 2021 14:13
Договір 172 додатки.pdf
03 березня 2021 14:13
Витяг завірений.pdf
03 березня 2021 14:13
Статут 06.11.2020.pdf
03 березня 2021 14:13
договір 172 кб3.pdf
03 березня 2021 14:13
Статут Опис 06.11.2020.pdf
03 березня 2021 14:13
Дог. буд відходи.pdf
03 березня 2021 14:13
Довідка рахунки 02.03.21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"

НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Приватне Підприємство "Канів-Граніт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД"
#41069074
Відхилено 63 600,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 14:37
НАРДОР ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40299913
Відхилено 63 618,92
UAH з ПДВ
16 березня 2021 16:23
Приватне Підприємство "Канів-Граніт"
#14207791
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2021 13:59

Документи

12 березня 2021 14:37
Електронний підпис
12 березня 2021 14:37
Протокол 75-ТД.pdf

Документи

16 березня 2021 16:22
Електронний підпис
16 березня 2021 16:22
Протокол №91-ТД.pdf

Документи

17 березня 2021 13:59
Електронний підпис
17 березня 2021 13:58
Протокол №98_ТД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2021 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Канів-Граніт"
#14207791
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 березня 2021 13:59
Електронний підпис
17 березня 2021 13:58
Протокол №98_ТД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 09:51
Додаткова угода №2 до 140-21 (1).pdf зміни до договору
02 червня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 16:52
Додаткова угода №1 (1) (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 10:38
Договір 140-21.pdf укладений
02 квітня 2021 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з погодними умовами, на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 140/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості виконання робіт виникла необхідність внести зміни в обсяги робіт
Номер договору про закупівлю: 140/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 01 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 330,59
UAH (в тому числі ПДВ 11 388,43 UAH)